Πατήστε ESC για κλείσιμο

Auto Moto - Spoiler - Φωτογραφίες, video

Άφθονοι χώροι και ξεκάθαρο design διαθέτει το εσωτερικό του ID.4 της Volkswagen

Newsteam 0 Comments

Άφθονοι χώροι, ξεκάθαρο design και υλικά ταπετσαρίας με τη σφραγίδα της αειφορίας διαθέτει το εσωτερικό του ID.4 του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού SUV της Volkswagen.

Το λανσάρισμα του ID.4 πλησιάζει καθώς τα πρώτα οχήματα να είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν στους τυχερούς κατόχους πριν από το τέλος του έτους. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα της Volkswagen, το εσωτερικό του ID.4 επιδεικνύει ένα νέο χαρακτήρα, επειδή το μικρών διαστάσεων ηλεκτροκινητήριο σύστημα εξασφαλίζει μεγάλη ευρυχωρία.

Η είσοδος στο όχημα γίνονται μέσω των χειρολαβών που βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το αμάξωμα και διαθέτουν αυτόματο ξεκλείδωμα. Ο οδηγός και οι επιβάτες έχουν πρόσβαση στο όχημα μέσω μεγάλων ανοιγμάτων θυρών και επωφελούνται από ψηλά τοποθετημένα καθίσματα, ενώ η πίσω σειρά τους προσφέρει τόσο χώρο όσο ένα συμβατικό SUV στην επόμενη υψηλότερη κατηγορία. Ο χώρος αποθήκευσης αγγίζει τα 543 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση.

Από την άλλη ο πίνακας ταμπλό φαίνεται να αιωρείται, καθώς δεν συνδέεται με την κεντρική κονσόλα, η οποία έχει σχεδιαστεί ως ανεξάρτητο στοιχείο. Τέλος, μια προαιρετική, μεγάλη γυάλινη πανοραμική ηλιοροφή με κλίση, προσφέρει απεριόριστη θέα στον ουρανό.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Η μεγάλη αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία δίνει το στίγμα των επόμενων μηνών στην Ευρώπη

Newsteam 0 Comments

Οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων αρχίζουν να ανακάμπτουν στη Γερμανία και αυτό είναι ένα προμήνυμα ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα είναι πολύ καλύτερο από τα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους. Ειδικά τώρα που η γερμανική βιομηχανική παραγωγή αυξήθηκε σε αρκετά μεγάλο βαθμό, υπάρχει διάχυτη η αισιοδοξία ότι θα υπάρξει μέσα στο επόμενο χρόνο επιστροφή στα επίπεδα παραγωγής που προηγήθηκαν της πανδημίας.

Η βιομηχανική παραγωγή αυξήθηκε κατά 1,2% το μήνα, καταγράφοντας την τρίτη διαδοχική αύξηση μετά την πτώση που σημειώθηκε στην πανδημία και το κλείσιμο των εργοστασίων, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η γερμανική στατιστική υπηρεσία.

Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας δείχνει ότι υπάρχει στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς οι εταιρείες βλέπουν κατακόρυφη άνοδο σχεδόν κατά 7% από μήνα σε μήνα. Είναι τα αυτοκίνητα που θα δώσουν τον τόνο και αυτός είναι ο λόγος που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στρέψει πάνω σε αυτό τον τομέα την προσοχή τους. Τα στοιχεία αυτά γίνονται ακόμη σημαντικότερα αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που αποτελεί την «ατμομηχανή» του κλάδου και το βαρόμετρο του τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια στην Ευρώπη.

Η γερμανική οικονομία δείχνει ότι έχει ξεπεράσει την πανδημία σε καλύτερο βαθμό από ό,τι άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ η κυβέρνηση έχει θέσει σε εφαρμογή ένα τεράστιο πακέτο τόνωσης της αγοράς και στροφής των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι εταιρείες αναμένουν ότι η παραγωγή θα αυξηθεί ελαφρά τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα από το οικονομικό ινστιτούτο «Ifo».

Κυριάκος Παρασίδης

Διάβασε το »

Η Dacia παρουσίασε τα μοντέλα All-New Sandero, All-New Sandero Stepway και All-New Logan

Newsteam 0 Comments

Η Dacia παρουσίασε τα μοντέλα All-New Sandero, All-New Sandero Stepway και All-New Logan. Αποτελούν μοντέλα τρίτης γενιάς και φέρουν νέα φιλοσοφία και ντιζάιν. Ακολουθώντας τα βήματα των προκατόχων τους διακρίνονται από την απλότητα και την αξιοπιστία.

Το πλέον αγαπημένο μοντέλο της Dacia, το Sandero έχει πάνω από 6,5 εκατομμύρια ικανοποιημένους πελάτες. Με τους ψηλούς ώμους και τις χαρακτηριστικές καμάρες των τροχών, αυξάνει την αίσθηση στιβαρότητας. Αν και το συνολικό ύψος παρέμεινε το ίδιο, εντούτοις δείχνει χαμηλότερο. Η συνολική σχεδίαση είναι πιο απλή, χάρη σε ένα πιο κεκλιμένο παρμπρίζ, χαμηλότερη γραμμή οροφής και μια κεραία ραδιοφώνου τοποθετημένη στο τέλος της οροφής.

