καμπάνια - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Louis Vuitton: Αγόρι από τη Λαμία πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια

Newsteam 0 Comments

24 Σεπτεμβρίου 2021 16:36 Δείτε το βιντεο Ο μικρός Ντίνος, είναι από τη Λαμία και ξεχωρίζει για τα υπέροχα μαλλιά και την μοναδική ομορφιά του, ενώ αποφάσισε πολύ μικρός να ακολουθήσει τα βήματα της μητέρας του, Heather Nomi Stigkas, στο χώρο του modeling, αναφέρει το lamiareport. Η διαφημιστική καμπάνια του διάσημου οίκου μόδας γυρίστηκε στη Μήλο, η οποία αναδείχθηκε ως το καλύτερο νησί στον κόσμο, σύμφωνα με το ταξιδιωτικό περιοδικό Travel+Leisure. Ένα μοναδικό σκηνικό με πολύχρωμο τοπίο με απαλές, αμμώδεις παραλίες, υποβρύχιες θαλάσσιες σπηλιές και επιβλητικούς γκρεμούς. Ο οίκος της Louis Vuitton αναφέρει χαρακτηριστικά: «η καμπάνια είναι μια υποβλητική ωδή στο εσωτερικό παιδί, που απελευθερώνεται σε μια ονειρεμένη απόκοσμη ομορφιά».

Διάβασε το »

Beyoncé: Η πρώτη μαύρη γυναίκα που φορά το εμβληματικό διαμάντι του Tiffany

Newsteam 0 Comments

H Beyoncé έγραψε ιστορία στη μόδα ως η πρώτη μαύρη γυναίκα που φόρεσε το εμβληματικό διαμάντι του Οίκου Tiffany’s 128,54 καρατίων. Η βραβευμένη με Grammy ερμηνεύτρια φορά το εκπληκτικό κόσμημα, το οποίο φέρει ένα από τα μεγαλύτερα κίτρινα διαμάντια στον κόσμο, καθώς εκείνη και ο ράπερ σύζυγός της Jay-Z, αποτελούν τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας της Tiffany & Co «About Love». «Η αγάπη είναι το διαμάντι που στολίζει τα κοσμήματα και την τέχνη», δήλωσε το πανίσχυρο ζευγάρι της showbiz . Το διαμάντι του Οίκου Tiffany ανακαλύφθηκε στη Νότια Αφρική το 1877. Έκτοτε το φόρεσε η Μαίρη Γουάιτχαουζ, σύζυγος του Αμερικανού διπλωμάτη Έντουιν Σέλντον Γουάιτχαουζ, η ηθοποιός του Χόλιγουντ Όντρεϊ Χέπμπορν και η τραγουδίστρια Λέιτι Γκάγκα. Στη φωτογράφιση της Beyoncé και του Jay-Z είναι η πρώτη φορά που το διαμάντι εμφανίζεται σε διαφημιστική καμπάνια, αναφέρει το Tiffany’s στο δελτίο τύπου. Η Beyoncé μοιράστηκε μερικές από τις εντυπωσιακές φωτογραφίες στη σελίδα της στο Instagram.

Διάβασε το »

Η Chanel χορεύει… ζεμπέκικο στην Ελλάδα μας μας

Newsteam 0 Comments

20 Αυγούστου 2021 21:14 Η καλοκαιρινή καμπάνια ομορφιάς του διάσημου γαλλικού οίκου έχει αέρα ελληνικό Η νέα καμπάνια της Chanel για το φετινό καλοκαίρι υμνεί τον απόλυτο προορισμό του καυτού ήλιου, του καταγάλανου ουρανού και της βαθιάς θάλασσας, την πανέμορφη Ελλάδα. Μέσα από ένα άκρως καλοκαιρινό βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram, ο κορυφαίος γαλλικός οίκος μόδας που είναι συνώνυμος με την πολυτέλεια και την κομψότητα, μας μαθαίνει πώς να πετύχουμε το απόλυτο καλοκαιρινό μακιγιάζ υπό τους ήχους του.. ελληνικού μπουζουκιού! Γυρισμένο στην Σαντορίνη, το βίντεο αυτό μαγεύει με τα χρώματα του και μας ξεσηκώνει με τους ήχους του ζεμπέκικου!

