Ειδήσεις για ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - Spoiler και νέα

Πέντε βραβεία υγείας και ασφάλειας στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

Newsteam 0 Comments

Πέντε βραβεία επεφύλασσε ο φετινός διαγωνιστικός θεσμός των βραβείων Υγείας & Ασφάλειας στην Εργασία HEALTH & SAFETY AWARDS για τη Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης. Μεταξύ όλων ξεχωρίζει το βραβείο κλαδικού νικητή WINNER στον τομέα Υποδομές Μεταφορών (Αερολιμένες, Λιμένες, Σιδηρόδρομοι, Αυτοκινητόδρομοι) για την εφαρμοζόμενη από τη ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και τη ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε. πολιτική υγείας & ασφάλειας στη Γέφυρα. Έπεται το χρυσό βραβείο GOLD για τη ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. στην κατηγορία Δραστηριότητες Εμπέδωσης Κουλτούρας Υγείας & Ασφάλειας (Ενότητα Ενδοεταιρική καμπάνια υγειούς εργασιακού χώρου) για τη δράση Εβδομάδα Υγείας & Ασφάλειας στην εργασία – Είναι επιλογή και όχι θέμα τύχης. Δύο αργυρά SILVER βραβεία απονεμήθηκαν στη ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. στην κατηγορία Εμπέδωση κουλτούρας Υγείας & Ασφάλειας (Ενότητα Ετοιμότητα Αντίδρασης σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης) για το πρόγραμμα Ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, καθώς και στην κατηγορία Δραστηριότητες σε Εγκαταστάσεις και Υποδομές (Ενότητα Κινητή μονάδα αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών) για τον εξοπλισμό διάσωσης από τους πυλώνες. Τέλος, χάλκινο βραβείο BRONZE στην κατηγορία Δραστηριότητες Εμπέδωσης Κουλτούρας Υγείας & Ασφάλειας έλαβε η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. (Ενότητα Επικαιροποίηση & Βελτίωση Συστήματος Υγείας & Ασφάλειας) για το πρόγραμμα Δυναμικό σύστημα διαχείρισης υγείας και ασφάλειας στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Υψώθηκε η ελληνική σημαία στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ενώ ακουγόταν ο εθνικός ύμνος από τους Ολυμπιακούς Αγώνες (video) Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης είναι ένα έργο που λειτουργεί και συντηρείται σε ένα περιβάλλον απαιτητικό, με δύσκολη πρόσβαση, με συχνά έντονα καιρικά φαινόμενα και αδιάλειπτη λειτουργία 24/7/365. Θεμελιώδεις αξίες για τις εταιρικές οντότητες της Ζεύξης Ρίου – Αντιρρίου αποτελούν η εγκαθίδρυση συνθηκών υγείας και ασφάλειας κατά την εργασία του ανθρώπινου δυναμικού και των υπεργολάβων, αλλά και η ευαισθητοποίηση των χρηστών της Γέφυρας, με στόχο την ανάπτυξη ενός ομόκεντρου ευρύτερου περιβάλλοντος…

Διάβασε το »

Σε ετοιμότητα οι υπηρεσίες πολιτικής προστασίας στην περιφέρεια

Newsteam 0 Comments

Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκονται οι υπηρεσίες πολιτικής προστασίας στην Κεντρική Μακεδονία, τόσο όσον αφορά την πανδημία του κορoνοϊού, όσο και στην αντισεισμική και αντιπυρική προστασία. Όπως τόνισε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς ο βαθμός ετοιμότητας όλων των υπηρεσιών είναι σε καλό επίπεδο. Άμεση προτεραιότητα είναι πλέον η αντιπυρική περίοδος και πρώτη μέλη είναι όλοι πολίτες και τουρίστες να αισθάνονται ασφαλείς. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα, ο κ. Χαρδαλιάς ζήτησε λίγα λόγια και πολλή δουλειά. Το ζήτημα της Πολιτικής Προστασίας είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τον καθένα ξεχωριστά. Οτιδήποτε αφορά στην ανθρώπινη ζωή, στην ανθρώπινη περιουσία, στο φυσικό περιβάλλον είναι ζητήματα που μας δημιουργούν μεν άγχος, μας δημιουργούν ανησυχία, αλλά μας δημιουργούν κι ένα μοναδικό αίσθημα καθήκοντος και ευθύνης που όλοι καλούμεθα να υπηρετήσουμε, μέσα από κλίμα συνεργασίας και συνεννόησης, ανέφερε ο υφυπουργός απευθυνόμενος στους αντιπεριφερειάρχες και συνέχισε: Χωρίς να εφησυχάζουμε δεν θα πρέπει να ανησυχούμε. Προετοιμαζόμαστε για οτιδήποτε. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Τζιτζικώστας: Επιτέλους η Πολιτεία χτίζει γέφυρες με αυτή τη δεύτερη Ελλάδα Παράλληλα τόνισε, ότι η Βόρεια Ελλάδα αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση και για την Πολιτική Προστασία, ενώ παρατήρησε πως όλα ξεκίνησαν από αυτή την περιοχή, εννοώντας τις πλημμύρες στη Χαλκιδική το προηγούμενο καλοκαίρι και το πρώτο κρούσμα του κορονοϊού στη Θεσσαλονίκη. Σημείωσε, δε, ότι σε όλες τις περιπτώσεις υπήρξε πολύ καλή συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον περιφερειάρχη. Από την πλευρά του, ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε πόσο σημαντική ήταν η συνεισφορά του κ. Χαρδαλιά στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και της πανδημίας του κορονοϊού, ενώ τον χαρακτήρισε ικανό και αποτελεσματικό και δήλωσε πως τον τελευταίο χρόνο η Ελλάδα έχει Πολιτική Προστασία. Ο σκοπός της σύσκεψης, είπε…

Διάβασε το »