Η καινούρια εικόνα του Sandero ενισχύει το στυλ ενός SUV που οι κάτοχοί του έχουν τη δυνατότητα πολλών εξορμήσεων εκτός δρόμου. Το μοντέλο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο στο μπροστινό μέρος από το καπό, με τις έντονες ραβδώσεις, το λογότυπο και τα καμπύλα φτερά πάνω από τα φώτα ομίχλης.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Το γκρουπ Renault ανακοινώνει το νέο σχέδιο της οργανωτικής του δομής

Newsteam 0 Comments

To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στο γκρουπ της Renault στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.

Κάθε επιχειρησιακή μονάδα θα αποτελεί ένα κομμάτι της καθετοποιημένης δομής του συνόλου του γκρουπ. «Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας. Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει 4 ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του γκρουπ, με το στόχο του να είναι προσηλωμένο στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του γκρουπ», ανέφερε ο νέος διευθύνων σύμβουλος του γκρουπ, Luca de Meo.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Δοκιμή του Hοnda Civic 1.5 VTEC Turbo

Newsteam 0 Comments

Ξεφεύγοντας από τους τρικίλυνδρους ενός λίτρου κινητήρες και το DNA των SUV που κυριαρχούν στην αγορά τα τελευταία χρόνια, το Civic 1.5 VTEC Turbo της Honda αποδείχθηκε μια σημαντική και ιδιαίτερη πρόταση κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής μας οδήγησης. Οι 182 ίπποι ήταν αυτοί που χαρακτήρισαν το μοντέλο και απογείωσαν το αυτοκίνητο, σε σημείο που η σπορ οδήγηση να αποτελεί μονόδρομο κάθε στιγμή.

Αποδείχθηκε αυτοκίνητο για κάθε μέρα, γιατί μπορεί να κινηθεί εύκολα τόσο μέσα στην πόλη όσο και εκτός αυτής. Χωρίς ιδιαίτερα διακριτικά κάνει τη δουλειά του αθόρυβα και ακούραστα, ικανοποιώντας κάθε στιγμή τις επιθυμίες του οδηγού. Έχοντας δυναμικό ντιζάιν και μυώδεις αναλογίες είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητο. Εξωτερικά η μάσκα κεντρίζει το ενδιαφέρον με την εισαγωγή του αέρα να χαρίζουν στο εμπρός μέρος σπορ χαρακτήρα. Επίσης εμπρός κυριαρχούν οι full LED προβολείς και τα ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED.Το ίδιο ξεχωριστό είναι και το πίσω μέρος με τις διπλές απολήξεις να κεντρίζουν την ματιά, ενώ η αεροτομή δείχνει τις επιθετικές διαθέσεις του.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα infotainment που συνδέει άμεσα τον οδηγό με το αυτοκίνητο και περιλαμβάνει ενσωμάτωση Apple CarPlay και Android Auto. Άμεσα λειτουργικά και εργονομικά είναι όλα τα κουμπιά, τα οποία είναι απλά και ποιοτικά. Ο πλούσιος εξοπλισμός διάθετε Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist System και Traffic Sign Recognition.

Τα πλαστικά είναι μαλακά και η συναρμογή των υλικών άριστη. Άλλωστε δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από την Honda η οποία δίνει μεγάλη βαρύτητα ακόμη και στην τελευταία λεπτομέρεια. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για πέντε άτομα αρκεί τα πίσω άτομα να μην είναι υψηλόσωμα. Υπάρχουν πολλές θήκες και χώροι για μικροαντικείμενα στο μπροστινό μέρος, ενώ το ίδιο απολαμβάνουν και οι πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών είναι 420 λίτρα και στην πράξη αποδεικνύεται απόλυτα λειτουργικός και ικανοποιητικός.

Εκεί που το μοντέλο ξεχωρίζει είναι στις επιδόσεις. Ο αλουμινένιος τετρακύλινδρος 1.5 VTEC Turbo που διαθέτει μεταβλητό χρονισμό και άμεσο ψεκασμό αποδίδει 182 ίππους, με τη ροπή του να φτάνει τα 240 Nm. Οι επιδόσεις δεν αργούν να φθάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 8,3 δευτερόλεπτα. Η συνεργασία του μηχανικού εξάρι κιβωτίου είναι άριστη με τον κινητήρα. Το κατέβασμα δύο ή και τριών ταχυτήτων, οι γρήγορες εναλλαγές και τα μεγάλα γεμίσματα μάλλον αποτελούν παιχνιδάκι για το μοντέλο που δεν καταλαβαίνει κάτι και ανταποκρίνεται άμεσα με τον καλύτερο τρόπο.

Το μοντέλο μας εξέπληξε από τον τρόπο που κινείται στον δρόμο. Στον αυτοκινητόδρομο έχει αψεγάδιαστη συμπεριφορά με τους εξωτερικούς θορύβους να μην κάνουν την εμφάνισή τους ακόμη και στις υψηλές στροφές. Η μεγάλη απόλαυση έρχεται στους κλειστούς δύσκολους επαρχιακούς δρόμους όπου η ελαστικότητα του κινητήρα και το άκαμπτο πλαίσιο προδιαθέτει τον οδηγό να ξεχάσει τα τετριμμένα, μπαίνοντας σε ένα ατελείωτο παιχνίδι ταχύτητας και δύναμης.