Διάβασε το »

Η Chanel χορεύει… ζεμπέκικο στην Ελλάδα μας

Newsteam 0 Comments

20 Αυγούστου 2021 21:14 Η καλοκαιρινή καμπάνια ομορφιάς του διάσημου γαλλικού οίκου έχει αέρα ελληνικό Η νέα καμπάνια της Chanel για το φετινό καλοκαίρι υμνεί τον απόλυτο προορισμό του καυτού ήλιου, του καταγάλανου ουρανού και της βαθιάς θάλασσας, την πανέμορφη Ελλάδα. Μέσα από ένα άκρως καλοκαιρινό βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram, ο κορυφαίος γαλλικός οίκος μόδας που είναι συνώνυμος με την πολυτέλεια και την κομψότητα, μας μαθαίνει πώς να πετύχουμε το απόλυτο καλοκαιρινό μακιγιάζ υπό τους ήχους του.. ελληνικού μπουζουκιού! Γυρισμένο στην Σαντορίνη, το βίντεο αυτό μαγεύει με τα χρώματα του και μας ξεσηκώνει με τους ήχους του ζεμπέκικου!

Διάβασε το »

Στην Times Square της Νέας Υόρκης η Έλενα Παπαρίζου!

Newsteam 0 Comments

Ως ένα από τα κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας του Spotify “EQUAL” είναι η Έλενα Παπαρίζου με τη φωτογραφία της να κοσμεί τη διάσημη πλατεία της Νέας Υόρκης, την Times Square. Τη φωτογραφία με το λαμπερό πρόσωπο της δημοφιλούς τραγουδίστριας στο μπάνερ της πλατείας, δημοσίευσε η Minos EMI, γράφοντας: «Η Νούμερο Ένα ποπ ντίβα Έλενα Παπαρίζου στην Times Square. Ως μια πρέσβειρα της καμπάνιας #SpotifyEQUAL, η Έλενα εμφανίζεται στην πινακίδα της πλατείας μαζί με άλλες γυναίκες καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο ώστε να προωθήσει την ενδυνάμωση των γυναικών στη μουσική βιομηχανία. Ο ουρανός είναι το ταβάνι βασίλισσα!». «Our #NumberOne Pop Diva Helena Paparizou in #NewYork#TimeSquareSpotify As an ambassador of the #SpotifyEQUAL campaign Helena is featured on New York’s Time Square billboard along with other female artists around the globe  so as to embrace women empowerment in music industry. Sky is the limit queen #HelenaPaparizou #Spotify».

Διάβασε το »

Μαράια Κάρεϊ: Η κόρη της έγινε μοντέλο σε καμπάνια

Newsteam 0 Comments

Η κόρη της Μαράια Κάρεϊ έγινε μεταξύ των προσώπων που συμμετέχουν στην καμπάνια της αμερικανικής εταιρείας παιδικών ενδυμάτων «OshKosh B’Gosh» με τίτλο «Today is Someday». Η κόρη της Μαράια Κάρεϊ, Μονρόε δείχνει το στιλ της στο σχολείο στην πρώτη διαφημιστική της καμπάνια και εμφανίζεται ως η μαμά της (Κάρεϊ) σε ηλικία 10 ετών, προβάλλοντας το όνειρό της να γίνει τραγουδίστρια. Στην καμπάνια για τον Μοχάμεντ Άλι ένα κόκκινο ποδήλατο εμφανίζεται στην ιστορία το οποίο τον οδήγησε στα ρινγκ. Ενώ για το συγκρότημα των «Outkast» αναδεικνύει τις αρχές του ντουέτου στην Ατλάντα, του Αντρέ 3000 με τον Μπιγκ Μπόι. «Αυτή η εκστρατεία αντιπροσωπεύει μια νέα, φρέσκια θέση για την εταιρεία, που γεφυρώνει το παρελθόν με το παρόν και υπερασπίζεται τα όνειρα, το θάρρος και την αποφασιστικότητα των παιδιών», δήλωσε ο Τζεφ Τζένκινς, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας. Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε το »