Επίσκεψη της Ν.Ε. του ΤΕΕ στον δήμαρχο Μεσσήνης

Newsteam 0 Comments

Τον Δήμαρχο Μεσσήνης Γιώργο Αθανασόπουλο επισκέφθηκαν σήμερα ο πρόεδρος της Ν.Ε. του ΤΕΕ Αναστάσιος Αδαμόπουλος, ο αντιπρόεδρος Βασίλης Κουτραφούρης και τα μέλη Παντελής Νικολαράκης και Σπύρος Κατσαρέας. Στη συνάντηση συμμετείχε και ο αντιδήμαρχος Πολεοδομίας και Τεχνικών Έργων Δημήτρης Καλοφωλιάς. Μεταξύ άλλων συζήτησαν ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο όπως η υποστελέχωση των υπηρεσιών του. Τη στελέχωση αναμένεται να διευκολύνει η νέα νομοθεσία (που προβλέπει δημιουργία Μητρώου Μηχανικών μέσω της ΕΕΤΑΑ) και δίνει την δυνατότητα στους δήμους να υπογράφουν προγραμματικές συμβάσεις με μηχανικούς για παρακολούθηση έργων και σύνταξη μελετών. Επίσης, οι υπηρεσίες θα ενισχυθούν και μέσω της Κινητικότητας υπαλλήλων του Δημοσίου. Ο Δήμαρχος τους ενημέρωσε για θέματα που προωθεί ο Δήμος Μεσσήνης όπως η εκπόνηση της μελέτης επανακαθορισμού της περιοχής ΛΠ3 του Γ.Π.Σ. Μεσσήνης σε συνολική έκταση 6.000 στρ. Ο κ. Αθανασόπουλος αναφέρθηκε ακόμα στην προώθηση της οριοθέτησης οικισμών, όπως οι οικισμοί Χράνων και Αρχαίας Μεσσήνης, θέμα που ο Δήμαρχος έχει ήδη συζητήσει με τον Γενικό Γραμματέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος Ευθύμιο Μπακογιάννη. Ακολούθως, ζήτησε τη συμβολή των εκπροσώπων του ΤΕΕ στην προώθηση προτάσεων για επίσπευση διαδικασιών που ταλανίζονται από τη γραφειοκρατία. Και οι δύο πλευρές τάχθηκαν υπέρ της τακτικής συνεργασίας και της ανταλλαγής απόψεων σε τεχνικά ζητήματα που δίνουν λύσεις και προωθούν αναπτυξιακές δράσεις. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τον πρώτο λόγο στους Δήμους Καλαμάτας και Μεσσήνης Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Λύρος: Απομακρύνουμε τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα, προστατεύουμε την πόλη

Newsteam 0 Comments

Σε δήλωσή του για την ανάγκη απομάκρυνσης των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων ο Δήμαρχος Κώστας Λύρος αναφέρει: Η εγκατάλειψη αυτοκινήτων για μεγάλο χρονικό διάστημα στους δρόμους, πέρα από την αισθητική πλευρά και την δυσλειτουργία, ενέχει κι έναν ακόμη κίνδυνο. Αυτό της δημιουργίας εστιών μόλυνσης, καθώς στα οχήματα αυτά συγκεντρώνονται πληθυσμοί τρωκτικών. Για λόγους αποκατάστασης της αισθητικής και της ομαλής λειτουργίας του αστικού ιστού, αλλά και διαφύλαξης της δημόσιας υγείας, καλούμε τους ιδιοκτήτες των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων να τα απομακρύνουν από δημόσιους δρόμους ή χώρους, εντός του επομένου 15μέρου. Μετά τo πέρας του 15μέρου, οι υπηρεσίες του Δήμου θα πρέπει να εφαρμόσουν τα νόμιμα, για τους λόγους που αναφέρθηκαν. Στόχος μας είναι η βελτίωση των συνθηκών και η διασφάλιση ποιότητας ζωής σε κάθε επίπεδο. Θεωρούμε πως σ αυτή την προσπάθεια θα έχουμε την συνεργασία των πολιτών.   Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Δε θα λειτουργήσει η κατασκήνωση της Αγ. Μαρίνας

Newsteam 0 Comments

Δε θα λειτουργήσει η κατασκήνωση της Αγ. Μαρίνας Όπως ανακοινώθηκε από το Δήμο Καλαμάτας, κατά τη φετινή θερινή περίοδο δε θα λειτουργήσει η κατασκήνωση της Αγίας Μαρίνας Ταϋγέτου. Η απόφαση ελήφθη με αφορμή την πανδημία του Covid-19, οι κίνδυνοι της οποίας δεν έχουν παρέλθει, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις επιστημόνων. Σημειώνεται ότι η λειτουργία των εν λόγω κλειστών δομών, εξαιτίας του μεγάλου συγχρωτισμού, ιδιαίτερα των παιδιών, διέπεται από αυστηρότατα μέτρα προστασίας και υγειονομικά πρωτόκολλα, που επί της ουσίας ακυρώνουν την ελεύθερη χαρά και διασκέδαση των συμμετασχόντων. Η κατασκήνωση θα επαναλειτουργήσει όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν. Πηγή: https://www.tharrosnews.gr Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Άρση μέτρων: Ποια καταστήματα ανοίγουν αύριο Δευτέρα

Newsteam 0 Comments

Η χώρα μας εισέρχεται από αύριο στην τελευταία φάση για την οριστική άρση των περιοριστικών μέτρων που είχαν επιβληθεί προκειμένου να αναχαιτιστεί η διασπορά του κορoνοϊού. Συγκεκριμένα αύριο ανοίγουν ξανά τα μπαρ, τα ίντερνετ καφέ, τα καφενεία, τα νυχτερινά κλαμπ, τα καταστήματα τυχερών παιχνιδιών και οι υπηρεσίες ψυχαγωγικών μη αθλητικών λεσχών, με τις τελευταίες να μην επιτρέπεται ακόμη να διοργανώσουν εκδηλώσεις. Στις 15 Ιουνίου αναμένεται να ανοίξουν τα εποχικά ξενοδοχεία, γυμναστήρια και θεματικά πάρκα, δραστηριότητες μουσείων αλλά και τα θεραπευτικά λουτρά. Για τις 29 Ιουνίου δόθηκε το πράσινο φως για τις κατασκηνώσεις ενώ από την 1η Ιουλίου ξεκινούν, επίσης, παραστάσεις και συναυλίες, συνέδρια και εκθέσεις. Υπενθυμίζεται ότι χθες άνοιξαν για τις πόρτες τους οι εσωτερικοί χώροι των καταστημάτων εστίασης. Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 8 Ιουνίου, επανεκκινούν οι υπηρεσίες που παρέχονται: Από χορευτικό κέντρο, από άλλα καταστήματα πώλησης ποτών με διάθεση πρόσβασης στο διαδίκτυο, από καφενείο, με τεχνικά ή μηχανικά παιχνίδια, από κέντρο διασκέδασης-καμπαρέ ή νάιτ κλαμπ, από καφετέρια με διάθεση πρόσβασης στο διαδίκτυο (ίντερνετ καφέ), από κέντρο διασκέδασης-καφωδείο, από κέντρο διασκέδασης-μπουάτ και από κέντρο διασκέδασης ντισκοτέκ. Επίσης, επανεκκινούν οι υπηρεσίες: Τυχερών παιχνιδιών με μηχανήματα, εκμετάλλευσης ηλεκτρονικών παιχνιδιών, εκμετάλλευσης μηχανημάτων τυχερών παιχνιδιών με κερματοδέκτη, και ψυχαγωγικών μη αθλητικών λεσχών (χωρίς όμως εκδηλώσεις). Αρση μέτρων: Οι κανόνες λειτουργίας των εσωτερικών χώρων Καταστήματα και υπηρεσίες που ανοίγουν από τις 6 και τις 8 Ιουνίου θα λειτουργούν με συγκεκριμένους κανόνες. Συγκεκριμένα, για την λειτουργία των εσωτερικών χώρων εστίασης των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος που επαναλειτουργούν, ισχύουν τα εξής: Ορίζεται μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών σύμφωνα με τη σχέση του ενός πελάτη ανά 2,20 τ.μ. συνολικής αδειοδοτούμενης επιφάνειας. • Παραμένει σε ισχύ η διάταξη για την λειτουργία των υπαιθρίων και ημιυπαιθρίων χώρων • Καθορίζεται ως ελάχιστη απόσταση…