Από την άλλη, όταν ο οδηγός το θελήσει, έχει άριστη οικογενειακή συμπεριφορά. Τα πολύωρα ταξίδια δεν κουράζουν και προδιαθέτουν για ήσυχη οδήγηση, με την κατανάλωση του καυσίμου να κρατιέται χαμηλά και να ξεφεύγει μόνο όταν αποφασίσει να κάνει σπορ οδήγηση σε υψηλές στροφές.

Το τιμόνι είναι ακριβές και δεν παρεκκλίνει της πορείας του, ενώ οι όποιες αντιδράσεις είναι άμεσες. Σε όλο το διάστημα η πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι άμεση και έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου από τις πολλαπλές λειτουργίες του τιμονιού. Τα γόνατα Μακφέρσον εμπρός και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι συνδυάζονται άψογα με το άκαμπτο πλαίσιο και η οδήγηση είναι απροβλημάτιστη. Σύμμαχος στην επιθυμία του οδηγού όταν θελήσει να οδηγήσει γρήγορα στέκεται η κατανάλωση του καυσίμου που ξεφεύγει μόνο στις ιδιαίτερα υψηλές στροφές και παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα σε μια γρήγορη οδήγηση (κοντά στα 8 λίτρα στα 100χλμ). Η τιμή των 28.000 ευρώ για ένα τέτοιο αμάξι που δεν έχει τρικίλινδρο κινητήρα, αποδίδει 182 ίππους, έχει ιαπωνική υπογραφή και είναι ένα μοντέλο θρύλος με μεγάλη αγοραστική αξία, μάλλον μπορεί να θεωρηθεί ικανοποιητική.

Κυριάκος Παρασίδης

Διάβασε το »

Μεγάλη νίκη για τον Γκασλί

Newsteam 0 Comments

Μεγάλη νίκη, την πρώτη της καριέρας του και πρώτη για Γάλλο οδηγό μετά το 1996 (!), πέτυχε ο Πιέρ Γκασλί στο γκραν πρι της Ιταλίας στην πίστα της Μόντσα. Ο πιλότος της AlphaTauri ανέτρεψε όλα τα προγνωστικά, καθώς εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο, όλα τα «απρόοπτα» του αγώνα για να τερματίσει στην πρώτη θέση, αφήνοντας στη δεύτερη θέση, μετά από συναρπαστική μάχη έως το τέλος, τον Ισπανό πιλότο της MacLaren, Κάρλος Σάινθ, και στην τρίτη τον Καναδό, Λανς Στρολ, της Racing Point.

Η κούρσα ήταν γεμάτη συγκινήσεις με τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον, που εκκίνησε πρώτος, να τιμωρείται με ποινή δέκα δευτερολέπτων και μετά από μεγάλη προσπάθεια από την τελευταία θέση, τελικά πρόλαβε να καταταγεί έβδομος, ενώ ο Μονεγάσκος πιλότος της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρκ, είχε σοβαρό ατύχημα, χωρίς ωστόσο να τραυματιστεί, και ο αγώνας σταμάτησε με κόκκινη σημαία. Να σημειωθεί πως μετά το 1995 δεν τερμέτισε κανένα μονοθέσιο της Ferrari στον εντός έδρας αγώνα της, καθώς είχε εγκαταλείψει, με μηχανικά προβλήματα, και ο Σεμπέστιαν Φέτελ.

Διάβασε το »

Το νέο Jeep Grand Wagoneer Concept είναι το απόλυτο premium SUV

Newsteam 0 Comments

Η Jeep με την παρουσίαση του νέου Plug-in Hybrid Grand Wagoneer Concept, σηματοδοτεί την αναβίωση ενός θρυλικού ονόματος που αποτελεί τη σύγχρονη έκφραση του απόλυτου αμερικανικού premium SUV.

Το μοντέλο διαθέτει μια ευρεία λίστα λύσεων προηγμένης τεχνολογίας η οποία περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, σύστημα εξηλεκτρισμένης κίνησης, εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης και μια σειρά προηγμένων και πολυτελών χαρακτηριστικών στην καμπίνα των επιβατών.

Η εντυπωσιακή μάσκα αποκαλύπτει τη νέα φωτεινή LED υπογραφή με τις φωτιζόμενες γρίλιες. Πάνω ακριβώς από τη γρίλια, στο βαμμένο με το νέο χρώμα Arctic Ice αμάξωμα, τα γράμματα που σχηματίζουν τη λέξη Wagoneer είναι επίσης φωτιζόμενα, ενώ το περίγραμμα των φώτων από πραγματικό ξύλο teak και η μαύρη προστατευτική ποδιά ολοκληρώνουν μια εντυπωσιακή εμπρός όψη.

Το Grand Wagoneer Concept προσφέρει άπλετους χώρους για έως και 7 επιβάτες σε τρεις σειρές άνετων καθισμάτων. Η χαλαρή ατμόσφαιρα που αποπνέει το εσωτερικό, χάρη και στη χρήση διακριτικού κρυφού φωτισμού, συμβάλει σε μια απόλυτα ήρεμη και ευχάριστη εμπειρία μετακίνησης για όλους τους επιβάτες. Το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων καλύπτονται από γυαλί όνυχα, ένα υλικό που εκτός από εξαιρετικά ποιοτικό και ανθεκτικό είναι και φιλικό προς το περιβάλλον. Αντίστοιχα εκτεταμένη είναι η χρήση αλουμινίου στις επιφάνειες, ενός επίσης φιλικού και ανακυκλώσιμου υλικού, ενώ επίσης εκτεταμένη είναι και η χρήση ξύλου.

