Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΕΠΙΤΡΟΠΗ "ΤΙΜΗ ΣΤΟ 21" - Spoiler - Φωτογραφίες, video

Οι δύο Ελλάδες θα εορτάσουν το 1821

Newsteam 0 Comments

Η  πρόσφατη εμφάνιση, στο ελληνικό προσκήνιο, της ΤΙΜΗ ΣΤΟ ’21, της  αυθόρμητης αυτής κίνησης, που αναπτύχθηκε με χειμαρρώδεις  ρυθμούς σε ελάχιστο  χρόνο, και που έθεσε ως ακρογωνιαίο λίθο της ύπαρξής της την απόδοση  τιμών στους  ήρωες της Επανάστασης του 1821,  όπως τους αξίζει, καθώς και το σεβασμό στη μακραίωνη ιστορία των Ελλήνων, είχε και ένα μη αναμενόμενο αποτέλεσμα: τη συνειδητοποίηση, δηλαδή, της ύπαρξης μιας  δυαδικής  Ελλάδας.

δυαδισμός αυτός αναδύεται  καταρχήν μέσα από τις γνωστές   ιδεοληψίες, που εκκόλαψε το διεθνές οικονομικό σύστημα της παγκοσμιοποίησης, και που είχαν ως  επίκεντρο  το σχεδιασμό μιας παγκόσμιας διακυβέρνησης. Και κατά δεύτερο λόγο, ο δυαδισμός αυτός συμπληρώνεται μέσα από την  ισχυροποίηση του κράτους-έθνους, που είναι το   αποτέλεσμα της υποχώρησης της παγκοσμιοποίησης σε ολόκληρη την υφήλιο και που φαίνεται ότι ματαίωσε, προς το παρόν τουλάχιστον, την προώθηση της ιδέας για παγκόσμια διακυβέρνηση. Πράγματι, τώρα, οι εξελίξεις τρέχουν γρήγορα, καθώς η μία μετά την άλλη οι οικονομίες στον πλανήτη μας, επιβάλλουν έλεγχο των συνόρων, ενισχύουν την εθνική οικονομική δραστηριότητα,  περιφρουρούν την εθνική τους κυριαρχία και υπογραμμίζουν τη σημασία των ιδιαιτεροτήτων της θρησκείας, της γλώσσας, της ιστορίας και του πολιτισμού τους. Παραδόξως, όμως, η ελληνική κυβέρνηση  φαίνεται να έχει επιλέξει αντίστροφη πορεία, υπογραμμίζοντας σε κάθε ευκαιρία  τα πλεονεκτήματα, που δήθεν εξασφαλίζει η  πολυπολιτισμικότητα.  Έτσι, η χώρα μας αποτελεί  την εξαίρεση στην Ευρώπη, αγνοώντας όμως κατάφωρα τη συντριπτικά αντίθετη  βούληση της πλειοψηφίας των Ελλήνων.

Ο επικίνδυνος, από κάθε πλευρά,  αυτός ο δυαδισμός, ανάμεσα στις ελληνικές  κυβερνήσεις και στο λαό,  εμφανίστηκε με ιδιαίτερη ένταση, στο διάστημα της τελευταίας κυρίως δεκαετίας. Ήταν η  υπογραφή των εγκληματικών μνημονίων, που υποθήκευσαν το παρόν και το μέλλον της χώρας, ήταν η πραξικοπηματική μεταβολή του όχι σε ναι, στο δημοψήφισμα του 2015 και  ήταν η υπογραφή της συνθήκης των Πρεσπών, που όχι μόνο αγνόησε, αλλά  και χλεύασε τη βούληση της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων. Πρόκειται, ασφαλώς, για περιπτώσεις ασυμφωνίας, ανάμεσα σε κυβέρνηση και πολίτες, με  σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στην πορεία της χώρας, που ωστόσο δεν θέτουν σε άμεσο κίνδυνο, προς το παρόν τουλάχιστον,  την εθνική της επιβίωση.  Αντιθέτως, ο δυαδισμός, όπως αυτός  διαγράφεται, στα πλαίσια του εορτασμού της επετείου του 1821, ανάμεσα στην Επιτροπή Ελλάδα ‘21 και στην Τιμή στο ‘21, απειλεί να  διαβρώσει τα θεμέλια του ελληνικού έθνους, να εξαφανίσει την Ελλάδα από το πρόσωπο της Γης και να σβήσει από τις μνήμες της ανθρωπότητας τη μοναδική ελληνική παρουσία.

