Ειδήσεις για Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) - Spoiler και νέα

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και μέσω των ΚΕΠ

Newsteam 0 Comments

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και μέσω των ΚΕΠ διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Αριθμ. 13909/31-3-2021 – ΦΕΚ Τεύχος B’ 1396/08.04.2021Καθορισμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ που διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ – ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣαποφασίζουμε: Άρθρο 1Καθορισμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών που διεκπεραιώνονται και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) 1. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, οι οποίες μπορεί να διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) κατά τα προβλεπόμενα από το άρθρο 31 του ν. 3013/2002 (Α’ 102), είναι οι ακόλουθες: 1.1 Εκτύπωση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου1.2 Εκτύπωση ετήσιου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου1.3 Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέ-λους1.4 Ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθένειας1.5 Βεβαίωση προϋπηρεσίας για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ1.6 Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ1.7 Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας1.8 Βεβαίωση απογραφής1.9 Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών1.10 Ασφαλιστική ικανότητα1.11 Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση1.12 Ενημέρωση ασφαλισμένων για συμβάσεις παρ. 9 του άρθρου 39 του ν. 4387/2016 (Δ.Π.Υ), όπως ισχύει.1.13 Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας ασφάλισης, επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών από 1/1/20211.14 Αίτηση για αμφισβήτηση οφειλής ν. 4554/2018), όπως ισχύει 2. Η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης για τις αναφερόμενες στην παρ. 1 διαδικασίες διεκπεραιώνεται και μέσω τηλεδιάσκεψης, σύμφωνα με το άρθρο 33 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Άρθρο 2Διαδικασία υποβολής της αίτησης για διεκπεραίωσή της από τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. 1. Η διαδικασία υποβολής της αίτησης για τη διεκπεραίωση κάθε μίας από τις αναφερόμενες στην παρ. 1 του άρθρου 1 υπηρεσίες, διενεργείται μέσω πιστοποιημένου υπαλλήλου του Κ.Ε.Π. Ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. εισέρχεται στην αντίστοιχη ηλεκτρονική υπηρεσία του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-E.Φ.Κ.Α.), η οποία διατίθεται μέσω του ενιαίου περιβάλλοντος εργασίας των υπαλλήλων των Κ.Ε.Π. (εξωτερικές εφαρμογές), κατόπιν αυθεντικοποίησής του με…

Διάβασε το »

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και διοικητικές διαδικασίες του oaed.gr μέσω ΚΕΠ

Newsteam 0 Comments

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και διοικητικές διαδικασίες του ΟΑΕΔ μέσω ΚΕΠ Διεκπεραιώνονται και από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθορίζονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και διοικητικές διαδικασίες του ΟΑΕΔ που θα μπορούν να διεκπεραιώνονται στο εξής και από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στον e-ΕΦΚΑ, θα μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ αιτήματα πολιτών για τις εξής ηλεκτρονικές διαδικασίες: 1. Εκτύπωση μηνιαίου ή ετήσιου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου 2. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους 3. Ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθενείας 4. Βεβαίωση προϋπηρεσίας για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ 5. Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ 6. Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας 7. Βεβαίωση απογραφής 8. Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών 9. Ασφαλιστική ικανότητα 10. Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση 11. Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας και επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών 12. Αίτηση για αμφισβήτηση οφειλής κατά τη διαδικασία του Ν. 4554/2018 13. Ενημέρωση ασφαλισμένων για συμβάσεις της παραγράφου 9 του άρθρου 39 του Ν. 4387/2016 (Δελτία Παροχής Υπηρεσιών) Η υποβολή των ανωτέρω αιτημάτων για καθεμία από τις υπηρεσίες που προαναφέρθηκαν διενεργείται από τους πιστοποιημένους υπαλλήλους του ΚΕΠ που καταχωρούν -καθ’ υπόδειξη του αιτούντος- τα στοιχεία του και ειδικότερα τον ΑΜΚΑ, τον ΑΦΜ και κάθε άλλο στοιχείο που απαιτείται για την κάθε υπηρεσία. Στη συνέχεια, ο υπάλληλος του ΚΕΠ προβαίνει στην ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης για λογαριασμό του αιτούντος, αφού προηγουμένως ο τελευταίος έχει δώσει εγγράφως τη συναίνεσή του μέσω ειδικού εντύπου που υπογράφει. Με βάση τα δεδομένα της αίτησης και τα αποτελέσματα των διασταυρώσεων (που διενεργούνται ηλεκτρονικά), εκδίδεται –επίσης ηλεκτρονικά- ή ζητούμενη βεβαίωση, απόφαση ή πιστοποιητικό που αποτελεί έγκυρη διοικητική…

Διάβασε το »

Ηλεκτρονικά τα ραντεβού για εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ

Newsteam 0 Comments

Ηλεκτρονικά τα ραντεβού για εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ Με ηλεκτρονικά ραντεβού η επίσκεψη των πολιτών στα ΚΕΠ Οι πολίτες προγραμματίζουν άμεσα και με ακρίβεια την επίσκεψή τους στα ΚΕΠ Διαθέσιμη είναι από την Τετάρτη 31.3.2021 η πλατφόρμα rantevou.kep.gov.gr, προκειμένου οι πολίτες να κλείνουν ραντεβού για να επισκεφτούν το ΚΕΠ που τους εξυπηρετεί. Σκοπός είναι να διευκολύνονται να προγραμματίζουν την επίσκεψή τους στο κατάστημα της επιλογής τους άμεσα και με ακρίβεια, αποφεύγοντας ταλαιπωρία και συνωστισμό, κάτι που αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω των ειδικών συνθηκών που έχει προκαλέσει η πανδημία. Η πλατφόρμα αξιοποιεί τις υπηρεσίες του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Η είσοδος γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για τη νόμιμη μετάβαση στο ΚΕΠ, μετά την οριστικοποίηση του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων ραντεβού ή και της παραλαβής του σχετικού αποδεικτικού με e-mail, εφόσον έχει συμπληρωθεί το αντίστοιχο πεδίο. Σύμφωνα με τα τελευταία μέτρα για την πανδημία το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ είναι 07.30-15.00 Η επίσκεψη γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού και αφορά στο σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται από τα ΚΕΠ. Για τους πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους Η πλατφόρμα για ηλεκτρονικά ραντεβού για εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ https://rantevou.kep.gov.gr/

Διάβασε το »

Αίτηση αποζημίωσης εξόδων κηδείας – ταφής ή αποτέφρωσης και μέσω ΚΕΠ

Newsteam 0 Comments

Αίτηση αποζημίωσης εξόδων κηδείας – ταφής ή αποτέφρωσης και μέσω ΚΕΠ Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης αποζημίωσης εξόδων κηδείας – ταφής ή αποτέφρωσης Αριθμ. 5322 ΕΞ 2021 – ΦΕΚ Τεύχος B’ 778/27.02.2021Καθορισμός διοικητικής διαδικασίας αίτησης αποζημίωσης εξόδων κηδείας – ταφής ή αποτέφρωσης και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ – ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣαποφασίζουμε: Άρθρο 1Υποβολή αίτησης στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) 1. Η ηλεκτρονική υποβολή αίτησης αποζημίωσης εξόδων κηδείας – ταφής ή αποτέφρωσης, σε περίπτωση θανάτου εν ενεργεία άμεσα ασφαλισμένου ή συνταξιούχου του e-ΕΦΚΑ σύμφωνα με τις καταστατικές διατάξεις των ενταχθέντων τ. Φορέων, μπορεί να διεκπεραιώνεται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) κατά τα προβλεπόμενα από το άρθρο 31 του ν. 3013/2002 (Α’ 102), όπως ισχύει. Η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης διεκπεραιώνεται και μέσω τηλεδιάσκεψης σύμφωνα με το άρθρο 33 του νόμου 4704/2020 (Α’ 133). 2. Για τη διεκπεραίωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας, πρέπει προηγουμένως η επιχείρηση που ανέλαβε την τελετή να έχει εκδώσει το αντίστοιχο παραστατικό δαπανών με τα στοιχεία του αιτούντος και να το έχει καταχωρίσει ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική υπηρεσία του e-Ε.Φ.Κ.Α. Άρθρο 2Διαδικασία υποβολής της αίτησης από τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. 1. Η διαδικασία υποβολής της αίτησης διενεργείται μέσω πιστοποιημένου υπαλλήλου του Κ.Ε.Π. Ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-E.Φ.Κ.Α.), η οποία διατίθεται μέσω του ενιαίου περιβάλλοντος εργασίας των υπαλλήλων των ΚΕΠ (εξωτερικές εφαρμογές), κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τους Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης και πιστοποιείται ως χρήστης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας: «Ηλεκτρονική υπηρεσία πληρωμής εξόδων κηδείας». Στη συνέχεια ο πιστοποιημένος υπάλληλος του Κ.Ε.Π καταχωρεί στην ηλεκτρονική υπηρεσία τα στοιχεία του αιτούντος και ειδικότερα το Επώνυμο, το Όνομα, τον ΑΜΚΑ και τον ΑΦΜ και προβαίνει στην υποβολή της αίτησης…