Να σημειώσουμε ότι ο οδηγός έχει μπροστά του μια οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ στην κονσόλα δύο ακόμα οθόνες αφής 12,1 και 10,25 ιντσών παρέχουν πληροφορίες για το αυτοκίνητο και το σύστημα πολυμέσων. Παράλληλα ο συνοδηγός έχει μια ξεχωριστή οθόνη 10,25 ιντσών που του επιτρέπει να την παραμετροποιεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Αντίστοιχα οι επιβάτες της δεύτερης σειράς μοιράζονται μια κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ έχουν και από μία των 10,1 ιντσών για τον κάθε ένα ξεχωριστά.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Υψηλές επιδόσεις και αυτονομία έως 70 χιλιόμετρα προσφέρουν οι plug-in hybrid εκδόσεις της Mercedes

Newsteam 0 Comments

Στην compact κατηγορία, η Mercedes προσφέρει ήδη από μία έκδοση plug-in hybrid στα μοντέλα της A-Class, A-Class Saloon, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake and GLA. Λειτουργώντας μαζί, ο τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων βενζινοκινητήρας και ο 75 kW ηλεκτροκινητήρας προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 160 kW (218 ίππων) και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm. Το κύριο χαρακτηριστικό των εκδόσεων είναι οι πολύ υψηλές επιδόσεις. Για παράδειγμα, η A 250e ολοκληρώνει το κλασικό σπριντ 0 – 100χλμ/ώρα σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη και με τη αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα έως 140 χλμ/ώρα. Ταχύτητα που ανταποκρίνεται στα όρια των αυτοκινητόδρομων.

Με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια από το φρενάρισμα του οχήματος χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που φορτίζει τον ηλεκτροκινητήρα. Η εμβέλεια του ηλεκτροκινητήρα υπερβαίνει τα 70 χιλιόμετρα (WLTP). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC) προαιρετικά. Σε ένα wallbox 7,4 kW και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% της χωρητικότητάς της.

Να σημειώσουμε ότι τα plug-in hybrid οχήματα προσφέρουν τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές, ειδικά σε αστικές περιοχές για 70 περίπου χιλιόμετρα, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελούνται από την αυτονομία των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Τα πρώτα compact αυτοκίνητα με EQ power, οι A250e και A250e Sedan βρίσκονται ήδη στη χώρα μας και είναι άμεσα διαθέσιμα.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Το νέο ηλεκτρικό Skoda ENYAQ iV συμμετέχει στον ποδηλατικό γύρο Tour de France

Newsteam 0 Comments

Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Πράγα, το νέο Skoda ENYAQ iV τραβάει και πάλι πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας, συμμετέχοντας στο Tour de France, τον πιο φημισμένο ίσως ποδηλατικό γύρο του κόσμου. Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα της τσέχικης εταιρείας αποτελεί το κινητό κέντρο ελέγχου (ή κόκκινο αυτοκίνητο, στην ποδηλατική διάλεκτο) για τον Christian Prudhomme, τον αλυτάρχη του Tour de France, στη διαδρομή 183 χιλιομέτρων από το Gap στο Privas. Τις επόμενες εβδομάδες, η νέα, ηλεκτρική ναυαρχίδα της SKODA θα συνοδεύσει τους ποδηλάτες σε δύο ακόμη ετάπ, τις χρονομετρημένες ειδικές διαδρομές του αγώνα, εξοπλισμένη με ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένης τεχνολογίας για να εξασφαλίσει τον ομαλό συντονισμό του αγώνα.

Το κόκκινο βαμμένο ENYAQ iV διαθέτει ένα τροποποιημένο πλαίσιο για τη χρήση του στο Tour de France, καθιστώντας το ιδανικά εξοπλισμένο για να καλύψει όλες τις απαιτήσεις του αγώνα. Ενδεικτικά, διαθέτει πανοραμική γυάλινη οροφή, έξι κεραίες, ειδικές σειρήνες, ψυγείο και ένα τελευταίας τεχνολογίας κέντρο επικοινωνίας και εντολών στο πίσω μέρος. Αυτός ο εξοπλισμός επιτρέπει τη μετάδοση πληροφοριών από και προς το όχημα και ο αλυτάρχης του αγώνα είναι σε θέση από εδώ να δώσει οδηγίες και να οργανώσει την κυκλοφορία των ποδηλατών.

Εκτός από την ειδική 183 χιλιομέτρων από το Gap στο Privas, το μοντέλο θα συνοδεύσει επίσης τους ποδηλάτες στην ατομική χρονομετρημένη διαδρομή από το Lure έως το La Planche des Belles και την τελικό ετάπ των 122 χιλιομέτρων. Η διαδρομή μεταφέρει τους συμμετέχοντες από το Mantes-la-Jolie στο Παρίσι, όπου θα φτάσουν στον τερματισμό στην Avenue des Champs-Élysées μετά την ολοκλήρωση 21 ειδικών και συνολικά 3.470 χιλιομέτρων.

