Ειδήσεις για ΔΕΗ - Spoiler και νέα

Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (με τα αρχικά: ΔΕΗ) είναι ελληνική ανώνυμη εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος και εμπορίας φυσικού αερίου, από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα.

ΓΕΝΟΠ – ΔΕΗ. Απεργία την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Newsteam 0 Comments

ΓΕΝΟΠ – ΔΕΗ. Απεργία την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021 24ωρη απεργία της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021 24ωρη απεργία ενάντια στο αντεργατικό νομοσχέδιο αποφάσισε σε έκτακτη συνεδρίαση το διοικητικό συμβούλιο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ για την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021 Η ανακοίνωση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ αναφέρει: «Η κινητοποίηση των συνδικάτων και η συμμετοχή χιλιάδων εργαζομένων στην απεργία της 10ης Ιουνίου ανέδειξε την αντίδραση του κόσμου της εργασίας στο νομοσχέδιο που ακυρώνει κατακτήσεις και εργατικά δικαιώματα. Η κυβέρνηση, όπως δείχνει η συζήτηση στη Βουλή, επιμένει στον σκληρό πυρήνα του νομοσχεδίου χωρίς καμιά διάθεση για βελτιώσεις και αλλαγές αγνοώντας τις αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης και των συνδικάτων. Το νομοσχέδιο Χατζηδάκη διαμορφώνει ένα ζοφερό μέλλον για τον κόσμο της εργασίας καθώς οι ρυθμίσεις του οδηγούν στην αποδυνάμωση της θέσης των εργαζομένων έναντι των εργοδοτών με την προώθηση των ατομικών συμβάσεων και τη συρρίκνωση της συνδικαλιστικής δράσης. Η μόνη απάντηση των εργαζομένων στο νομοσχέδιο που επιδιώκει την κατάργηση του 8ώρου και των Συλλογικών Συμβάσεων, είναι η ξεκάθαρη αντίδραση και η συμμετοχή στις κινητοποιήσεις. Στις 16 Ιουνίου συμμετέχουμε στην Απεργία και στο Συλλαλητήριο ενάντια στο αντεργατικό νομοσχέδιο στις 6 μμ στην Πλατεία Συντάγματος»

Διάβασε το »

Νέα αίτηση για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2021 ΔΕΗ – ΔΕΔΔΗΕ

Newsteam 0 Comments

Νέα αίτηση για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2021 ΔΕΗ – ΔΕΔΔΗΕ Κάθε πότε πρέπει να υποβάλλεται η αίτηση για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) Για την ένταξη στο νέο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να καταθέσουν αίτηση στον ιστότοπο της ΗΔΙΚΑ (στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.idika.gr/kot/) με τους κωδικούς TAXISnet Πότε υποβάλλεται η νέα αίτηση για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2020 Οι δικαιούχοι του ΚΟΤ θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση ένταξης στο ΚΟΤ κάθε χρόνο και κάθε φορά εντός (2) μηνών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων καθώς και της ενδεχόμενης παράτασής της, προκειμένου να γίνει επανέλεγχος των προϋποθέσεων ένταξης στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) Οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος 2021, υποβάλλονται εμπρόθεσμα μέχρι την 27 Αυγούστου 2021 Ως εκ τούτου η προθεσμία για την υποβολή νέας αίτησης για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) έτους 2021 είναι έως 27 Οκτωβρίου 2021 Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής: Μετά το πέρας της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων 2021, η ΗΔΙΚΑ θα θέσει σε λειτουργία την ηλεκτρονική πλατφόρμα (ηλεκτρονική διεύθυνση www.idika.gr/kot/) για την υποβολή των νέων αιτήσεων Τότε οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τους κωδικούς TAXISnet και μέχρι την 27 Οκτωβρίου 2021  θα ενημερωθούν για την εκ νέου ένταξή τους ή όχι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Μέχρι τον έλεγχο και έγκριση (ή όχι) των νέων αιτήσεων παραμένουν ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο οι υφιστάμενοι δικαιούχοι. Σχετικά: Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΗΕ/72919/1459 – ΦΕΚ Τεύχος B’ 3290/27.08.2019Τροποποίηση της Δ5-ΗΛ/Β/Φ29/16027/6.8.2010 απόφασης του Υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Εφαρμογή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου» (Β’/1403) όπως ισχύει Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣαποφασίζουμε: Τροποποιούμε την αριθμ. Δ5-ΗΛ/Β/Φ29/16027/6.8.2010 απόφαση του Υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής…

Διάβασε το »

ΔΕΗ: Στο φουλ οι μηχανές της εν όψει καλοκαιριού

Newsteam 0 Comments

Με πρωτοβουλία του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη με τον πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Αθανάσιο Δαγούμα και τους διευθύνοντες συμβούλους της ΔΕΗ, Γιώργο Στάσση, του ΔΕΔΔΗΕ Τάσο Μάνο και του ΑΔΜΗΕ Μάνο Μανουσάκη, παρουσία της γενικής γραμματέως Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Αλεξάνδρας Σδούκου. Συζητήθηκαν τα μέτρα που έχουν λάβει ενόψει της θερινής περιόδου η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, η ΔΕΗ και οι διαχειριστές για τη διασφάλιση της επάρκειας και της ασφάλειας εφοδιασμού του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας, με στόχο την απρόσκοπτη κάλυψη των αυξημένων αναγκών ενόψει της θερινής περιόδου. Παρουσιάστηκαν στον κ. Σκρέκα οι πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί για την προστασία των υποδομών και των δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και οι δράσεις πρόληψης για το ενδεχόμενο αντιμετώπισης βλαβών. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ, τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η συντήρηση στις μονάδες 1 και 2 του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου και έως τις 15 Ιουνίου θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες συντήρησης σε όλες τις μονάδες φυσικού αερίου. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ τόνισε ότι ο διαχειριστής συνεργάζεται στενά με τον ΑΔΜΗΕ και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, προκειμένου να διασφαλιστεί η αδιάλειπτη ηλεκτροδότηση όλης της χώρας κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου. Οπως σημείωσε, έχει δοθεί προτεραιότητα στην υλοποίηση εργασιών συντήρησης και προστασίας του δικτύου σε συνολικά 31 κρίσιμες περιοχές σε όλη τη χώρα, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ έχει μισθώσει γεννήτριες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τυχόν έκτακτων καταστάσεων κυρίως στη νησιωτική χώρα, διασφαλίζοντας την ομαλή ηλεκτροδότησή της. Αξιοσημείωτο είναι πως, μέχρι το τέλος του μήνα, θα γίνει η ηλέκτριση του δεύτερου υποθαλάσσιου καλωδίου που συνδέει την Κρήτη με την Πελοπόννησο και στη συνέχεια θα γίνει η δοκιμαστική λειτουργία της συνολικής διασύνδεσης για διάστημα 30 ημερών. Τέλος, η ΡΑΕ…