Εδώ και   αιώνες οι  εχθροί μας, με πρόσχημα την αμφισβήτηση της ιστορικής μας συνέχειας, χάλκευσαν θεωρίες, με στόχο την εξασφάλιση πρόσβασης στα εδάφη και στις θάλασσές μας. Τους αντιμετωπίζαμε, όμως,  σύσσωμοι, οι Έλληνες, εντός και εκτός της χώρας, ως εχθρούς τους έθνους μας, και καταγγέλλαμε χωρίς δεύτερη σκέψη τις γελοίες απόψεις τους. Επικεφαλής  της προσπάθειας αποδόμησης της ιστορίας μας ήταν ο γνωστός απατεώνας Φαλμεράιερ και, στη συνέχεια, οι διαχρονικοί του κλώνοι.

Τώρα, όμως,  αυτό που τρομάζει και που δικαιολογεί αγωνιώδη ερωτήματα τα οποία, όμως, παραμένουν αναπάντητα, είναι το  γεγονός της σιωπηρής αποδοχής αυτών των ανιστόρητων και τόσο επικίνδυνων, για την Ελλάδα, απόψεων. Συγκεκριμένα,  όσο και αν φαίνεται απίστευτο, όσο και αν είναι αδιανόητο, αποτελεί ωστόσο  τη νέα θλιβερή μας πραγματικότητα. Το ότι, δηλαδή, στους κόλπους της Επιτροπής  Ελλάδα 21, έχουν επίσημα προσκληθεί γνωστοί ανθέλληνες, στους οποίους και  προσφέρθηκε  βήμα, για την απόδοση τιμών  στους ήρωες του 1821. Και μάλιστα, αν δεν πρόκειται για σύμπτωση, που δύσκολα οπωσδήποτε, θα μπορούσε να υποστηριχθεί, φαίνεται ότι έχουν επιλεγεί, αυτοί οι ανθέλληνες,  με τρόπο που να αλληλοσυμπληρώνονται οι απόψεις τους, έτσι ώστε  ο συνδυασμός τους να  επιτυγχάνει την πλήρη αποδόμηση της  ιστορίας μας. Ειδικότερα, κάποιοι από αυτούς, τους παραχαράκτες  της ιστορίας μας,   ανέλαβαν να υποβαθμίσουν και να προσβάλλουν τους ήρωες του 21, ενώ σε άλλους ανατέθηκε ο ρόλος αμφισβήτησης του περιεχομένου της τουρκικής σκλαβιάς των 400 ετών, της άρνησης της καθολικότητας της εθνικής εξέγερσης, και τέλος βέβαια, και αυτός της απόδειξης  ασυνέχειας στην πορεία του ελληνικού έθνους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Η ύπαρξη της Ελλάδας συρρικνώνεται, έτσι, σε 200 μόνο  χρόνια.

 Για την εμπέδωση αυτών των αβάσιμων απόψεων, και εκκινώντας από την  υπόθεση ότι ο μέσος Έλληνας έχει ελλιπείς, συγκεχυμένες, αλλά και εσφαλμένες γνώσεις σχετικά με την Επανάσταση του 1821, επιχειρήθηκε και πρόσφατη δημοσκόπηση, με την πιθανή  πρόθεση να δικαιολογήσει την αναθεώρηση της ιστορίας μας. Τα αποτελέσματά της, ωστόσο,  όχι μόνο δεν επαλήθευσαν τις παραπάνω ανιστόρητες απόψεις, αλλά και επιπλέον απέδειξαν  την ύπαρξη βαθιάς εθνικής συνείδησης στη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού.