Εκτός της ενεργού συμμετοχής της στο Tour de France, η Skoda υποστηρίζει επίσης το Tour of Spain (LaVuelta), τον ποδηλατικό γύρο της Ισπανίας και άλλους διεθνείς αγώνες ποδηλασίας.

Κ.Π.

Διάβασε το »

H Hyundai και οι BTS πλαισιώνουν μουσικά την μάρκα IONIQ

Newsteam 0 Comments

Η Hyundai σε συνεργασία με τους παγκοσμίου φήμης superstars BTS κυκλοφόρησαν ένα νέο τραγούδι, το IONIQ: I’m On It, ως μέρος της καμπάνιας λανσαρίσματος της νέας μάρκας IONIQ της Hyundai που αφορά αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα. Το τραγούδι δίνει φωνή στον στόχο της IONIQ να προσφέρει στους πελάτες της εταιρείας εμπειρίες με επίκεντρο τις συνδεδεμένες λύσεις του καθημερινού τρόπου ζωής. Οι στίχοι του τραγουδιού εκφράζουν συναισθήματα ανακάλυψης, περιέργειας, ελπίδας, δημιουργικότητας και έμπνευσης για το μέλλον.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E μαθαίνει τις συνήθειες του οδηγού της

Newsteam 0 Comments

Πολύ σύντομα τα αυτοκίνητα θα παροτρύνουν τους χρήστες τους να κάνουν ένα τηλεφώνημα, να πάνε στο γυμναστήριο την επιθυμητή ώρα ή ακόμα και να σταματούν στο αγαπημένο τους cafe, εφόσον κάποια από αυτές τις δραστηριότητες αποτελεί τμήμα της καθημερινής τους ρουτίνας.

Η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E είναι το μοντέλο που μπορεί να το κάνει, καθώς ουσιαστικά μαθαίνει από τις συμπεριφορές του οδηγού της για να προβαίνει στη συνέχεια σε έξυπνες υποδείξεις. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να συνδυάζει αναγνώριση φωνής, αποτελέσματα αναζήτησης στο internet και δυνατότητες μηχανικής εκμάθησης, ώστε να προχωρά κατόπιν σε υποδείξεις που εξοικονομούν χρόνο αξιοποιώντας μάλιστα δεδομένα από προηγούμενα ταξίδια.

Η Ford παρουσίασε το νέο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας για πρώτη φορά στην Ευρώπη μέσω μιας διαδικτυακής εκδήλωσης, καθώς και το Remote Vehicle Setup, μία νέα λειτουργία που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να εξατομικεύουν το νέο τους αυτοκίνητο πριν καν το παραλάβουν διαμορφώνοντας εκ των προτέρων επιμέρους ρυθμίσεις, από επιθυμητά προφίλ οδήγησης έως και το χρώμα φωτισμού του εσωτερικού.

Τέλος, το σύστημα μπορεί να αναγνωρίζει ακόμα και τον κάθε οδηγό ξεχωριστά από το smartphone ή το μπρελόκ του και να ενεργοποιεί τις ρυθμίσεις του καθώς πλησιάζει στο αυτοκίνητο και πριν καν εισέλθει σε αυτό. Το σύστημα εφαρμόζει έναν αλγόριθμο μηχανικής εκμάθησης για να κατανοεί καλύτερα τις συνήθειες του οδηγού. Έτσι αν κάθε μέρα ο οδηγός κάνει μία ενέργεια, τότε του την θυμίζει προβαίνοντας στις κατάλληλες υποδείξεις πλοήγησης και επικοινωνίας την κατάλληλη στιγμή, ώστε οι οδηγοί να είναι και να παραμένουν συγκεντρωμένοι στο δρόμο.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Συνεργασία GM και Honda στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Newsteam 0 Comments

Οι συνέπειες στη παγκόσμια οικονομία από την πανδημία έχουν αυξήσει τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν ακόμη και οι κραταιές αυτοκινητοβιομηχανίες. Το lockdown επηρέασε τη λειτουργία των εργοστασίων κατασκευής αυτοκινήτων, έκλεισε τις εκθέσεις αυτοκινήτων και μείωσε δραματικά τη ζήτηση νέων οχημάτων.

Επίσης, καθώς βρισκόμαστε μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξετάζουν με ένα δεδομένα τις συνεργασίες και τις νέες συμμαχίες για να αντιμετωπίσουν την έλλειψη ρευστότητας και τις μελλοντικές προκλήσεις. Η πανδημία ήρθε την ώρα που ετοιμάζουν τη νέα γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ξοδεύοντας τεράστια ποσά για την ανάπτυξη τους και την κατασκευή τους.

Η τελευταία είδηση που αφορά τις συνεργασίες μεταξύ κολοσσιαίων αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η νέα συνεργασία της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας General Motors και της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Honda.

Οι δυο εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού οχήματα στη Βόρεια Αμερική. Αποκάλυψαν τα σχέδια τους για συνεργασία στη Βόρεια Αμερική για να φτιάξουν μια σειρά οχημάτων, ενισχύοντας τους δεσμούς τους καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται μεγαλύτερη πίεση να μοιραστεί τεχνολογία και κόστος για την κάλυψη των απαιτήσεων για τα καθαρότερα οχήματα.

Η Honda και η GM ανέφεραν ότι οι εταιρείες σκοπεύουν να μοιραστούν κοινές πλατφόρμες οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών και εσωτερικών συστημάτων.

