Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ - Spoiler - Φωτογραφίες, video

Τον Ιούλιο σε λειτουργία οι σταθμοί μετρό Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια

Newsteam 0 Comments

Τον υπό κατασκευή σταθμό Αγ. Βαρβάρα στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό, Aγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο, επισκέφθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μαζί με τον Υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Ο σταθμός θα δοθεί σε λειτουργία αρχές Ιουλίου, μαζί με τους σταθμούς Κορυδαλλός και Νίκαια. Τους Κώστα Καραμανλή και Γιάννη Κεφαλογιάννη συνόδεψε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.

Καραμανλής: Κατά την πανδημία οι εργασίες του μετρό συνεχίστηκαν

Πριν από λίγους μήνες, είχα δεσμευτεί ότι στις αρχές του καλοκαιριού θα έχουμε έτοιμους τους τρεις πρώτους σταθμούς της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. Για να το καταφέρουμε αυτό, όλο αυτό το διάστημα εργαστήκαμε εντατικά, τόνισε σε δηλώσεις του μετά την ξενάγηση στο εργοτάξιο του σταθμού ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας ότι κατά την πανδημία του κορωνοϊού οι εργασίες συνεχίστηκαν, με την αυστηρή βέβαια τήρηση όλων των μέτρων ασφάλειας και προστασίας των εργαζομένων, σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Καραμανλής: Οι τρεις σταθμοί σε λειτουργία αρχές Ιουλίου

Σήμερα, λοιπόν, μπορώ να επαναλάβω ότι θα είμαστε συνεπείς με τη δέσμευσή μας. Πλέον ολοκληρώνουμε τις δοκιμές όλων των συστημάτων, ώστε οι τρεις σταθμοί να λειτουργήσουν στις αρχές του προσεχούς Ιουλίου, πρόσθεσε και τόνισε ότι: Το τελευταίο εξάμηνο ξεπεράσαμε πολλά προβλήματα που χρόνιζαν και δώσαμε λύση σε σημαντικά ζητήματα που παρέμεναν άλυτα για καιρό.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε στη συνέχεια ότι: Δεν ολοκληρώνεται μόνο το κατασκευαστικό κομμάτι. Επιλύσαμε και το πρόβλημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους συγκεκριμένους σταθμούς και της διασύνδεσής του με το κεντρικό σύστημα. Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι παρέλαβε άλυτο το συγκεκριμένο πρόβλημα και ως εκ τούτου ήταν ορατός ο κίνδυνος να ολοκληρωνόταν η κατασκευή των σταθμών, αλλά να μην μπορούν να λειτουργήσουν επειδή δεν θα μπορούσε ο κόσμος να επικυρώσει το εισιτήριό του.

Τέτοιες παράλογες καταστάσεις είχαμε να αντιμετωπίσουμε…, σχολίασε και πρόσθεσε: Ωστόσο, με τις κατάλληλες οδηγίες και ενέργειες και παρά τις αντιξοότητες της πανδημίας, καταφέραμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να το λύσουμε και αυτό. Και σε λιγότερο από δύο μήνες από σήμερα, οι εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού και της Νίκαιας θα μπορούν να απολαμβάνουν το Μετρό με άνεση και ασφάλεια.

Καραμανλής: Επόμενος στόχος Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ο κ. Καραμανλής κατέληξε τονίζοντας: Βέβαια η εντατική δουλειά θα συνεχιστεί. Επόμενος στόχος να είμαστε συνεπείς και με το δεύτερο σκέλος της δέσμευσής μας, οι άλλοι τρεις σταθμοί τους οποίους παραλάβαμε με πολύ σοβαρές καθυστερήσεις, Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς, να είναι έτοιμοι το 2022. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε μεθοδικά και σοβαρά, χωρίς μεγάλα λόγια.

Από την πλευρά του ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι: Η δημιουργία νέων υποδομών είναι επιβεβλημένη για την αναβάθμιση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες της πρωτεύουσας. Σημείωσε πως: Ο νέος σταθμός της Αγίας Βαρβάρας επεκτείνει το δίκτυο του Μετρό στη νευραλγική γραμμή που θα συνδέει την Αθήνα με τον Πειραιά και υπογράμμισε ότι: Με τη λειτουργία του νέου σταθμού, οι πολίτες της περιοχής θα δουν αμέσως βελτίωση όχι μόνο στις μετακινήσεις τους, αλλά και στην ποιότητα ζωής τους, καθώς έχει γίνει σημαντική δουλειά και στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.

Το έργο σε αριθμούς

  • Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό, Αγία Μαρίνα – Δημοτικό Θέατρο, αποτελείται από σήραγγα μήκους περίπου 7,55 χλμ., έξι νέους σταθμούς (Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο) και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού.
  • Το συμβατικό κατ’ αποκοπή τίμημα του έργου (συμπεριλαμβανομένων των απρόβλεπτων, απολογιστικών και αναθεώρησης) ανέρχεται στα 467.462 εκ. ευρώ.
  • Οι εργασίες στην επέκταση της Γραμμής 3 έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 83%. Στο τμήμα των τριών πρώτων σταθμών βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη οι δοκιμές των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων, ενώ σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται τα αρχιτεκτονικά τελειώματα και οι αποκαταστάσεις επιφανείας.
  • Πιο αναλυτικά, οι εργασίες πολιτικού μηχανικού (αρχιτεκτονικά, επιφάνειες, κ.λ.π.) έχουν ολοκληρωθεί κατά 90% στο σύνολο της επέκτασης και κατά 99,5% στους σταθμούς Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.
  • Οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες στο σύνολο της επέκτασης έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 69%, ενώ οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια είναι έτοιμοι σε ποσοστό 95% (το υπολειπόμενο 5% αφορά κυρίως σε δοκιμές).

