Πατήστε ESC για κλείσιμο

mixani - Spoiler - Φωτογραφίες, video



8 Λέξεις – Πρωταγωνίστρια πάνω στην μηχανή με αβυσσαλέο μπούστο 

Newsteam 0 Comments

Η πρωταγωνίστρια από τις «8 Λέξεις» λατρεύει την γιόγκα και έχει καταφέρει να «χτίσει» κορμί που θα ζήλευαν πολλές γυναίκες, κάτι που φαίνεται και στις αναρτήσεις της.

 

 

 

 

Η Βαρβάρα Λάρμου αυτή την φορά ποζάρει  για τις ανάγκες φωτογράφησης κοσμημάτων, σε ρόλο μοντέλου, ενώ κάθεται πάνω σε μια μηχανή, με ένα αποκαλυπτικό φόρεμα και κατάφερε να μας αναστατώσει με το μπούστο της αλλά και το καλλίγραμμο πόδι της που βγαίνει έξω από το σκίσιμο στο ρούχο της.

 

 

 

Πληροφορίες από nassosblog

Διάβασε το »

Έκτακτο. Νεκρός σε τροχαίο 19χρονος-Δεκάδες νέα μέτρα μακριά η μηχανή (Φωτογραφίες Σοκ)

Newsteam 0 Comments

Νεκρός ένας νεαρός άνδρας σε θανατηφόρο τροχαίο λίγο πριν τις 15:00 το μεσημέρι στα Χανιά.

 

 

 

 

  • Ένας νεαρός άνδρας ηλικίας 19 ετών έχασε, δυστυχώς, τη ζωή του σε θανατηφόρο τροχαίο που έγινε στον παράλληλο της Εθνικής οδού (στο ρεύμα από Κίσαμο προς Χανιά).

 

 


Η μηχανή στην οποία επέβαινε χτύπησε σε στύλο, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες με αποτέλεσμα ο οδηγός να βρει ακαριαίο θάνατο. Είναι χαρακτηριστικό ότι, από το σημείο που έγινε η πρόσκρουση, η μηχανή βρέθηκε πολλές δεκάδες μέτρα πιο μακριά, όπως φαίνεται και από την παρακάτω φωτογραφία.

 

 

Πληροφορίες από nassosblog

Διάβασε το »

Θανατηφόρο τροχαίο με μηχανή: Παρέσυρε και σκότωσε γυναίκα

Newsteam 0 Comments

Θανατηφόρο τροχαίο έγινε το απόγευμα του Σαββάτου, στην θέση Μύλος στην Κρυσταλλοπηγή Παραμυθιάς στη Θεσπρωτία.

 

 

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας 21χρονος έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας που οδηγούσε με αποτέλεσμα να παρασύρει 54χρονη πεζή,  η οποία τραυματίστηκε θανάσιμα και τελικά κατέληξε.

 

 

 

Προανάκριση για τις συνθήκες του δυστυχήματος ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Παραμυθιάς.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγη periodikostep

Πληροφορίες από nassosblog

Διάβασε το »

Βίντεο: Μηχανή χτυπά πεζό και αμέσως μετά περνά λεωφορείο!

Newsteam 0 Comments

Τη στιγμή που ένας μοτοσικλετιστής χτυπά έναν πεζό και λίγο αργότερα περνά λεωφορείο, κατέγραψε κάμερα αυτοκινήτου.

 

Το περιστατικό συνέβη στη Βρετανία. Στο βίντεο φαίνεται ένας άνδρας που περιμένει να διασχίσει τον δρόμο. Στον δρόμο βρίσκεται ένα αυτοκίνητο. Όπως φαίνεται από το βίντεο, ο οδηγός του αυτοκινήτου σταματά προκειμένου ο άνδρας να διασχίσει τον δρόμο.

 

Εκείνη όμως την στιγμή πετάγεται ένας μαθητευόμενος μοτοσικλετιστής και χτυπά τον πεζό άνδρα που διέσχιζε τον δρόμο. Και οι δύο άνδρες χτύπησαν από την σύγκρουση, ενώ η μηχανή «εκτοξεύτηκε» μακριά από το σημείο του ατυχήματος.