Οι εταιρείες πρέπει ακόμη να ολοκληρώσουν μια οριστική συμφωνία. Δήλωσαν ότι θα σύντομα θα διαθέσιμες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αναμενόμενη εξοικονόμηση κόστους. Οι πληροφορίες που ανάρτησε το Reuters, αναφέρουν ότι η εξοικονόμηση θα είναι δισεκατομμύρια δολάρια για κάθε εταιρεία.

Η συνεργασία αντιπροσωπεύει μια σημαντική επέκταση των υπαρχουσών συνεργασιών μεταξύ των δύο εταιρειών σε ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, τεχνολογία συνδεδεμένων οχημάτων και κυψέλες καυσίμου. Η Honda είναι επενδυτής στην Cruise, την επιχείρηση αυτόνομης οδήγησης που κατέχει την πλειοψηφία η GM.

Η συμφωνία σηματοδοτεί ένα άλλο ορόσημο στην ενοποίηση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς οι πιέσεις για τη μείωση των εκπομπών και τη μετάβαση προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) περιορίζουν το κεφάλαιο και τους πόρους ακόμη και των μεγαλύτερων παικτών.

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Σέρτζιο Μαρκιόνε, πίεσε εδώ και χρόνια για ενοποιήσεις στη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, υποστηρίζοντας ότι ήταν αναπόφευκτο να διαχειριστεί η κάθε μάρκα το απαγορευτικό κόστος.

Η FCA ανακοίνωσε συγχώνευση 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τον γαλλικό όμιλο PSA πέρσι για να δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, που ονομάστηκε Stellantis, για την αντιμετώπιση ζητημάτων κόστους και κλίμακας. Αυτή η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021.

Η Toyota επεκτείνει τους δεσμούς με μικρότερες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mazda και η Subaru. Η Ford και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen έχουν δημιουργήσει μια ευρεία συμμαχία που καλύπτει ηλεκτρικά και εμπορικά οχήματα και αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης.

Η GM και η Honda δήλωσαν τον Απρίλιο ότι θα αναπτύξουν από κοινού δύο νέα EV για τη Honda και σχεδιάζουν να διερευνήσουν περισσότερους τρόπους για να επεκτείνουν τη συμμαχία τους. Έχουν ήδη συνεργαστεί για το σχεδιασμό ενός αυτόνομου οχήματος που ονομάζεται Cruise Origin, και επίσης συνεργάζονται στις κυψέλες καυσίμου και στις μπαταρίες.

Η Honda παρέμεινε εδώ και χρόνια σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητη, αποφεύγοντας συγχωνεύσεις στον κλάδο. Ωστόσο, η συμμαχία GM θα της δώσει οικονομίες κλίμακας που δεν μπορεί να επιτύχει μόνη της, δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Honda, Seji Kuraishi. Η Βόρεια Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά της Honda και η δεύτερη μεγαλύτερη της GM, πίσω από την Κίνα.

Η GM και η Honda ανέφεραν ότι οι κοινές συζητήσεις για την ανάπτυξη θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021.

Οι εταιρείες σχεδιάζουν να διερευνήσουν τις δυνατότητες κοινής χρήσης πλατφόρμας οχημάτων σε περισσότερα από τέσσερα βασικά τμήματα, όπως crossover και μεσαία φορτηγά, μαζί με συστήματα προώθησης, υπηρεσίες ψυχαγωγίας και σύνδεσης, προηγμένες δυνατότητες υποβοήθησης οδήγησης, συνδεσιμότητα οχημάτων και άλλη τεχνολογία. Θα συνεργαστούν επίσης στην αγορά.

Σπύρος Ρέκκας

Διάβασε το »

Η νέα S-Class αντιπροσωπεύει την οδηγική απόλαυση της Mercedes

Newsteam 0 Comments

H S-Class αντιπροσωπεύει την οδηγική απόλαυση της Mercedes, καθώς η θρυλική της μηχανολογική εξέλιξη καθορίζει παραδοσιακά την κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων. Oι προ-παραγγελίες ξεκινούν τις επόμενες ημέρες και η παρουσίασή της στις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2021. Οι σχεδιαστές σε αυτό το μοντέλο έκαναν εξαιρετική δουλειά και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον απόλαυσης και χαλάρωσης για τον οδηγό και τους επιβάτες όπου επικρατεί η κομψότητα, η υψηλή ποιότητα και το φως. Το ταμπλό οργάνων με τη νέα του αρχιτεκτονική, τη μοντέρνα σχεδίαση των επιφανειών και την εργονομική διάταξη των ενδείξεων και των οργάνων αποτελεί κυρίαρχο χαρακτηριστικό.

Η νέα Mercedes S-Class έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ευφυΐα σε πολλούς τομείς, ενώ η εμπειρία της οδήγησής της αναβαθμίζεται στο επόμενο επίπεδο. Οι ψηφιακές καινοτομίες, αυξάνουν την οδηγική απόλαυση, καθιστώντας ταυτόχρονα την οδήγηση ακόμη πιο ασφαλή. Συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη με την εμπειρία 135 ετών στη μηχανολογία αυτοκινήτου.

