brand - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Μαίρη Συνατσάκη: Θα μιλήσω με ονοματεπώνυμα

Newsteam 0 Comments

Για ένα πρόβλημα επαγγελματικής φύσεως ενημέρωσε τους ακόλουθούς της η Μαίρη Συνατσάκη, η οποία βρίσκεται σε διακοπές στην Ιταλία, με τον αγαπημένο της, Ίαν Στρατή. Η ίδια αποκάλυψε πως γνωστή εταιρεία ρούχων σαμποτάρει την επιχείρηση που έχει με την καλή της φίλη, Αθηνά Οικονομάκου. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως κατάστημα που πουλάει τα ρούχα τους, τους είπε ότι γνωστό σχεδιαστικό brand του είπε να διαλέξει ποια ρούχα θα πουλάει. Έξαλλη, συνέχισε, δηλώνοντας πως αν δε βρεθεί λύση, τότε θα μιλήσει με… ονοματεπώνυμα. Ειδικότερα, είπε: «Λάβαμε ένα μέιλ για τρίτη φορά, από συνεργάτη μας, από κατάστημα που έχει τα ρούχα μας και μας ενημέρωσε ότι ένα άλλο brand ελληνικό τους έχει πει και τους αναγκάζει να επιλέξουν ανάμεσα σε εμάς ή αυτούς. Επειδή εγώ δεν γνώριζα ότι αυτό μπορεί να υπάρξει μια τέτοια μαφιούλα ας το πούμε κι έτσι, θέλω να ξέρει ο άνθρωπος που το έκανε ότι αυτή τη στιγμή βγαίνω και δεν λέω το όνομά του, όμως, αυτή τη στιγμή δημιουργεί πρόβλημα στη δουλειά μου και στη δουλειά άλλων οικογενειών που δουλεύουν σ΄ αυτή και παίζει με το ψωμί τους, στο επόμενο στόρι θα μιλήσω και με ονοματεπώνυμα και με μέιλ. Να προσέχετε πού δίνετε τα λεφτά σας, είναι πολύ πολύτιμα. Ελπίζω αυτός ο άνθρωπος να νιώθει τη χαρά μέσα του και να απολαύσει αυτή την ωραία ζωή που κάνει και μας δείχνει στα social media». Το γεγονός επιβεβαίωσε και η συνεργάτιδά της, Αθηνά Οικονομάκου.

Διάβασε το »

H Beyoncé και ο Jay-Z πρέσβεις του οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co

Newsteam 0 Comments

Η Beyoncé σε συνέντευξή της στο Harper’s BAZAAR, γνωστοποίησε ότι με τον σύζυγό της Jay-Z αποφάσισαν να συνεργαστούν με τον Tiffany & Co. ως πρέσβεις του brand. Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand. Για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR η Beyoncé φωτογραφήθηκε, μεταξύ άλλων, με δημιουργία του δικού της brand IVY PARK και τη συνδύασε με σκουλαρίκια και κρεμαστό κόσμημα του οίκου Tiffany & Co. Η Beyoncé γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο και στη συνέντευξή της στο περιοδικό ανατρέχει στις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ρίχνοντας φως στο απαράμιλλο ταξίδι της, τις πηγές έμπνευσής της και τις μελλοντικές φιλοδοξίες της. Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, μεγιστάνας της ραπ και επιχειρηματίας θα πρωταγωνιστούν στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού Αμερικανικού οίκου κοσμημάτων. Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac. Εν τω μεταξύ, η νέα καμπάνια του Tiffany & Co ξεκινά σε μια ευοίωνη στιγμή για τον οίκο κοσμημάτων. Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH. Ο πολυτελής όμιλος εκτιμά ότι ο οίκος κοσμημάτων δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του. Προς το παρόν το brand εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα στις ΗΠΑ, τα οποία αντιπροσώπευαν το 43 % των συνολικών πωλήσεων το 2019. Η αγορά Ασίας-Ειρηνικού συνεισέφερε μόνο κατά 28% στις πωλήσεις. Αυτή είναι μια απόκλιση που ο LVMH, ο οποίος έχει ισχυρή παρουσία στην Ασία,…

Διάβασε το »