Έτσι, στην πατρίδα μας συμβιώνουν δύο Ελλάδες, όπως αυτές αναδείχθηκαν μέσα από τις προδιαγραφές των  δύο διαφορετικών εορτασμών,  για το 1821.

Η πρώτη από αυτές, η επίσημη κυβερνητική,  αριθμεί ζωή μόλις 200 ετών. Εμφανίζεται, έτσι, μια Ελλάδα αποκομμένη από τους  μεγαλειώδεις προγόνους της, αυτούς δηλαδή που  προσκυνά  ευλαβικά  το σύνολο των πολιτισμένων και μορφωμένων κατοίκων της υφηλίου. Η κακόμοιρη αυτή Ελλάδα έχει απαρνηθεί το κρυφό σχολειό, αλλά και τα 400 χρόνια του τουρκικού ζυγού, μια και αποδέχεται ότι οι Έλληνες περνούσαν ζωή χαρισάμενη, αγκαλιά  με τους Τούρκους. Αυτή η Ελλάδα απεχθάνεται τις σημαίες και κάθε μορφής εθνικά σύμβολα. Πρόκειται για  τη φτωχή και κατατρεγμένη Ελλάδα, που δεν έχει μοίρα στον ήλιο,  που έχει καταντήσει έρμαιο των εκάστοτε συμφερόντων  εχθρών και φίλων, και που θυμίζει   πλαστελίνη, λαμβάνοντας    τη μορφή των εκάστοτε  καταχθονίων σχεδίων των ανθελλήνων, απανταχού της Γης.  Είναι η Ελλάδα, που δέχεται να συζητήσει για τις (δήθεν) πολλές ερμηνείες της ιστορίας μας, αυτές δηλαδή που την παραχαράσσουν, και που διακηρύσσει ότι επιδιώκει ήρεμη και αντικειμενική αντιμετώπιση της Επανάστασης του 21. Είναι η Ελλάδα, που επιλέχθηκε για  να τιμήσει την Επανάσταση του 21 με  πολυπολιτισμικότητα, και με ανεξέλεγκτα  σύνορα, που παραπέμπουν   σε πληθυσμούς, όπως τους οραματίστηκε  η διαταραγμένη προσωπικότητα  του Γκουντενχοφ  Καλέργη.

Υπάρχει, όμως  ευτυχώς, και μια δεύτερη Ελλάδα, και είναι αυτή, που πρόσφατα αναδείχθηκε μέσα από την  ΤΙΜΗ στο 21. Είναι η Ελλάδα που σέβεται τους ήρωες του’21, που θέλει να τους τιμήσει με όσα  μέσα διαθέτει, και που συγκινείται στο άκουσμα του εθνικού ύμνου και στο κυμάτισμα της γαλανόλευκης. Είναι η Ελλάδα, που θέλει τα παιδιά της να ανατραφούν, με την ιστορία της πατρίδας τους,  τα έπη, τις νίκες και  τις ιδιαιτερότητες της φυλής τους. Είναι η Ελλάδα, που αρχίζει να ζει από πολύ νωρίς και να μεγαλουργεί, μέσα στους αιώνες, που είναι περήφανη για τα επιτεύγματα των  προγόνων της, και που απαιτεί το σεβασμό της υφηλίου, για τον πολιτισμό που της  χάρισε. Είναι η Ελλάδα που αγκαλιάζει τα αδέλφια της, απανταχού της υφηλίου και που θρηνεί για τη γενοκτονία των Ποντίων, για τον αφανισμό των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, για τη σφαγή της Χίου, αλλά  και  για τα παράνομα δώρα που προσφέρθηκαν στα Σκόπια. Είναι η Ελλάδα που απαιτεί εθνική κυριαρχία, και που ονειρεύεται να ζήσει  με συνθήκες έθνους-κράτους και όχι με παγκοσμιοποίηση. Είναι η Ελλάδα που θλίβεται για την τύχη των  λαθρομεταναστών, που θα ήθελε να μπορεί να εξασφαλίσει άσυλο σε όλους αυτούς τους απόκληρους της ζωής, αλλά  που  τα πολύ περιορισμένα μέσα της την αναγκάζουν σε επιλογές. Οπότε και θεωρεί απολύτως δικαιολογημένη την προτίμησή της για τους Έλληνες και όχι για τους αλλοδαπούς.

