Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ - Spoiler - Φωτογραφίες, video

Δήμος Αρταίων: Νέο ωράριο Εξυπηρέτησης Πολιτών

Newsteam 0 Comments

Δήμος Αρταίων: Νέο ωράριο Εξυπηρέτησης Πολιτών

Νέο ωράριο Εξυπηρέτησης Πολιτών στις Υπηρεσίες του Δήμου Αρταίων

Ο Δήμος Αρταίων ενημερώνει πως για την καλύτερη και πιο εύρυθμη εξυπηρέτηση των πολιτών, στο πλαίσιο των νέων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί, αλλάζει το ωράριο εξυπηρέτησης των Υπηρεσιών του ως εξής:

Οικονομικές Υπηρεσίες: Δευτέρα με Παρασκευή από τις 07:30 έως τις 12:30.
Ληξιαρχείο και Δημοτολόγιο (Τμήμα Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης): Δευτέρα με Παρασκευή από τις 07:30 έως τις 12:30.
Τεχνικές Υπηρεσίες: Δευτέρα με Παρασκευή από τις 12:00 έως τις 15:00.

Πηγή: https://epirus.news

Πληροροφρίες από kede

Διάβασε το »

Έξυπνη εφαρμογή για την εξυπηρέτηση πολιτών από τον δήμο

Newsteam 0 Comments

Ο Δήμος Διδυμοτείχου κάνει ένα ακόμη βήμα προς το ψηφιακό μετασχηματισμό, ενσωματώνοντας μια νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση πολιτών. Μια νέα, απλή και εύχρηστη εφαρμογή, επιτρέπει στους δημότες μέσω μιας άμεσης και απλής διαδικασίας να ενημερώνονται, να αναφέρουν προβλήματα, να επικοινωνούν, να λαμβάνουν υπηρεσίες και να αιτούνται έκδοση πιστοποιητικών.

Η χρήση της εφαρμογής θα απαλλάξει τους δημότες από ουρές και χρόνο αναμονής ενώ δημιουργεί ευελιξία και αμεσότητα στην επικοινωνία με τον Δήμο. Στόχος του δήμου είναι προοδευτικά να ενισχύσει τις υποδομές και την ωριμότητα για μια πρακτική μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

Με τρία βήματα οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή:

  • Βήμα 1ο: Αναζήτηση της εφαρμογής για iOS ή Android (CityZenApp) ή επίσκεψη στο Website(http://www.cityzenapp.gr/cityzen/didymoteichos)
  • Βήμα 2ο : Κατέβασμα και Εγκατάσταση εφαρμογής
  • Βήμα 3ο: Δημιουργία Λογαριασμού

Ανάλογα με την συσκευή οι δημότες μπορούν να μεταβούν στους παρακάτω συνδέσμους:

  • Χρήση εφαρμογής για iOS (Apple):https://bit.ly/353Ee5q
  • Χρήση εφαρμογής για Android:https://bit.ly/353Ee5q
  • Χρήση εφαρμογής από Υπολογιστή: https://bit.ly/3bLOp1r

Ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου δήλωσε σχετικά με την εφαρμογή:

Βιώνουμε μια πρωτόγνωρη και δύσκολη κατάσταση. Ωστόσο η θετική πλευρά είναι ότι προώθησε την κοινωνία της Τεχνόπολης, καθώς ενίσχυσε την ενσωμάτωση της Τεχνολογίας της Επικοινωνίας στην καθημερινότητα μας.

Οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που προκύπτουν και στην προκειμένη περίπτωση αποτελεί ευκαιρία τόσο η μετάβαση προς το Ψηφιακό Κράτος, όσο και η ενισχυμένη εξοικείωση των πολιτών με την ψηφιακή τεχνολογία. Η εξοικείωση που τυπικά επέβαλε ο κορονοϊός, επιτρέπει πλέον τους πολίτες να χρησιμοποιούν ψηφιακές υπηρεσίες από το κινητό τους με μεγαλύτερη ευκολία. Συνεπώς, είναι η κατάλληλη περίοδος για να προχωρήσουμε στις ψηφιακές υπηρεσίες και να επιτρέψουμε τους πολίτες να έχουν αμεσότητα και ευελιξία στις υπηρεσίες με τον Δήμο.

Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη και καλώ όλους τους πολίτες να συμμετέχουν στην προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν πρότυπο ψηφιακό Δήμο.

Πηγή: e-evros.gr

Διάβασε το »

Γ. Αναστασίου: Στήνουμε ένα δίχτυ κοινωνικής προστασίας

Newsteam 0 Comments

Δήμαρχος Θηβαίων Γ. Αναστασίου: Στήνουμε ένα δίχτυ κοινωνικής προστασίας. Προτεραιότητα για εμάς συνεχίζει να είναι η κοινωνική μέριμνα και η φροντίδα όσων συμπολιτών μας έχουν ανάγκη. Αυτή τη μάχη τη δίνουμε μαζί και θα την κερδίσουμε

#Μένουμε_Σπίτι

Βοήθεια στο Σπίτι για τις ευπαθείς ομάδες (καρδιοπαθείς, ΑμεΑ, ηλικιωμένους, χρονίως πάσχοντες κα.) για εξυπηρέτηση:
• Θεμάτων συνταγογράφησης και προμήθειας φαρμάκων
• Παροχής ειδών πρώτης ανάγκης
• Διεκπεραίωση πληρωμών προς ΔΕΚΟ
• Διεκπεραίωση αιτημάτων για πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ
• Ψυχοκοινωνική τηλεφωνική στήριξη
Τηλέφωνα επικοινωνίας:

Θήβα: 22620-29440 , 27523
Πλαταιές: 22620-98857
Θίσβη: 22643-50019,50020
Βάγια: 22620-61366

Διάβασε το »

Στις επάλξεις οι φαρμακοποιοί της Δωδεκανήσου για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών

Newsteam 0 Comments

Εξομαλύνεται η κατάσταση στα φαρμακεία της Δωδεκανήσου, καθώς μετά τον πανικό των πρώτων ημερών εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων, έχει γίνει πλέον αντιληπτό ότι θα παραμείνουν ανοιχτά για την εξυπηρέτηση του κόσμου και ο εφοδιασμός σε σκευάσματα συνεχίζεται απρόσκοπτα.

Παρά το γεγονός ότι η πρωτοφανώς αυξημένη ζήτηση για χειρουργικές μάσκες συνεχίζεται, σταδιακά αντιμετωπίζεται η έλλειψη σε αντισηπτικά είδη και γάντια που επανέρχονται στα ράφια των φαρμακείων και των σούπερ μάρκετ.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το ωράριο στα φαρμακεία της Δωδεκανήσου δεν έχει διαφοροποιηθεί, όπως συνέβη σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Αχαΐα. Τα φαρμακεία στη Ρόδο και σε όλα τα Δωδεκάνησα, διατήρησαν το ωράριο λειτουργίας τους μέχρι τις 9 το βράδυ προκειμένου να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.

Τόσο οι φαρμακοποιοί όσο και οι βοηθοί φαρμακοποιών παραμένουν στις θέσεις τους, αντιλαμβανόμενοι την κρισιμότητα της κατάστασης, σηκώνοντας μάλιστα τεράστιο βάρος αυτές τις ημέρες ακόμα και της πρωτοβάθμιας περίθαλψης, λειτουργώντας σε πολλές περιπτώσεις ως ανάχωμα στις άσκοπες επισκέψεις στα νοσοκομεία.

Για την αποφυγή οποιασδήποτε παρανόησης, καθίσταται σαφές ότι το ωράριο λειτουργίας φαρμακείων 09:00 με 17:00 αφορά μόνον στα φαρμακεία Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Αχαΐας. Η λειτουργία των φαρμακείων σε όλα τα Δωδεκάνησα παραμένει συνεχής μέχρι τις 21:00, για την εξυπηρέτηση του κοινού.

Πηγή: dimokratiki.gr

Διάβασε το »

Μέτρα προστασίας και τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης για τις ευπαθείς ομάδες

Newsteam 0 Comments

Ο Δήμος Γόρτυνας, στα πλαίσια των έκτακτων μέτρων που λαμβάνει για την προστασία των πολιτών από τον κορονοϊό, έχει αναπτύξει ένα πλέγμα δράσεων και υπηρεσιών φροντίδας και αλληλεγγύης για τις ευπαθείς ομάδες.

