μυική ενδυνάμωση - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Μεταβολισμός: ο σίγουρος τρόπος για περισσότερες καύσεις και λιγότερο λίπος

Newsteam 0 Comments

Δημοσιεύθηκε: 26 Σεπτεμβρίου 2021 18:15 Οι θερμίδες που καίει ο οργανισμός μας σε κατάσταση ηρεμίας π.χ. όταν καθόμαστε, ονομάζεται βασικός μεταβολικός ρυθμός. Και υπάρχει τρόπος να τον αυξήσουμε. Μεταβολισμός: ο σίγουρος τρόπος για περισσότερες καύσεις και λιγότερο λίπος. Η επιθυμία για περισσότερες καύσεις και πιο γρήγορο μεταβολισμό παραμένει σταθερά πρώτη στη λίστα των προτεραιοτήτων που αφορούν τη σωματική μας υγεία. Αλλά η πραγμάτωσή της για τους περισσότερους συνάδει με μια απατηλή προσδοκία «αυτόματης» αύξησης των καύσεων. Η αλήθεια είναι ότι μπορούμε να αυξήσουμε τις θερμίδες που καίει ο οργανισμός μας, αλλά όχι με ένα μαγικό τρόπο. Χρειάζεται δουλειά. Η αερόβια άσκηση είναι η κατάλληλη επιλογή για να αυξήσουμε τις καύσεις του οργανισμού και να τονώσουμε τη φυσική σας κατάσταση. Τα αποτελέσματα της αερόβιας άσκησης είναι εντυπωσιακά ακόμη και όταν οι δραστηριότητες είναι μικρής χρονικής διάρκειας. Και είναι κατανεμημένες σε διάφορες στιγμές της ημέρας. Αρκούν π.χ., 10΄ το πρωί και 10΄ το απόγευμα για να αυξήσουμε τη φυσική μας κατάσταση. Εάν είστε αρχάριοι ή υπέρβαροι προτιμήστε το έντονο περπάτημα, το ποδήλατο ή το κολύμπι. Αν είστε στο σπίτι ανεβοκατεβείτε τα σκαλοπάτια ή κάντε επί τόπου αναπηδήσεις μιμούμενοι το σχοινάκι. Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι εξαντλητική για να έχει θετικά αποτελέσματα. Ξεκινήστε με έντονο περπάτημα είτε στη φύση είτε στο διάδρομο του γυμναστηρίου με ταχύτητα 5-6,5 χλμ /ώρα. Για να μην υπερβείτε τα ατομικά όρια ασφαλούς άσκησης (καταπονώντας την καρδιά σας), ελέγχετε την ένταση με έναν εύκολο τρόπο: να λαχανιάζετε τόσο, ώστε να μπορείτε να μιλάτε. Ωστόσο μπορείτε να υπολογίσετε τα όρια που πρέπει να αθλείστε, σε σχέση με την Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα που μετριέται αν από το 220 αφαιρέσετε τα χρόνια σας (220 – ηλικία). Το νούμερο που θα βρείτε…

Διάβασε το »