Διάβασε το »

ΔΕΗ. Πότε αρχίζει το θερινό νυχτερινό τιμολόγιο 2021

Newsteam 0 Comments

ΔΕΗ. Πότε αρχίζει το θερινό νυχτερινό τιμολόγιο 2021 Οικιακό τιμολόγιο με χρονοχρέωση (μειωμένο – νυχτερινό) για την καλοκαιρινή περίοδο Η ΔΕΗ ΑΕ υπενθυμίζει στους πελάτες της που κάνουν χρήση του οικιακού τιμολογίου με χρονοχρέωση (μειωμένο – νυχτερινό), ότι θα αρχίσει να ισχύει για την καλοκαιρινή περίοδο το συνεχές ωράριο 23:00 έως 07:00, όπως κάθε χρόνο, από 1 Μαΐου 2021 έως 31 Οκτωβρίου 2021 Ωράριο Νυχτερινού Τιμολογίου Το ωράριο του νυχτερινού τιμολογίου καθορίζεται από το ΔΕΔΔΗΕ. Για να ενημερωθείτε σχετικά με το αν έχετε ενταχθεί στο συνεχές ή στο τμηματικό ωράριο μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης για Υπηρεσίες Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, που ανήκει το ακίνητο Σχετικά: ΔΕΗ. Πληρωμή των λογαριασμών τηλεφωνικά στο 11770

Διάβασε το »

Ξεκινά το πρόγραμμα υπογειοποίησης καλωδίων της ΔΕΗ με ορίζοντα πενταετίας

Newsteam 0 Comments

Μετά το μπαλάκι ευθυνών μεταξύ των Δήμων και του ΔΕΔΔΗΕ, που διατηρεί και συντηρεί το δίκτυο ηλεκτροδότησης της ΔΕΗ, τις ημέρες της κακοκαιρίας της Μήδειας (15η και 16η Φεβρουαρίου) που έπληξε την Αττική με αποτέλεσμα χιλιάδες νοικοκυριά να μείνουν μέσα στο κρύο χωρίς ρεύμα, η κυβέρνηση προχωρά σταδιακά στην υπογειοποίηση του δικτύου από την περιοχή του Τατοΐου Της Μαρίας Θαλασσινού Πρόκειται για υλοποίησης μιας παρέμβασης από το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος, κατόπιν εντολής του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη. Το δε συνολικό έργο υπογειοποίησης του δικτύου ηλεκτρικού ρεύματος θα αφορά όλη τη χώρα και θα χρηματοδοτηθεί από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και επενδύσεων του ΔΕΔΔΗΕ. Έτσι, λοιπόν, σήμερα, ξεκινά η υλοποίηση των πρώτων έργων υπογειοποίησης του ηλεκτρικού δικτύου στην περιοχή του Τατοΐου. Κι αυτές λίγες μέρες πριν την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου. Σύμφωνα με το υπουργείο Περιβάλλοντος και τον ΔΕΔΔΗΕ, «οι εργασίες, με προϋπολογισμό 450.000 ευρώ, αφορούν στην κατάργηση εναέριου δικτύου Μέσης Τάσης, μήκους 3,4 χιλιομέτρων, και αντικατάστασής του από υπόγειο δίκτυο μήκους 4,3 χιλιομέτρων». Όταν οι σχετικές εργασίες ολοκληρωθούν με σφιχτό χρονοδιάγραμμα και υλοποίηση εντός Ιουνίου 2021, «το εναέριο δίκτυο Μέσης Τάσης επί της Λεωφόρου Τατοΐου, από το ύψος της συμβολής της με την είσοδο των πρώην βασιλικών κτημάτων έως τη συμβολή της με την οδό Αγίου Αντωνίου στον Δήμο Αχαρνών, θα καταργηθεί και θα αντικατασταθεί από υπόγειο», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ «οι εκσκαπτικές εργασίες στην περιοχή θα ολοκληρωθούν έως το τέλος Μαΐου, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν εργασίες αποξήλωσης του εναέριου δικτύου». ©(EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ) «Είναι ένα έργο, το οποίο καταρχήν προστατεύει τον σημαντικότερο πνεύμονα πρασίνου, που έχει η Αττική, από έναν κίνδυνο πυρκαγιάς. Και, βέβαια, βοηθάμε στο να μετατραπεί…

Διάβασε το »

Αφαίμαξη μέσω λογαριασμών της ΔΕΗ που δεν… στέλνονται

Newsteam 0 Comments

«Οσμή σκανδάλου» με ίχνη… golden boys και μεθόδευση που στέλνει τους πολίτες στην αγκαλιά των ιδιωτών παρόχων Του Γιάννη Βασιλακόπολου  Σωρεία καταγγελιών που έχουν τεθεί υπόψη του News2u το τελευταίο χρονικό διάστημα και αφορούν τη ΔΕΗ γεννούν υποψίες ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια προσπάθεια πολιτικών και επιχειρηματικών κύκλων να στείλουν πολίτες – καταναλωτές της Δ. Ε. Η. σε ιδιώτες παρόχους και τον Εθνικό Ενεργειακό κολοσσό στην «αγκαλιά» του ιδιωτικού τομέα σε μια… αντίστροφη πορεία. Αυτό το νεοφιλελεύθερης σύλληψης colpo grosso περνά μέσα από την οργή των πολιτών για κάποια τερτίπια της ΔΕΗ και η τακτική αναδύει οσμή σκανδάλου. Είναι δεκάδες οι καταγγελίες που έχουν φτάσει στο news2u και αφορούν λογαριασμούς της ΔΕΗ που φτάνουν με τεράστια καθυστέρηση, ή και ποτέ, με αποτέλεσμα οι πολίτες να βρίσκονται αντιμέτωποι με κάτι που μοιάζει με… κρατική ληστεία αφού αναγκάζονται να πληρώσουν υπέρογκα ποσά υπό την απειλή της… διακοπής της παροχής ρεύματος. Τα κρούσματα είναι επαναλαμβανόμενα. Σπίτια στα Νότια προάστια, στον κεντρικό τομέα της Αττικής και στις… παρυφές των βορείων προαστίων βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της τακτικής. Πηγή: Φωτογραφία: (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINSSI) Ο Π. Γ. στα νότια προάστια έχει επανειλημμένως βρεθεί αντιμέτωπος με αυτήν την… μεθόδευση και καθώς αφηγείται την περιπέτεια του κορυφώνει την διήγηση του σημειώνοντας πως «με αναγκάζουν να καταφύγω σε πάροχο». Παρόμοια είναι και η εμπειρία του Χ. Γ. ελεύθερου επαγγελματία από τα νότια προάστια, ο οποίος λαμβάνει ογκωδέστατους λογαριασμούς σε ένα διαμέρισμα 80 τετραγωνικών, δυο δρασκελιές από το παλιό αεροδρόμιο. Αυτό δεν θα ήταν παράξενο αν δεν συνέβαινε μια…. «αμελητέα» λεπτομέρεια. Ο φίλος μας, δεν μένει πια σε αυτό το σπίτι το οποίο χρεώνεται, από τα ακριβοπληρωμένα golden boys της ΔΕΗ ενώ είναι άδειο, εδώ και πάνω από ενάμιση χρόνο!…