Διάβασε το »

Κανονική λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου από τις 9 Ιουνίου

Newsteam 0 Comments

Από την Τρίτη, 9 Ιουνίου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι υπηρεσίες του δήμου Βόλου θα λειτουργούν κανονικά δεχόμενες και εξυπηρετώντας το κοινό χωρίς ραντεβού, με την αυτονόητη βεβαίως τήρηση των μέτρων προστασίας που ισχύουν. Πηγή: magnesianews.gr Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Με λίγα κλικ η αίτηση για επιπλέον τραπεζοκαθίσματα -Αναλυτικά η διαδικασία

Newsteam 0 Comments

Τη δυνατότητα στους επαγγελματίες -και- της εστίασης να μπορούν γρήγορα να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση για επιπλέον τετραγωνικά ή για μείωση τελών δίνει ο δήμος Αθηναίων. Ταυτόχρονα τους παρέχεται η δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου με τραπεζοκαθίσματα, κάτι που μέχρι σήμερα γινόταν μόνο με φυσική του παρουσία. Οι δύο αυτές νέες ψηφιακές υπηρεσίες είναι διαθέσιμες μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Αθηναίων, που λειτουργεί με απόλυτη επιτυχία εδώ και τρεις μήνες και ήδη δεκάδες χιλιάδες πολίτες την έχουν χρησιμοποιήσει. Αιτήσεις με ελάχιστα κλικ Η διαδικασία γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet για την είσοδο στην εφαρμογή και με ελάχιστα κλικ, ακολουθώντας τις οδηγίες της εφαρμογής, οι επαγγελματίες αφού υποβάλουν μία υπεύθυνη δήλωση και ένα τοπογραφικό διάγραμμα, μπορούν να αιτηθούν και να λάβουν ηλεκτρονικά την άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου που δικαιούνται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας αλλά και του επιπλέον χώρου σύμφωνα με την νέα χθεσινή νομοθετική ρύθμιση. Για όσους επαγγελματίες δεν είναι δυνατή η παραχώρηση επιπλέον χώρου, δίνεται η δυνατότητα να αιτηθούν για μείωση τελών χρήσης του χώρου που δικαιούνται μέχρι 50%. Νέες υπηρεσίες για όλους του Δήμους της χώρας Οι νέες αυτές υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες για όλους τους δήμους της χώρας που επιθυμούν να εξυπηρετήσουν τους δημότες τους, σε συνέχεια της απόφασης του δημάρχου Αθηναίων να παραχωρήσει δωρεάν για όσο διάστημα διαρκεί η υγειονομική κρίση την πλατφόρμα του δήμου Αθηναίων. Οι δηλώσεις του Κώστα Μπακογιάννη Σε όλη αυτήν την περίοδο, ο Δήμος μας έκανε πολύ μεγάλα βήματα προς τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του. Έτσι και τώρα, σε μία κρίσιμη στιγμή για την αγορά, την οικονομία και την καλύτερη οργάνωση του δημόσιου χώρου, λειτουργεί πρακτικά, γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς…

Διάβασε το »

Συστάσεις προς πολίτες σχετικά με τη λειτουργία των υπηρεσιών

Newsteam 0 Comments

Η Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς στο πλαίσιο εφαρμογής της ισχύουσας εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών ενημερώνει τους πολίτες να προσέρχονται στις υπηρεσίες της μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (ραντεβού) και εφόσον το αίτημά τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλο τρόπο, ιδίως τηλεπικοινωνιακά. Η επίσκεψη των πολιτών θα πρέπει να γίνεται αυστηρά τηρουμένων κανόνων προστασίας της ατομικής και δημόσιας υγείας. Επίσης, το Διοικητήριο συνεχίζει να λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας-φύλαξης, το οποίο καταγράφει στην είσοδο τα στοιχεία των εισερχομένων πολιτών και τους παρέχει τις απαραίτητες οδηγίες. Τα μέτρα αυτά ισχύουν μέχρι νεότερης ανακοίνωσης. Πηγή: fonikastorias.gr Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Οι υπηρεσίες του Δήμου μεταφέρονται στο κτίριο της πρώην ΔΟΥ

Newsteam 0 Comments

Στο κτίριο της πρώην ΔΟΥ Σαπών θα μεταφερθούν οι υπηρεσίες του Δήμου Μαρωνείας- Σαπών για όσο διάστημα διαρκέσουν οι εργασίες ανακαίνισης του Δημαρχειακού Μεγάρου των Σαπών. Το δημοτικό συμβούλιο και η οικονομική επιτροπή του Δήμου Μαρωνείας – Σαπών έλαβε σχετικές με την αξιοποίηση δημοτικών κτηρίων αποφάσεις στην πρόσφατη δια περιφοράς συνεδρίασή του, με στόχο όπως αναφερόταν και στην σχετική ανακοίνωση τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υπηρεσιών και λειτουργίας του Δήμου, που θα δώσει νέες προοπτικές στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Όπως εξήγησε μιλώντας στο Ράδιο Παρατηρητής 94fm ο δήμαρχος Μαρωνείας – Σαπών κ. Ντίνος Χαριτόπουλος ο χώρος του κτιρίου της πρώην ΔΟΥ Σαπών είναι έτοιμος να υποδεχτεί συνολικά τις διάσπαρτες σήμερα υπηρεσίες του Δήμου, τουλάχιστον για όσο χρονικό διάστημα απαιτηθεί για την ανακαίνιση του Δημαρχιακού Μεγάρου. Κάθε κρίση πρέπει να μας δίνει τη δυνατότητα να συμμαζευόμαστε, να συντονιζόμαστε και να οργανωνόμαστε σε κάποιους τομείς σημείωσε ο ίδιος χαρακτηριστικά, θέλοντας να ευχαριστήσει και το σύνολο των δημοτικών παρατάξεων που όπως εξήγησε εν μέσω αυτών των έκτακτων συνθηκών και συμμετείχαν και αγκάλιασαν τα νέα ήθη και τρόπους συνεδριάσεων και ενίσχυσαν τις προσπάθειες του Δήμου παίρνοντας ομόφωνα, σχετικές με τις διευκολύνσεις των δημοτών, αποφάσεις. Ο κ. Χαριτόπουλος αναφέρθηκε και στις αποφάσεις που ελήφθησαν για τη δημοπράτηση του Τουριστικού Περιπτέρου στη θέση Δενδράκι Σαπών, των Τουριστικών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Σαπών, των Καταλυμάτων Καταφυγίων στα Κασσιτερά και του Τουριστικού Περιπτέρου Ιμέρου, εξηγώντας πως στην επόμενη συνεδρίαση αναμένεται να καθοριστούν οι όροι της δημοπράτησης, με στόχο της δημοτικής αρχής, η επαναλειτουργία τους γιατί όχι ακόμα και το φετινό καλοκαίρι. Ο Δήμαρχος αναφέρθηκε επίσης και στις αποφάσεις απαλλαγής των γονέων από την υποχρέωση καταβολής τροφείων στους Παιδικού Σταθμούς Σαπών και Ξυλαγανής για το χρονικό διάστημα που παραμένουν κλειστοί…