Πριν από περίπου 70 χρόνια, η Mercedes έθεσε τα θεμέλια για τη δημιουργία της S-Class με το μοντέλο 220. Από την παρουσίασή της στην αγορά το 1951, έχουν παραδοθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια S-Class Sedan σε πελάτες σε όλον τον κόσμο. Η ονομασία S-Class παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου 116 το 1972. Τα τελευταία 10 χρόνια η S-Class Sedan παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στη Νότια Κορέα και τη Γερμανία.

Με συντελεστή αεροδυναμικής που ξεκινά από 0,22 cd η S-Class αναδεικνύεται σε ένα από τα πλέον αεροδυναμικά αυτοκίνητα του κόσμου, ιδίως στην πολυτελή κατηγορία. Παρόλο που η μετωπική επιφάνεια της νέας S-Class έχει αυξηθεί ελαφρώς στα 2,5 τ.μ., ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Παράλληλα έχει επιτύχει σημαντικές βελτιώσεις αεροακουστικής.

Τέλος, οι πρώτες εκδόσεις κινητήρων που θα εξοπλίσουν τη νέα S-Class είναι εξακύλινδροι εν σειρά βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες διαφορετικών επιπέδων ισχύος. Ένας κινητήρας V8 με ενσωματωμένο δυναμό μίζας και ηλεκτρικό σύστημα 48 volt θα είναι διαθέσιμος σύντομα, ενώ η υβριδική ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων θα παρουσιαστεί το 2021.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Πρώτη η Peugeot στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων πανελλαδικά

Newsteam 0 Comments

Την απόλυτη πρωτιά πέτυχε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2020 η Peugeot, καθώς καταλαμβάνει το μερίδιο του λέοντος στην ελληνική αγορά που αγγίζει το 25,1%. Το νέο Peugeot 208 για το παραπάνω διάστημα αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους φίλους της ηλεκτροκίνησης οι οποίοι αναζητούν το ιδανικό όχημα για τις προσωπικές μετακινήσεις ή επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Peugeot διαθέτει 55 σημεία φόρτισης πανελλαδικά για όλους τους πελάτες της.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Η Nissan στοχεύει να χρησιμοποιήσει ανθρακονήματα στην μαζική παραγωγή ανταλλακτικών για τα μοντέλα της

Newsteam 0 Comments

Ένα υλικό που χρησιμοποιείται σε αεροπλάνα, πυραύλους αλλά και σε σπορ αυτοκίνητα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, χάρη σε μια νέα διαδικασία παραγωγής που ανέπτυξε η Nissan.

Η νέα διαδικασία επιταχύνει την ανάπτυξη ανταλλακτικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται από πλαστικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Ελαφρύ αλλά και εξαιρετικά ανθεκτικό, αυτό το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα και πιο οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου. Μπορεί επίσης να μειώσει το κέντρο βάρους ενός αυτοκινήτου όταν εφαρμόζεται στα άνω μέρη του αμαξώματος, καθιστώντας το πιο ευέλικτο και συναρπαστικό στην οδήγηση.

Η Nissan στοχεύει να χρησιμοποιήσει τη νέα διαδικασία για μαζική παραγωγή ανταλλακτικών CFRP και να τα διαθέσει σε περισσότερα αυτοκίνητα πελατών της. Η καινοτομία μπορεί να μειώσει τον χρόνο παράδοσης για την ανάπτυξη τέτοιων εξαρτημάτων έως και στο ήμισυ και αντίστοιχα τον απαιτούμενο χρόνο για χύτευση κατά περίπου 80%, σε σύγκριση με τις συμβατικές μεθόδους.

Τα οφέλη από την χρήση των ανθρακονημάτων είναι από καιρό γνωστά, ωστόσο είναι ακριβότερα σε σύγκριση με άλλα υλικά, όπως ο χάλυβας. Μαζί με τη δυσκολία στη διαμόρφωση εξαρτημάτων CFRP, αυτοί οι λόγοι αποτελούσαν τροχοπέδη στη μαζική παραγωγή εξαρτημάτων αυτοκινήτων που κατασκευάζονται από ανθρακονήματα.

Η Nissan βρήκε μια νέα προσέγγιση στην υπάρχουσα μέθοδο παραγωγής, γνωστή ως συμπιεσμένη έκχυση ρητίνης σε εκμαγείο. Η υπάρχουσα μέθοδος περιλαμβάνει τη διαμόρφωση ινών άνθρακα στο σωστό σχήμα και την τοποθέτηση σε μια μήτρα με ένα μικρό κενό μεταξύ της άνω πλευράς της μήτρας και των ινών άνθρακα. Στη συνέχεια, η ρητίνη εγχύεται στην ίνα και αφήνεται προς σκλήρυνση.

Οι μηχανικοί της Nissan ανέπτυξαν τεχνικές για να προσομοιώσουν με ακρίβεια τη διαπερατότητα της ρητίνης σε ανθρακονήματα, ενώ απεικονίζουν τη συμπεριφορά της ροής της ρητίνης σε μια μήτρα χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα θερμοκρασίας εντός της μήτρας και μια διαφανή μήτρα. Το αποτέλεσμα της επιτυχούς προσομοίωσης ήταν ένα συστατικό υψηλής ποιότητας με μικρότερο χρόνο ανάπτυξης.

K.Π.