Διάβασε το »

Νέα παράταση προθεσμίας για το Αγροτικό Τιμολόγιο ΔΕΗ

Newsteam 0 Comments

Νέα παράταση προθεσμίας για το Αγροτικό Τιμολόγιο ΔΕΗ Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής των απαιτούμενων δικαιολογητικών Παράταση προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών για το αγροτικό τιμολόγιο ΔΕΗ, για τη διατήρηση του μειωμένου αγροτικού τιμολογίου από τους εκάστοτε δικαιούχους Η ΔΕΗ παρατείνει την προθεσμία υποβολής των απαιτούμενων δικαιολογητικών για το αγροτικό τιμολόγιο, η οποία έληξε 31 Μαρτίου 2021, έως την 30 Σεπτεμβρίου 2021 Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ, εφαρμόζοντας τη σχετική νομοθεσία για την εκκαθάριση του Μητρώου των δικαιούχων του αγροτικού τιμολογίου, ξεκίνησε τη διαδικασία από το 2014. Η ΔΕΗ καλεί εκ νέου τους αγρότες να τακτοποιήσουν τις εκκρεμότητές τους, προς την εταιρεία, ειδικά εκείνους που για οποιοδήποτε λόγο έχουν διακόψει την αγροτική τους δραστηριότητα και συνεχίζουν παράτυπα να απολαμβάνουν τα προνόμια του αγροτικού τιμολογίου. Διευκρινίσεις • Το Αγροτικό Τιμολόγιο χορηγείται ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της αρμόδιας Περιφερειακής Ενότητας, η οποία είναι η αρμόδια υπηρεσία για τη συγκέντρωση και τον έλεγχο των αναγκαίων δικαιολογητικών για την ηλεκτροδότηση αγροτικών εκμεταλλεύσεων. Αν οποτεδήποτε διαφοροποιηθεί η αρχική δραστηριότητα αγροτικής χρήσης, θα διακόπτεται η χορήγηση του Αγροτικού Τιμολογίου. • Στο Αγροτικό Τιμολόγιο, η χρέωση για την καταναλωθείσα ενέργεια (€ ανά kWh) παραμένει σταθερή ανεξαρτήτως του ύψους κατανάλωσης. Το ποσό του παγίου υπολογίζεται πάντα αναλογικά, με την εφαρμογή ενός συντελεστή αναγωγής ημερών (αριθμός ημερών για τις οποίες εκδόθηκε ο λογαριασμός/30). • Με βάση το νομοθετικό πλαίσιο ως ισχύει, η ΔΕΗ συνεισπράττει με τους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας τέλη, φόρους [Φ.Π.Α., Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (ΕΦΚ) και Ειδικό Τέλος 5‰] και ποσά υπέρ τρίτων (ΔΤ, ΔΦ, ΕΡΤ, ΤΑΠ), όπως ορίζονται από την Πολιτεία. 1. Χορηγείται σε αγροτικούς πελάτες που θα συνάψουν σύμβαση, με υποχρέωση να διακόπτουν τις ώρες που τους ζητείται από τη ΔΕΗ. Σε περίπτωση…

Διάβασε το »

ΔΕΗ. Ηλεκτρονικά ραντεβού και 38 καταστήματα με διευρυμένο ωράριο

Newsteam 0 Comments

ΔΕΗ. Ηλεκτρονικά ραντεβού και 38 καταστήματα με διευρυμένο ωράριο Εξυπηρέτηση πελατών με ηλεκτρονικά ραντεβού και διευρυμένο ωράριο Στο πλαίσιο της περαιτέρω βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πελατών της, η ΔΕΗ διευρύνει από τις 08/03/2021 το ωράριο λειτουργίας σε επιπλέον καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων, που λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο σε 38. Πρόκειται για τα καταστήματα Αγρινίου, Ξάνθης, Γλυφάδας, Αγίου Δημητρίου και Νέας Ιωνίας τα οποία λειτουργούν από τη Δευτέρα 08/03/2021 από τις 7:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. Με την επέκταση του απογευματινού ωραρίου σε επιπλέον 5 καταστήματα, το ποσοστό κάλυψης επί του συνόλου των ενεργών πελατών αγγίζει το 70%. Τα 38 καταστήματα στο σύνολό τους που λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο, από τις 7:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. είναι τα εξής: Αθήνας, Κηφισιάς, Πειραιά, Ηρακλείου, Καλλιθέας, Πάτρας, Περιστερίου, Λάρισας, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Κεντρικής Θεσσαλονίκης, Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Κορωπίου, Καλαμάτας, Κορίνθου, Τρίπολης, Ιωαννίνων, Σερρών, Βόλου, Λαμίας, Σύρου, Ρόδου, Καβάλας, Λέσβου, Ομόνοιας, Παγκρατίου, Κερατσινίου/Νίκαιας, Χανίων, Χαλανδρίου, Αγίων Αναργύρων, Αιγάλεω, Πύργου, Καλαμαριάς, Ελευσίνας, Αγρινίου, Νέας Ιωνίας, Αγίου Δημητρίου, Γλυφάδας και Ξάνθης. Εντός του διευρυμένου ωραρίου οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν με ευκολία και ασφάλεια, χωρίς αναμονή για οποιοδήποτε εμπορικό θέμα, όπως αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό (υπογραφή νέου συμβολαίου), διευκρινήσεις για το λογαριασμό τους, αλλαγή τιμολογίου. Σημειώνεται πως οι πληρωμές στα συγκεκριμένα καταστήματα από τις 14:00 μ.μ. έως τις 20:00 μ.μ. γίνονται μόνο με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες και όχι με μετρητά. Παράλληλα, στα συγκεκριμένα Καταστήματα, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται και με ηλεκτρονικό ραντεβού από τις 8:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ. Η υπηρεσία του ηλεκτρονικού ραντεβού είναι διαθέσιμη μέσω της σελίδας της ΔΕΗ https://appointment.dei.gr συνολικά για 75 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα Σχετικά: ΔΕΗ. Ρύθμιση οφειλών καταναλωτών με…

Διάβασε το »

Χορηγείται χρηματικό βοήθημα για την επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος

Newsteam 0 Comments

Χορηγείται χρηματικό βοήθημα για την επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος Επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος για ευάλωτα νοικοκυριά Με Κοινή Υπουργική Απόφαση επεκτείνεται η ρύθμιση που αφορά στην επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος για ευάλωτα νοικοκυριά, τα οποία έχουν αποσυνδεθεί από το δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο στήριξης των αδύναμων νοικοκυριών και λαμβάνοντας υπόψη τις δυσμενείς επιπτώσεις από την πανδημία Covid-19, με τη νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση, δικαιούχοι του εφάπαξ ειδικού βοηθήματος επανασύνδεσης είναι τα νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος που είχαν αποσυνδεθεί από το δίκτυο έως και την 31 Δεκεμβρίου 2020, αντί της 30ής Απριλίου 2020 που προέβλεπε η προηγούμενη Κοινή Υπουργική Απόφαση του Ιουλίου 2020. Από την επέκταση της ρύθμισης, εκτιμάται ότι θα επωφεληθούν ευάλωτα νοικοκυριά, που αποδεδειγμένα αδυνατούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με την προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία, η αρμοδιότητα εξέτασης των αιτημάτων επανασύνδεσης έχει εκχωρηθεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, και συγκεκριμένα σε επιτροπές που αποτελούνται από εκπροσώπους της δημοτικής αρχής, του ΔΕΔΔΗΕ και του προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Οι εν λόγω επιτροπές αξιολογούν την οικονομική και περιουσιακή κατάσταση των αιτούντων και χορηγούν το ειδικό βοήθημα, εφόσον η αποσύνδεση αφορά την κύρια κατοικία και ταυτόχρονα ικανοποιούνται τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, όπως αναφέρονται στην απόφαση υπαγωγής στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ). Σχετικά: ΔΕΗ. Ρύθμιση οφειλών καταναλωτών με ευνοϊκούς όρους

Διάβασε το »

ΔΕΗ: Έκπτωση 30% στους λογαριασμούς των πληγέντων από τη Μήδεια

Newsteam 0 Comments

Σε επιπρόσθετη οικονομική ελάφρυνση προχωρά η ΔΕΗ σε όσους πολίτες έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της «Μήδειας» Με ανακοίνωση της η ΔΕΗ γνωστοποίησε σήμερα πως θα προβεί σε μεγαλύτερες εκπτώσεις στους λογαριασμούς των πολιτών που έμειναν κάποια 24ώρα χωρίς ρεύμα εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μήδεια». Ενώ αρχικά είχε αποφασιστεί η έκπτωση 10% την οποία είχε προτείνει και πρωθυπουργός ως ένδειξη καλής θέλησης, ωστόσο η έκπτωση μετά από ανακοίνωση της ΔΕΗ θα ανέλθει στο 30% της συνολικής αξία τους λογαριασμού των πολιτών. Η ανακοίνωση της ΔΕΗ για την έκπτωση «Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στους πελάτες της που αντιμετώπισαν εκτεταμένες διακοπές ρεύματος λόγω της πρόσφατης πρωτοφανούς κακοκαιρίας και ανακοινώνει επιπλέον ελαφρύνσεις. Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανακοίνωσης του ΔΕΔΔΗΕ για την αφαίρεση των Χρεώσεων Χρήσης Δικτύου Φεβρουαρίου για τους πληγέντες καταναλωτές όλων των προμηθευτών, η ΔΕΗ θα τριπλασιάσει την οικονομική ελάφρυνση για τους πελάτες της, προσθέτοντας επιπλέον έκπτωση στις χρεώσεις ενέργειας του λογαριασμού τους. Με αυτό τον τρόπο, για ένα μέσο μηνιαίο λογαριασμό, η συνολική έκπτωση για τους πελάτες ΔΕΗ υπολογίζεται ότι θα είναι της τάξης του 30% επί του συνόλου του λογαριασμού. Υπενθυμίζουμε ότι οι εκπτώσεις θα εμφανιστούν σε λογαριασμούς των επόμενων μηνών, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης των πελατών μας.»

Διάβασε το »

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα. Δήλωση βλάβης ηλεκτρονικά

Newsteam 0 Comments

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα. Δήλωση βλάβης ηλεκτρονικά Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος. Πρόγραμμα διακοπών. ΔΕΔΔΗΕ – ΔΕΗ Τηλέφωνα για Βλάβες Βλάβες – Διακοπές Ρεύματος Σε περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με το Κέντρο Βλαβών Τηλέφωνα για Βλάβες Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης 11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες: Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00 Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια. Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500 Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500 Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν  περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.). Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR. Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για  περαιτέρω ενέργειες. Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει  καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως…

Διάβασε το »

ΔΕΗ: Έκπτωση 10% σε όσους έμειναν δίχως ρεύμα εξαιτίας της κακοκαιρίας

Newsteam 0 Comments

Έκπτωση 10% στους λογαριασμούς της ΔΕΗ θα δουν όσοι έμειναν χωρίς ρεύμα για αρκετές ώρες εξαιτίας της κακοκαιρίας Μήδεια, η οποία έπληξε τα βόρεια προάστια της Αττικής αλλά και την Εύβοια.     Σημειώνεται ότι οι διακοπές ρεύματος συνεχίζονται για κάποια νοικοκυριά για τέταρτη ημέρα με τους κατοίκους στα βόρεια προάστια να είναι απελπισμένοι. Τη μείωση των λογαριασμών ρεύματος από τη ΔΕΗ για τον μήνα Φεβρουάριο, για όσα νοικοκυριά και επιχειρήσεις έμειναν χωρίς ηλεκτροδότηση κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια που έπληξε πολλές περιοχές της χώρας, συμπεριλαμβανομένης της Αττικής ζήτησε νωρίτερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.     Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της ΔΕΗ που μίλησε στο Mega, η εκτίμηση του ποσού της έκπτωσης θα γίνει ανάλογα με την ώρα που διήρκησε η διακοπή ρεύματος και η οποία θα υπολογιστεί με βάση τη γραμμή του δικτύου που ανήκει κάθε νοικοκυριό. Σύμφωνα με πληροφορίες από το nassosblog

Διάβασε το »

Έκπτωση 10% των τιμολογίων της ΔΕΗ στους πληγέντες από την κακοκαιρία – Επικοινωνία Μητσοτάκη με Πρόεδρο της ΔΕΗ