Διάβασε το »

Δήμος Πρέβεζας: Σε ετοιμότητα ενόψει της επανέναρξης των μαθημάτων

Newsteam 0 Comments

Δήμος Πρέβεζας: Σε ετοιμότητα ενόψει της επανέναρξης των μαθημάτων.Στη λήψη συγκεκριμένων μέτρων προχώρησε ο Δήμος Πρέβεζας ενόψει της επανέναρξης των μαθημάτων. Που ξεκινούν τη Δευτέρα 11 Μαϊου αρχής γενομένης από τη Γ΄ Λυκείου. Μέσα στην εβδομάδα έγινε διανομή καθαριστικών, απολυμαντικών, χεριών, επιφανειών κλπ σε όλα τα σχολεία. Καθώς και επαρκής ποσότητα αντισηπτικών χεριών που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας για τα σχολεία Β΄ Θμιας Εκπαίδευσης. Επίσης όλες οι καθαρίστριες των Γυμνασίων και Λυκείων επέστρεψαν στα καθήκοντά τους από αρχές της εβδομάδας. Ενώ ενισχύθηκαν με καθαρίστριες από τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά Σχολεία. Προκειμένου να υπάρχει επαρκής καθαριότητα στις μονάδες που ανοίγουν από τη Δευτέρα. Για την προστασία των καθαριστριών διατέθηκαν σε κάθε εργαζόμενη γάντια, μάσκες και ποδιές ενώ οι Σχολικές Επιτροπές μερίμνησαν να δοθούν από 2 υφασμάτινες μάσκες σε κάθε μαθητή και η αρχή θα γίνει από τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου. Να σημειωθεί ότι στα σχολεία έχουν γίνει σχολαστικοί καθαρισμοί και απολυμάνσεις ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου βρίσκονται σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα ή έλλειψη προκύψει. Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Ακόμα 13 υπηρεσίες με ένα κλικ – Έγγραφα, μεταδημότευση

Newsteam 0 Comments

Ακόμα 13 ηλεκτρονικές υπηρεσίες στη διάθεση του πολίτη από τον Δήμο Αθηναίων. Η εντυπωσιακή ανταπόκριση των πολιτών στις νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές του Δήμου Αθηναίων που επιτρέπουν σε χιλιάδες ανθρώπους να συναλλάσσονται με τις υπηρεσίες χωρίς ταλαιπωρία, χωρίς αναμονή σε ουρές και χαμένες ώρες από τη ζωή τους, δημιουργεί την υποχρέωση στην δημοτική αρχή να κάνει ακόμα περισσότερα για να διευκολύνει την καθημερινότητα τους. Ο Δήμος Αθηναίων εργάζεται ασταμάτητα για να μειώσει ακόμα περισσότερο την ανάγκη των πολιτών να φτάνουν μέχρι τα γκισέ των υπηρεσιών του, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα, όπου καθημερινά προσέρχονταν εκατοντάδες άνθρωποι. Έτσι, η ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων ενισχύεται με 13 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες φτάνοντας τις 27 -σε διάστημα περίπου τριών μηνών- και έχοντας εξυπηρετήσει μέσω αυτής το ίδιο διάστημα πάνω από 10.000 αιτήσεις πολιτών και επαγγελματιών. Οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων Οι πολίτες μπορούν πλέον να αιτηθούν για μια σειρά υπηρεσιών και συγκεκριμένα: Διόρθωση τόπου γέννησης Άνοιγμα οικογενειακής μερίδας άγαμης μητέρας Δήλωση διεύθυνσης κατοικίας για εκλογικούς καταλόγους Μεταδημότευση άγαμου ενήλικα στα δημοτολόγια του Δήμου Αθηναίων Εγγραφή τέκνων στο Δήμο Αθηναίων λόγω αναγνώρισης Διόρθωση κύριου ονόματος Προσθήκη κύριου ονόματος Εγγραφή στο δημοτολόγιο όσων αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια Καταχώρηση λύσης γάμου ή συμφώνου συμβίωσης Άνοιγμα οικογενειακής μερίδας μετά από απόκτηση τέκνου εντός συμφώνου συμβίωσης Μεταδημότευση διαζευγμένων ή εν χηρεία συζύγων σε δήμο ή κοινότητα εκτός του τόπου καταγωγής τους Μεταδημότευση συζύγων όταν ο ένας είναι δημότης του Δήμου Αθηναίων Μεταδημότευση συζύγων και τέκνων όταν όλα τα μέλη της οικογένειας είναι γραμμένα στον ίδιο δήμο Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα κλικ στον υπολογιστή τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού…

Διάβασε το »