 

Δείτε το σοκαριστικό βίντεο

https://www.dailymail.co.uk/video/news/video-2271070/Video-Motorcyclist-collides-pedestrian-brutal-crash.html

Πληροφορίες από nassosblog

Διάβασε το »

Σοκάρει η στιγμή που μηχανή εκσφενδόνισε σερβιτόρο στην Ποσειδώνος – Χωρίς δίπλωμα ο οδηγός

Newsteam 0 Comments

Πάγωσε το αίμα όσων βρίσκονταν μπροστά στο τροχαίο που σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην οδό Ποσειδώνος, στην Αθήνα!

Ο άτυχος σερβιτόρος που εργαζόταν σε εστιατόριο της περιοχής, προσπάθησε να διασχίσει τον δρόμο όταν μια μηχανή που περνούσε μια μεγάλη ταχύτητα τον παρέσυρε και τον εκσφενδόνισε μακριά στο οδόστρωμα.

Σοκαρισμένοι οι αυτόπτες μάρτυρες κάλεσαν το ΕΚΑΒ και στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε τόσο ο σερβιτόρος με σοβαρά τραύματα όσο και ο οδηγός της μηχανής.

Σύμφωνα με το thes.gr, οι γιατροί δίνουν ελάχιστες ελπίδες για τον άτυχο εργαζόμενο καθώς τα τραύματα που φέρει είναι βαριά, ενώ η οικογένειά του έχει αποφασίσει να δωρίσει τα όργανά του. Την ίδια στιγμή, νοσηλεύεται στην εντατική και ο αλλοδαπός οδηγός της μηχανής ο οποίος έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα χωρίς καν να διαθέτει δίπλωμα οδήγησης.

Δείτε στο βίντεο τις συγκλονιστικές στιγμές του ατυχήματος:

Διάβασε το »

Ναύπλιο: Σπαραγμός για 30χρονη που σκοτώθηκε με μηχανή! Σκληρές εικόνες στο σημείο του τροχαίου (ΒINTEO)

Newsteam 0 Comments

Νέο τροχαίο έξω από το Ναύπλιο με θύμα μία γυναίκα 30 ετών. Στο νοσοκομείο οι δύο τραυματίες…

Το τροχαίο έγινε στον δρόμο Μύλων – Αργους, έξω από το Ναύπλιο, όπου συγκρούστηκαν ένα αγροτικό αυτοκίνητο και μία μηχανή. Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να χάσει την ζωή της μία γυναίκα 30 ετών, η οποία επέβαινε στην μοτοσικλέτα, ενώ σοβαρά τραυματίστηκε ο επίσης 30χρονος οδηγός της μηχανής.

Τραυματίας, αλλά ελαφρά, είναι και ο οδηγός του αγροτικού οχήματος. Αμφότεροι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο του Ναυπλίου όπου νοσηλεύονται στην χειρουργική μονάδα. Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε και η άτυχη κοπέλα όπου εκεί διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κοπέλα ήταν από το Άργος, ο οδηγός της μηχανής από το Ναύπλιο και ο οδηγός του αγροτικού από τους Μύλους. Δεν έχουν γίνει προς το παρόν γνωστά τα αίτια του δυστυχήματος…

Διάβασε το »

Made in Greece: Το άδοξο τέλος του πρώτου ελληνικού τρακτέρ με τη μηχανή σκυλί

Newsteam 0 Comments

Τα προϊόντα που κατασκεύαζε τις παλαιότερες δεκαετίες η Ελλάδα, είτε στο βιοτεχνικό, είτε στο βιομηχανικό χώρο δεν είχαν σε μια ευρεία γκάμα να ζηλέψουν τίποτα από τα αντίστοιχα του εξωτερικού.

Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα ήταν και ανώτερα σε ποιότητα. Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι οι ντιζελοκινητήρες της πάλαι ποτέ θρυλικής επιχείρησης «Μαλκότση». Ακόμα και πολλά χρόνια μετά υπάρχουν ακόμα τέτοιοι κινητήρες εν ζωή, κυρίως σε τρακτέρ, αλλά και σε καΐκια, αντλίες, όπου απευθύνονταν τα προϊόντα της εταιρίας.

Στον αγροτικό κόσμο το όνομα «Μαλκότση» είναι συνυφασμένο με τη φράση «σκυλί», δηλαδή την ποιότητα κατασκευής και αντοχής στο χρόνο. Έχουν περάσει περισσότερα από 60 χρόνια που η εταιρία τροφοδότησε για τελευταία φορά την ελληνική ύπαιθρο κι όμως στα χωράφια μας κυκλοφορούν ακόμα τέτοιες μηχανές.

