ΖΕΤΑ ΜΑΚΡΗ - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Τα ονόματα των καθηγητών που δεν βαθμολόγησαν ζητάει η Υφυπουργός Παιδείας. Για αυταρχισμό κατηγορεί η ΟΛΜΕ το ΥΠΑΙΘ

Newsteam 0 Comments

Τα ονόματα των καθηγητών που δεν παρέδωσαν βαθμολογίες στο Α’ τετράμηνο ζητά απο τους διευθυντές, η Υφυπουργός Παιδείας Ζέτα μακρή. Σύμφωνα με καταγγελίες της ΟΛΜΕ, η Υφυπουργός Παιδείας με έγγραφο που φέρει την υπογραφή της απαιτεί από τους διευθυντές των σχολείων να παραδώσουν στις ΔΔΕ τα ονόματα όσων συναδέλφων δεν κατέθεσαν βαθμολογία του Α’ τετραμήνου, τα αιτιολογημένα σημειώματά τους καθώς και τα ονόματα των μαθητών που δεν έλαβαν βαθμούς στα συγκεκριμένα μαθήματα. Για αυταρχισμό και αντιδημοκρατική πρακτική, κατηγορεί η ΟΛΜΕ την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, που απαιτεί από τους διευθυντές να μετατραπούν σε ένα είδος ιδιότυπου “καταδότη”, παραδίδοντας ονόματα και διευθύνσεις όσων “δεν συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις” της κυβερνητικής πολιτικής. Η πρακτική αυτή παραπέμπει σε πολύ σκοτεινές εποχές που ως τώρα θεωρούσαμε ότι είχαν μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Η ηγεσία όμως του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως έχει άλλη γνώμη. Όσον αφορά την μη παράδοση βαθμολογίας απο μέρους καθηγητών, η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, υποστηρίζει πως το ισχύον θεσμικό πλαίσιο επιτρέπει τη μη κατάθεση βαθμολογίας με αιτιολογημένα σημειώματα των εκπαιδευτικών. Η απόφαση της Υφυπουργού οδήγησε τα μέλη της ΟΛΜΕ σε κινητοποιήσεις με  συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε το πρωί έξω απο το Υπουργείο Παιδείας απαιτώντας από το ΥΠΑΙΘ να ανακαλέσει αμέσως το κατάπτυστο έγγραφο, να επανέλθει στην δημοκρατική οδό και να σκύψει πάνω από τα σοβαρά προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης που δημιούργησε με την πολιτική της. Για την «εγκύκλιο» Μακρή: Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν! Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ας ασχοληθεί επιτέλους στα σοβαρά με τα αδιέξοδα της Δημόσιας Εκπαίδευσης! Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προέβη την Δευτέρα 22 Φλεβάρη σε ένα ακόμα ατόπημα, δείγμα του αυταρχισμού με τον οποίο αντιμετωπίζει τον κλάδο μας. Με υπηρεσιακό έγγραφο που φέρει την…

Διάβασε το »