Συνεχείς οι δράσεις του Δήμου Πρέβεζας για τη θωράκιση των σχολείων

Newsteam 0 Comments

Συνεχείς οι δράσεις του Δήμου Πρέβεζας για τη θωράκιση των σχολείων από τον κορωνοϊό.Με το ποσό των 97.970 ευρώ για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενισχύεται ο Δήμος Πρέβεζας , σύμφωνα με χθεσινή απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών που προβλέπει κατανομή 28.050.000 ευρώ σε όλους τους Δήμους της χώρας από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους έτους 2020.   Το ποσό αυτό αποτελεί τη δεύτερη δόση της τακτικής επιχορήγησης που λαμβάνει φέτος ο Δήμος , προκειμένου να καλύψει τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων και τυχόν έκτακτες ανάγκες.Να υπενθυμίσουμε ότι Δήμος έχει προχωρήσει σε συγκεκριμένες δράσεις για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού στα σχολεία. Σχολική μονάδα Ταυτόχρονα με το κλείσιμο τους απέστειλε σε κάθε σχολική μονάδα υλικά καθαριότητας και ατομικής υγιεινής ενώ υπάρχει πλήρης επάρκεια για αντίστοιχη διανομή στις σχολικές μονάδες και μετά το άνοιγμά τους.Για την προστασία των καθαριστριών έγινε προμήθεια από γάντια, μάσκες και ποδιές ενώ το διάστημα που τα σχολεία ήταν κλειστά οι συγκεκριμένες υπάλληλοι προέβησαν σε γενική καθαριότητα των σχολικών χώρων που είχαν απολυμανθεί με δαπάνες του Δήμου και τώρα βρίσκονται σε άψογη κατάσταση για να υποδεχθούν τους μαθητές ,όταν επιστρέψουν. Όσον αφορά τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό των μαθητών που οι Σχολικές Επιτροπές πρόκειται να προμηθευτούν, είναι ξεκάθαρο ότι η ενέργεια αυτή δε θα γίνει σε βάρος των λειτουργικών δαπανών διότι υπάρχει επάρκεια χρηματοδότησης. Ο δήμαρχος Πρέβεζας Ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Νίκος Γεωργάκος δήλωσε: Ο ευαίσθητος τομέας της εκπαίδευσης βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στο επίκεντρο των δράσεων που πραγματοποίησε και συνεχίζει να πραγματοποιεί ο Δήμος μας για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Προχωρήσαμε σε εκτεταμένες απολυμάνσεις, σχολαστικούς καθαρισμούς και προμήθεια καθαριστικών και ειδών ατομικής υγιεινής. Θέλω ιδιαίτερα να ευχαριστήσω όλες γενικά τις καθαρίστριες, οι οποίες μετά…

Διάβασε το »

Δήμαρχος Αρταίων: Συνάντηση με τον Διοικητή του Νοσοκομείου

Newsteam 0 Comments

Δήμαρχος Αρταίων: Συνάντηση με τον Διοικητή του Νοσοκομείου. Παρέμβαση για τις ελλείψεις σε στύλους ηλεκτροφωτισμού.     Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο Νοσοκομείο Άρτας μεταξύ του Δημάρχου Αρταίων, Χρήστου Τσιρογιάννη. Και του Διοικητή του Νοσοκομείου Άρτας, κ. Ευάγγελου Ντάκουλα. Στην συνάντηση συζητήθηκαν μεταξύ άλλων, οι μέχρι τώρα ενέργειες πρόληψης και αντιμετώπισης για την προστασία των δημοτών ενάντια στον κορωνοϊό. Η ετοιμότητα των υπηρεσιών του Δήμου και του Νοσοκομείου. Η αξιοποίηση του παλιού Νοσοκομείου Άρτας. Η λειτουργία των αγροτικών ιατρείων του Δήμου μας. Καθώς και οι συνταγογραφήσεις των ηλικιωμένων των ΚΑΠΗ. Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία του Δήμου για το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού για την ενίσχυση του Νοσοκομείου Άρτας. Όπου με τη συνδρομή Πολιτών, Φορέων, Επιχειρήσεων, του Δήμου Αρταίων καθώς και των Νομικών Προσώπων και των Επιχειρήσεων του, συγκεντρώθηκε το χρηματικό ποσό των 40.000 ευρώ. Και δίνεται ως δωρεά προς το Γενικό Νοσοκομείο Άρτας για την αγορά ενός φορητού ψηφιακού ακτινολογικού μηχανήματος που πρόκειται να καλύψει τις ανάγκες της ΜΕΘ. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα μηχάνημα που θα είναι προίκα υγείας για όλους τους Αρτινούς. Ήταν μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης, γόνιμη και εποικοδομητική. Μετά από την ενημέρωση για την πορεία του κορωνοϊού στην περιοχή μας, επεκταθήκαμε και στα ζητήματα που αφορούν την γενική λειτουργία του Νοσοκομείου και τις ανάγκες του, καθώς η υγεία των δημοτών μας αποτελεί για εμάς απόλυτη προτεραιότητα. Ως Τοπική Αυτοδιοίκηση διεκδικούμε και απαιτούμε να έχουν όλοι οι δημότες μας τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες υγείας και δηλώνουμε ότι θα είμαστε δίπλα στο Νοσοκομείο και στις δομές υγείας της περιοχής μας. Δήλωσε ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης. Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Να σταματήσουν οι υπηρεσίες σε Κατσικά και Δολιανά

Newsteam 0 Comments

Να σταματήσουν οι υπηρεσίες σε Κατσικά και Δολιανά. Την άμεση αναστολή εκτέλεσης υπηρεσιών από στρατιώτες στα Κέντρα Μεταναστών ως μέσω προστασίας από την πανδημία, αλλά και την εξέταση για οριστική κατάργησή τους, ζητά η Ένωση Στρατιωτικών Ηπείρου.   Με επιστολή της προς την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων, κοινοποιώντας την και στους βουλευτές της Ηπείρου. Πρόκειται για αίτημα που έχει τεθεί και κατά το παρελθόν από την Ένωση Στρατιωτικών και επανέρχεται με αφορμή την πανδημία και τα μέτρα προστασίας. Όπως τονίζει η Ένωση από την 29 Μαρτίου πρότεινε σειρά μέτρων για προστασία Στρατιωτικών από την πανδημία. Στην συνολική πρότασή μας ζητήσαμε πέραν των άλλων και την άμεση αναστολή εκτέλεσης υπηρεσιών στα Κέντρα Μεταναστών Κατσικά και Δολιανών που η Ένωσή μας έχει ζητήσει την κατάργησή τους με σειρά εγγράφων μας, εφόσον η υπηρεσία αυτή δεν είναι στην αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων και συνεχίζεται χωρίς κανέναν λόγο εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια. Την ίδια ώρα που έχουν ανασταλεί εκπαιδεύσεις και μετακινήσεις προσωπικού ακόμη και άδειες ή έξοδοι σε οπλίτες θητείας, στρατιωτικό προσωπικό συνεχίζει να εκτελεί υπηρεσίες στα παραπάνω Κέντρα Μεταναστών αναφέρει.