Ο Σωκράτης Μαλκότσης είναι ιστορικά ο σημαντικότερος Έλληνας κατασκευαστής μηχανών. Αποφοίτησε το 1919 από το ΕΜΠ ως μηχανολόγος μηχανικός και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο της Λιέγης ένα χρόνο αργότερα. Έμεινε στο Βέλγιο, συγκεκριμένα στην Αμβέρσα, για να εργαστεί από το 1921 έως το ’24 στην εγκατάσταση κέντρων αυτόματης τηλεφωνίας και όταν επέστρεψε στην Ελλάδα άνοιξε τεχνικό γραφείο.

Στο χώρο των μηχανικών κατασκευών μπήκε το 1934, ιδρύοντας στην Πειραιά την «Τέχνικα Σ. Μαλκότσης Α.Ε. Γενικών και Τεχνικών Επιχειρήσεων», με κύριο μέτοχο την Τράπεζα Χίου. Κατά την περίοδο του πολέμου, το μηχανουργείο του Μαλκότση κατασκεύαζε βλήματα για το Βασιλικό Ναυτικό, σε συνεργασία με το Ελληνικό Πυριτιδοποιείο και το Καλυκοποιείο του Μποδοσάκη. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η εταιρία αναπτύσσεται ραγδαία και γίνεται μία από τις πιο δυναμικές της Ελλάδας. Στην παραγωγή της τίθενται από εξαρτήματα για το σιδηροδρομικό δίκτυο, μέχρι μηχανουργικά δράπανα, ποτιστικές μηχανές και τελικά ένα ολοκληρωμένο ελληνικό τρακτέρ.

Ο προορισμός χρήσης των προϊόντων της επιχείρησης διευρυνόταν διαρκώς. Με χαμηλό κόστος κάλυπτε τις ανάγκες των αγροτικών αρδευτικών αντλιοστασίων, αλλά και την κίνηση των πολλών μικρών αλιευτικών σκαφών, τις βιοτεχνικές και άλλες συναφείς εφαρμογές με χαμηλό κόστος. Οι μηχανές Malkotsis βρήκαν τη χρήση σε ποικίλες βιομηχανικές εφαρμογές, ενώ τα πρότυπα μηχανών βαρκών έγιναν θρυλικά για την αξιοπιστία τους

Σε περίπου μια δεκαετία παρήχθησαν 30.000 κινητήρες 7 και 15 ΗΡ. Το εργοστάσιο του Μαλκότση εξελίχθηκε σε «σχολείο» μηχανολογικής εκπαίδευσης. Εργάσθηκαν σε αυτό εν δυνάμει καθηγητές του ΕΜΠ και άλλοι επιστήμονες που συμμετείχαν στα έργα των αντλιοστασίων της λίμνης Υλίκης για την υδροδότηση της Αθήνας.

Το αποκορύφωμα της επιτυχίας ήρθε με τη μηχανή ΕΜ (ή αλλιώς «Έλσα Μαλκότση»), ονομασία από τα αρχικά του ονόματος της κόρης του. Ο μονοκύλινδρος, κατακόρυφος, υδρόψυκτος πετρελαιοκινητήρας, ισχύος 10-12 ίππων, είναι ο «αθάνατος» της ελληνικής βιομηχανίας, καθώς σε αρκετές περιοχές της χώρας εξακολουθεί να λειτουργεί παραγωγικά ως σήμερα.

Ακολούθησε η τελειοποίηση του ομώνυμου τρακτέρ, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με μια βρετανική συμβουλευτική εταιρία. Λόγω χρηματοδοτικών και άλλων προβλημάτων όμως, όπως η πλήρης έλλειψη κρατικής υποστήριξης (βλέπε γραφειοκρατία), το νέο τρακτέρ παράχθηκε μόνο για μερικά έτη και δεν μπήκε ποτέ σε γραμμή μαζικής παραγωγής.

Η επόμενη τρικλοποδιά του κράτους ήταν και η χαριστική βολή. Ο Μαλκότσης έπεσε ουσιαστικά θύμα οικονομικού σαμποτάζ. Όταν το κράτος του ζήτησε να ανταποκριθεί σε μια μεγάλη παραγγελία 1.000 μηχανών για στρατιωτικά οχήματα προς την ΕΛΒΟ, αναγκάστηκε να προσφύγει σε δανεισμό από την Εθνική Τράπεζα. Ο Μαλκότσης παρέδωσε τις μηχανές, όμως το κράτος δεν τον πλήρωσε. Δεν δεχόταν ούτε συμψηφισμό με την Εθνική Τράπεζα, η οποία ζητούσε να τηρούνται κανονικά οι όροι του δανείου. Σε μια ελληνική πρωτοτυπία λουκέτου επιχείρησης αυτό που ακολούθησε ήταν η κατάσχεση!

Όταν η εταιρία έκλεισε ήταν ένα Κολοσσός για την εποχή με 3.000 εργαζομένους. Οι «αθάνατες» μηχανές της είχαν ως αποτέλεσμα να βγει μέχρι και η φήμη ότι αυτός ήταν ο λόγος χρεοκοπίας (από τη στιγμή που δεν υπήρχε ανάγκη για αντικατάστασή τους), φυσικά όμως δεν επρόκειτο περί αυτού.

Το τέλος της μεγαλύτερης βιομηχανίας μηχανών βαρέως τύπου που γνώρισε η Ελλάδα, σηματοδοτεί ουσιαστικά την έναρξη του σχεδίου καταστροφής του εθνικού κορμού της οικονομίας.

Διάβασε το »

Έρχεται πάλι η Μηχανή του Χρόνου

Newsteam 0 Comments

Η βραβευμένη εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» με τον Χρίστο Βασιλόπουλο επιστρέφει, για μία ακόμα σεζόν στην τηλεοπτική στέγη της COSMOTE TV, με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στην Αγγλοκρατία στην Κύπρο, που θα προβληθεί την Δευτέρα 28/9 στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD.

Η «Μηχανή του Χρόνου» θα κάνει και φέτος αναδρομή στο παρελθόν, φωτίζοντας άγνωστα γεγονότα που διαμόρφωσαν την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό και σημάδεψαν τις ζωές των ανθρώπων. Αυτόπτες μάρτυρες διηγούνται τις ιστορίες τους, αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι στην αναζήτηση της αλήθειας, ενώ στην έρευνα συμβάλλουν και επιστήμονες με μελέτες πάνω σε κοινωνικά ζητήματα που απασχόλησαν την κοινή γνώμη.

Στην πρεμιέρα της νέας σεζόν, ιστορικοί και ερευνητές εξιστορούν πώς η Κύπρος από περιοχή που βρισκόταν στην κατοχή των Οθωμανών, ενοικιάστηκε στη Μεγάλη Βρετανία και στη συνέχεια πέρασε στη μόνιμη κατοχή της και μετατράπηκε σε αποικία. Επίσης, η εκπομπή καταγράφει τις εξεγέρσεις και τις διπλωματικές προσπάθειες για ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, οι οποίες ωστόσο δεν προχώρησαν.

Στο μικροσκόπιο του νέου επεισοδίου μπαίνει και η εξέγερση των Κυπρίων εναντίον των Άγγλων που έμεινε γνωστή ως «Οκτωβριανά» λόγω της εξοντωτικής φορολογίας, η οποία κατεστάλη και άλλαξε για πάντα τη σχέση των δύο πλευρών, με τους Άγγλους να στοχεύουν στην καταστολή της εθνικής συνείδησης των Κυπρίων.

Στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Ουίνστον Τσόρτσιλ υποσχέθηκε την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, αν οι Κύπριοι πολεμούσαν στο πλευρό τους. Έτσι, πολλοί κατατάχθηκαν στο Σώμα του Βρετανικού στρατού και πολέμησαν σε όλα τα μέτωπα. Παρόλα αυτά, ο Τσόρτσιλ αθέτησε την υπόσχεσή του.

Επίσης, Κύπριοι που έζησαν τα γεγονότα, αφηγούνται στον Χρίστο Βασιλόπουλο το κλίμα που επικρατούσε το 1950, όταν διενεργήθηκε το μεγάλο ενωτικό δημοψήφισμα, στο οποίο το 96% υπέγραψε υπέρ της ένωσης με την Ελλάδα. Το επεισόδιο κλείνει με τον ένοπλο αγώνα των Κυπρίων σε μία προσπάθεια πιο δυναμικής διεκδίκησης της ένωσης με την Ελλάδα που αποφασίστηκε το 1953, όταν ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος και 11 ακόμη προσωπικότητες υπέγραψαν τον «Όρκο των 12», τον όρκο για την έναρξη του Ένοπλου Αγώνα.

