Ειδήσεις για ΟΛΜΕ - Spoiler και νέα

Άνοιγμα Λυκείων, με self tests και λίγα επιβεβαιωμένα κρούσματα

Newsteam 0 Comments

Να μην ισχύσει από φέτος το νέο σύστημα στις πανελλαδικές εξετάσεις προτείνει ο Αρχηγός της Αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ο Αλέξης Τσίπρας  σε συνάντηση που είχε με το προεδρείο της ΟΛΜΕ δήλωσε οτι δεν θα πρέπει φέτος να ισχύσει το νέο σύστημα, διότι 30 με 40 χιλιάδες παιδιά θα βρεθούν εκτός Πανεπιστημίου. Του Κώστα Παππά Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θ. Τσούχλος συμφώνησε με την θέση  του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ θεωρώντας οτι είναι άδικο γι’ αυτά τα παιδιά που αντιμετώπισαν τόσα προβλήματα, από την πανδημία, να κληθούν φέτος , με την ενιαία βάση που θέτει η Υπουργός Παιδείας να απορρίπτονται ακόμα και με υψηλή βαθμολογία,  δήλωσε στο kedenews. Συνάντηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξη Τσίπρα με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ, στην Βουλή την Δευτέρα 12 Απριλίου.(EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ) Κανείς δεν μπορεί να ελέγξει αν τα self tests είναι σωστά Αναφορικά με την πρώτη μέρα ανοίγματος των Λυκείων,  φαίνεται οτι τα επιμέρους προβλήματα αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία, ενώ σχετικά με τα κρούσματα το Υπουργείο έδωσε στοιχεία που δείχνουν χαμηλό ποσοστό θετικότητας. Στο θέμα της ορθότητας των τεστ ο κ . Τσούχλος ανέφερε οτι : ” Τα παιδιά δεν νοσούν τόσο εύκολα και οι εκπαιδευτικοί είναι πολύ προσεκτικοί με βάση τις οδηγίες που υπάρχουν. Κινούμαστε με το δεδομένο οτι τα τεστ έγιναν από όλους  κανονικά και τα αποτελέσματα που μας δώσανε ήταν σωστά. Το κατά πόσο ισχύουν όλα αυτά που σας λέω εμείς  δεν μπορούμε να το ελέγξουμε”.  Το πρόβλημα όπως δηλώνει η εκπαιδευτική κοινότητα δεν είναι  η σημερινή ημέρα, αλλά η Πέμπτη, γιατί τα παιδιά θα συγχρωτιστούν επι 3 ημέρες στο σχολείο. Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ διερωτάται αν την Πέμπτη εμφανιστούν  κρούσματα πως θα διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των σχολείων. “Αν μάθω…

Διάβασε το »

Αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ: Αναμφίβολο εάν θα λειτουργήσουν τα self test

Newsteam 0 Comments

Τα τρία ΑΑΑ ανησυχία, αμφιβολία, αναταραχή είναι αυτά που επικρατούν στην εκπαιδευτική κοινότητα γύρω από το θέμα των self tests  που τίθεται ως προϋπόθεση για το άνοιγμα των σχολείων. Ο Αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ μίλησε στο kedenews για το τι ισχύει στην πράξη και για όλα αυτά που ακούγονται, πολλά εκ των οποίων είναι μη εφαρμόσιμα. Της Φλώρας Κριεκούκη Η ΟΛΜΕ ζήτησε από την αρχή μικρότερα τμήματα, test σε εκπαιδευτικούς , μαθητές και στις οικογένειές τους (εάν αυτό ήταν δυνατό) και προτεραιότητα στον εμβολιασμό, διότι οι εκπαιδευτικοί έρχονται σε επαφή με μεγάλη μάζα μαθητικού πληθυσμού. Στο ζήτημα των εμβολιασμών, δυστυχώς η προτεραιότητα έμεινε στα λόγια.  Τελικά με καθυστέρηση ενός μήνα δόθηκε πριν δύο εβδομάδες προτεραιότητα στα Ειδικά Σχολεία , αλλά για όλα τα υπόλοιπα σχολεία δεν ισχύει κάτι τέτοιο στην πράξη. Θεωρητικά δηλαδή έχει αναγνωρισθεί από όλους η αναγκαιότητα αλλά δεν έχει γίνει κάτι πρακτικό στο θέμα των μαζικών εμβολιασμών στους εκπαιδευτικούς, κι όχι αυτά που περισσεύουν. Στο θέμα των τεστ- σύμφωνα με τον κ. Μπουντουλούλη- η ΟΛΜΕ είναι από την αρχή υπέρ της οργανωμένης και τακτικής ιχνηλάτησης. Όπως ο ίδιος περιγράφει στο kedenews «Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο τακτικός έλεγχος που στην αρχή είχαμε στο μυαλό μας ότι θα γινόταν με τα μοριακά τεστ, που βέβαια είναι δύσκολο καθότι είναι ακριβά, κι μετέπειτα με τα rapid test, που δεν είναι 100% αξιόπιστα αλλά είναι ένα βήμα. Μιλούσαμε πάντοτε για μια οργανωμένη διαδικασία, όπου κάθε εβδομάδα υγειονομικοί υπάλληλοι, που είναι ειδικοί και γνωρίζουν ακριβώς τη διαδικασία θα επισκέπτονταν προγραμματισμένα κατά ημέρες τα σχολεία για τη διενέργεια των ελέγχων, προκειμένου να προληφθεί οποιαδήποτε διασπορά». Οι δυσκολίες και ο παράγοντας της άρνησης Τελευταία προέκυψε το λεγόμενο self test που ο καθένας θα το…

