Μανχάταν - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Γυμνός άνδρας πέρασε σε ζωντανή μετάδοση στην τηλεόραση των Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής

Newsteam 0 Comments

Στην αμερικανική τηλεόραση, όλες οι πρωινές εκπομπές έχουν σε ζωντανή μετάδοσητους δρόμους των μεγαλουπόλεων στο φόντο των παρουσιαστών. Μία από αυτές είναι και η εκπομπή «Today» του καναλιού NBC, η οποία μόλις είχε επιστρέψει από διαφημίσεις. Στη ροή αυτής της ζωντανής εκπομπής, λοιπόν, εμφανίστηκε στο background ένας γυμνός άντρας! Οι παρουσιαστές Hoda Kotb, Savannah Guthrie και Craig Melvin ενημέρωσαν τους τηλεθεατές ότι περνάει από πίσω τους ένας γυμνός άνδρας, ο οποίος τρέχει μέσα στους δρόμους του Μανχάταν. Ο σκηνοθέτης πέρασε άρον άρον σε διαφημίσεις, σε ένα απίστευτο ευτράπελο: STREAKER problems at NBC’s “Today” show. There’s a brief moment of Full Frontal nudity, and then they cut to ads. (Maybe he was going to keep running past the window?) pic.twitter.com/swxJVCn3EO — Tim Graham (@TimJGraham) September 20, 2021

Διάβασε το »

Μανόλο Μπλάνικ: Το νέο ονειρικό κατάστημα στο Μανχάταν

Newsteam 0 Comments

Η λεωφόρος Μάντισον στη Νέα Υόρκη καλωσόρισε τη νέα μπουτίκ παπουτσιών του Μανόλο Μπλάνικ, σε ένα εμβληματικό κτήριο του 1923, με δύο ξεχωριστές βιτρίνες. Η μία οδηγεί στην γυναικεία συλλογή, και η άλλη είναι αφιερωμένη στους άνδρες. Συνδεδεμένη εσωτερικά, αλλά με κάθε χώρο να έχει ξεχωριστή διακόσμηση και προσωπικότητα. Άσπρο για εκείνη, έντονο μπλε για εκείνον. Δεσπόζει το μάρμαρο με δύο βενετσιάνικους πολυελαίους να φωτίζουν τη νέα μπουτίκ. «Δημιούργησα ένα μέρος για να είναι οι πελάτες χαλαροί», είπε ο Μπλάνικ, ο οποίος αγαπά πολύ την αρχιτεκτονική και σχεδίασε το νέο χώρο με την ανιψιά του και διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρείας, Κριστίνα και τον διακοσμητή εσωτερικών χώρων Ντέιβιντ Τόμας. Αν και υπήρχαν σκέψεις ότι ίσως να μην είναι κατάλληλη η περίοδος λόγω πανδημίας για το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος ο ενθουσιασμός του Μπλάνικ ήταν μεγάλος. Εξηγεί στην «Vogue»:«Είμαι φοβισμένος από την μία, που άνοιξα ένα νέο κατάστημα στη Νέα Υόρκη. Δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη στιγμή… Από την άλλη σκέφτηκα «ναι! Γιατί όχι;» Οι άνθρωποι είναι πεσμένοι ψυχολογικά, λόγω της πανδημίας για να ψωνίσουν. Ποιο θα είναι το κίνητρο; Κάτι διαφορετικό… Να αγοράσουν πράγματα που πιστεύουν ότι θα ήταν απαραίτητα, [είναι] πολύ καλοφτιαγμένα, [που] θα διαρκέσουν …» Μετά από 50 χρόνια στην επιχείρηση, ο Μπλάνικ ξέρει να διαβάζει τους πελάτες του. Ελπίζει ότι στο νέο κατάστημα θα ανακαλύψουν «ένα μέρος της προσωπικότητάς τους που δεν ξέρουν». Η νέα συλλογή για το φθινόπωρο είναι πρωτοποριακή παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες στις οποίες δημιουργήθηκε. «Μερικές φορές ένιωθα πως το κεφάλι μου θα εκραγεί, αλλά ολοκλήρωσα τη συλλογή… και νομίζω ότι είναι μία από τις καλύτερες συλλογές που έχω κάνει», λέει ο σχεδιαστής. «Δεν κάνω μεγάλες αλλαγές δεν ακολουθώ τη μόδα, αλλά σχεδιάζω σκεφτόμενος…

Διάβασε το »