Αμέσως μετά την προβολή του στο COSMOTE HISTORY HD, το επεισόδιο θα είναι διαθέσιμο μέσα από τον δωρεάν on demand κατάλογο της COSMOTE TV (υπηρεσία COSMOTE TV PLUS).

Διάβασε το »

Έχεις δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου; Μπορείς πλεόν να οδηγεις δίχως εξετάσεις και μηχανή

Newsteam 0 Comments

Χωρίς εξετάσεις και εκπαίδευση μπορεί να οδηγήσει και μοτοσικλέτα μέχρι και 125 κ. εκ. ο κάτοχος διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτου μπορούν στο εξής νόμιμα να οδηγούν σε όλη την επικράτεια μοτοσικλέτες μέχρι 125 κ. εκ. χωρίς την υποχρέωση να έχουν «βγάλει» δίπλωμα οδήγησης.

 

 

 

 

Όλα αυτά αναφέρονται στην υπ’ αριθμόν Κοινή Υπουργική Απόφαση A3/Οικ. 56475/6635 που προσαρμόζει την ελληνική νομοθεσία ως προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020, η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποιεί τo Παράρτημα Ι του π.δ. 51/2012 (Α΄ 101).

Το θέμα αυτό έφερε την έντονη αντίδραση του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης καθώς ισχυρίζεται ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσικλέτας, θα απογειώσει τα τροχαία συμβάντα στην χώρα μας. «Δεν έχει θέση μια τέτοια νομοθεσία-ντροπή σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Άρης Ζωγράφος και συνεχίζει: «Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη». Ο κ. Ζωγράφος ανεφέρε: «λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσικλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας».

Πληροφορίες από nassosblog

Διάβασε το »

Στο εξής όσοι έχουν δίπλωμα για ΙΧ μπορούν να οδηγούν και μηχανή μέχρι 125 κ.εκ.

Newsteam 0 Comments

Στο εξής ο κάτοχος διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β μπορεί να οδηγήσει και μοτοσικλέτα μέχρι και 125 κ.εκ. χωρίς εξετάσεις και εκπαίδευση.

Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτου μπορούν στο εξής νόμιμα να οδηγούν σε όλη την επικράτεια μοτοσικλέτες μέχρι 125 κ.εκ. χωρίς την υποχρέωση να έχουν «βγάλει» δίπλωμα οδήγησης.

Όλα αυτά αναφέρονται στην υπ’ αριθμόν Κοινή Υπουργική Απόφαση A3/Οικ. 56475/6635 που προσαρμόζει την ελληνική νομοθεσία ως προς τις διατάξεις της οδηγίας 2020/612/ΕΕ της Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2020, η οποία τροποποιεί την οδηγία 2006/126/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την άδεια οδήγησης, καθώς και τροποποιεί τo Παράρτημα Ι του π.δ. 51/2012 (Α΄ 101).

Δίπλωμα οδήγησης και μοτοσυκλέτα

Το θέμα αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, καθώς ισχυρίζεται ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση, η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσικλέτας, θα απογειωθούν τα τροχαία συμβάντα στη χώρα μας. «Δεν έχει θέση μια τέτοια νομοθεσία-ντροπή σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Αρης Ζωγράφος, και συνεχίζει: «Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη».

Και ο κ. Ζωγράφος καταλήγει: «Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσικλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας».

Διάβασε το »

Τραγωδία – Νεκρός σε τροχαίο 40χρονος. Έπεσε με τη μηχανή του σε χαράδρα

Newsteam 0 Comments

Έναν ακόμα νεκρό στην άσφαλτο μετράει το νησί της Ρόδου. Εχτές λίγο πρίν τις 20:00 το βράδυ, στην επαρχιακή οδό Λαέρμων, έχασε τη ζωή του ένας 40χρονος άντρας.

 

 

Συγκεκριμένα, ο Χ.Κ., οδηγός δικύκλου,σύμφωνα με την rodiaki έχασε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, προσέκρουσε σε τοιχίο και στη συνέχεια έπεσε σε χαράδρα ύψους 8 μέτρων!

Πληροφορίες από nassosblog

Διάβασε το »