Πατήστε ESC για κλείσιμο

Επιχειρηματικά Νέα - Spoiler - Φωτογραφίες, video

Διάλεξε Σακίδιο & Χάρισε Χαμόγελα ΜΑΖΙ με τα Cosmos Sport

Newsteam 0 Comments

Το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς σηματοδοτεί πολλά για κάθε παιδί. Οι σχολικές τάξεις γεμίζουν και πάλι με χαμόγελα, οι αυλές με παιχνίδια και τα περισσότερα παιδιά  επιστρέφουν στην αγαπημένη τους δραστηριότητα (basketball, ποδόσφαιρο,  κολυμβητήριο,  χορό κλπ), εξοπλισμένα με όλα όσα χρειάζονται. Υπάρχουν όμως και πολλά παιδιά που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Το Cosmos Sport, με αποστολή Together We Make Cosmos a Better Place και πιστεύοντας στην δύναμη του Αθλητισμού να αλλάξει τον κόσμο, προσφέρει σε περισσότερα παιδιά την ευκαιρία για αθλητισμό, με κατάλληλες υποδομές και εξοπλισμό! Θέλοντας να μεγιστοποιήσουμε τον αντίκτυπο της προσπάθειάς μας, ήρθαμε σε επαφή με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΕΣΜΟΣ που λειτουργεί ως αποτελεσματικός και αξιόπιστος συνδετικός κρίκος για την κοινωνική προσφορά στην Ελλάδα. Σχεδιάσαμε ΜΑΖΙ ένα πρόγραμμα που μέσα από την ατομική προσφορά μπορεί να γίνει συλλογική επιτυχία!, τονίζεται σε ανακοίνωση του Cosmos Sport

Πώς μπορείς να συνεισφέρεις;

Φέτος, ένα καινούργιο σακίδιο μπορεί να κάνει κάτι σπουδαίο!  Για κάθε αγορά τσάντας ή backpack από το Cosmossport.gr ή από τα 26 Καταστήματα Cosmos Sport ανά την Ελλάδα, σύμφωνα με το Cosmos Sport, προσφέρεται 1 € για την ενίσχυση Ιδρυμάτων Παιδικής Προστασίας με αθλητικό εξοπλισμό, με σύνθημα ΜΑΖΙ χαρίζουμε χαμόγελο σε παιδιά που το έχουν ακόμη περισσότερο ανάγκη!

Στα Cosmos Sport πωλούνται εκατοντάδες σχέδια σε σακίδια από κορυφαία Brands όπως Nike, adidas, Under Armour και για κάθε style: τρόλεϊ, 3D σχέδια, με σήματα ομάδων και φιγούρες για κάθε γούστο! Διάλεξε το σακίδιο που θα χαρίσει χαμόγελα εδώ.

Τα 3 Ιδρύματα που υποστηρίζονται:

Σε συνεργασία με τον Δεσμό, το Cosmos Sport επέλεξε τρία ιδρύματα Παιδικής Προστασίας, που χρειάζονται στήριξη σε υποδομές και εξοπλισμό για αθλητικές δραστηριότητες. Αυτά είναι τα Στέγη Θηλέων Παλαιού Φαλήρου Ο Άγιος Αλέξανδρος , Το Σπίτι της Βεργίνας (Σύλλογος Κοινωνικής Πρωτοβουλίας Βέροιας Πρωτοβουλία για το Παιδί),  Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Λασιθίου (Παιδόπολη Νεάπολης) – Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης (Ν.Π.Δ.Δ.)

Για περισσότερες πληροφορίες για την ενέργεια & τα ιδρύματα, πάτησε εδώ.