Διάβασε το »

Στην ψηφιακή εποχή ο δήμος παρέχει υπηρεσίες μέσω εφαρμογής στο κινητό

Newsteam 0 Comments

Ο δήμος Σκιάθου καλεί τους Δημότες του να κάνουν χρήση της εφαρμογής Δημότης Σκιάθου και να έχουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου. Η εφαρμογή βασίζεται στην πλατφόρμα #CityzenApp #SmartCities #NovelTech. Με τη εφαρμογή αυτή οι δημότες έχουν τη δυνατότητα: Να υποβάλλουν τα αιτήματα τους προς τις δημοτικές υπηρεσίες (χορήγηση πιστοποιητικών, αναφορά βλαβών κ.α.) Να έχουν άμεση ενημέρωση από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας για τις εξελίξεις σχετικά με τον κορoνοϊό Να έχουν άμεση ενημέρωση από τον Δήμο Σκιάθου για τις δράσεις του σχετικά με τον κορoνοϊό Να έχουν πρόσβαση σε χρήσιμα τηλέφωνα του Δήμου και άλλων υπηρεσιών (Νοσοκομεία, Μετακινήσεις, Εκπαίδευση, Έκτατης Ανάγκης κ.α.) Να έχουν ενημέρωση από την ειδική ενότητα Πολιτική Προστασία, για έκτακτα γεγονότα, για τους χώρους καταυλισμού και χώρους καταφυγής, κ.α. Να λαμβάνουν άμεσες ειδοποιήσεις, μέσω Push Notifications, για έκτακτα περιστατικά ή άλλες σημαντικές ενημερώσεις. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε Android και IOS: Είναι υποχρέωσή μας να είμαστε δίπλα στον πολίτη. Ζούμε μια πρωτόγνωρη κρίση δημόσιας υγείας, η οποία επηρεάζει τις ζωές όλων μας. Χρέος είναι να λάβουμε κάθε απαραίτητο μέτρο για την προστασία των πολιτών και τη διευκόλυνση των ευπαθών ομάδων. Μένουμε σπίτι. Εξυπηρετούμαστε από τον Δήμο. δήλωσε ο Δήμαρχος Σκιάθου Θοδωρής Τζούμας. Πηγή: magnesianews.gr

Διάβασε το »

Ανέλαβαν γιατρός και φαρμακοποιός σε Δημοτικό Ιατρείο και Φαρμακείο

Newsteam 0 Comments

Ανέλαβαν γιατρός και φαρμακοποιός. Σε Δημοτικό Ιατρείο και Φαρμακείο Καλαμάτας. Ανέλαβαν χθες ο νέος γιατρός στο Δημοτικό Ιατρείο και ο νέος φαρμακοποιός στο Δημοτικό Φαρμακείο της Καλαμάτας. Οπως ανακοινώθηκε από το δήμο, σύμβαση υπεγράφη χθες μεταξύ του δημάρχου και του Γεωργίου Πανομήτρου, γιατρού Γενικής Ιατρικής, που ανέλαβε καθήκοντα γιατρού στο Δημοτικό Ιατρείο, κατόπιν προκηρύξεως. Ο γιατρός θα παρέχει τις υπηρεσίες του μέχρι τις 31 Μαρτίου 2021. Εργο του θα είναι η κάλυψη των αναγκών του Δημοτικού Ιατρείου, παρέχοντας ιατρικές υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες της πόλης και σε κατοίκους ορεινών και απομακρυσμένων περιοχών συνεργαζόμενος με τα στελέχη του προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι. Επίσης, χθες υπεγράφη σύμβαση μεταξύ του δημάρχου και του Νικόλαου Καράμπελα, φαρμακοποιού, που ανέλαβε καθήκοντα φαρμακοποιού στο Δημοτικό Φαρμακείο, κατόπιν προκηρύξεως. Ο φαρμακοποιός αναλαμβάνει τη διαχείριση των φαρμάκων και συγκεκριμένα την παραλαβή των φαρμάκων που συγκεντρώνονται σε φαρμακεία, στο Δημοτικό Παντοπωλείο, στο Δημοτικό Ιατρείο και στη συνέχεια τη διανομή τους σε άπορους, ανασφάλιστους και αναξιοπαθούντες συμπολίτες που τα έχουν ανάγκη. Ο φαρμακοποιός θα παρέχει τις υπηρεσίες του μέχρι τις 31 Μαρτίου 2021.

Διάβασε το »

Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα για κάθε πλοίο που προσεγγίζει στο Νεώριο

Newsteam 0 Comments

Ανακοίνωση του Εργοστασιακού Σωματείου του ναυπηγείου Σύρου για τα μέτρα που λαμβάνονται για τη μη διασπορά του κορoνοϊού. Αναλυτικα:  Όπως είναι γνωστό, για όλη της διάρκεια αυτής της παγκόσμιας κρίσης υγείας λόγω του κορονοϊού, για λόγους οικονομικής και Εθνικής σημασίας, όλα τα κράτη παγκοσμίως με ειδική εντολή, κρατούν υποχρεωτικά ανοιχτά όλα τα Λιμάνια και τα Ναυπηγεία τους. Ακολουθώντας λοιπόν κι εμείς αυτήν την συγκεκριμένη εντολή της Ελληνικής Κυβέρνησης, λειτουργούμε με Εθνική ευθύνη και συνείδηση, αλλά και με υπευθυνότητα απέναντι στις οικογένειές μας και τους συμπολίτες μας. Για μας τους εργαζόμενους, είναι κανόνας ιερός και απαράβατος η εξασφάλιση της Υγείας μας, των οικογενειών μας και όλης της κοινωνίας της Σύρου. Θα θέλαμε να ενημερώσουμε όλους τους συμπολίτες μας, ότι για κάθε πλοίο που προσεγγίζει το Ναυπηγείο μας, λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα ελέγχου για την εξασφάλιση της υγείας των εργαζομένων, των συμπολιτών μας και των πελατών μας, παρουσία πάντα ιατρού, νοσοκόμας, προσωπικού ασφαλείας, Λιμεναρχείου, και Περιφέρειας. Ζητούνται από τον εκάστοτε Πλοίαρχο όλα τα απαραίτητα έγγραφα και το ιατρικό ιστορικό του πληρώματος, τα οποία παραδίδονται στις αρμόδιες Υπηρεσίες. Επιπλέον μετά το πέρας του ελέγχου, εξειδικευμένο συνεργείο απολυμαίνει όλους τους χώρους του πλοίου και παρόλα αυτά, για λόγους απόλυτης ασφάλειας, στα πληρώματα όλων των πλοίων δεν επιτρέπεται η έξοδος από το Ναυπηγείο. Είναι κάτι που το επιθυμούν και οι ίδιοι οι ναυτικοί άλλωστε, προκειμένου να συνεχίσουν τα ταξίδια τους υγιείς και να μη ρισκάρουν οι ίδιοι να νοσήσουν. Άλλωστε όπως είναι γνωστό και αποδείχτηκε και στο νησί μας, ο ιός μπορεί να εμφανιστεί οπουδήποτε, γι’ αυτό ας αφήσουν κάποιοι τις εύκολες θεωρίες και ας ευχηθούμε όλοι να τελειώσει όσο πιο γρήγορα γίνεται αυτό που ζούμε. Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να απευθυνθούμε στον…

Διάβασε το »

Από το Περού… στην Πάργα, σε καραντίνα με περιπέτεια

Newsteam 0 Comments

Από το Περού… στην Πάργα. Σε καραντίνα με περιπέτεια. Τέλος έλαβε η περιπέτεια για πέντε Ηπειρώτες που εδώ και μέρες ήταν εγκλωβισμένοι στο Περού.   Βέβαια χρειάστηκε να ταξιδέψουν στη… μισή Ευρώπη και σε χώρες που πλήττονται από την επιδημία μέχρι την επιστροφή στην πατρίδα τους. Έφυγαν από το Περού αεροπορικώς με προορισμό την Μαδρίση. Από κει πέταξαν για Παρίσι. Οδικώς κατέληξαν στις Βρυξέλλες και από κει με αεροπλάνο έφτασαν στην Αθήνα. Φτάνοντας στο Ελ. Βενιζέλος τους θερμομετρήσανε και στη συνέχεια υπέγραψαν την φόρμα για την υποχρεωτική καραντίνα των δύο βδομάδων. Όλοι επιστρέφουν στα σπίτια τους και ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες της περιοχής, Αστυνομία, Πολιτική Προστασία και Διεύθυνση Υγείας έχουν ενημερωθεί ώστε να ξεκινήσουν οι έλεγχοι.

