Ειδήσεις για τηλεοπτικοί σταθμοί - Spoiler και νέα

Νέοι κανόνες και αλλαγές στις διαφημίσεις και τηλεπωλήσεις

Newsteam 0 Comments

Νέοι κανόνες και αλλαγές στις διαφημίσεις και τηλεπωλήσεις Αλλάζουν οι κανόνες στις διαφημίσεις και τηλεπωλήσεις με τον νόμο 4779/2021 Νόμος 4779/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 27/20.02.2021Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τον συντονισμό ορισμένων νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών σχετικά με την παροχή υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων, όπως έχει τροποποιηθεί με την Οδηγία (ΕΕ) 2018/1808 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Νοεμβρίου 2018 και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΗ Άρθρο 23 Διαφημιστικά μηνύματα και μηνύματα τηλεπώλησης (Άρθρο 19 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 24 Όροι και προϋποθέσεις μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού προγράμματος (Άρθρο 20 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 25 Τηλεπώληση φαρμάκων (Άρθρο 21 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 26 Τηλεοπτική διαφήμιση και τηλεπώληση αλκοολούχων ποτών (Άρθρο 22 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 27 Απαγόρευση μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης (Άρθρο 23 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 28 Χρονοθυρίδες τηλεπώλησης (Άρθρο 24 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 29 Τηλεοπτικοί οργανισμοί αποκλειστικά προσανατολισμένοι στη διαφήμιση, την τηλεπώληση ή την αυτοπροβολή (Άρθρο 25 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 23 Διαφημιστικά μηνύματα και μηνύματα τηλεπώλησης (Άρθρο 19 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) 1. Η τηλεοπτική διαφήμιση και η τηλεπώληση πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμες και σαφώς διακριτές από το συντακτικό περιεχόμενο του προγράμματος μέσω οπτικών ή και ακουστικών ή και χωρικών μέσων, με την επιφύλαξη της χρήσης νέων διαφημιστικών τεχνικών. 2. Τα μεμονωμένα διαφημιστικά τηλεοπτικά μηνύματα και τα μηνύματα τηλεπώλησης επιτρέπονται σε αθλητικές εκδηλώσεις. Κατά τα λοιπά, η μετάδοση μεμονωμένων τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης αποτελεί εξαίρεση. Άρθρο…

Διάβασε το »