influencers - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Το ΣΔΟΕ ετοιμάζεται για ελέγχους στους Έλληνες influencers – Στο επίκεντρο Σκορδά, Καινούργιου και Τούνη

Newsteam 0 Comments

Μοντέλα, ηθοποιοί, παρουσιαστές και αθλητές που διαφημίζουν προϊόντα μέσα από stories και αναρτήσεις αναμένεται να ελεγχθούν από τo ΣΔΟΕ. Στο σχέδιο προβλέπεται αρχικά η κοστολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενώ στη συνέχεια θα ζητούνται τα στοιχεία από τις εταιρείες και θα υπάρχει διασταύρωση των ποσών με τα εισοδήματα της τελευταίας πενταετίας. Tην αρχή της μπίζνας πάντως την έκαναν οι Kardashians, οι οποίες με την επιρροή τους έχουν δημιουργήσει μια αυτοκρατορία δισεκατομμυρίων δολαρίων, με κοριτσάκια να υιοθετούν τις συνήθειές τους, το στυλ τους, ακόμα και την εμφάνισή τους. Οι influencers, άνδρες και γυναίκες, θεωρούνται πια κινητήρια δύναμη στα social media, με τις διαφημιστικές εταιρείες να πληρώνουν αδρά, προκειμένου να πλασάρουν κάποια από τα προϊόντα τους. Ποιοι υποστηρίζουν τον έλεγχο και τι πιστεύουν για το νέο αυτό επάγγελμα; «Πλέον, η διαφήμιση προϊόντων μέσα από τα social media είναι σημείο των καιρών… Είναι κι αυτό μια δουλειά, η οποία σίγουρα θα πρέπει να γίνεται υπό σωστές προϋποθέσεις. Από τη στιγμή που κάθε influencer κόβει αποδείξεις, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θεωρώ σωστό και απαραίτητο τον έλεγχο αυτόν αρχικά γιατί είναι άδικο για αυτούς που δουλεύουν νόμιμα. Τα ποσά που ακούγονται είναι υπέρογκα και, όταν δουλεύεις σε τέτοια κλίμακα, σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει έλεγχος», δηλώνει στο «Secret» η γυμνάστρια Σοφία Παθέκα. Να θυμίσουμε πως επικράτησε χαμός πριν δύο εβδομάδες, όταν δημοσίευμα έκανε γνωστό τον τιμοκατάλογο της Ιωάννας Τούνη, η οποία στη συνέχεια έριξε τα «καρφιά» της στην Κατερίνα Καραβάτου αλλά και την Σταματίνα Τσιμτσιλή, για τα λεφτά που κερδίζουν μέσα από τα social media. Στο «Secret» μίλησαν και οι Παύλος Τερζόπουλος, Παναγιώτης Θεόφιλος, Μέγκι Ντρίο και Έλενα Γαλίφα. Όλοι τους έχουν «δυνατά» προφίλ στο Instagram με χιλιάδες followers και συμφώνησαν πως πρέπει να γίνεται έλεγχος…

Διάβασε το »

Το ΣΔΟΕ ρίχνει δίχτυα στους Έλληνες influencers για τις αναρτήσεις τους στα social media

Newsteam 0 Comments

Δημοσιεύθηκε: 10 Οκτωβρίου 2021 15:00 Μοντέλα, ηθοποιοί, παρουσιαστές και αθλητές που διαφημίζουν προϊόντα μέσα από Stories και αναρτήσεις αναμένεται να ελεγχθούν από τo Σ∆ΟΕ. Στο σχέδιο προβλέπεται αρχικά η κοστολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ενώ στη συνέχεια θα ζητούνται τα στοιχεία από τις εταιρείες και θα υπάρχει διασταύρωση των ποσών με τα εισοδήματα της τελευταίας πενταετίας. Tην αρχή της μπίζνας πάντως την έκαναν οι Kardashians, οι οποίες με την επιρροή τους έχουν δημιουργήσει μια αυτοκρατορία δισεκατομμυρίων δολαρίων. Με κοριτσάκια να υιοθετούν τις συνήθειές τους, το στυλ τους, ακόμα και την εμφάνισή τους. Οι influencers, άνδρες και γυναίκες, θεωρούνται πια κινητήρια δύναμη στα social media. Με τις διαφημιστικές εταιρείες να πληρώνουν αδρά, προκειμένου να πλασάρουν κάποια από τα προϊόντα τους. Ποιοι υποστηρίζουν τον έλεγχο και τι πιστεύουν για το νέο αυτό επάγγελμα; Πρόσωπα γνωστά, με ενεργό Ιnstagram, που πολλές φορές προβάλλουν κάποιο προϊόν, μιλούν στο «Secret». «Πλέον, η διαφήμιση προϊόντων μέσα από τα social media είναι σημείο των καιρών… Είναι κι αυτό μια δουλειά, η οποία σίγουρα θα πρέπει να γίνεται υπό σωστές προϋποθέσεις. Από τη στιγμή που κάθε influencer κόβει αποδείξεις, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θεωρώ σωστό και απαραίτητο τον έλεγχο αυτόν αρχικά γιατί είναι άδικο για αυτούς που δουλεύουν νόμιμα. Τα ποσά που ακούγονται είναι υπέρογκα και, όταν δουλεύεις σε τέτοια κλίμακα, σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει έλεγχος», δηλώνει η γυμνάστρια Σοφία Παθέκα. #News #Showbiz #influencers #Instagram #social mesia

Διάβασε το »

Αποκλειστικό: Τρέμουν οι εγχώριες influencers το ΣΔΟΕ. Ο έλεγχος και…

Newsteam 0 Comments

Γνωστές influencers και μαϊντανούλες κάθε μορφής μπαίνουν στο στόχαστρο της εφορίας. Μοντέλα, ηθοποιοί, παρουσιαστές και αθλητές που διαφημίζουν προϊόντα μέσα από stories και αναρτήσεις στα social media αναμένεται να ελεγχθούν από τo ΣΔΟΕ, όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και λίγες ημέρες. Αυτό όμως που είναι σημαντικό να αναφέρουμε και δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί εκτός των άλλων, σύμφωνα με πληροφορίες είναι ότι θα ελεγχθούν παράλληλα και τα έσοδα των influencer, που προέρχονται από τα give away (αυτά που χαρίζουν) στους followers του, μέσω διαγωνισμών.  Γι’ αυτό μην σας φανεί παράξενο αν ξαφνικά σταματήσουν να μοιράζουν δώρα στους ακόλουθους τους. Αναδημοσίευση άρθορυ από το nassosblog

Διάβασε το »

Στη μπούκα Influensers και Instagrammers για ξέπλυμα μαύρου χρήματος

Newsteam 0 Comments

Λίστα επωνύμων με έντονη δραστηριότητα στα κοινωνικά δίκτυα, οι οποίοι έχουν κινήσει υποψίες για φοροδιαφυγή με όσα προβάλλουν ή προωθούν μέσω των λογαριασμού ή των καναλιών τους στο Διαδίκτυο, καταρτίζουν ελεγκτές της Εφορίας. Με ελέγχους μέσω υπολογιστή έχουν εντοπίσει πρόσωπα που εισπράττουν κρυφά εισοδήματα από ανάλογες ενέργειες και τα οποία θα είχαν κληθεί για εξηγήσεις ήδη από τον Μάιο ή τις αρχές του καλοκαιριού εάν η πανδημία δεν καθυστερούσε τις διαδικασίες. Σύμφωνα µε πληροφορίες του «business stories», στο στόχαστρο έχουν μπει καλλιτέχνες, ηθοποιοί (κυρίως γυναίκες με έντονη παρουσία στα social media που μοιάζουν να παίρνουν περισσότερο επιπόλαια τη «δουλειά» τους αυτή), τραγουδιστές και πρόσωπα της σόουμπιζ τα οποία έχουν προχωρήσει σε έμμεση διαφήμιση. Πόσα βγάζουν; H άτυπη διαφήμιση από διάσημους είναι μια πρακτική που επί σειρά ετών ανθεί στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια έχει κάνει την εμφάνισή της και στην Ελλάδα. Πρόκειται για τους γνωστούς influencers που επηρεάζουν, εμπνέουν και παρακινούν χιλιάδες ή και εκατομμύρια ακολούθους τους στο ελληνικό Internet, οι οποίοι μάλιστα ανάλογα με το κανάλι επικοινωνίας που χρησιμοποιούν διακρίνονται σε youtubers, bloggers, tiktokers, instagrammers κ.λπ. Oλα ξεκινούν από τη στιγμή που διαφημιστικές ή άλλες εταιρείες προσεγγίζουν τους σταρ του Διαδικτύου και τους προτείνουν να φωτογραφίζονται σε διάφορα καταστήματα, ξενοδοχεία, κομμωτήρια κ.τ.λ. ή να φορούν προϊόντα κάποιας εταιρείας και να ανεβάζουν φωτογραφίες. Τους προτρέπουν να κάνουν αναρτήσεις, κληρώσεις προϊόντων, θετικές κριτικές ή σχόλια και να ανεβάζουν και σχετικό σύνδεσμο για να μεταφέρεται ο ακόλουθος στην ιστοσελίδα ή τον λογαριασμό της εκάστοτε εταιρείας. Με βάση τα clicks, τα hits ή τους followers που συγκεντρώνουν αμείβονται για να εμφανίζονται να ψεκάζονται με αντηλιακά ή ενυδατικά προϊόντα μπροστά σε πισίνες luxury ξενοδοχείων ή να λανσάρουν και να κληρώνουν επώνυμα καλλυντικά και…

Διάβασε το »

Ιωάννα Τούνη: Χάνει followers και ξεσπά – Ε λοιπόν φτάνει!

