Είναι δεδομένο ότι ο Master Chef 4 έχει χτίσει το κοινό του. Και το προστατεύει με τρόπο τέτοιο που το κρατάει στο Star. Για να το καταφέρουν αυτό έχουν στήσει μια πολύ έξυπνη καμπάνια μάρκετινγκ που τους βγαίνει. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο κρός πρόμο των εκπομπών. 

Το μαγειρικό ριάλιτι έχει διαλύσει κάθε προϊον που παίζει απέναντι. Ειδικά ο Γεωργίου υποφέρει.

Απο την άλλη ο Αντ1 με τις Άγριες Μέλισσες έχει σφυγμό μετά την ολοκληρωση του  Master Chef 4 κάτι που δείχνει πως το κοινό μετά το ριάλιτι και τις τρίχες στα πιάτα θέλει την σαπουνόπερα του…

Δείτε τα νούμερα…

 

 

 

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από nassosblog


Διαβάστε επίσης »