Διάβασε το »

Διάθεση ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε μαθητές

Newsteam 0 Comments

Ο Δήμαρχος Πλατανιά κ.Ιωάννης Μαλανδράκης με έγγραφο του προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, τους Υφυπουργούς, τους Βουλευτές του Νομού και σε άλλους αρμόδιους φορείς, αιτείται την διάθεση ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε παιδιά αδύναμων οικονομικά οικογενειών . Συγκεκριμένα ο Δήμαρχος μεταξύ των άλλων αναφέρει … για πρώτη φορά στη χώρα μας βιώνουμε αυτήν την πρωτόγνωρη κρίσιμη κατάσταση και καλούμαστε να πειθαρχήσουμε σε μέτρα δύσκολα, αλλά αναγκαία για να νικηθεί αυτή η αόρατη απειλή του κορονοϊού. Πρώτοι εμείς οι Δήμαρχοι, σαν εκπρόσωποι της κοινωνίας, νιώθουμε υποχρεωμένοι να στηρίξουμε ολόκληρη την κοινωνία, και ιδιαίτερα τα παιδιά. Η διαδικασία μάθησης διακόπηκε, ο περιορισμός στο σπίτι των παιδιών με γονική παρουσία εξασφαλίστηκε και η ανάγκη για συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας γίνεται πλέον επιτακτική. Με δεδομένο ότι είμαστε ένας Δήμος με διάσπαρτους οικισμούς και με οικογένειες στη μεγάλη τους πλειονότητα αγροτικές και εργαζομένων στον τουρισμό, όπου αρκετές από αυτές αδυνατούν οικονομικά να αποκτήσουν τον απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, προτείνουμε την παροχή στους μαθητές των οικογενειών αυτών, ενός υπολογιστή ή laptop/tablet με τον μίνιμουμ αναγκαίο εξοπλισμό για την δωρεάν και ελεύθερη πρόσβαση στις διαδικτυακές υπηρεσίες, ώστε όλοι να είναι σε θέση, να συμμετέχουν στην εκπαίδευση…. Ο κ.Μαλανδράκης καταλήγει λέγοντας …. ότι με αυτόν τον τρόπο θα υπάρξει ουσιαστική σχολική εκπαίδευση και όχι ολοκλήρωση τυπικά της σχολικής χρονιάς…

Διάβασε το »

Συνεχίζεται η απολύμανση όλων των κοινόχρηστων δημοτικών χώρων

Newsteam 0 Comments

Η απολύμανση όλων των κοινόχρηστων δημοτικών χώρων συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς κατ’ εντολή του Δημάρχου Καστοριάς, Γιάννη Κορεντσίδη για αλλεπάλληλες απολυμάνσεις σε κάθε δημοτική ενότητα του Δήμου Καστοριάς. Η Αντιδημαρχία Καθαριότητας & Καθημερινότητας πραγματοποίησε απολυμάνσεις στα χωριά της περιοχής Κορεστείων, ενώ παράλληλα φροντίζει για την διατήρηση της καθαριότητας, ενός τομέα όπου θα πρέπει όλοι μας να συμβάλλουμε και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους αυτούς που αυτές τις δύσκολες στιγμές είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης. Οι υπηρεσίες του Δήμου Καστοριάς βρίσκονται καθημερινά στο καθήκον με την εξυπηρέτηση τηλεφωνικών γραμμών, με τα προγράμματα κοινωνικής αλληλεγγύης, με τη λήψη μέτρων προστασίας των πολιτών, με την καθημερινή ενημέρωση, με την στήριξη στο Νοσοκομείο, με την μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα και πολλές άλλες ενέργειες που είναι πέραν των δυνατοτήτων και των αρμοδιοτήτων, αλλά πάντοτε με γνώμονα τη δημόσια υγεία και την ασφάλεια των συνανθρώπων μας.

Διάβασε το »

Πολυκοινωνικό Αλεξανδρούπολης: 24 ώρες το 24ωρο στην υπηρεσία των πολιτών

Newsteam 0 Comments

Σε 24ωρη βάση πλέον το προσωπικό και η Διοίκηση του Πολυκοινωνικού θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στους πολίτες που έχουν ανάγκη. Συγκεκριμένα, η δομή ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ θα λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα (και τις αργίες) ως εξής: Τις ώρες 07.00 – 19.00 με προσωπικό για την άμεση εξυπηρέτηση όλων των περιπτώσεων. Τις βραδινές ώρες 19.00 – 07.00 με προσωπικό για έκτακτες και επείγουσες ανάγκες και για καταγραφή των αιτημάτων προς εξυπηρέτηση. Το τηλέφωνο επικοινωνίας που λειτουργεί όλο το 24ωρο για τους πολίτες είναι το:  2551 0 26298 Το έμψυχο δυναμικό που εργάζεται για την εξυπηρέτηση των πολιτών από το ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ είναι: ➢ Δ.Ε Αλεξανδρούπολης: Δεκαέξι (16) άτομα ➢ Δ.Ε Φερών: Έντεκα (11) άτομα ➢ Δ.Ε Τραϊανούπολης: Τρία (3) άτομα Το πρόγραμμα ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ παρέχει, συμβουλευτική και ψυχοσυναισθηματική στήριξη, νοσηλευτική μέριμνα, συνταγογράφηση και αγορά φαρμάκων, φροντίδα του νοικοκυριού, συντροφιά, αγορές αναγκαίων αγαθών, πληρωμή λογαριασμών, βοήθεια στην ατομική υγιεινή και άλλες υπηρεσίες που κρίνονται αναγκαίες. Η δομή της σίτισης θα λειτουργεί έξι (6) ημέρες την εβδομάδα με απασχολούμενο προσωπικό: ➢ Δ.Ε Αλεξανδρούπολης: Δεκαπέντε (15) άτομα ➢ Δ.Ε Φερών: Έξι (6) άτομα Το Πολυκοινωνικό δέχεται νέες εγγραφές για σίτιση ηλικιωμένων και ανήμπορων πολιτών. Τα ΚΑΠΗ, οι παιδικοί σταθμοί, το κοινωνικό παντοπωλείο, το κέντρο κοινότητας Α΄ΚΑΠΗ και το κέντρο κοινότητας παράρτημα ΡΟΜΑ, Θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας τις ώρες 08.00 – 14.00 με απασχολούμενο προσωπικό εικοσιπέντε (25) ατόμων. Για την κάλυψη όλων των αναγκών έχουν τεθεί στην διάθεση του Πολυκοινωνικού: ➢ Δ.Ε Αλεξανδρούπολης: Πέντε (5) οχήματα ➢ Δ.Ε Φερών: Τρία (3) οχήματα ➢ Δ.Ε Τραϊανούπολης: Ένα (1) όχημα Και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο το Πολυκοινωνικό, εξασφαλίζει στους συμπολίτες που έχουν ανάγκη, την αυτόνομη και αξιοπρεπή…

