Ειδήσεις για The Kompany - Spoiler και νέα

Χρυσό βραβείο στον Κώστα Τσολακη και τη The Kompany

Newsteam 0 Comments

Η The Kompany, με προσήλωση στο να απογειώνει όλα τα projects που αναλαμβάνει, σχεδίασε για τα Παιδικά Χωριά SOS μια δράση που έκανε τη διαφορά, βρέθηκε στην κορυφή και επιβραβεύτηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | NGO” των Content Marketing Awards. Η δράση αφορούσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital καμπάνιας του Οργανισμού «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου», που πραγματοποιήθηκε το 2020 με αφορμή την Γιορτή της Μητέρας.   Πρόκειται για μια πρωτότυπη ιδέα της The Kompany, που γνωρίζει καλά πως να εμπνέει τους γύρω της, η οποία βασίστηκε στην άμεση και δυναμική διάδραση με το ευρύ κοινό, σε μια περίοδο που όλοι αποζητούσαμε να έρθουμε «πιο κοντά». Στόχος της δράσης ήταν να αναδείξει το ρόλο της μητέρας στην ανατροφή ενός παιδιού, εστιάζοντας στη διαχείριση των δυσκολιών της καθημερινότητάς της εν μέσω πανδημίας, καθώς και να ενισχύσει τον συναισθηματικό δεσμό του Οργανισμού με το ευρύ κοινό.     Το ευρύ κοινό ανταποκρίθηκε ενεργά στο call to action που έγινε από τους Influencers με σκοπό τη στήριξη του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, μέσω sms είχαν όλοι τη δυνατότητα να στείλουν μια ευχή μέσω μιας ξεχωριστής ηλεκτρονικής κάρτας στη δική τους μαμά, προσφέροντας παράλληλα την υποστήριξή τους στα Παιδικά Χωριά SOS. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, σημειώνοντας μεγάλο αριθμό views, πολύ υψηλό reach και engagement, ενώ ευαισθητοποίησε ουσιαστικά το ευρύ κοινό σε μια περίοδο με αρκετές αντιξοότητες.     Αναδημοσίευση από το nassosblog

Διάβασε το »