Διάβασε το »

Εμβόλιο κορονοϊού. Πως κλείνουμε ραντεβού μέσω ΚΕΠ για εμβολιασμό

Newsteam 0 Comments

Εμβόλιο κορονοϊού. Πως κλείνουμε ραντεβού μέσω ΚΕΠ για εμβολιασμό Πως κλείνουμε ραντεβού μέσω ΚΕΠ για το εμβόλιο κορονοϊού Αριθμ. 1042 ΕΞ 2021 – ΦΕΚ Τεύχος B’ 86/15.01.2021Καθορισμός διαδικασίας ενημέρωσης και επιβεβαίωσης της προγραμματισμένης ημερομηνίας εμβολιασμού του πολίτη μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣαποφασίζουμε: Άρθρο 1Διεκπεραίωση διαδικασίας διαχείρισης και επιβεβαίωσης συνεδρίας εμβολιασμού μέσω των ΚΕΠ 1. Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να ελέγξει αν ανήκει σε κάποια από τις ομάδες προς εμβολιασμό, σύμφωνα με τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών μέσω εξυπηρέτησης από υπάλληλο του ΚΕΠ Ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. εισέρχεται στην ιστοσελίδα http://emvolio.gov.gr και διαπιστώνει αν το φυσικό πρόσωπο πληροί τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών προκειμένου να προγραμματίσει την ημερομηνία συνεδρίας εμβολιασμού, εισάγοντας το επώνυμο και τον ΑΜΚΑ του φυσικού προσώπου. 2. Τα φυσικά πρόσωπα, που πληρούν τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, μπορούν να προγραμματίσουν την ημερομηνία συνεδρίας εμβολιασμού μέσω πιστοποιημένου υπαλλήλου του Κ.Ε.Π. Ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. εισέρχεται στην Πλατφόρμα Διαχείρισης Συνεδριών Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, η οποία  λειτουργεί μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ) κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τους Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης. Στη συνέχεια εισάγει τον ΑΜΚΑ του φυσικού προσώπου, ο οποίος μπορεί να επιλέξει το εμβολιαστικό κέντρο που επιθυμεί από μία λίστα που εμφανίζεται στην οθόνη. 3. Η Πλατφόρμα Διαχείρισης Συνεδριών Εμβολιασμού παρουσιάζει τα διαθέσιμα χρονικά διαστήματα για τα οποία μπορεί το φυσικό πρόσωπο να προγραμματίσει τη συνεδρία εμβολιασμού. Μετά την επιλογή του επιθυμητού χρονικού διαστήματος προτείνονται τα διαθέσιμα χρονικά διαστήματα για τον προγραμματισμό του επαναληπτικού εμβολιασμού του φυσικού προσώπου, με την επιλογή του οποίου ολοκληρώνεται η διαδικασία. 4. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το φυσικό πρόσωπο λαμβάνει τον μοναδικό κωδικό αριθμό ραντεβού, μοναδικό αναγνωριστικό…

Διάβασε το »