Αλλά τι ποσοστά πολιτών εξασφαλίζει η καθεμία από αυτές τις δύο Ελλάδες; Οι Έλληνες είναι δεμένοι με το ένδοξο παρελθόν τους και απεχθάνονται τις αποκαθηλώσεις των ηρώων τους, τους εθνομηδενιστές και τις νεολογικές θεωρήσεις της ιστορίας τους. Αυτά αποδεικνύουν τα πολύ χαμηλά ποσοστά αποδοχής της Επιτροπής Ελλάδα 21, σε δημοσκόπηση του ΠΑΜΑΚ, και  σε αντίθεση  με τα πολύ υψηλά ποσοστά της παραδοσιακής ερμηνείας της ιστορίας μας, όπως αυτά εμφανίζονται στην πρόσφατη δημοσκόπηση του ΚΕΦΙΜ-MARC (Κέντρο Φιλελεύθερων Μελετών-Μάρκος Δραγούμης), με το ερώτημα Τι πιστεύουν οι Έλληνες για το 1821. Και έτσι εξηγείται και η αθρόα και συνεχής προσέλευση Ελληνίδων και Ελλήνων υποστηρικτών στο ΤΙΜΗ στο 21, που σύντομα θα έχει και σχετικά  αποτελέσματα από δική της δημοσκόπηση.

Όμως, η ύπαρξη και η μακροχρόνια συντήρηση  δυισμού μιας τόσο επικίνδυνης μορφής, που χωρίζει την Ελλάδα  στα δύο, δηλαδή σε ολιγάριθμους κυβερνητικούς, που παίρνουν εν ψυχρώ αποφάσεις αντίθετες με  την σαφώς εκφρασμένη βούληση  του λαού, και στους πολλούς που τις υφίστανται, είναι προάγγελος κοινωνικών εκρήξεων, υποβαθμίζει τη δημοκρατία και περιορίζει την ευημερία, γι’ αυτό  και επιβάλλεται να αντιμετωπιστεί όσο πιο γρήγορα γίνεται.

*Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, συγγραφέας-πρόεδρος του Ιδρύματος Δελιβάνη, μέλος της Ακαδημίας Επιστημών της Ρουμανίας και πρ. Πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

**Οι απόψεις του κειμένου εκφράζουν την αρθρογράφο και δεν συμπίπτουν κατ’ ανάγκη με τις απόψεις της Iskra

Δείτε τα tweets της επικαιρότητας:

[wbcr_php_snippet id="14676"]

Όλα τα νέα για την επικαιρότητα εδώ - ειδήσεις από την Ελλάδα

Διάβασε το »