Διάβασε το »

Τα ονόματα των καθηγητών που δεν βαθμολόγησαν ζητάει η Υφυπουργός Παιδείας. Για αυταρχισμό κατηγορεί η ΟΛΜΕ το ΥΠΑΙΘ

Newsteam 0 Comments

Τα ονόματα των καθηγητών που δεν παρέδωσαν βαθμολογίες στο Α’ τετράμηνο ζητά απο τους διευθυντές, η Υφυπουργός Παιδείας Ζέτα μακρή. Σύμφωνα με καταγγελίες της ΟΛΜΕ, η Υφυπουργός Παιδείας με έγγραφο που φέρει την υπογραφή της απαιτεί από τους διευθυντές των σχολείων να παραδώσουν στις ΔΔΕ τα ονόματα όσων συναδέλφων δεν κατέθεσαν βαθμολογία του Α’ τετραμήνου, τα αιτιολογημένα σημειώματά τους καθώς και τα ονόματα των μαθητών που δεν έλαβαν βαθμούς στα συγκεκριμένα μαθήματα. Για αυταρχισμό και αντιδημοκρατική πρακτική, κατηγορεί η ΟΛΜΕ την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, που απαιτεί από τους διευθυντές να μετατραπούν σε ένα είδος ιδιότυπου “καταδότη”, παραδίδοντας ονόματα και διευθύνσεις όσων “δεν συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις” της κυβερνητικής πολιτικής. Η πρακτική αυτή παραπέμπει σε πολύ σκοτεινές εποχές που ως τώρα θεωρούσαμε ότι είχαν μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Η ηγεσία όμως του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως έχει άλλη γνώμη. Όσον αφορά την μη παράδοση βαθμολογίας απο μέρους καθηγητών, η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, υποστηρίζει πως το ισχύον θεσμικό πλαίσιο επιτρέπει τη μη κατάθεση βαθμολογίας με αιτιολογημένα σημειώματα των εκπαιδευτικών. Η απόφαση της Υφυπουργού οδήγησε τα μέλη της ΟΛΜΕ σε κινητοποιήσεις με  συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε το πρωί έξω απο το Υπουργείο Παιδείας απαιτώντας από το ΥΠΑΙΘ να ανακαλέσει αμέσως το κατάπτυστο έγγραφο, να επανέλθει στην δημοκρατική οδό και να σκύψει πάνω από τα σοβαρά προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης που δημιούργησε με την πολιτική της. Για την «εγκύκλιο» Μακρή: Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν! Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ας ασχοληθεί επιτέλους στα σοβαρά με τα αδιέξοδα της Δημόσιας Εκπαίδευσης! Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προέβη την Δευτέρα 22 Φλεβάρη σε ένα ακόμα ατόπημα, δείγμα του αυταρχισμού με τον οποίο αντιμετωπίζει τον κλάδο μας. Με υπηρεσιακό έγγραφο που φέρει την…

Διάβασε το »