Ειδήσεις για Τζένη Καρέζη - Spoiler και νέα

Σπάνια φωτογραφία της Τζένης Καρέζη από το 1960

Newsteam 0 Comments

Μία υπέροχη φωτογραφία της Τζένης Καρέζη δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο Instagram o δημοσιογράφος Άρης Λουπάσης. Η συλλεκτική αυτή φωτογραφία είναι από το περιοδικό «Θεατής» και δημοσιεύτηκε το 1960. Ο Αρης Λουπάσης γράφει στη λεζάντα της φωτογραφίας: «Η Τζένη Καρέζη σε ένα υπέροχο πορτραίτο στα πλαίσια φωτογράφισης για το περιοδικό “Θεατής” τον Μάρτιο του 1960 δίνοντας ένα ξεχωριστό στυλ στην εμφάνισή της με το μαντήλι δεμένο στα μαλλιά που υπήρξε και από τα αγαπημένα της αξεσουάρ. Την ίδια χρονιά θα το επιλέξει σε λευκό χρώμα για τις εμφανίσεις της στην ταινία “Ραντεβού στην Κέρκυρα” και ένα χρόνο αργότερα σε μαύρο χρώμα συνδυασμένο εκπληκτικά με μαύρο καπέλο στην κωμωδία “Ποια είναι η Μαργαρίτα”, με χιλιάδες θαυμάστριες να ακολουθούν την στιλιστική της επιλογή. Το συγκεκριμένο αξεσουάρ θα υιοθετήσουν και άλλες λαμπερές πρωταγωνίστριες του ελληνικού θεάτρου και κιν/φου καθώς αποτελεί ήδη ένα κλασικό κομμάτι στη γυναικεία γκαρνταρόμπα που θα αφήσει έντονα την σφραγίδα του στην παγκόσμια μόδα με αμέτρητες στυλιστικές δυνατότητες. Στα μέσα του 19ου αιώνα η Βασίλισσα Βικτωρία θα το κάνει μόδα αποτελώντας μαζί με άλλα αξεσουάρ στοιχεία που θα διαχωρίζουν εκείνη την εποχή τις ανώτερες με τις κατώτερες τάξεις. Το 1937 και εκατό χρόνια μετά την ίδρυση του, ο ιστορικός οίκος “Hermes” θα λανσάρει με τεράστια επιτυχία τα μεταξωτά φουλάρια τα οποία θα απογειώσουν τις δεκαετίες ’50 και ’60 μεγάλες σταρ του παγκόσμιου κιν/φου. Μυθικές οι εμφανίσεις των Γκρέις Κέλι, Μπριζίτ Μπαρντό και Κατρίν Ντενέβ, με ξεχωριστές τις εμφανίσεις της Όντρει Χέμπορν η οποία δηλώνει χαρακτηριστικά:” Όταν φοράω μεταξωτά φουλάρια νιώθω όσο ποτέ άλλη γυναίκα, όμορφη γυναίκα”. Το “μαγικό μουτράκι” της θα υπάρξει σε αμέτρητα εξώφυλλα περιοδικών σε όλο τον κόσμο με το φουλάρι δεμένο στον λαιμό να θυμίζει παπιγιόν δημιουργώντας…

Διάβασε το »

Ο Αλέκος Σακελλάριος και η σύγκρουση με τις δυο μούσες του

Newsteam 0 Comments

Ο Θεατρικός επιχειρηματίας του θεάτρου «Ρεκόρ», κάπου στην Αχαρνών οργανώνει το «φροντιστήριο» του έργου που ανεβάζει το καλοκαίρι του 1929. Του Γιάννη Βασιλακόπουλου Επιθεώρηση… Τεράστιο το ενδιαφέρον… Και στο επίκεντρο του, ο σταρ – κωμικός του θιάσου , ο Ανέστης… Ο επιχειρηματίας φτάνει στην αλάνα που παίζουν μπάλα τα παιδιά της γειτονιάς – μιας γειτονιάς κατάφορτης ακόμη, τότε, με οπωροφόρα… Διακόπτει άκομψα το … κάτι σαν ποδόσφαιρο που παιζε ένα σμαρι πιτσιρικάδες, με ένα παράξενο αίτημα : «Ποιος μπορεί να δώσει το κοντοπαντέλονο του να βγάλει ένα νούμερο ο Ανέστης; Όποιος το δώσει θα χει δωρεάν είσοδο  στο έργο σε όλη τη σεζόν, σε εκλεκτή θέση,  και … δωρεάν σάμαλη» Ο 16άρης που παραμέρισε τους πάντες και προσφέρθηκε άνευ όρων ήταν ο Αλέκο; Σακελάριος. Και από εκείνη τη στιγμή για δυο μήνες θα έβλεπε το προσκοπικό του παντελόνι να πηγαίνει και να έρχεται στο σανίδι του «Ρεκόρ» με το σταρ των καιρών στα μπατζάκια του… Καμάρωνε … Κι ύστερα όταν τη βραδιά της τελευταίας παράστασης εκείνου του έργου είδε το κοντοπαντέλονο του, τυλιγμένο σε μια εφημερίδα, να τον περιμένει στην πόρτα του θεάτρου «χωρίς ένα ευχαριστώ», αυτός είχε μάθει απ’ έξω όλο το έργο , ατάκα την ατάκα.  Κι ενώ στον τελευταίο γυμνασιακό του χειμώνα ο Αλέκος εξέδιδε την εφημερίδα «Μαθητής», στο πρώτο χρόνο της νομικής είχε το «θράσος» να παρουσιάσει νούμερα επιθεώρησης σρον σούπερ – σταρ του είδους Πέτρο Κυριακό τον οποίον συνάντησε αφού … λάδωσε με το … μυθικό ποσό των 10 δραχμών το θυρωρό του θεάτρου – τον Κυριακό δεν τον έβλεπες εύκολα τότε …  Ο Θυρωρός είπε ότι είναι ανιψιός του και ο Κυριακός είδε ένα νούμερο γραμμένο πάνω σε τρία πακέτα «Άσος σκέτο». Και πριν τα πετάξει,…

Διάβασε το »