Ηλικιωμένοι, ΑμεΑ, άτομα με κινητικές δυσκολίες, δημότες που:

α) δεν έχουν την δυνατότητα να μετακινηθούν και να εξυπηρετήσουν βασικές ανάγκες τους,
β) δεν υπάρχουν άτομα στο στενό περιβάλλον τους προκειμένου να τους προσφέρουν την απαραίτητη βοήθεια,
γ) τα συγγενικά τους πρόσωπα βρίσκονται μακριά και, στο πλαίσιο της προσπάθειας περιορισμού της εξάπλωσης του κορονοϊού, είναι προτιμότερο να αποφύγουν τις μετακινήσεις προς τα χωριά, μπορούν να απευθύνονται στον Δήμο Γόρτυνας και να εξυπηρετούνται κατ’ οίκον, με ασφάλεια.

Από Δευτέρα ως Παρασκευή, ώρες 09:00 – 15:00, λειτουργούν τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης (μία τηλεφωνική γραμμή ανά Δημοτική Ενότητα), ώστε να καταγράφονται οι ανάγκες των δημοτών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Συγκεκριμένα, οι τηλεφωνικές γραμμές είναι:

Δ.Ε. Γόρτυνας: 2892340365
Δ.Ε. Αγίας Βαρβάρας: 2894340023
Δ.Ε. Κόφινα: 2893340208
Δ.Ε Ρούβα: 2894340328

Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα και μέσω e-mail, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: gortyna@gortyna.gr. Μπορούν, επίσης, να απευθύνονται στους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων, οι οποίοι θα τους κατευθύνουν ή θα μεταφέρουν τα αιτήματά τους στις υπηρεσίες του Δήμου.

Διάβασε το »

Νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης

Newsteam 0 Comments

Μία νέα τηλεφωνική γραμμή για την ενημέρωση των πολιτών λειτουργεί από σήμερα στον Δήμο Καστοριάς. Ο αριθμός είναι 6948140800 και είναι διαθέσιμος καθημερινά από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ.

Ο νέος αυτός αριθμός έρχεται για να λειτουργήσει υποστηρικτικά και συμπληρωματικά, σε οποιοδήποτε θέμα αφορά τον ιό covid19 (κορονοϊό), στις ήδη υπάρχουσες τηλεφωνικές γραμμές του Δήμου Καστοριάς, που είναι:

Κέντρο Κοινότητας: πρωινές ώρες, 2467027725 & 2467027191
Συμβουλευτική Δήμου: μετά τις 3:00 μ.μ., 2467351103

Ο Δήμος Καστοριάς βρίσκεται, από την πρώτη στιγμή έως και σήμερα, σε διαρκή ετοιμότητα και εγρήγορση, στην υπηρεσία των πολιτών.

 

Διάβασε το »

Η κοινωνική υπηρεσία στο πλευρό όσων έχουν ανάγκη

Newsteam 0 Comments

Με το σύνθημα Μένω σπίτι – Δεν μένω μόνος, ο δήμος Αλμυρού ενισχύει την Κοινωνική Υπηρεσία ώστε να είναι εφικτή η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών, που πρέπει να μείνουν σπίτι.

Το Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι και η Κοινωνική Υπηρεσία του δήμου, ενισχύεται με επιπλέον προσωπικό, το οποίο θα βρίσκεται στη διάθεση όλων των δημοτών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, προσφέροντάς τους (ενδεικτικά αναφερόμενων) αγορά ειδών πρώτης ανάγκης, εξυπηρέτηση από τις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του δήμου, διεκπεραίωση αιτημάτων για την παραλαβή και παράδοση για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ, κάθε άλλη εργασία συναφή με τα ληφθέντα μέτρα για την αποτροπή διάδοσης του ιού.

Για τον Αλμυρό, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2422350215, 2422026366, για τη Σούρπη στο 2422350300 και για τον Πτελεό στο 2422041910. Τέλος, αιτήματα μπορούν να αποστέλουν και στο email: menoume_spiti@almiros.gr.

Σκεφτόμαστε Συλλογικά! Είμαστε δίπλα σε όλους όσους έχουν πραγματική ανάγκη προστασίας στις παρούσες συνθήκες, επισημαίνουν τα στελέχη της δημοτικής αρχής.

Πηγή: e-thessalia.gr

Διάβασε το »