Διάβασε το »

Η Skoda με το ολοκαίνουργιο ENYAQ iV κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα για την ηλεκτρική κινητικότητα

Newsteam 0 Comments

Η Skoda με το ολοκαίνουργιο ENYAQ iV κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής της για την ηλεκτρική κινητικότητα. Το πλήρως ηλεκτρικό SUV είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της εταιρείας που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα (MEB) ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα του Volkswagen Group.

Θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με αυτονομία έως και 510 χιλιόμετρα στον κύκλο μέτρησης WLTP και με μεγάλη ευρυχωρία. Το μοντέλο ξεκινά την εμπορική του καριέρα με μία ειδική έκδοση, την Founders Edition, η οποία περιορίζεται σε 1.895 μονάδες, αποτίοντας φόρο τιμής στο έτος ίδρυσης της μάρκας και εορτάζοντας τα 125 χρόνια ιστορίας της. Όλα τα μοντέλα της Founders Edition θα παραδοθούν το 2021.

Το ENYAQ iV διαθέτει μια ολοκαίνουργια φιλοσοφία κίνησης, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες που προσφέρει η αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB. Τρεις χωρητικότητες μπαταρίας, πέντε επίπεδα ισχύος που κυμαίνονται από 109 έως 225 kW (148 έως 306 ίπποι αντίστοιχα) και πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, καλύπτουν πολλές διαφορετικές απαιτήσεις και χρήσεις. Με αυτονομία έως 510 χλμ. στον κύκλο WLTP, το ENYAQ iV προσφέρει χαρακτηριστική πρακτικότητα για καθημερινή χρήση. Επιπλέον, μπορεί να σύρει ρυμουλκούμενα βάρους έως 1.400 κιλά (κλίση 8%) ή 1.200 κιλά (κλίση 12%).

Εκτός από τον κινητήρα στον πίσω άξονα, τα δύο πιο ισχυρά μοντέλα είναι επίσης εξοπλισμένα με έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα που μεταφέρει τη ροπή των 425 και 460 Nm αντίστοιχα στο δρόμο μέσω των τεσσάρων τροχών. Το βασικό μοντέλο είναι εξοπλισμένο με κινητήρα 109 kW και με πίσω κίνηση. Η μέγιστη ροπή του είναι 220 Nm. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ολική χωρητικότητα 55 kWh έχει αυτονομία έως 340 χλμ. Ωστόσο υπάρχει και η μπαταρία 62 kWh με ισχύ 132 kW που μπορεί να καλύψει έως και 390 χλμ. Η μέγιστη ροπή του είναι 310 Nm.

Το ENYAQ 80 iV έχει ισχύ 150 kW, ροπή έως 310 Nm και, με 510 χλμ. στον κύκλο WLTP, διαθέτει τη μεγαλύτερη αυτονομία. Η μπαταρία 82 kWh χρησιμοποιείται επίσης στις δύο παραλλαγές τετρακίνησης – σε συνδυασμό με το δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, το ENYAQ 80x iV παράγει 195 kW και το ENYAQ vRS iV αποδίδει 225 kW. Και τα δύο αυτά μοντέλα έχουν αυτονομία 460 χιλιόμετρα.

Η μπαταρία 82 kWh, η οποία έχει καθαρή χωρητικότητα 77 kWh, μπορεί να φορτιστεί από 5% έως 80% σε μόλις 38 λεπτά σε αντίστοιχα σημεία ταχείας φόρτισης DC. Στο σπίτι, μπορεί βολικά να ανεφοδιαστεί κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιώντας ένα wallbox AC έως 11 kW – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, αυτή η διαδικασία διαρκεί από έξι έως οκτώ ώρες. Επιπλέον, το ENYAQ iV είναι εξοπλισμένο με έναν ειδικό φορτιστή γενικής χρήσης iV που ταιριάζει σε όλες τις συμβατικές πρίζες φόρτισης.

Οδηγικά η τελευταία έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα – 20 χλμ./ώρα γρηγορότερα από άλλες παραλλαγές ισχύος. Η αεροδυναμική του (0,27cd) επιτρέπει υψηλό βαθμό απόδοσης και μεγάλες αυτονομίες.

Το ENYAQ θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021, ενώ η εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει πολύ νωρίτερα όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν προ-παραγγελίες.

Κ.Π.

Διάβασε το »

Κορυφαίες διακρίσεις για Hyundai και Genesis στα Red Dot Design Awards

Newsteam 0 Comments

Η Hyundai και η Genesis που ήταν υπεύθυνη για το σύστημα ψυχαγωγίας της ανακοίνωσαν την κατάκτηση επτά βραβείων Red Dot Design για το 2020. Το βραβείο Best of the Best στην κατηγορία Advertising απονεμήθηκε στην ταινία της καμπάνιας Second First Steps της Hyundai , ενώ πέντε ακόμη βραβεία κατέκτησε η Hyundai για τα Hyundai’s Hi-Charger στην κατηγορία Interface & User Experience Design, τα Hyundai XBTS Goods στην κατηγορία Advertising, το Future Mobility Solutions Exhibition Hall στην κατηγορία FairStands, το FIFA World Football Museum στην κατηγορία Spatial Communication και το πέμπτο βραβείο το Genesis Infotainment System’s copper design.

Η Genesis αντίστοιχα κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας Interface & User Experience Design για το copper design του συστήματος ψυχαγωγίας της.

Κ.Π.

Διάβασε το »