Ηλεκτρονικό εμπόριο - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Ηνωμένο Βασίλειο: Άνοιγμα της Amazon με 10χιλιάδες θέσεις εργασίας

Newsteam 0 Comments

Ο αμερικανικός κολοσσός του διαδικτυακού εμπορίου Amazon ανακοίνωσε σήμερα τη δημιουργία 10.000 θέσεων εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2021, κυρίως χάρη στο άνοιγμα νέων κέντρων διανομής προκειμένου να καλυφθεί η αύξηση της ζήτησης που καταγράφηκε με την πανδημία. Οι νέες θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν θα αφορούν τις διοικητικές υπηρεσίες, τα κέντρα δεδομένων Amazon Web Services και τη διανομή, σε αρκετές μεγάλες πόλεις, μεταξύ των οποίων στο Λονδίνο, το Μάντσεστερ και το Εδιμβούργο. Η Amazon, που επένδυσε πάνω από 23 δισεκ. δολάρια στη χώρα από το 2010, θα ανοίξει ένα κέντρο υποδοχής δεμάτων και τέσσερα νέα κέντρα διανομής. «Δημιουργούμε χιλιάδες καλές θέσεις εργασίας σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και σε ένα εύρος υπηρεσιών με πολύ καλές αποδοχές», δήλωσε σε ανακοίνωση ο Τζον Μπάμφρι, επικεφαλής της Amazon στη χώρα. Ο Βρετανός υπουργός Επιχειρήσεων Κουάζι Κουάρτενγκ, δηλώσεις του οποίου περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση της Amazon, χαρακτήρισε την κίνηση αυτή «τεράστια ψήφο εμπιστοσύνης στη βρετανική οικονομία», που θα βοηθήσει τη χώρα μετά την πανδημία. Αξίζει να σημειωθεί πως ο όμιλος θα αυξήσει το συνολικό αριθμό των εργαζομένων του στη χώρα σε 55.000 άτομα έως τα τέλη του έτους, σύμφωνα με ανακοίνωση.

Διάβασε το »

Amazon: Σκάνδαλο με επί πληρωμή πεντάστερες κριτικές

Newsteam 0 Comments

Oργανωμένη απάτη ψευδών reviews στο Amazon που ενδεχομένως εμπλέκει 200.000 άτομα έχει αποκαλυφθεί από μια ομάδα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Οι ψευδείς κριτικές πέντε αστέρων κάνουν τους πελάτες να έχουν περισσότερες από δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν προϊόντα, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να αυξάνονται σημαντικά. Η ομάδα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο SafetyDetectives αποκάλυψε μια βάση δεδομένων με πάνω από 13 εκατομμύρια μηνύματα μεταξύ προμηθευτών και πελατών που επιθυμούν να παρέχουν ψευδείς κριτικές σε αντάλλαγμα δωρεάν προϊόντων. Σύμφωνα με τα δεδομένα, αυτοί οι πωλητές της Amazon στέλνουν στους “πελάτες” μια λίστα με είδη και προϊόντα για τα οποία χρειάζονται κριτικές πέντε αστέρων.Αφού ο πελάτης αγοράσει το προϊόν και γράψει μια κριτική, θα στείλει μήνυμα στον προμηθευτή με έναν σύνδεσμο για το προφίλ του στο Amazon και τα στοιχεία του PayPal, προτού λάβει μια επιστροφή χρημάτων για το προϊόν. Με την επιστροφή χρημάτων εκτός ιστότοπου αλλά μέσω PayPal, οι συναλλαγές φαίνονται νόμιμες και έτσι επιτρέπεται στους πελάτες να διατηρήσουν και το προϊόν πέρα από την επιστροφή των χρημάτων ως πληρωμή για την καλή κριτική που έκαναν.Οι πωλητές έστελναν επίσης οδηγίες στους “πελάτες” για να κάνουν τις κριτικές τους πιο αξιόπιστες και να αποφύγουν τον εντοπισμό από την ομάδα εποπτείας της Amazon. Σε αυτά περιλαμβάνονται η αναμονή λίγων ημερών πριν από τη δημοσίευση και η διασφάλιση ότι οι κριτικές είχαν πολλές λέξεις και μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου και δεν ήταν μόνο λίγες θετικές λέξεις.Το Amazon και άλλοι διαδικτυακοί γίγαντες τεχνολογίας, όπως το Facebook, έχουν υποστεί αυξανόμενη πίεση από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) για να κάνουν περισσότερα για να αντιμετωπίσουν την αύξηση ψευδών κριτικών στις πλατφόρμες τους.Τον Απρίλιο του Facebook ανακοίνωσε ότι έχει μπλοκάρει και αποσύρει 16.000 groups που πωλούσαν ψεύτικες κριτικές σε εταιρείες…

Διάβασε το »

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ξεπέρασαν τα 90 εκατομμύρια οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2020

Newsteam 0 Comments

Περισσότερες από 90 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2020, ένα έτος – σταθμό, σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.     Όπως προκύπτει από τα σχετικά στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης τόσο οι ψηφιακές υπηρεσίες όσο και οι διαλειτουργικότητες αυξήθηκαν κατακόρυφα τόσο σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες όσο και την αυτόματη άντληση στοιχείων μεταξύ φορέων του Δημοσίου για λογαριασμό των πολιτών.       Συγκεκριμένα, και ειδικότερα εν μέσω πανδημίας, τα συστήματα του Δημοσίου είτε «μίλησαν μεταξύ τους», είτε παρείχαν ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες αθροιστικά περισσότερες από 90.000.000 φορές, αποτρέποντας έως αντίστοιχο αριθμό φυσικών επισκέψεων από πολίτες προς υπηρεσίες. Μάλιστα, στον αριθμό αυτό δεν συνυπολογίζονται οι υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις που εκδόθηκαν μέσω του gov.gr, καθώς για οι συγκεκριμένες υπηρεσίες παρέχονται μέσω κωδικών web banking. Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες έχουν ξεπεράσει τα 2,5 εκατομμύρια έγγραφα, συνεπώς ο τελικός αριθμός του 2020 προσεγγίζει τα 95 εκατομμύρια.     Ο αριθμός αυτός είναι πάνω από 10 φορές μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο του 2018, όταν πραγματοποιήθηκαν 8.780.889 συναλλαγές και σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερος από αυτόν του 2019 (34.688.318 συναλλαγές). Ειδικότερα, μέσα στο 2020 πραγματοποιήθηκαν 54.000.000 συναλλαγές με τη χρήση των κωδικών του Taxisnet στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δημοσίου. Πρόκειται για δωδεκαπλασιασμό των συναλλαγών συγκριτικά με το 2018 και για αύξηση 86% σε σχέση με το 2019, που ο αντίστοιχος αριθμός ανερχόταν στις 29.000.000 συναλλαγές. Καταλύτης στη ραγδαία αύξηση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών υπήρξε το gov.gr, το οποίο συγκεντρώνει σήμερα 1.120 ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε ένα ενιαίο και φιλικό προς τον χρήστη ψηφιακό περιβάλλον.     Επιπλέον, το προηγούμενο έτος σημειώθηκε μεγάλη ανάπτυξη στις υπηρεσίες που επιτρέπουν στα συστήματα του Δημοσίου…

Διάβασε το »