Ναόμι Κάμπελ: Η πρώτη της καμπάνια από τότε που έγινε μητέρα

Newsteam 0 Comments

Η Ναόμι Κάμπελ είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας της Burberry TB Summer Monogram. Αυτή είναι η πρώτη καμπάνια που πρωταγωνιστεί μετά τη γέννηση της κόρη της. Η «μαύρη γαζέλα» συνεργάζεται με τον φίλο της και σχεδιαστή μόδας Ρικάρντο Τίσι. «Είναι πάντα τόσο μαγικά να συνεργάζεσαι με τον Ρικάρντο – έρχεται κάθε φορά με απίστευτες ιδέες, και τις μοιράζεται. Γι αυτό μου αρέσει να είμαι ένας κενός καμβάς», δήλωσε η ίδια. Από τη μεριά του, ο σχεδιαστής υπογραμμίζει: «Η Ναόμι έχει μεταφυσική ομορφιά και ενέργεια. Χαρακτηρίζεται από έναν διαχρονικό κλασικισμό σε συνδυασμό με τον αυθορμητισμό του καλοκαιριού». Στις εικόνες που δημοσιεύει ο διάσημος οίκος και η Vogue στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Ναόμι ποζάρει με μαγιό και χρυσά, κοσμήματα αλλά και με σύνολα για το καλοκαίρι συνδυασμένα με αξεσουάρ όπως καπέλο, τσάντα τζάκετ,- με το μονόγραμμα της εταιρείας. Σύνολα άνετα σε χρώματα της θάλασσας, γαλάζιου και γκρι. «Αυτή τη στιγμή, ονειρεύομαι να είμαι δίπλα στον ωκεανό και να νιώθω την άμμο κάτω από τα πόδια μου, υποθέτω όπως όλοι». Και συνεχίζει η σούπερ σταρ: «Λατρεύω ιδιαίτερα το μπικίνι και τα μακριά παντελόνια. Τα υφάσματα είναι υπέροχα. Είναι άνετα και μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες. Ένιωσα πολύ κομψή – είναι κομψά μέσα στην απλότητά τους». Κάθε φορά που τα φλας πέφτουν πάνω της η Ναόμι Κάμπελ στέκεται αγέρωχη μπροστά από τον φακό. Ωστόσο εξακολουθεί να αισθάνεται δέος στην βαρύτητα του ονόματος του οίκου. «Ο οίκος Burberry ξεκίνησε από το 1856 και θεωρείται θεσμός. Νιώθω σαν να εκπροσωπώ τη χώρα μου», αναφέρει. «Αισθάνομαι ότι το βρετανικό στυλ και η μόδα καθοδηγούν πάντα τις τάσεις. Δεν φοράμε απλώς το ρούχο, το ζούμε», καταλήγει η Ναόμι. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε το »

Η Dua Lipa είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Versace

Newsteam 0 Comments

Στην πιο πρόσφατη καμπάνια του οίκου Versace πρωταγωνιστεί η Dua Lipa, προσθέτοντας ένα ακόμη στη λίστα των επιτευγμάτων της. Η τραγουδίστρια της ποπ με εντελώς νέα εμφάνιση και κόκκινα μαλλιά φωτογραφήθηκε με δημιουργίες του ιταλικού οίκου μόδας από τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021 ποζάροντας στον φωτογραφικό φακό των θρυλικών Mert Alas και Marcus Piggott. Η τραγουδίστρια του «Levitating» προβάλλει βασικά κομμάτια του οίκου από την επερχόμενη κολεξιόν, όπως τσάντες με διακοσμητικά στοιχεία με τη σήμα κατατεθέν μέδουσα και τακούνια πλατφόρμες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Versace «επιστράτευσε» τη Lipa, καθώς η ίδια η επικεφαλής του οίκου, Ντονατέλα Βερσάτσε συχνά επιμελείται τις εμφανίσεις της τραγουδίστριας στο κόκκινο χαλί τελετών απονομής βραβείων. Πιο πρόσφατα, η Dua Lipa παρακολούθησε την 63η τελετή απονομής των Μουσικών Βραβείων Grammy, φορώντας ένα φόρεμα με αλυσίδα με την υπογραφή Versace. Επιπλέον τη βραδιά απονομής των Αμερικανών Μουσικών Βραβείων – American Music Awards επέλεξε μίνι φόρεμα με αστερίες από τη συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2021 του οίκου. Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Διάβασε το »