Διάβασε το »

Κέρδη προ φόρων 127 εκατ. ευρώ για την ACHMEA, μητρική της INTERAMERICAN

Newsteam 0 Comments

H ACHMEA, ο ολλανδικός ασφαλιστικός οργανισμός στον οποίο ανήκει η INTERAMERICAN, παρουσίασε κερδοφορία 127 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Μολονότι τα αποτελέσματα των ασφαλίσεων διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα, με τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στα 17,68 δισ. ευρώ αυξημένα οριακά έναντι του αντίστοιχου περυσινού εξαμήνου (17,57 δισ. ευρώ), τα συνολικά αποτελέσματα προ φόρων ήταν μειωμένα κατά 55% έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2019 εξ αιτίας της αναταραχής των χρηματαγορών από την πανδημία, που επέφερε χαμηλότερες αποδόσεις επενδύσεων, αλλά και των επιπτώσεων του COVID-19 στον κλάδο ασφάλισης της Υγείας.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της ACHMEA, πραγματοποιήθηκε σημαντική στρατηγική πρόοδος κατά το εξάμηνο αναφοράς. Σημειώθηκαν ισχυρά αποτελέσματα στους κλάδους Γενικών ασφαλίσεων στις Κάτω Χώρες, με βελτίωση του Συνδυασμένου Δείκτη Ζημιών και Εξόδων (Combined Ratio) στο 93,7%, ενώ δυναμική ανάπτυξη μέσω των διαδικτυακών πωλήσεων παρουσίασαν οι Γενικές ασφαλίσεις στις Κάτω Χώρες καθώς και οι διεθνείς δραστηριότητες – όπου συμπεριλαμβάνεται και η INTERAMERICAN. Στις Κάτω Χώρες αναπτύχθηκαν περαιτέρω και οι Συνταξιοδοτικές υπηρεσίες με αύξηση των υπό διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, που ανήλθαν στα 211 δισ. ευρώ.

Ο Δείκτης Φερεγγυότητας της ACHMEA (Solvency II, εφαρμογή του Μερικού Εσωτερικού Μοντέλου) διατηρήθηκε υψηλός, στο 204%. Ο Οργανισμός κατέχει περιουσιακά στοιχεία ενεργητικού 100,05 δισ. ευρώ και τα ίδια κεφάλαιά του ανέρχονται σε 10,05 δισ. ευρώ. Απασχολεί συνολικά, στην μητρική εταιρεία και στις θυγατρικές της, 15.928 εργαζομένους. Στις διεθνείς δραστηριότητες, τα ενισχυμένα μεικτά αποτελέσματα της παραγωγής ασφαλίστρων στις τέσσερεις χώρες δραστηριοποίησης (Σλοβακία, Ελλάδα/INTERAMERICAN, Τουρκία και Αυστραλία) έφθασαν τα 589 εκατ. ευρώ, και η συνεισφορά τους στα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 28 εκατ. ευρώ.

Αναφερόμενος στην εικόνα του πρώτου εξαμήνου του έτους, ο Willem van Duin, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ACHMEA, τόνισε μεταξύ άλλων:

Η πανδημία είχε τρομακτικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στις ζωές των ανθρώπων. Πέρα από την ανησυχία για την υγεία τους, πολλοί άνθρωποι στις Κάτω Χώρες ανησυχούν για το εισόδημά τους, τις κοινωνικές αποστάσεις και την απομόνωση. Ως ασφαλιστικός Οργανισμός με συνεταιριστική ταυτότητα, εργαζόμαστε για να περιορίσουμε τις επιπτώσεις της COVID-19 στην κοινωνία. Το να επιζητούμε πρωτεύοντα ρόλο στην καθιέρωση νέων τάσεων, καθώς και η προαγωγή σχέσεων αλληλεγγύης μεταξύ πελατών και η σύμπλευση ποικίλων συμφερόντων στον κλάδο φροντίδας υγείας, είναι στόχοι που χαρακτηρίζουν την εταιρική ταυτότητα της ACHMEA. Όπως αναφέρει ως παράδειγμα ο κ. van Duin, στις Κάτω Χώρες η ασφαλιστική εταιρεία Υγείας του Ομίλου, Zilveren Kruis και οι ομόλογοί της συνεργάσθηκαν ώστε να εξασφαλισθεί η συνέχιση των υπηρεσιών φροντίδας υγείας στα νοσοκομεία και στους άλλους παρόχους υπηρεσιών υγείας, ενώ ως σημαντικός ασφαλιστής ταξιδίων η ACHMEA αναγνώρισε τις επιπτώσεις στους πελάτες της και, όχι μόνο επέστρεψε χρήματα ακυρώσεων, αλλά έπαιξε και ενεργό ρόλο για τον επαναπατρισμό πελατών που είχαν απομείνει στο εξωτερικό.  