Newsteam 0 Comments

Ένα story της Ιωάννας Τούνη και μια άποψη που εξέφρασε έφερε πολλές αντιδράσεις και η ίδια είδε τους followers της να μειώνονται κατά χιλιάδες. «Έχω πάθει σοκ εδώ. Όλα τα ταβερνάκια εστιατόρια κλείνουν το μεσημέρι και ανοίγουν το απόγευμα. Και είναι higt season 1 Αυγούστου. Ο κόσμος δεν θέλει να δουλέψει. Μάλλον έχουν πολλά λεφτά οι Παξοί Τέλος πάντων, απ΄ότι καταλάβατε πήγαμε σε ένα από τα μοναδικά που λειτουργούσαν αυτή την ώρα και φάγαμε», έγραψε χαρακτηριστικά στο Instagram με τους followers της να αντιδρούν! Μετά τον σάλο που προκάλεσε -έγινε μάλιστα και πρώτο trend στο Twitter- η Ιωάννα Τούνη ξέσπασε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Ανέβασε μια φωτογραφία από τις διακοπές της και έγραψε: «Έχω σιχαθεί να με περιμένουν στην γωνία! Ψάχνετε διακαώς να βρείτε το ΛΑΘΟΣ μου. Πρέπει να είμαι οπωσδήποτε κομπλεξική, κακιά, άπονη, χαζογκόμενα, ρηχή, αναίσθητη, ασυνείδητη, βίζιτ*, που**να…ΚΑΤΙ! Πρέπει οπωσδήποτε μια κοπέλα που φαινομενικά «τα έχει όλα λυμένα» να μην τα έχει! Κάτι κακό να κρύβεται, κάτι κακό να συμβαίνει πίσω από όλο αυτό. Ε λοιπόν φτάνει! Έχω δεχθεί τόση ύβρη & τόσο bullying, χωρίς να έχω πειράξει ποτέ κανέναν! Είμαι μια κοπέλα που δεν της χαρίστηκε τίποτα! Για να καταλάβεις, πριν χρόνια όταν πέρασα Παιδαγωγικό στην Αλεξανδρούπολη, για να καταφέρω όντως να σπουδάσω, συγκατοίκησα με μια κοπέλα παντελώς άγνωστη! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ! Έχω δουλέψει χρόνια σερβιτόρα, προμόσιον, μπαρ, sitting, κλπ σε μπιτς μπαρ, εστιατόρια, καφετέριες κλαμπ, ΠΑΝΤΟΥ! Έχω κάνει 12ωρα&12ωρα εργασίας παράλληλα με την σχολή μου… Και για όσους σπεύσουν να μου προσάψουν οτιδήποτε, ΕΧΩ 2 ΕΤΑΙΡΙΕΣ και τεράστιες ευθύνες! Δεν είμαι απλά “influencer” & δεν βγαίνω απλά φωτογραφίες! Το ότι έπειτα από χρόνια καθαρής δουλειάς και στοχοπροσήλωσης…

Διάβασε το »

Η απίστευτη μεταμόρφωση των Influencers δίχως make up και φίλτρα

Newsteam 0 Comments

Η απόλυτη διαφορά του πως φαίνονται και του πως είναι στην πραγματικότητα. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως είναι στην πραγματικότητα οι Influencers; Πως φαίνονται δηλαδή χωρίς το υπερβολικό make up και τα φίλτρα που χρησιμοποιούν.. Τις influencers τις έχουμε συνηθίσει με αψεγάδιαστο πρόσωπο και σώμα διαφημίζοντας τα προϊόντα που χρησιμοποιούν για να πετύχουν αυτό το αποτέλεσμα. Η εικόνα αυτή που βγάζουν προς τα έξω όμως είναι κάθε άλλο παρά αληθινή. Αυτό αποδεικνύεται με το νέο trend των social media, το οποίο αποκαλύπτει πως αλλάζουν την εικόνα τους οι influencers. Μερικές από τις πιο διάσημες Influencers, όπως είναι η Grace Keeling, έδειξαν τον πραγματικό τους εαυτό μέσω του Tik Tok και η αλλαγή είναι εμφανέστατη. spoilers ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

Διάβασε το »