Διάβασε το »

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Στις 400.000 οι εγγεγραμμένοι χρήστες

Newsteam 0 Comments

Τη σκυτάλη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση πήραν από σήμερα Δευτέρα τα δημοτικά σχολεία, με τους μαθητές να καλούνται λόγω του κορονοϊού να εντάχθούν στην ασύγχρονη μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η οποία έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα. Κάθε εκπαιδευτικός θα αναρτά το απαραίτητο ψηφιακό υλικό στην διαδικτυακή πλατφόρμα και στη συνέχεια ο κάθε μαθητής θα λύνει τις απαραίτητες ασκήσεις και θα αξιολογείται. Στη διάθεση των εκπαιδευτικών βρίσκονται δύο πλατφόρμες ψηφιακής αλληλεπίδρασης του υπουργείου Παιδείας. Ήδη, την πρώτη μέρα εφαρμογής του συστήματος το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο 393.381 χρήστες εκ των οποίων 137.580 εκπαιδευτικοί και 255.801 μαθητές. Οι μισοί από τους 255.801 μαθητές έχουν εγγραφεί το τελευταίο διήμερο. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είναι το εθνικό δίκτυο και ο πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου του υπουργείου που διασυνδέει 16.071 μονάδες. Παράλληλα παρέχει υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης, επικοινωνίας και συνεργασίας. Την Κυριακή, μιλώντας στην ΕΡΤ η υφυπουργός κ.Ζαχαράκη είπε πώς μαθαίνουμε κάτι καινούργιο και τόνισε πώς το Υπουργείο Παιδείας έχει θέσει ένα χρονοδιάγραμμα προς τα σχολεία για να δηλώσουν τι ανάγκες υπάρχουν σε υλικοτεχνικές υποδομές, ενώ για την στήριξη του έργου παρέχεται συνδρομή από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας, καθηγητές Πληροφορικής καθώς και εκπαιδευτικούς που έχουν λάβει σχετική επιμόρφωση. Αναφορικά με την υλικοτεχνική υποδομή που διαθέτουν οι μαθητές, η κ. Ζαχαράκη ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό εξοπλισμού και διαδικτυακής κάλυψης, ενώ επιπρόσθετα οι μαθητές θα μπορούν να συνδέονται και τηλεφωνικά στις πλατφόρμες. Πηγή: ieidiseis.gr

Διάβασε το »

Κατωπόδης: Δίνουμε τη μάχη. Ο καθένας από την πλευρά του αλλά και όλοι μαζί

Newsteam 0 Comments

Δήλωση Δημάρχου Βύρωνα Γρηγόρη Κατωπόδη για τις υπηρεσίες του Δήμου που βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα. Μεταξύ άλλων ευχαριστεί όλες και όλους τους εργαζόμενους, για τις πολύτιμες υπηρεσίες που προσφέρουν σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία. Συγκεκριμένα:  Όλες αυτές τις ημέρες που βρισκόμαστε εν μέσω μιας πρωτοφανούς πανδημίας, οι υπηρεσίες του Δήμου μας λειτουργούν κανονικά και εξυπηρετούν τους πολίτες, με τα αναγκαία μέτρα προφύλαξης και τις προσαρμογές ωραρίου, που προβλέπουν οι οδηγίες, ενώ παράλληλα φροντίζουν να λαμβάνουν όλα τα αναγκαία μέτρα υγιεινής και προφύλαξης των πολιτών. Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλες και όλους τους εργαζόμενους του Δήμου Βύρωνα, για τις πολύτιμες υπηρεσίες που προσφέρουν σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία. Ιδιαιτέρως δε, εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της κοινής μας προσπάθειας, όπως είναι οι εργαζόμενοι στην Καθαριότητα, στην υπηρεσία Βοήθεια στο Σπίτι, στο ΚΕΠ και όσους βρίσκονται καθημερινά έξω για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Ευχαριστώ από καρδιάς όσους και όσες, αψηφώντας την απόλυτα δικαιολογημένη ανησυχία και το φόβο, που δημιουργεί η εξάπλωση του κορονοϊού (Convid-19), βρίσκονται στο πόστο τους και επιτελούν καθημερινά το καθήκον τους προς όφελος της κοινωνίας μας. Ευχαριστώ επίσης, τους δημότες και όλους τους κατοίκους του Δήμου Βύρωνα, οι οποίοι με κατανόηση, διάθεση συνεργασίας και μεγάλη ωριμότητα συμβάλλουν καθημερινά στην πιστή τήρηση των μέτρων που λαμβάνουμε.Οι υπηρεσίες του Δήμου θα συνεχίσουν να κάνουν αυτό που πρέπει. Βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα και παρεμβαίνουν αποφασιστικά όπου χρειάζεται. Συνεχίζουμε. Δίνουμε τη μάχη. Ο καθένας από την πλευρά του αλλά και όλοι μαζί. Και θα τα καταφέρουμε!

Διάβασε το »

Με μειωμένο προσωπικό η Υπηρεσία Καθαριότητας

Newsteam 0 Comments

Μειωμένο προσωπικό η Υπηρεσία Καθαριότητας: Σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Πύργου ζητά την κατανόηση των πολιτών για τα προβλήματα που έχουν προκύψει. Συγκεκριμένα:  Ζητάμε την κατανόηση των συμπολιτών μας γιατί λόγω των γνωστών προβλημάτων που έχουν προκύψει έχει μειωθεί το προσωπικό στην υπηρεσία μας. Ως συνέπεια υπάρχουν δυσκολίες για την άμεση ανταπόκρισή μας σε όλες τις ανάγκες που προκύπτουν. Από την Υπηρεσία Πρασίνου, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Λάμπης Αριστειδόπουλος και ο άμισθος σύμβουλος υπεύθυνος για την καθαριότητα Χρήστος Κανδρής.  

Διάβασε το »