eCall - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Αναβαθμίζεται η Υπηρεσία eCall ευρωπαϊκού αριθμού κλήσης έκτακτης ανάγκης 112

Newsteam 0 Comments

Αναβαθμίζεται η Υπηρεσία «eCall» ευρωπαϊκού αριθμού κλήσης έκτακτης ανάγκης 112 Πρόσβαση του «112» με τη βάση δεδομένων οχημάτων του Υπουργείου Μεταφορών Πρόκειται για το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης, που σε περίπτωση ατυχήματος καλεί αυτόματα το 112, που σημαίνει ότι η κλήση θα γίνει ακόμα και αν ο οδηγός είναι αναίσθητος ή ανήμπορος. Αναβαθμίζεται η Υπηρεσία του ευρωπαϊκού αριθμού κλήσης Έκτακτων Αναγκών «112» με τη δυνατότητα αποστολής περισσότερων στοιχείων στις κλήσεις «eCall» αυτόματα από τα οχήματα, σε περίπτωση ατυχήματος, μέσω του Μνημονίου Συνεργασίας που συνυπέγραψαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας Στόχος του Μνημονίου είναι η διασύνδεση του Συστήματος Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης «112» με τη βάση δεδομένων αδειών κυκλοφορίας οχημάτων που τηρεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την παροχή στοιχείων στις κλήσεις «eCall». Ως κλήση «eCall» θεωρείται η κλήση έκτακτης ανάγκης από το όχημα με βάση τον αριθμό «112». Σε περίπτωση ατυχήματος, τα οχήματα που διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα ενημερώνουν αυτόματα το «112» στέλνοντας μήνυμα με τα στοιχεία και τη θέση του οχήματος. Ουσιαστικά, με την υλοποίηση του έργου, όταν ένα αυτοκίνητο εμπλακεί σε ατύχημα, θα μπορεί το ίδιο να στέλνει μήνυμα στο «112» μέσω αυτόματου συστήματος, χωρίς δηλαδή να απαιτείται η ενέργεια του οδηγού ή κάποιου επιβάτη, οι οποίοι, ενδεχομένως να μην είναι σε θέση να επικοινωνήσουν. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τον οδηγό σε περιπτώσεις που έχει χάσει τον προσανατολισμό του ή χρειάζεται βοήθεια. Σήμερα κατά την κλήση «eCall», η συσκευή IVS που βρίσκεται εντός του οχήματος στέλνει αυτόματα μια ελάχιστη δέσμη δεδομένων, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη θέση του οχήματος (με βάση το GPS της συσκευής IVS), τον αριθμό…

Διάβασε το »