Σχετικά με την περαιτέρω πορεία της ACHMEA, o Πρόεδρος του Δ.Σ. επισημαίνει: Η στρατηγική μας κατά τη διάρκεια της νέας περιόδου μέχρι το 2025, που ονομάζεται The Sum of Us (Όλοι Εμείς), θα υποστηρίξει περαιτέρω την επένδυση στη συνδυασμένη ισχύ του Ομίλου. Η διευρυνόμενη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας θα συνεχισθεί. Οι έως σήμερα υπηρεσίες μέσω κινητού και μέσω διαδικτύου σημαίνουν ότι μπορούμε να προσφέρουμε πολλά περισσότερα στους πελάτες μας. Η σημαντικότατη εισροή πελατών κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, συμπεριλαμβανομένων των διεθνών μονάδων μας, ήταν μια σχετική ανταμοιβή. Έγιναν βήματα, που μας επιτρέπουν να υλοποιήσουμε τη φιλοδοξία μας να γίνουμε ο πάροχος ψηφιακών συνταξιοδοτικών υπηρεσιών που καθιερώνει τις νέες τάσεις στις Κάτω Χώρες.

Ο επικεφαλής της ACHMEA παρατηρεί ότι ο αντίκτυπος της COVID-19 παράγει αβεβαιότητα, ενώ και άλλα σοβαρά ζητήματα μπορεί να επιφέρουν απειλές στην ευημερία, όπως η κλιματική αλλαγή. Αποστολή μας είναι και θα εξακολουθήσει να είναι η συνεισφορά σε μια υγιή, ασφαλή και ανθεκτική κοινωνία στο μέλλον καταλήγει ο κ. van Duin. 

Διάβασε το »

Η lidl ελλας λανσαρει παπουτσια απο ανακυκλωμενα πλαστικα απορριμματα

Newsteam 0 Comments

Η Lidl Ελλάς δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να προμηθευτούν παπούτσια υψηλής ποιότητας από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα, συμβάλλοντας στο βιώσιμο μέλλον του πλανήτη.

Τα Ocean Bound Plastic Crivit Shoes είναι κατασκευασμένα στο επάνω, υφασμάτινο μέρος τους από 25% ανακυκλωμένες φιάλες PET που συλλέγονται από παραλίες, νησιά και παραθαλάσσιες περιοχές και κατά 75% από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Τα νέα αθλητικά παπούτσια, είναι διαθέσιμα και στα 225 καταστήματα του δικτύου της Lidl Ελλάς, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στην τιμή των 16,99 € (γυναικεία/ανδρικά) και 14,99 € (παιδικά).

Τα Ocean Bound Plastic Crivit Shoes είναι εξίσου ανθεκτικά, όπως τα συμβατικά παπούτσια, ώστε όλοι να μπορούν να απολαμβάνουν ποιότητα και άνεση σε προσιτή τιμή, ενώ συμβάλλουν παράλληλα στην ανακύκλωση των πλαστικών που εντοπίζονται σε παραλίες και παράκτιες περιοχές και τα οποία απειλούν το θαλάσσιο οικοσύστημα λόγω της εγγύτητάς τους με το νερό (Ocean Bound Plastic).