Οπαδός του Φαλμεράιερ ο Κλόγκ του 2021

Newsteam 0 Comments

Στα τέσσερα άρθρα μου, που προηγήθηκαν του παρόντος (εστία 18.05.2020, 28.05.2020 και 02.06.2020, καθώς και στο Slpress της 06.06.2020), αναφέρθηκα σε  τρία, από τα 31 μέλη της Επιτροπής Ελλάδα 21, των οποίων οι απόψεις απάδουν  αναμφίβολα προς το πνεύμα του εθνικού μας  εορτασμού. Διατηρούσα κάποιες ελπίδες ότι τα θεωρήματα αυτά παρεισέφρησαν εκ παραδρομής  στην Επιτροπή Ελλάδα 21.   Ωστόσο, προκειμένου να βεβαιωθώ ότι δεν προστίθενται και άλλες  ανθελληνικές επιλογές στην Επιτροπή Ελλάδα  21, επέλεξα τυχαίως, τον Ρίτσαρντ Κλόγκ  και το βιβλίο του, που υπάρχει και στα ελληνικά, με τίτλο: Μια συνοπτική ιστορία της Ελλάδος. Από τις πρώτες σελίδες του, μου ήταν αδύνατον να πείσω τον εαυτό μου ότι  ναι, και αυτός είχε  επιλεχθεί από την  Επιτροπή Ελλάδα  21, για να συνεορτάσει με την Ελλάδα, τα 200 χρόνια από την Επανάσταση. Πρόκειται για ιστορικό, που αναπαράγει τις ανθελληνικές και επικίνδυνες δοξασίες του Φαλμεράιερ, (που όπως είναι γνωστό, έχουν πλήρως διαψευστεί από πλήθος σοβαρών ερευνητών) με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Με μίσος, με ειρωνεία, με χλευασμό, με περιφρόνηση ο Ρίτσαρντ Κλογκ προσπαθεί να συντρίψει τους Έλληνες και την Ελλάδα, τη χώρα δηλαδή που επίσημα τον προσκάλεσε για να την τιμήσει.  Παραθέτω στο τέλος του άρθρου ένα σύντομο απόσπασμα από μια σειρά εξαιρετικών άρθρων του Σωκράτη Σίσκου,  για όσους πιθανώς δεν έχουν πρόσφατα στη μνήμη τους τις θεωρίες του Φαλμεράιερ(1).

Στη συνέχεια παραθέτω, σε ελεύθερη μετάφραση, μερικές από τις απόψεις του Ρίτσαρντ Κλόγκ:

*Ολες οι χώρες επιβαρύνονται από την ιστορία τους, αλλά το παρελθόν ζυγίζει ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Δυστυχώς εξακολουθεί να αποτελεί κοινό τόπο, όταν μιλάς για τη σύγχρονη Ελλάδα να γίνεται αναφορά στην αρχαία Ελλάδα.

* Ο 19ος αιώνας ήταν αποφασιστικός παράγοντας για να πιστέψουν οι Έλληνες ότι είναι κληρονόμοι μιας κληρονομιάς που ήταν θαυμαστή παγκοσμίως. Μια τέτοια συνειδητοποίηση δεν υπήρχε διόλου κατά τη διάρκεια των αιώνων της οθωμανικής κυριαρχίας. Αυτή η αίσθηση εισάγεται από τη Δύση.

* Τη δεκαετία του 1820 ο Βρετανός  υπ. εξωτερικών διερωτήθηκε πώς  αυτοί  οι άνθρωποι που όλοι θαυμάζουν  έχουν έτσι καταντήσει….θα πρέπει γρήγορα να ανασυρθούν από τις περιστάσεις που τους έχουν καταρρακώσει…..και ο Ρίτσαρντ Κλόγκ παρατηρεί με δυσφορία: Και παρόμοια αντανακλαστικά λειτουργούν ακόμη και επί των ημερών μας .

*Στην προσπάθειά του  να στηρίξει το επιχείρημα  (για το πόσο λανθασμένη είναι η παραδοχή της υπόθεσης ότι οι σημερινοί Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων) ο Ρίτσαρντ Κλογκ αναφέρεται στο 1980 χλευάζοντας το ακόλουθο περιστατικό: Κατά τη διάρκεια συζήτησης στη Βρετανική Βουλή, σχετικά με την επικύρωση της ελληνικής ένταξης στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, ένας υπουργός εξωτερικών τόνισε ότι η είσοδος της Ελλάδας πρέπει να  εκληφθεί ως απαραίτητη ανταπόδοση, από τη σημερινή Ευρώπη, του πολιτιστικού και πολιτικού χρέους που οφείλουμε όλοι στην ελληνική κληρονομιά σχεδόν τριών χιλιάδων ετών.

*Το ότι μια εμμονή, με τις προηγούμενες δόξες, είχε αναπτυχθεί  στην Ελλάδα δεν αποτελεί έκπληξη. Προγονοπληξία…..που δημιούργησε το γλωσσικό ζήτημα, το ατελείωτο και το βίαιο….