Αρχές Ιουλίου έτοιμοι οι σταθμοί του μετρό

Εντός του Ιουνίου, προγραμματίζεται η διενέργεια της τελικής δοκιμαστικής λειτουργίας με συρμό, και μετά την ολοκλήρωσή της οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια θα είναι έτοιμοι για εμπορική λειτουργία στις αρχές Ιουλίου 2020.

Μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα γίνονται δοκιμές σε διάφορα συστήματα λειτουργίας του Μετρό (πυρανίχνευση, τηλεχειρισμός του συστήματος παροχής ισχύος έλξης, αερισμού, διανομής χαμηλής τάσης, κ.λ.π.). Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ αναμένεται να έχει έως τότε υλοποιήσει το σύστημα έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων, για την ομαλή λειτουργία των σταθμών. Οι επιφανειακοί χώροι δε, θα είναι πλήρως λειτουργικοί.

Σημειωτέον ότι οι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια έχουν σχεδιαστεί από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. με προτεραιότητα στα βιοκλιματικά χαρακτηριστικά. Εν τω μεταξύ, στο σταθμό του Πειραιά έχουν ολοκληρωθεί οι σκυροδετήσεις της πλάκας θεμελίωσης, στους σταθμούς Μανιάτικα και Δημοτικό Θέατρο έχουν ολοκληρωθεί οι σκυροδετήσεις, ενώ στο Δημοτικό Θέατρο είναι σε εξέλιξη εργασίες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων και εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού. Το σύνολο της επέκτασης της Γραμμής 3 αναμένεται να δοθεί σε εμπορική λειτουργία το καλοκαίρι του 2022.

Πηγή: naftemporiki.gr

Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Χωρίς κλιματιστικό θα κυκλοφορούν όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Newsteam 0 Comments

Χωρίς κλιματιστικό, παρά μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις, θα λειτουργούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, υπογράμμισε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής.

Μιλώντας στον RealFm, ο υπουργός Μεταφορών υπενθύμισε ότι η σύσταση του ΕΟΔΥ είναι τα κλιματιστικά να λειτουργούν μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τη χρήση των κλιματιστικών, διότι αυτή είναι η σύσταση των ειδικών, σημείωσε και πρόσθεσε ότι κατανοεί το πρόβλημα που δημιουργείται από τις υψηλές θερμοκρασίας, όμως η χώρα πήγε καλά στην πρώτη φάση της πανδημίας γιατί οι πολιτικοί δεν έκαναν του κεφαλιού τους, αλλά άκουγαν τους ειδικούς. Όταν λοιπόν οι ειδικοί λένε προσοχή στη χρήση των κλιματιστικών, αυτό θα κάνουμε, τόνισε.

Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι η χρήση της μάσκας είναι σχεδόν καθολική στα ΜΜΜ επισημαίνοντας ότι υπάρχουν και οι 300 βοηθοί επιβατών προκειμένου να υπενθυμίζουν τα απαραίτητα μέτρα σε όσους δεν τα τηρούν. Πρέπει να καταλάβουμε ότι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς φοράμε τη μάσκα, διότι πολλές φορές θα είναι σχεδόν αδύνατον να κρατήσουμε τις αποστάσεις. Εδώ, λοιπόν, χρειάζεται η επίκληση της κοινής λογικής και ατομική ευθύνη. Υπάρχουν σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στους συρμούς του μετρό και στα λεωφορεία, συγκεκριμένες σημάνσεις, που σου λένε που πρέπει να κάτσεις και πού όχι. Από εκεί και πέρα, ας προσπαθήσουμε όλοι με τον κοινό νου να προστατεύσουμε πρώτα τον εαυτό μας και μετά τους ανθρώπους που είναι δίπλα μας, υπογράμμισε ο υπουργός Μεταφορών.

Καραμανλής: Έγινε δεκτή η πρότασή μας να μην υπάρχουν κενές θέσεις στα αεροπλάνα

Αναφορικά με την πρόταση της Κομισιόν για τον τουρισμό, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής σημείωσε ότι η Ελλάδα είχε ζητήσει να απελευθερωθούν σιγά – σιγά οι αεροπορικές μεταφορές. Αυτό που ζητήσαμε είναι πρώτον να μην υπάρχουν κενές θέσεις, έγινε δεκτή η πρόταση του Έλληνα Πρωθυπουργού και είναι πολύ σημαντικό. Και οι ειδικοί λένε ότι η απόσταση της κενής θέσης δεν ήταν αρκετή για να διασφαλίσει την υγεία των επιβατών. Αυτό το οποίο τελικά εγκρίθηκε ως πιο λογικό είναι να φοράνε μάσκες μέσα στο αεροπλάνο. Αυτό το οποίο επίσης εμείς είχαμε πει και νομίζω ότι έγινε δεκτό είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχει διάκριση μεταξύ των χωρών μελών της ΕΕ. Πρέπει να γίνει ένα σταδιακό άνοιγμα των εσωτερικών συνόρων της Ευρώπης μεταξύ των χωρών που βρίσκονται σε παρόμοια επιδημιολογική κατάσταση.

Πηγή: pontos-news.gr

Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »