ηλεκτροδότηση - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

ΔΕΔΔΗΕ. Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σήμερα

Newsteam 0 Comments

ΔΕΔΔΗΕ. Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σήμερα Προγραμματισμένες και έκτακτες διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης Δείτε τις Προγραμματισμένες Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σε κάθε δήμο Έκτακτες διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος Για τις έκτακτες διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος δείτε τις ανακοινώσεις της ΔΕΔΔΗΕ Βλάβες – Διακοπές Ρεύματος Σε περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με το Κέντρο Βλαβών Τηλέφωνα για Βλάβες Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης 11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες: Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00 Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια. Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500 Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500 Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν  περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.). Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR. Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του…

Διάβασε το »

ΔΕΔΔΗΕ. Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος στην Αττική 06-08-2021

Newsteam 0 Comments

ΔΕΔΔΗΕ. Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος στην Αττική 06-08-2021 Οι περιοχές Αττικής με εκ περιτροπής διακοπές της ηλεκτροδότησης Διακοπές ηλεκτροδότησης στην Αττική Ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι σήμερα, 6 Αυγούστου 2021, αναμένεται να πραγματοποιηθούν μετά από σχετική εντολή του ΑΔΜΗΕ εκ περιτροπής διακοπές της ηλεκτροδότησης στην Αττική, οι οποίες είναι αναγκαίες για τη διατήρηση του ισοζυγίου παραγωγής/ζήτησης, προκειμένου να διασφαλισθεί η ομαλή λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος της ηπειρωτικής χώρας. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια έγκαιρης ενημέρωσης όλων των πολιτών. Κατά τη διάρκεια των διακοπών του ηλεκτρικού ρεύματος, ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή στους πολίτες στα ακόλουθα: -Να αποφεύγουν τη χρήση ανελκυστήρων προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο εγκλωβισμού τους. -Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η ηλεκτροδότηση μπορεί να επανέλθει ανά πάσα χρονική στιγμή και άρα όλες οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις θα πρέπει να θεωρούνται διαρκώς «υπό τάση». Τέλος υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες παρακαλούνται κατά τις ώρες αιχμής 13:00- 15:00 και 18:00-22:00 να: -Αποφεύγουν τη χρήση των ηλεκτροβόρων συσκευών (πλυντήριο, φούρνος, θερμοσίφωνας κ.λπ.) και να τη μεταθέτουν κατά τις λοιπές ώρες (εκτός αιχμής). -Ρυθμίζουν τη θερμοκρασία των κλιματιστικών στους 26 βαθμούς. Η λελογισμένη χρήση των ηλεκτρικών συσκευών κατά τη διάρκεια των ακραίων αυτών καιρικών συνθηκών, θα συμβάλλει καθοριστικά στην εξοικονόμηση ενέργειας, διασφαλίζοντας την υγεία, την ασφάλεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών. Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τη λύπη του για την ταλαιπωρία των πολιτών και τους ευχαριστεί εκ των προτέρων για την ενεργό συμμετοχή τους στις προσπάθειες περιορισμού της κατανάλωσης ρεύματος. Οι περιοχές Αττικής με εκ περιτροπής διακοπές της ηλεκτροδότησης Βριλήσσια, Χαλάνδρι, Πάτημα Χαλανδρίου, Πεντέλη, Γέρακας, Πολύδροσο Βούλα, Βάρη, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα, Καβούρι, Γλυφάδα, Λαγονήσι, Αγία Μαρίνα Κηφισιά, Πεύκη, Νέο Ηράκλειο, Μεταμόρφωση, Μαρούσι, Μενίδι, Νέα Φιλαδέλφεια, Λυκόβρυση,…

Διάβασε το »

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα. Δήλωση βλάβης ηλεκτρονικά

Newsteam 0 Comments

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα. Δήλωση βλάβης ηλεκτρονικά Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος. Πρόγραμμα διακοπών. ΔΕΔΔΗΕ – ΔΕΗ Τηλέφωνα για Βλάβες Βλάβες – Διακοπές Ρεύματος Σε περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με το Κέντρο Βλαβών Τηλέφωνα για Βλάβες Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης 11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες: Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00 Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια. Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500 Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500 Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν  περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.). Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR. Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για  περαιτέρω ενέργειες. Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει  καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως…

Διάβασε το »