Newsteam 0 Comments

Τα νοικοκυριά που έμειναν στο σκοτάδι κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας ”Μήδειας”, θα έχουν έκπτωση 10% στα τιμολόγια της ΔΕΗ στους λογαριασμούς του Φεβρουαρίου.  Καθοριστική ήταν η παρέμβαση του πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια επικοινωνίας που είχε με τον Πρόεδρο της ΔΕΗ. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες η έκπτωση στα χιλιάδες νοικοκυριά και επιχιρήσεις που έμειναν χωρίς ρεύμα τις τελευταίες 4 ημέρες, θα ανέλθει στο 10%. Νωρίς το πρωί ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε απο τον κ. Στασσή, ως μία κίνηση καλής θέλησης να εξετάσει μία μείωση στο λογαριασμό του ρεύματος για το μήνα Φεβρουάριο για τα νοικοκυριά εκείνα τα οποία έμειναν χωρίς ρεύμα τις τελευταίες μέρες. Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος ο πρωθυπουργός στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, μάλιστα εξέφρασε την εκτίμηση οτι  η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού τις επόμενες μέρες θα κινηθεί σε αυτήν την κατεύθυνση ως μία έμπρακτη αναγνώριση της ταλαιπωρίας που υπέστησαν οι πελάτες της επιχείρησης. Κατά την ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε οτι  «Η εντολή ήταν σαφής: κανείς δεν θα γυρίσει σπίτι του μέχρι να ηλεκτροδοτηθεί και το τελευταίο σπίτι και εκτιμώ ότι μέχρι το τέλος της ημέρας όλες οι ζημιές θα έχουν πια αποκατασταθεί. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τους πολίτες για την υπομονή την οποία επέδειξαν. Η κακοκαιρία αυτή ανέδειξε χρόνια προβλήματα τα οποία έχουμε ως προς τα κρίσιμα δίκτυα υποδομής. Χωρίς να μπω σε μεγάλες λεπτομέρειες θα πω μόνο ότι οι επενδύσεις στο ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία δεκαετία μειώθηκαν κατά σχεδόν 75%». Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε νομοθετική πρωτοβουλία προκειμένου να υπάρχει αποκρυστάλλωση των αρμοδιοτήτων σε όλα τα επίπεδα κρατικής λειτουργίας, λέγοντας χαρακτηριστικά οτι  «Κι εγώ και πολλοί άλλοι πιστεύω ότι ενοχληθήκαμε από αυτό το πινγκ πονγκ των ευθυνών ανάμεσα στους διάφορους αρμόδιους γι’ αυτό και είναι απόφασή μας…

Διάβασε το »

Μεγάλη καταστροφή στην Βόρεια Εύβοια, δέντρα έπεσαν σε κολώνες της ΔΕΗ

Newsteam 0 Comments

Δραματικές ώρες συνεχίζουν να περνούν οι κάτοικοι  της Βόρειας Εύβοιας, μερικά 24ωρα απο το σφοδρό πέρασμα της κακοκαιρίας ”Μήδειας”. Σε αγώνα δρόμου έχουν επιδοθεί τα ειδικά κλιμάκια της ΔΕΗ για να αποκατασταθούν όλα τα προβλήματα, καθώς εδώ και πέντε ημέρες στα χωριά Αχλάδι, Κοκκιμομηλιά Ιστιαίας, Κοτσικιά και Αμελάντες δεν υπάρχει ρεύμα και νερό. Την ίδια ώρα δέντρα κόπηκαν στα δυο, καταπλακώνοντας  κολώνες της ΔΕΗ, επιδεινώνοντας το τεράστιο πρόβλημα που ήδη αντιμετωπίζει η περιοχή. Οι κάτοικοι βρίσκονται σε απόγνωση, κάνοντας έκκληση για βοήθεια. Μάλιστα καταγγέλουν οτι τόσες  ημέρες είναι αβοήθητοι, οτι υπάρχουν μεταξύ των κατοίκων ηλικιωμένοι που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας ενώ ζουν με την αγωνία του χρόνου της αποκατάστασης  των προβλημάτων. Επίσης από πολλά σημεία δεν έχουν περάσει εκχιονιστικά μηχανήματα με αποτέλεσμα να μην μπορούν αρκετοί κάτοικοι να μετακινηθούν με ασφάλεια. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Πρώτο Θέμα

Διάβασε το »

Μητσοτάκης: Μείωση στο λογαριασμό της ΔΕΗ όσων δεν είχαν ρεύμα

Newsteam 0 Comments

Ο πρωθυπουργός ζήτησε από το πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ τη μείωση των λογαριασμών όσων νοικοκυριών δεν είχαν ρεύμα αυτές τις ημέρες Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της εισήγησης του στη Κ.Ο ζήτησε από το πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ τη μείωση στους λογαριασμούς των νοικοκυριών που είχα μείνει χωρίς ρεύμα τις τελευταίες ημέρες, ως ένδειξη καλής θέλησης. Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θα υπάρξουν ανακοινώσεις από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού τις επόμενες μέρες σε αυτήν την κατεύθυνση ως μία έμπρακτη αναγνώριση της ταλαιπωρίας που υπέστησαν οι πελάτες της επιχείρησης». Παράλληλα, ο ίδιο τόνισε πως «θα μάθουμε λοιπόν από αυτή την κρίση, θα γίνουμε καλύτεροι και στο ζήτημα της διαχείρισης της κρίσης». Ο κ. Μητσοτάκης συμπλήρωσε πως είναι δικαιολογημένη η οργή των κατοίκων που αντιμετώπισαν βλάβες ηλεκτροδότησης ενώ ευχαριστήσε τους ανθρώπους που κατέβαλλαν προσπάθειες για την αποκατάσταση των ζημιών. Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού «Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι βρέθηκαν και βρίσκονται ακόμα στο πεδίο. Η εντολή ήταν σαφής: κανείς δεν θα γυρίσει σπίτι του μέχρι να ηλεκτροδοτηθεί και το τελευταίο σπίτι και εκτιμώ ότι μέχρι το τέλος της ημέρας όλες οι ζημιές θα έχουν πια αποκατασταθεί. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τους πολίτες για την υπομονή την οποία επέδειξαν. Η κακοκαιρία αυτή ανέδειξε χρόνια προβλήματα τα οποία έχουμε ως προς τα κρίσιμα δίκτυα υποδομής. Χωρίς να μπω σε μεγάλες λεπτομέρειες θα πω μόνο ότι οι επενδύσεις στο ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία δεκαετία μειώθηκαν κατά σχεδόν 75%». «Οι μικρές λεπτομέρειες αποκτούν την ξεχωριστή τους σημασία οι υπηρεσίες πρέπει να οργανώνουν ένα καλύτερο και φιλικότερο σύστημα επικοινωνίας, οι οργανισμοί πρέπει να μπορούν να απαντούν στα αιτήματα των πολιτών και οι οργανισμοί οφείλουν -όπως πιστεύω ότι από ένα σημείο και…

Διάβασε το »

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα για βλάβες

Newsteam 0 Comments

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα για βλάβες Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος. Πρόγραμμα διακοπών. ΔΕΔΔΗΕ – ΔΕΗ Τηλέφωνα για Βλάβες Βλάβες – Διακοπές Ρεύματος Σε περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με το Κέντρο Βλαβών Τηλέφωνα για Βλάβες Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης 11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες: Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00 Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια. Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500 Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500 Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν  περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.). Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR. Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για  περαιτέρω ενέργειες. Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει  καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει…

Διάβασε το »