*Μόνο στα μέσα του 19ου αιώνα ο Κωνστ. Παπαρρηγόπουλος, καθηγητής ιστορίας στο   Πανεπιστήμιο Αθηνών διατύπωσε μια ερμηνεία της ελληνικής ιστορίας που συνδέει την αρχαία, μεσαιωνική και σύγχρονη περίοδο σε ενιαία συνέχεια, παρατηρεί ο Ρίτσαρντ Κλόγκ .

*Και ο Ρίτσαρντ Κλόγκ, μέλος της Επιτροπής 21, συνεχίζει: Ο Φαλμεράιερ έθεσε αμφιβολίες σε μια από τις αρχές του σύγχρονου ελληνικού εθνικισμού, δηλαδή για το αν οι σύγχρονοι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, και προκάλεσε την οργή των αρχών της νεοσύστατης πολιτείας.

*Ο Ρίτσαρντ Κλόγκ δυσανασχετώντας εναντίον του Κοραή  παρατηρεί: Ο Κοραής στην πραγματικότητα δήλωσε ότι Τούρκος και άγριο θηρίο ήταν συνώνυμα.

Η ύπαρξη του τόσο μεγάλου πληθυσμού ελληνικής προέλευσης εκτός των ορίων του κράτους θέτει οξύτατα το ερώτημα του τι αποτελεί Ελληνικότητα.

*Σε 119 από τους 163 γάμους, που έγιναν από το 1965 ως το 1977 στο Πόρτλαντ του Όρεγκον, ένας από τους εταίρους δεν ήταν ελληνικής καταγωγής.

*Η ταυτότητα της χώρας ως ευρωπαϊκής είναι αβέβαιη.

Ο Καραμανλής εκλεγμένος πρόεδρος για δεύτερη φορά το 1990, γεννήθηκε το 1907 ως Οθωμανός υπήκοος.

* Οι εκτός Ελλάδας προσπαθούν να διασκεδάσουν τους φόβους των Ελλήνων περί τουρκικού επεκτατισμού ως υπερβολικούς, αλλά εκείνοι υποστηρίζουν ότι τα γεγονότα τους δικαιώνουν.

Είναι, όντως απίστευτο, ότι Έλληνας πρωθυπουργός επέλεξε ή συναίνεσε στην επιλογή  αυτής της κατηγορίας επιστημόνων που, χωρίς την ελάχιστη πια αμφιβολία, υποσκάπτουν με τις ανθελληνικές όσο και παντελώς αβάσιμες θεωρίες τους, την ασφάλεια και βιωσιμότητα της πατρίδας μας. Τρέμει, κάθε Έλληνας, στη σκέψη για το που θα καταλήξει  αυτός ο εορτασμός του Ελλάδα 21, ειδικά τώρα με τα τόσο πολλά εθνικά προβλήματα ανοικτά.

Είναι, όντως, αδιανόητο, το ότι η δική μας Επιτροπή  παράλληλου εορτασμού, Τιμή στο 21,  ενώ θα έπρεπε να μάχεται εναντίον των γνωστών απόψεων, που μέχρι τώρα διατυπώνονταν από  εχθρούς της πατρίδας, αναγκάζεται τώρα να εναντιώνεται κατά μελών της Ελλάδα 21, που επιλέχθηκαν από τον  δικό μας πρωθυπουργό για….να τιμήσουν τους ήρωες του 21.                        