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του Ομίλου Schwarz για το πλαστικό και συγκεκριμένα ανήκει στα πεδία δράσης RΕdesign και REcycle, για τη μείωση χρήσης πλαστικού, όπου είναι εφικτό και βιώσιμο.

O όμιλος Schwarz με την πρωτοβουλία REset Plastic, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, έχει αναπτύξει μια ολιστική στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης. Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.

Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REset Plastic είναι τα εξής:

REduce / Μείωση Μείωση χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο

REdesign / (Επανα)σχεδιασμός (Επανα)σχεδιασμός προϊόντων ώστε να είναι ανακυκλώσιμα και να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας

REcycle / Ανακύκλωση Συλλογή, διαλογή, ανακύκλωση και κλείσιμο του κύκλου ζωής των πρώτων υλών

REmove / Απομάκρυνση Υποστήριξη εκστρατειών απομάκρυνσης πλαστικών απορριμμάτων από το περιβάλλον           

REsearch / Έρευνα Επενδύσεις στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημέρωση για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων

Η δέσμευσή της εταιρίας στα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής όπως και στα ειδικότερα ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος, είναι δεδομένη.  Στο πλαίσιο αυτό η εταιρία μέχρι το 2025 έχει δεσμευθεί για 20% λιγότερο πλαστικό στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στοχεύει στο μέγιστο ανακυκλώσιμες συσκευασίες στο 100% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της. Η Lidl Ελλάς, με αίσθημα ευθύνης, δεν σταματά να δίνει μάχη για τον πλανήτη μας, για το περιβάλλον, για τις μελλοντικές γενιές. Γιατί σε όλους αξίζει ένα καλύτερο αύριο!, τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Περισσότερα για τη στρατηγική REset Plastic στο https://corporate.lidl-hellas.gr/responsibility/reset-plastic

Διάβασε το »

Γιάννης Αντετοκούμπο και Protergia μαζί: Κάνε το αδύνατο να συμβεί

Newsteam 0 Comments

H Protergia, ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον Γιάννη Αντετοκούμπο.

Η Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας και Στρατηγικής Marketing της MYTILINEOS, Βίβιαν Μπουζάλη, δήλωσε: Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι που υποδεχόμαστε τον Γιάννη Αντετοκούμπο στην οικογένειά μας. Είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα δώσουμε όση ενέργεια χρειάζεται, ώστε… Να κάνουμε το αδύνατο να συμβεί.

Διάβασε το »

Μασούτης και Henkel στο πλευρό των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος

Newsteam 0 Comments

Με αγάπη για τα παιδιά, η Μασούτης σε συνεργασία με τη Henkel στηρίζουν για έβδομη συνεχή χρονιά τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος με το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς Μαζί κτίζουμε το αύριο και συγκεντρώνουν γραφική ύλη και αναλώσιμα είδη για την ενίσχυση των προγραμμάτων των παιδικών χωριών SOS σε όλη την Ελλάδα.

Oι καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν και στα 331 καταστήματα Μασούτης τα κουτιά με την καρδιά και να προσφέρουν χρήσιμα είδη ενίσχυσης όπως τετράδια, μολύβια, στυλό, γόμες, ξύστρες, διορθωτικά, χάρακες, διαβήτες, νερομπογιές, μαρκαδόρους, μπλοκ ζωγραφικής, χαρτί Α4. Επίσης, το πρόγραμμα ενισχύουν και οι εργαζόμενοι της Μασούτης και της Henkel στα γραφεία των εταιρειών όπου έχουν τοποθετηθεί τα κουτιά με την καρδιά και με χαρά συμμετέχουν κάθε χρόνο συγκεντρώνοντας μεγάλο αριθμό σχολικών ειδών.

Σε όλα τα καταστήματα Μασούτης, έως τις 14/9, μπορούμε όλοι να προσφέρουν για ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά.

Διάβασε το »