Πάνω από 1χιλιάδες θέσεις εργασίας σε φωτοβολταϊκά πάρκα της ΔΕΗ

Newsteam 0 Comments

Πάνω από 1.000 θέσεις εργασίας θα δημιουργήσουν οι επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ σε φωτοβολταϊκά πάρκα στην Ελλάδα, που θα υλοποιήσει -σε βάθος τριετίας- η κοινή εταιρεία της ΔΕΗ με την γερμανική RWE.  Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ ενέκρινε χθες Συμφωνητικό Συνεργασίας (Head of Terms), μεταξύ της, κατά 100% θυγατρικής της εταιρείας, ΔΕΗ Ανανεώσιμες και της RWE Renewables GmbH. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΔΕΗ στο Χρηματιστήριο, το συμφωνητικό προβλέπει την από κοινού συνεισφορά και υλοποίηση φωτοβολταϊκών σταθμών συνολικής εγκατεστημένης ισχύος έως 2 γιγαβάτ μέσω κοινού επενδυτικού οχήματος. Τα ποσοστά συμμετοχής στο κοινό επενδυτικό σχήμα θα είναι 51% για την RWE Renewables GmbH και 49% για την ΔΕΗ Ανανεώσιμες. Σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες από τη ΔΕΗ, στόχος είναι η εκκίνηση της δραστηριότητας της κοινής εταιρείας μέχρι τον Ιούνιο. Το ύψος των επενδύσεων την επόμενη τριετία εκτιμάται ότι θα κυμανθεί στο 1 δισ. ευρώ ενώ αναμένεται η δημιουργία πάνω από 1000 θέσεων εργασίας κατά το στάδιο της κατασκευής των έργων. Η ΔΕΗ έχει υπογράψει και υλοποιεί κατ αρχήν συμφωνίες και με άλλες επιχειρήσεις για την από κοινού ανάπτυξη μονάδων ΑΠΕ στην Ελλάδα. Το επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει ότι η ισχύς των ΑΠΕ της επιχείρησης θα φθάσει το 2023 στο 1,5 γιγαβάτ, η πλειονότητα των οποίων θα είναι φωτοβολταϊκά.

Διάβασε το »

ΔΕΗ. Ρύθμιση οφειλών καταναλωτών με ευνοϊκούς όρους

Newsteam 0 Comments

ΔΕΗ. Ρύθμιση οφειλών καταναλωτών με ευνοϊκούς όρους Δόσεις και προκαταβολή διαμορφώνονται βάσει του ύψους της οφειλής Η ΔΕΗ διευκολύνει τους πελάτες της παρέχοντας την δυνατότητα να διακανονίσουν με ευνοϊκούς όρους τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους. Το σύστημα διακανονισμών της επιχείρησης είναι αυτοματοποιημένο, δηλαδή οι δόσεις και η προκαταβολή διαμορφώνονται βάσει του ύψους της οφειλής. Για όλους τους Οικιακούς πελάτες και τους Αγροτικούς – Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις – Επαγγελματίες με ισχύ έως 25KVA θα εφαρμόζεται ο παρακάτω πίνακας για τον υπολογισμό των δόσεων: Υπολογισμός Προκαταβολής και Δόσεων Οφειλή Ποσοστό Προκαταβολής Αριθμός Μηνιαίων Δόσεων Έως 500€ 10% 5 Από 500€ έως 1.000€ 10% 8 Από 1.000€ έως 2.000€ 15% 12 Από 2.000€ έως 3.000€ 20% 18 Άνω των 3.000€ 1η εναλλακτική: 20% 18 Άνω των 3.000€ 2η εναλλακτική: 30% 24 Παράδειγμα 1: Οφειλή ποσού 1.200€ – Προκαταβολή 180€ (15%) και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 12 δόσεις των 85€. Παράδειγμα 2: Οφειλή ποσού 5.000€ – Προκαταβολή 1.000€ (20%) και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 18 δόσεις των 222€ ή εναλλακτικά Προκαταβολή 1.500€ (30%) και ρύθμιση του υπολοίπου σε έως 24 δόσεις των 146€. Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και όσοι είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, θα μπορούν να ρυθμίσουν την οφειλή τους, όπως και σήμερα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Κώδικα Προμήθειας (κάθε δόση διαμορφώνεται στο μισό της μέσης μηνιαίας δαπάνης του για ηλεκτρική ενέργεια). Παράδειγμα 1: Οφειλή 1 έτους (6 διμηνιαίοι λογαριασμοί) ποσού 1.200€ – 24 δόσεις των 50€, προκαταβάλλεται η 1η δόση Παράδειγμα 2: Οφειλή 2 ετών (12 διμηνιαίοι λογαριασμοί), ποσού 3.600€ – 48 δόσεις των 75€, προκαταβάλλεται η 1η δόση • Επισημαίνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση είναι να εξοφλούνται στις καθορισμένες…

Διάβασε το »

ΔΕΗ. Μπλακ άουτ με εκτεταμένη διακοπή ρεύματος στην Αττική και Πελοπόννησο

Newsteam 0 Comments

ΔΕΗ. Μπλακ άουτ με εκτεταμένη διακοπή ρεύματος στην Αττική και Πελοπόννησο Εκτεταμένη διακοπή ρεύματος λόγω πυρκαγιάς σε υποσταθμό στον Ασπρόπυργο Στο σκοτάδι βυθίστηκε μεγάλο μέρος της Αττικής αργά το βράδυ της Κυριακής (ώρα 23.30), εξαιτίας μπλακ άουτ που σημειώθηκε σε πολλές περιοχές της δυτικής Αττικής, των νοτίων προαστίων, στον Πειραιά και στο κέντρο της Αθήνας. Η εκτεταμένη διακοπή ρεύματος οφείλεται σε πυρκαγιά σε υποσταθμό του ΑΔΜΗΕ στον Ασπρόπυργο, και συγκεκριμένα σε έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ (με το όνομα Κουμουνδούρος) στον Ασπρόπυργο. Η Πυροσβεστική αναφέρει ότι ενημερώθηκε για μεγάλη πυρκαγιά στον υποσταθμό και έχει σπεύσει στο σημείο με 4 οχήματα και 12 πυροσβέστες. Σύμφωνα με ενημέρωση από τον ΑΔΜΗΕ, «από τη βλάβη στο Κέντρο Υψηλής Τάσης Κουμουνδούρου στον Ασπρόπυργο έχει επηρεαστεί η Αττική και η Πελοπόννησος». Από ώρα 23.50 το ηλεκτρικό ρεύμα άρχισε να επανέρχεται στις περιοχές που διακόπηκε

Διάβασε το »

Είναι αλήθεια – Παγώνει τα οικιακά τιμολόγια η ΔΕΗ

Newsteam 0 Comments

Προκειμένου να αποτρέψει σημαντικές αυξήσεις για τα ελληνικά νοικοκυριά που βρίσκονται στη δίνη της πανδημίας μετρώντας τις οικονομικές και ψυχολογικές αντοχές τους, η ΔΕΗ αποφάσισε να ενεργοποιήσει ρήτρα και να «παγώσει» τα τιμολόγια μέχρι τις 31 Μαρτίου.     Στις προθέσεις της εταιρείας, είναι τα τιμολόγια να παραμείνουν σταθερά για όλο το 2021, γι’ αυτό και θα ληφθούν οι αντίστοιχες αποφάσεις εάν χρειαστεί.     Οι ίδιοι παράγοντες ωστόσο εκτιμούν ότι η μείωση της συμμετοχής του λιγνίτη στο μείγμα καυσίμου θα λειτουργήσει σαν ανάχωμα στο υψηλό κόστος των CO2 και θα αποτρέψει την ενεργοποίηση της ρήτρας και το διάστημα μετά τον Μάρτιο. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι τα νέα προϊόντα που έχει βγάλει στην αγορά η ΔΕΗ (δύο νέα τιμολόγια) δεν προβλέπουν ρήτρες, τάση που φαίνεται ότι θα διαμορφώσει συνολικά τη νέα εμπορική πολιτική της επιχείρησης.     Σε αντίθεση με τη ΔΕΗ, στην ενεργοποίηση της ρήτρας οριακής τιμής συστήματος έχουν προχωρήσει από τις αρχές του έτους οι ιδιώτες πάροχοι, αναπροσαρμόζοντας τα τιμολόγιά τους στη βάση της υψηλής διακύμανσης της χονδρεμπορικής τιμής ρεύματος που προκάλεσε με την εφαρμογή του το target model.                                           Πληροφορίες απο Καθημερινή Σύμφωνα με πληροφορίες από το nassosblog

Διάβασε το »

Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2020. Εκκαθάριση των νέων αιτήσεων

Newsteam 0 Comments

Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2020. Εκκαθάριση των νέων αιτήσεων Πότε θα ολοκληρωθεί ο έλεγχος των νέων αιτήσεων του ΚΟΤ 2020 Ανακοίνωση – ενημέρωση της ΗΔΙΚΑ Οι αιτήσεις του ΚΟΤ και του Μητρώου Ευάλωτων Πελατών ελέγχονται βάσει: Της φορολογικής δήλωσης 2020, όσον αφορά εισοδήματα και σύνθεση νοικοκυριού. Της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2019), όσον αφορά ακίνητη περιουσία. Ο έλεγχος των νέων αιτήσεων, όσον αφορά ακίνητη περιουσία, βάσει της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2020), θα ξεκινήσει να γίνεται αφού πρώτα ολοκληρωθεί η εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ 2020. Η ακριβής ημερομηνία έναρξης του ελέγχου των νέων αιτήσεων, με βάσει την τελευταία εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ (2020) θα ανακοινωθεί στη σελίδα της ΗΔΙΚΑ. Οι πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν ή θα υποβάλλουν αίτηση από την 01/09/2020, και πριν την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ 2020, και οι οποίοι έχουν μεταβολές στην ακίνητη περιουσία τους μέσα στο 2019 (εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ 2020), μπορούν αν θέλουν, να κάνουν νέα αίτηση, αφού ξεκινήσει ο έλεγχος των αιτήσεων βάσει της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ 2020. Υπενθυμίζεται ότι: Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν εντός του έτους (αφού πρώτα ακυρώσουν ήδη υπάρχουσα υποβληθείσα αίτηση). Με την παρέλευση διμήνου από τη λήξη της διορίας υποβολής φορολογικών δηλώσεων (από 01/09/2020 έως και 31/10/2020), όσοι από τους εν ενεργεία δικαιούχους δεν έχουν υποβάλλει νέα αίτηση, θα απενταχθούν αυτόματα από το ΚΟΤ.Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2020. Σε λειτουργία η εφαρμογή υποβολής νέας αίτησης για το ΚΟΤ 2020 Για την ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2020, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να καταθέσουν αίτηση στον ιστότοπο της ΗΔΙΚΑ και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.idika.gr/kot/ με τους κωδικούς TAXISnet Πότε υποβάλλεται η νέα αίτηση για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) 2020 Οι δικαιούχοι του ΚΟΤ θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση ένταξης στο ΚΟΤ κάθε χρόνο…

Διάβασε το »

ΔΕΗ: Αναλυτικά τα βήματα για να δει κάποιος εάν μπορεί να ενταχθεί στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο

Newsteam 0 Comments

Άνοιξαν οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ, οι οποίες γίνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΗΔΙΚΑ. Το Κοινωνικό Τιμολόγιο αφορά εκείνους που εντάσσονται στο Κοινωνικό Επίδομα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), οι δικαιούχοι δηλαδή έχουν δηλαδή πολύ χαμηλά εισοδήματα.                 Η αίτηση για φθηνότερο ρεύμα γίνεται μέσω της πλατφόρμας ΗΔΙΚΑ, με στοιχεία φορολογικής δήλωσης του 2019. Η είσοδος γίνεται με ΑΜΚΑ και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να δώσουν τη συναίνεσή τους για επεξεργασία των στοιχείων τους και να συμπληρώσουν τον αριθμό παροχής της ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα απαιτείται λογαριασμός e-mail και αριθμός κινητού τηλεφώνου για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων. Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να έχει εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ και τις συναινέσεις ενήλικων μελών του νοικοκυριού, εάν υπάρχουν. Εάν κάποιος δεν πληροί τα κριτήρια του Κοινωνικού Τιμολογίου, στο τέλος της αίτησης θα εμφανιστούν αναλυτικά οι λόγοι απόρριψης.                 Αναλυτικά τα βήματα για να δει κάποιος εάν μπορεί να ενταχθεί στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο Βήμα 1. Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας). Βήμα 2. Μετά την συναίνεση σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση. Βήμα 3. Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων. Βήμα 4. Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ. Δεν ισχύει πλέον η απαίτηση επικαιροποιημένης αίτησης ΚΕΑ το τελευταίο δίμηνο. Αρκεί να υπάρχει ενεργή εγκεκριμένη αίτηση. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των…

Διάβασε το »

