Ειδήσεις για Τεχνολογία - Spoiler και νέα

OnlyFans: Η πλατφόρμα που έβγαλε όλους τους διάσημους (και μη) από τα ρούχα τους

Newsteam 0 Comments

Έναν νέο τρόπο, όχι να προσθέτουν απλά το… κατιτίς τους στο μηνιαίο εισόδημά τους, αλλά να φουσκώσουν τους λογαριασμούς τους, παρατώντας για χάρη του ακόμα και τις δουλειές τους έχουν βρει διάσημοι και μη, όπου υπάρχει ίντερνετ στον πλανήτη. Την ευκαιρία αυτή τούς την πρόσφερε απλόχερα η συνδρομητική πλατφόρμα με έδρα τη Βρετανία, OnlyFans. Χωρίς την παραμικρή αναστολή και κυρίως… ντροπή, όλο και περισσότεροι χρήστες, «μαγεύονται» από την «ευκολία» με την οποία ρέει ακατάπαυστα το «ζεστό» χρήμα και ενδίδουν στο κάλεσμα ερωτικών Σειρήνων. Βγαίνουν έτσι από τα ρούχα τους, στην κυριολεξία, προσφέροντας στους fans τους από προκλητικές και σέξι φωτογραφίες μέχρι ακατάλληλα «ροζ» βίντεο για όλα τα γούστα. Και όλα αυτά με το αζημίωτο φυσικά, καθώς εκτός από τη συνδρομή (με διάφορες επιλογές όπως μηνιαία ή ετήσια) σε έναν λογαριασμό, προσφέρεται από τον κάτοχο του και ξεχωριστό υλικό για αγορά. Παράλληλα, όπως και τα υπόλοιπα μέσα, υπάρχει η δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων των fans με το πρόσωπο που έχει αποφασίσει να ενισχύσει οικονομικά, με αντάλλαγμα πολύ προσωπικές στιγμές, αλλά και δυνατότητα ικανοποίησης κάποιας συγκεκριμένης φαντασίωσης μετά από αίτημα, με το κατάλληλο φυσικά πάντα αντίτιμο. Το OnlyFans ιδρύθηκε πριν από τέσσερα χρόνια από τον Βρετανό Τίμοθι Στόκλι, γιο τραπεζίτη, ο οποίος εμφανίζεται ως επιχειρηματίας στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ενηλίκων. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα social media, όπως το Instagram και το Facebook, (όχι όμως και το Twitter) η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν ακατάλληλο περιεχόμενο, λαμβάνοντας παράλληλα πληρωμές απευθείας από τους θαυμαστές τους. Και μπορεί αρχικά να προσέλκυσε επαγγελματίες της «ροζ» βιομηχανίας, ωστόσο όλο και περισσότεροι άνθρωποι της διπλανής πόρτας περνούν τις… πύλες της ακολασίας του. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως στο OnlyFans έχουν υποκύψει και διασημότητες, όπως η ράπερ Cardi B, αλλά και η…

Διάβασε το »

Social media, απόκρυψη και δημοσιογραφία

Newsteam 0 Comments

Περί social media ο λόγος. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι πρέπει να το «χαλαρώσουμε» λίγο το θέμα, να το δούμε στην πραγματική του διάσταση και να μην εξιδανικεύουμε το παραμικρό, ως λαός της υπερβολής. Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι τα social media προσέφεραν σημαντικές υπηρεσίες προκειμένου να φανερωθούν πράγματα που κάποιοι επιχείρησαν να αποκρύψουν. Κι εδώ φαίνονται δύο σημαντικά ζητήματα: Πρώτον, η ανοησία εκείνων που στο 21ο έτος του 21ου αιώνα όπου ο κάθε περαστικός είναι εν δυνάμει ρεπόρτερ/φωτογράφος και ποστάρει ανά πάσα ώρα και στιγμή πίστεψαν ότι μπορούν να αποκρύψουν οτιδήποτε έγινε σε δημόσιο χώρο. Σε κεντρικό σημείο. Και υπό το βλέμμα εκατοντάδων ατόμων. Δεύτερον, η κατάπτωση των Media (χωρίς Social) που θέτει προ των ευθυνών τους όχι μόνο την ΕΣΗΕΑ και τα δημοσιογραφικά  όργανα, γενικά. Και για να το συγκεκριμενοποιήσω, εκείνων (όχι όλων αλλά δυστυχώς της πλειοψηφίας) των δημοσιογράφων (και όχι των εκδοτών που πλεόν στο σύνολό τους δεν είναι δημοσιογράφοι όπως παλιά) που πολλές φορές ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ γίνονται όργανα προπαγάνδας. Το δεύτερο έχει και παρακλάδια. Διότι προπαγανδίζεις είτε με τη σιωπή και την απόκρυψη είτε με τη διασπορά fake news. Και στις δύο περιπτώσεις, ως δημοσιογράφος, έχεις αποτύχει. Θα με ρωτήσετε: «Μα καλά υπάρχει δημοσιογράφος που δεν έχει κρύψει κάτι;». Είναι διαφορετική πάντως η ηθική δέσμευση του off the record με τη συνειδητή απόκρυψη είδησης. Ή επίσης με τη συνειδητή δημοσίευση fake news. Αλήθεια, μέσα σε μια κοινωνία κι ένα αναγνωστικό κοινό άρνησης τι πιστεύουν ότι θα πετύχουν; Η αλήθεια είναι ότι αυτή η ανεξέλεγκτη (διότι τέτοια είναι) κατάσταση στα ΜΚΔ προφανώς και δημιουργεί προβλήματα. Διότι απλά είναι… ανεξέλεγκτη. Και με κάθε σεβασμό προς τον Πρωθυπουργό και στα όσα ανέφερε για τα social media δεν πιστεύω ότι στη…

Διάβασε το »