(1) Ίσως και να απορεί (ο απλός πολίτης) που ασχολούμαστε με μια απορριπτική από τους ειδικούς επιστήμονες θεωρία του Φαλμεράιερ της εποχής του 19ου αιώνα για τη σλαβοποίηση των Ελλήνων,  αν δεν έχει τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία για να τη συσχετίσει με την πρόσφατη πλαστογράφηση της ιστορίας της αρχαίας Μακεδονίας και τις σημερινές επεκτατικές βλέψεις της Τουρκίας στο Αιγαίο. Οι αυθαίρετες υποθέσεις του Φαλμεράιερ για τη φυλετική ταυτότητα των σημερινών Ελλήνων, αποτελεί την αιχμή του δόρατος στην προαιώνια συγκρουσιακή στρατηγική μεταξύ Πανσλαβισμού και Παγγερμανισμού για τον έλεγχο του Αιγαίου και των Στενών του Βοσπόρου. Η Τουρκία γνωρίζει και εκμεταλλεύεται θαυμάσια αυτές τις αντιθέσεις, ώστε με την εκάστοτε επαμφοτερίζουσα τακτική της να ωφελείται οικονομικά και στρατιωτικά. Ταυτόχρονα ενισχύει την πολιτική των ανοιχτών συνόρων της (γερμανικής) Ευρωπαϊκής Ένωσης, με μια προσπάθεια ισλαμοποίησης, κυρίως της Βόρειας Ελλάδας, με την ενίσχυση του μεταναστευτικού ρεύματος  για την φυλετική αλλοίωση της σύνθεσης του πληθυσμού. Η αποτυχία της προπαγανδιστικής σλαβοποίησης των Ελλήνων, δίνει τη θέση της σε μια μελλοντική ισλαμοποίηση. Αν τυχόν τελικά ανατραπεί η μέχρι τώρα ισορροπία δυνάμεων, όποιος κι’ αν είναι ο νικητής, η Τουρκία θα βρεθεί σε πλεονεκτική θέση, ενώ η Ελλάδα θα είναι η χαμένη και θα πληρώσει το τίμημα με την απώλεια εδαφών της. Εκτός βεβαίως αν κατορθώσει να ανατρέψει τα δεδομένα με μια μακρόχρονη, σταθερή και προπαντός ενιαία εθνική στρατηγική. Για μια τέτοια στρατηγική χρειάζεται ένα υπερκομματικό θεσμικό όργανο εξωτερικής πολιτικής, με ειδικούς της διπλωματίας και της εθνικής άμυνας και όχι οσφυοκάμπτες και άνευρους διπλωματικούς συμβούλους ιδρυματικών παραμάγαζων, οι οποίοι πιστεύουν ότι θα λυθούν τα προβλήματα με καλόπιστο διάλογο. Η Τουρκία (και όχι μόνο ο Ταγίπ Ερντογάν) θέτει τα θέματα ξεκάθαρα. Γι’ αυτή καλόπιστος διάλογος σημαίνει να της δώσεις ότι θέλει. Κι’ αυτό που επιδιώκει με τη μακρόχρονη στρατηγική της και τη στρατιωτική της ενδυνάμωση είναι η κατάκτηση εδαφών και η επέκταση του ζωτικού της χώρου. (Απόσπασμα από το άρθρο του Σωκράτη Β. Σίσκου με τίτλο ΟΙ ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΦΑΛΜΕΡΑΪΕΡΙΣΜΟΥ-Η ιδεολογική διάσταση του ελληνικού εθνομηδενισμού, που δημοσιεύθηκε Απρίλη (2020) σε τέσσερις συνέχειες στην έντυπη εφημερίδα των Σερρών Η ΠΡΟΟΔΟΣ και ολόκληρο (με τα 4 Μέρη του) στο ομογενειακό πολιτιστικό/λογοτεχνικό περιοδικό Anagnostis e-Magazine της Αυστραλίας. Όσοι επιθυμούν μπορούν να το διαβάσουν στο Σύνδεσμο (Link): http://hellenic.anagnostis.info/Imasteiapogonitonarheonellinon.html

 

*Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, συγγραφέας-πρόεδρος του Ιδρύματος Δελιβάνη, μέλος της Ακαδημίας Επιστημών της Ρουμανίας και πρ. Πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Δείτε τα tweets της επικαιρότητας:

[wbcr_php_snippet id="14676"]

Όλα τα νέα για την επικαιρότητα εδώ - ειδήσεις από την Ελλάδα

Διάβασε το »