Τζένιφερ Άνιστον: Είμαι ευλογημένος άνθρωπος

Newsteam 0 Comments

Η Τζένιφερ Άνιστον πρωταγωνιστεί στην αμερικανική δραματική τηλεοπτική σειρά «The Morning Show» μαζί με τη Ρις Γουίδερσπουν και τον Στιβ Καρέλ, για δεύτερη σεζόν στο τηλεοπτικό δίκτυο Apple TV+. Αυτό το διάστημα είναι και το κεντρικό πρόσωπο διαφημιστικής καμπάνιας. Όμως μετά από μία πολυάσχολη μέρα η Τζένιφερ Άνιστον εξακολουθεί να αφιερώνει χρόνο για να δει το ηλιοβασίλεμα, αποκαλύπτει σε συνέντευξή της στο People. «Είναι η αγαπημένη μου στιγμή», λέει. «Μακάρι να μπορούσαμε να παγώσουμε τον χρόνο σε αυτήν τη μαγική ώρα. Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να πούμε». Αποκαλύπτει ακόμα ότι είναι λάτρης του διαλογισμού. «Κάνω διαλογισμό κάθε μέρα», λέει. «Αυτό είναι αρκετό και γράφω». Όταν ρωτήθηκε πώς θα περιέγραφε τη ζωή της αυτή τη στιγμή, η Τζένιφερ αναφέρει: «Ζω σε ένα πραγματικά ήσυχο μέρος. Έχω μια δουλειά που μου αρέσει, έχω ανθρώπους στη ζωή μου που είναι τα πάντα για μένα και έχω δύο όμορφα σκυλιά». Και καταλήγει: «Είμαι ένας πολύ τυχερός και ευλογημένος άνθρωπος». Όσο για την «ευτυχία», η σταρ αναφέρει: «Είναι τόσο απλό. Δεν υπάρχουν σημάδια για αυτό. Υπάρχουν μόνο στιγμές που απλά νιώθεις…». «Η αυτογνωσία είναι το κλειδί» προσθέτει. Συμπληρώνει ακόμα ότι θα ήθελε ο κόσμος να τη θυμάται για το ότι κάνει τους γύρω της να γελούν. «Έχω καλή καρδιά και είμαι υπέροχη φίλη. Ζω με αγάπη», λέει. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε το »

Zendaya: H σταρ της τελευταίας καμπάνιας του Valentino

Newsteam 0 Comments

Η νέα «μούσα» του Valentino Τον περασμένο Δεκέμβριο, ανακοινώθηκε ότι η Zendaya θα είναι η νέα «μούσα» του Valentino και τώρα είναι το πετράδι στην καμπάνια για την κολεξιόν SS21 του ιταλικού οίκου. Με τίτλο Valentino Collezione Milano, η κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2021 είναι «μια κολεξιόν που εκφράζει ριζοσπαστική στάση, μέσω δημιουργικότητας»· μια ρήση που θα μπορούσε απόλυτα να ταιριάζει στην ίδια την 24χρονη ηθοποιό. Στην καμπάνια που συνοδεύει την κολεξιόν, ο φακός του Michael Bailey Gates αιχμαλωτίζει την Zendaya η οποία φορά τζην και ένα μισοξεκούμπωτο μπόχο πουκάμισο. Στον μηρό της, η τσάντα χειρός Valentino Garavani Roman Stud. Σε άλλο σημείο του βίντεο, η Zendaya, φορώντας ένα ροζ overshirt, παίρνει μια απείθαρχη πόζα. Στην αναζήτηση του διευθυντή δημιουργικού Pierpaolo Piccioli να «επανανοηματοδοτήσει τους κώδικες του οίκου» αυτή τη σεζόν, η Zendaya συμβολίζει την πρώτη επίσημη «DiVa» του Valentino. Για τον Piccioli, μια ντίβα είναι κάποια που «ζει μέσα στην ισχύ των αξιών της και ακολουθεί ένα μάντρα ενσυναίσθησης και σχέσης». «Ενσαρκώνει και αντιπροσωπεύει τέλεια αυτό που είναι ο Valentino και τις θέσεις του· ξεχωριστή και με αυτοπεποίθηση, καθ’ οδόν προς το να επανακαθορίσει», είπε για τη Zendaya ο Piccioli.

Διάβασε το »

Η Rihanna πήγε για πικ νικ με φλοραλ εσώρουχα

Newsteam 0 Comments

Η νέα συνεργασία της Rihanna με την savage X Fenty, μας έδωσε μια επική φωτογράφιση που άφησε λίγα στην φαντασία. Η όμορφη τραγουδίστρια λάνσαρε την εταιρεία εσωρούχων της με τον πιο άμεσο τρόπο, φορώντας τα δηλαδή. View this post on Instagram A post shared by SAVAGE X FENTY BY RIHANNA (@savagexfenty) Η ποπ τραγουδίστρια- που αξίζει αναφερθεί πως έχει στην συλλογή της 9 βραβεία Grammy, φωτογραφίζεται στην εξοχή, κάνοντας πικ νικ, φορώντας φλοραλ εσώρουχα. View this post on Instagram A post shared by SAVAGE X FENTY BY RIHANNA (@savagexfenty) Το ρετρό στυλ της φωτογράφισης κάνει τη διαφορά. Μαζί με τις εκπληκτικές αναλογίες της φυσικά.

Διάβασε το »