Αποκαλυπτική όσο και συγκλονιστική είναι η συνέντευξη που έδωσε η μεγάλη κυρία του κινηματογράφου Μαίρη Χρονοπούλου, στο περιοδικό Down Town, η οποία συνοδεύεται και από μία ανατρεπτική φωτογράφιση στο ξενοδοχείο “Μεγάλη Βρετανία”.
Η Μαίρη Χρονοπούλου μιλά για τον ελληνικό κινηματογράφο, τους ρόλους που τη σημάδεψαν, αλλά και τη ζωή της, μια ζωή γεμάτη εμπειρίες, ενώ παράλληλα αποκαλύπτει ότι πήγε να φύγει από τη ζωή έξι φορές. Αποσπάσματα της συνέντευξης προβλήθηκαν στην εκπομπή του Open “Έλα Χαμογέλα”.

“Μεγάλωσα στο Κολωνάκι, σε ένα σπίτι περίεργο σαν το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα. Ήμασταν όλο γυναίκες. (…) ήμουν καταπιεσμένη. Ως παιδί ζούσα κάτω από το καθεστώς απόλυτης βίας και τρόμου. Αρκετά μεγάλη πορεύτηκα μόνη μου. Πάτησα πόδι και είπα ‘ε όχι, του κερατά, θα προχωρήσω όπως θέλω εγώ’” είπε σχετικά με τον τρόπο που ανατράφηκε.

Συγκλονίζει η Μαίρη Χρονοπούλου:

Όσον αφορά στις ταινίες της είπε ότι δεν της άρεσε ο εαυτός της εμφανισιακά και πως δεν είχε τη στόφα της σταρ: “Δεν μου άρεσα στις ταινίες εμφανισιακά. Είχα όμως τον χαρακτήρα να με επιβάλω. Το τσιφτετέλι που έπρεπε να χορέψω στο Είμαι γυναίκα του γλεντιού” μου φάνηκε εξωπραγματικό με τις αστικές καταβολές που είχα. Πήρα ένα μπουκάλι πορτοκαλάδα, την έχυσα, έβαλα μέσα κονιάκ χύμα, από το μπαρ, και το κατέβασα. Έγινα ντίρλα. Έτσι βγήκε η σκηνή. Στο τρίτο μιούζικαλ λύθηκα εγώ. Στο “Γοργόνες και μάγκες”. Εκεί, ναι, μου άρεσα” είπε ο θρύλος του ελληνικού κινηματογράφου που πρόσθεσε: “Δεν πίστευα ότι είχα κανένα τεράστιο ταλέντο. Είμαι υποφερτή ηθοποιός, passable.Δεν έχω τη στόφα της σταρ. Δεν ήμουν το ιδεώδες του Ρωμιού. Αυτό που άλλαξε την καριέρα μου ήταν το “Μια κυρία στα μπουζούκια”. Η απήχηση που είχε το κομμάτι “Του αγοριού απέναντι” δεν έχει ξαναγίνει. Εμβληματικό άσμα. Είχα αυτοσχεδιάσει εκείνη την ώρα. Δεν ήταν τίποτα χορογραφημένο. Ο τύπος αυτής της γυναίκας με σημάδεψε, ενώ δεν είμαι έτσι σαν γυναίκα (…) απλώς είχα τους γενετικούς αδένες και την προσωπικότητα να με επιβάλω αυτόν τον τύπο. Εγώ ήμουν τελείως άλλος άνθρωπος, απολύτως πιο ευάλωτη και απολύτως πιο συναισθηματική. Είχα ανάγκη από το άγγιγμα της ψυχής και το άγγιγμα της καρδιάς. Αλλά δεν το έδειχνα, το κράταγα για εμένα” εκμυστηρεύεται.

Σχετικά με τον πλούτο και τη διαβίωσή της είπε: “Ζούσα πολύ άνετα αλλά δεν έχω κάνει χρήματα. Όλα μου τα σπίτια τα έδωσα στο Χαμόγελο του Παιδιού, δεν έχω τίποτα στο όνομά μου. Σιχαίνομαι την ιδέα από μια ηλικία και πάνω να έχει κανείς τίτλους ιδιοκτησίας. Η ύλη κι εγώ έχουμε γεννηθεί σε διαφορετικά φέουδα. Άσε που πιστεύω ότι χέρι που δίνει δεν μένει ποτέ άδειο. Δεν στερήθηκα, έζησα πλούσια και γεμάτα τα χρόνια μου. Ταξίδεψα πολύ, έζησα σε ωραία σπίτια, ντύθηκα με υψηλή ραπτική, ό,τι ήθελα το έκανα. Είμαι ξέχειλη από εμπειρίες, αναμνήσεις, αισθήσεις, αισθήματα” τόνισε.
Για τον κίνδυνο να χάσει τη ζωή της αποκάλυψε: “Έξι φορές πήγα να φύγω από τη ζωή. Όταν είχα το τροχαίο, σταμάτησα το θέατρο, έκανα μια αποτυχημένη εγχείρηση στη σπονδυλική στήλη. Μετά το ατύχημα με πήγαν στο νοσοκομείο με ανακοπή, εννέα μέρες με κρατάγανε με μηχανήματα. Μετά κάηκα. Και πέρυσι ήμουν σε βαρύ κώμα. Δεν το πιστεύω πως συνήλθα. Πήγα πολλές φορές στον θάνατο και γύρισα. Ένας φίλος μου μού είπε ότι ο Δημιουργός με άφησε να ζήσω για κάποιο λόγο. Δεν ξέρω ποιος είναι, ακόμη τον ψάχνω” συγκλονίζει με τη συνέντευξή της.

Αναδημοσίευση άρθορυ από το nassosblog

Διαβάστε επίσης »