Μητσοτάκης: Μείωση στο λογαριασμό της ΔΕΗ όσων δεν είχαν ρεύμα

Newsteam 0 Comments

Ο πρωθυπουργός ζήτησε από το πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ τη μείωση των λογαριασμών όσων νοικοκυριών δεν είχαν ρεύμα αυτές τις ημέρες Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της εισήγησης του στη Κ.Ο ζήτησε από το πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ τη μείωση στους λογαριασμούς των νοικοκυριών που είχα μείνει χωρίς ρεύμα τις τελευταίες ημέρες, ως ένδειξη καλής θέλησης. Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θα υπάρξουν ανακοινώσεις από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού τις επόμενες μέρες σε αυτήν την κατεύθυνση ως μία έμπρακτη αναγνώριση της ταλαιπωρίας που υπέστησαν οι πελάτες της επιχείρησης». Παράλληλα, ο ίδιο τόνισε πως «θα μάθουμε λοιπόν από αυτή την κρίση, θα γίνουμε καλύτεροι και στο ζήτημα της διαχείρισης της κρίσης». Ο κ. Μητσοτάκης συμπλήρωσε πως είναι δικαιολογημένη η οργή των κατοίκων που αντιμετώπισαν βλάβες ηλεκτροδότησης ενώ ευχαριστήσε τους ανθρώπους που κατέβαλλαν προσπάθειες για την αποκατάσταση των ζημιών. Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού «Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι βρέθηκαν και βρίσκονται ακόμα στο πεδίο. Η εντολή ήταν σαφής: κανείς δεν θα γυρίσει σπίτι του μέχρι να ηλεκτροδοτηθεί και το τελευταίο σπίτι και εκτιμώ ότι μέχρι το τέλος της ημέρας όλες οι ζημιές θα έχουν πια αποκατασταθεί. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τους πολίτες για την υπομονή την οποία επέδειξαν. Η κακοκαιρία αυτή ανέδειξε χρόνια προβλήματα τα οποία έχουμε ως προς τα κρίσιμα δίκτυα υποδομής. Χωρίς να μπω σε μεγάλες λεπτομέρειες θα πω μόνο ότι οι επενδύσεις στο ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία δεκαετία μειώθηκαν κατά σχεδόν 75%». «Οι μικρές λεπτομέρειες αποκτούν την ξεχωριστή τους σημασία οι υπηρεσίες πρέπει να οργανώνουν ένα καλύτερο και φιλικότερο σύστημα επικοινωνίας, οι οργανισμοί πρέπει να μπορούν να απαντούν στα αιτήματα των πολιτών και οι οργανισμοί οφείλουν -όπως πιστεύω ότι από ένα σημείο και…

Διάβασε το »

Πατούλης δείχνει ΔΕΔΔΥΕ για το μπάχαλο στην ηλεκτροδότηση.

Newsteam 0 Comments

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης μιλώντας το πρωί στην δημόσια τηλεόραση επέρριψε τις ευθύνες για τις βλάβες στην ηλεκτροδότηση που παραμένουν μέχρι και αυτή την ώρα σε πολλές περιοχές,  στον ΔΕΔΔΥΕ.  Όπως είπε, ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Πατούλης  ο ΔΕΔΔΥΕ  υποχρεούται να πάει να κόψει τα δέντρα που βρίσκονται κοντά σε ηλεκτροφόρα καλώδια. Επίσης τόνισε ότι στις συναντήσεις που γίνονται ανά διαστήματα για την προετοιμασία σέ τυχόν έκτακτες περιπτώσεις φαινομένων δεν συμμετέχει εκτός από σπάνιες φορές και απηύθυνε έκκληση στην διοίκηση του ΔΕΔΔΥΕ για αποκατάσταση των πραγμάτων. Τέλος διευκρίνισε ότι υπάρχουν δεκάδες αιτήματα δήμων προς τον ΔΕΔΔΥΕ για επέμβαση της πριν από χιονιά που περιμένουν ακόμη απάντηση. Πάντως ο ΔΕΔΔΥΕ απο την μεριά του – ο οποίος δέχεται και τις περισσότερες βολές – δηλώνει αναρμόδιος και ρίχνει το ”μπαλάκι”στους Δήμους. Αξίζει να σημειωθεί οτι για άλλη μια φορά σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης, όπως στην περίπτωση της κακοκαιρίας ”Μήδειας”, αποδεικνύεται  το τεράστιο πρόβλημα των γραφειοκρατικών αρμοδιοτήτων ανάμεσα στις υπηρεσίες, με ομήρους  τους πολίτες. ”Σταδιακή αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης στα Βόρεια Προάστια”   Αναφορικά με την αποκατάσταση του ηλεκτρικού ρεύματος Ο ΔΕΔΔΗΕ με Δελτίο Τύπου ανακοίνωσε ,ότι τα συνεργεία του συνεχίζουν το δύσκολο έργο τους και αυτή την ώρα, μεσημέρι της 17ης Φεβρουαρίου, προκειμένου να ολοκληρώσουν την επανηλεκτροδότηση 22 γραμμών Μέσης Τάσης. Οι γραμμές αυτές ηλεκτροδοτούν περίπου 40.000 νοικοκυριά σε τμήματα των περιοχών Διόνυσος, Αγ. Στέφανος, Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Παπάγου, Πετρούπολη, Κεφαλάρι, Πολιτεία, Πεύκη, Βριλήσσια, Γλυκά Νερά, Κάτω Κηφισιά, Εκάλη και Νέα Ερυθραία. Σημειώνεται ότι σήμερα το πρωί, το σύνολο των νοικοκυριών με προβλήματα ηλεκτροδότησης ήταν 70.000, άρα έως αυτή την ώρα έχουν ηλεκτροδοτηθεί περίπου 30.000 νοικοκυριά.

Διάβασε το »

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα για βλάβες

Newsteam 0 Comments

Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος και τηλέφωνα για βλάβες Διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος. Πρόγραμμα διακοπών. ΔΕΔΔΗΕ – ΔΕΗ Τηλέφωνα για Βλάβες Βλάβες – Διακοπές Ρεύματος Σε περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με το Κέντρο Βλαβών Τηλέφωνα για Βλάβες Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης 11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης και Βλαβών Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες: Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00 Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια. Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500 Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500 Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν  περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.). Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.). Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR. Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για  περαιτέρω ενέργειες. Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει  καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει…

Διάβασε το »