Κοινωφελής εργασία , ΔΕΗ κοινωνικό τιμολόγιο : Τα τελευταία ΝΕΑ

Newsteam 0 Comments

Κοινωφελής εργασία , ΔΕΗ κοινωνικό τιμολόγιο : Τα τελευταία ΝΕΑ – Όσα πρέπει να ξέρετε. Ειδήσεις:  Μετά από ένα… θρίλερ μηνών και την ανακοίνωση των οριστικών πινάκων των 36.500 ανέργων για το πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας, αναμένονται οι ανακοινώσεις για τις τοποθετήσεις στους αντίστοιχους φορείς. Σύμφωνα με πληροφορίες του xristika.gr κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, καθώς ο χρόνος πιέζει πλέον. Οι άνεργοι, που περιλαμβάνονται στον Οριστικό Πίνακα Κατάταξης Ανέργων θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, τόσο κατά την ημερομηνία υπόδειξής τους στους Επιβλέποντες Φορείς, όσο και κατά την ημερομηνία τοποθέτησης τους (αναγγελία τοποθέτησης στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ) από τους Επιβλέποντες Φορείς. Μετά την ανάρτηση του Οριστικού Πίνακα Κατάταξης Ανέργων, οι αρμόδιοι υπάλληλοι των ΚΠΑ2, όπου είναι εγγεγραμμένοι οι άνεργοι, ενημερώνουν τους ωφελούμενους, που έχουν επιλεγεί προς τοποθέτηση άμεσα με κάθε πρόσφορο μέσο όπως ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail που λαμβάνεται από την ηλεκτρονική του αίτηση), καθώς και τηλεφωνική επικοινωνία, προκειμένου να υποδειχθούν στους Επιβλέποντες Φορείς. Στην περίπτωση της τηλεφωνικής επικοινωνίας, οι αρμόδιοι εργασιακοί σύμβουλοι θα καταγράφουν την ακριβή ημερομηνία και ώρα, που αυτή λαμβάνει χώρα, καθώς και το αποτέλεσμα της επικοινωνίας στο πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣ ΟΑΕΔ στο πεδίο «ΕΠΑΦΕΣ- ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ». Στις περιπτώσεις, που δεν καθίσταται δυνατή η επικοινωνία των Υπηρεσιών του Ο.Α.Ε.Δ. (ΚΠΑ2) με τους επιτυχόντες ωφελούμενους ή δεν υπάρξει επικοινωνία των ΚΠΑ2 με τους επιτυχόντες, οι ωφελούμενοι υποχρεούνται να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά ή και μέσω email με το αρμόδιο ΚΠΑ2 όπου είναι εγγεγραμμένοι ως άνεργοι εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών αυτοδίκαια οι επιτυχόντες αποκλείονται από τον Οριστικό Πίνακα και στη συνέχεια οι αρμόδιοι υπάλληλοι ενημερώνουν το Πληροφοριακό Σύστημα του ΟΑΕΔ στο πεδίο «ΕΠΑΦΕΣ – ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ», για τη μη προσέλευση των ωφελουμένων και προχωρούν στην υπόδειξη των επιλαχόντων βάσει του Οριστικού…

Διάβασε το »

Κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ , ΚΕΑ , Α21 : Αιτήσεις

Newsteam 0 Comments

Κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ , ΚΕΑ , Α21 : Αιτήσεις – Όσα πρέπει να γνωρίζετε. Ειδήσεις: Στην τελική ευθεία βρισκόμαστε για να ξεκινήσουν οι αιτήσεις που αφορούν στο Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ (ΚΟΤ) μέσω της ιστοσελίδας ΗΔΙΚΑ. Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το spoilers.gr Οι αιτήσεις Κοινωνικό Τιμολόγιο ΔΕΗ – ΚΟΤ και του Μητρώου Ευάλωτων Πελατών θα γίνουν βάσει της φορολογικής δήλωσης 2020 (εισοδήματα, ακίνητη περιουσία και σύνθεση νοικοκυριού 2019). Ολα τα ΝΕΑ για τις συντάξεις και τα προνοιακά επιδόματα ΕΔΩ Όπως έχει κάνει ήδη γνωστό η ιστοσελίδα ΗΔΙΚΑ οι αιτήσεις θα ξεκινήσουν μόλις ολοκληρωθούν οι φορολογικές δηλώσεις του 2020 (ολοκληρώθηκαν τη Δευτέρα 31 Αυγούστου) αλλά και η εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ. Επομένως, σύμφωνα με το xristika.gr, η ακριβής ημερομηνία των νέων αιτήσεων για το Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ θα ανακοινωθεί στη σελίδα της ΗΔΙΚΑ τις επόμενες ώρες. Πώς θα δείτε εάν είστε δικαιούχοι Βήμα 1: Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας). Βήμα 2: Μετά την συναίνεσή σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση. Βήμα 3: Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων. Βήμα 4: Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ. Δεν ισχύει πλέον η απαίτηση επικαιροποιημένης αίτησης ΚΕΑ το τελευταίο δίμηνο. Αρκεί να υπάρχει ενεργή εγκεκριμένη αίτηση. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων γιατί έχει δοθεί στο ΚΕΑ. Για αιτήσεις ΚΟΤ-Β ή ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε περίπτωση που το νοικοκυριό σας έχει και…

Διάβασε το »

Όλα τα ΝΕΑ : Κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ , Κοινωφελής εργασία , ΕΦΚΑ εισφορές

Newsteam 0 Comments

Όλα τα ΝΕΑ : Κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ , Κοινωφελής εργασία , ΕΦΚΑ εισφορές – Τι θα πρέπει να γνωρίζετε. Ειδήσεις: Στην τελική ευθεία βρισκόμαστε για να ξεκινήσουν οι αιτήσεις που αφορούν στο Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ (ΚΟΤ) μέσω της ιστοσελίδας ΗΔΙΚΑ. Οι αιτήσεις Κοινωνικό Τιμολόγιο ΔΕΗ – ΚΟΤ και του Μητρώου Ευάλωτων Πελατών θα γίνουν βάσει της φορολογικής δήλωσης 2020 (εισοδήματα, ακίνητη περιουσία και σύνθεση νοικοκυριού 2019). Όπως έχει κάνει ήδη γνωστό η ιστοσελίδα ΗΔΙΚΑ οι αιτήσεις θα ξεκινήσουν μόλις ολοκληρωθούν οι φορολογικές δηλώσεις του 2020 (ολοκληρώθηκαν τη Δευτέρα 31 Αυγούστου) αλλά και η εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ. Επομένως, σύμφωνα με το xristika.gr, η ακριβής ημερομηνία των νέων αιτήσεων για το Κοινωνικό Τιμολόγιο της ΔΕΗ θα ανακοινωθεί στη σελίδα της ΗΔΙΚΑ τις επόμενες ώρες. Πώς θα δείτε εάν είστε δικαιούχοι Βήμα 1: Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας). Βήμα 2: Μετά την συναίνεσή σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση. Βήμα 3: Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων. Βήμα 4: Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ. Δεν ισχύει πλέον η απαίτηση επικαιροποιημένης αίτησης ΚΕΑ το τελευταίο δίμηνο. Αρκεί να υπάρχει ενεργή εγκεκριμένη αίτηση. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων γιατί έχει δοθεί στο ΚΕΑ. Για αιτήσεις ΚΟΤ-Β ή ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε περίπτωση που το νοικοκυριό σας έχει και ενήλικα φιλοξενούμενα μέλη, για να δείτε αν πληρείτε τα κριτήρια απαιτείται…

Διάβασε το »