ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Τζάστιν Μπίμπερ: Οι δημοσιεύσεις του στην Ελλάδα μας μας ισοδυναμούν με τουριστική καμπάνια 10 εκατ. ευρώ

Newsteam 0 Comments

Ο Τζάστιν Μπίμπερ βρίσκεται στην Ελλάδα με τη σύζυγό του Χέιλι και οι δημοσιεύσεις του από τα νησιά και τα μέρη που επισκέπτεται, δημιουργούν μια άτυπη και πανάκριβη τουριστική καμπάνια για τη χώρα μας. Οι διακοπές του Καναδού σούπερ σταρ έχουν απασχολήσει τα διεθνή και τα εγχώρια ΜΜΕ, με τον ίδιο να φορτώνει το λογαριασμό του στο Instagram με δημοσιεύσεις. Σύμφωνα με εκτιμήσεις των ειδικών του marketing, οι δημοσιεύσεις του Μπίμπερ στο instagram έχουν μια αξία, η οποία – μαζί με τα κολακευτικά λόγια του τραγουδιστή για την Ελλάδα – αγγίζουν τα 10 εκατομμύρια ευρώ ενώ κάθε δημοσίευση κοστολογείται – ξεχωριστά – στα 780.000 ευρώ. «Αναλογιζόμενοι πως κατά τη διάρκεια της διαμονής του ανέβασε 12 posts στο λογαριασμό του, η συνολική αξία εκτιμάται στα 10 εκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό που αντιστοιχεί σε μία επί πληρωμή τουριστική καμπάνια προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό για τον ίδιο αριθμό likes. Στον κόσμο του marketing και της διασκέδασης, υπήρχαν πάντα οι αποκαλούμενοι ambassadors, influencers και celebrities», σημειώνει ο Διαμαντής Κιτρίδης στο Πρώτο θέμα, CEO του Citrine Information Technology. Σημειώνεται πως ο Τζάστιν Μπίμπερ έχει ήδη επισκεφθεί τη Μήλο, την Πάρο και τη Μύκονο, με το υπερπολυτελές γιοτ 55 μέτρων που νοικιάζει έναντι €250.000 την εβδομάδα, διαφημίζοντας, έτσι, τη χώρα μας.

Διάβασε το »

Τζάστιν Μπίμπερ: Οι δημοσιεύσεις του στην Ελλάδα μας ισοδυναμούν με τουριστική καμπάνια 10 εκατ. ευρώ

Newsteam 0 Comments

Ο Τζάστιν Μπίμπερ βρίσκεται στην Ελλάδα με τη σύζυγό του Χέιλι και οι δημοσιεύσεις του από τα νησιά και τα μέρη που επισκέπτεται, δημιουργούν μια άτυπη και πανάκριβη τουριστική καμπάνια για τη χώρα μας. Οι διακοπές του Καναδού σούπερ σταρ έχουν απασχολήσει τα διεθνή και τα εγχώρια ΜΜΕ, με τον ίδιο να φορτώνει το λογαριασμό του στο Instagram με δημοσιεύσεις. Σύμφωνα με εκτιμήσεις των ειδικών του marketing, οι δημοσιεύσεις του Μπίμπερ στο instagram έχουν μια αξία, η οποία – μαζί με τα κολακευτικά λόγια του τραγουδιστή για την Ελλάδα – αγγίζουν τα 10 εκατομμύρια ευρώ ενώ κάθε δημοσίευση κοστολογείται – ξεχωριστά – στα 780.000 ευρώ. «Αναλογιζόμενοι πως κατά τη διάρκεια της διαμονής του ανέβασε 12 posts στο λογαριασμό του, η συνολική αξία εκτιμάται στα 10 εκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό που αντιστοιχεί σε μία επί πληρωμή τουριστική καμπάνια προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό για τον ίδιο αριθμό likes. Στον κόσμο του marketing και της διασκέδασης, υπήρχαν πάντα οι αποκαλούμενοι ambassadors, influencers και celebrities», σημειώνει ο Διαμαντής Κιτρίδης στο Πρώτο θέμα, CEO του Citrine Information Technology. Σημειώνεται πως ο Τζάστιν Μπίμπερ έχει ήδη επισκεφθεί τη Μήλο, την Πάρο και τη Μύκονο, με το υπερπολυτελές γιοτ 55 μέτρων που νοικιάζει έναντι €250.000 την εβδομάδα, διαφημίζοντας, έτσι, τη χώρα μας.

Διάβασε το »

Θεοχάρης: Η χώρα μας από τους πιο έτοιμους τουριστικούς προορισμούς

Newsteam 0 Comments

Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης μιλώντας από το Βερολίνο δήλωσε πως η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο έτοιμους τουριστικούς προορισμούς, με σχέδιο και πρωτόκολλα ασφαλείας περιμένοντας το άνοιγμα του τουρισμού στις 14 Μάϊου  Μετά τις συναντήσεις του με τον υφυπουργό Οικονομίας αρμόδιο για θέματα Τουρισμού Τόμας Μπαράις, με κορυφαία στελέχη του Τουριστικού Ομίλου TUI και με την ηγεσία του Γερμανικού Ταξιδιωτικού Συνδέσμου (DRV), ο κ. Θεοχάρης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναφέρθηκε κυρίως στην προσπάθειά του να παρουσιάσει στους συνομιλητές του την υγειονομική εικόνα της Ελλάδας και το σχέδιο της κυβέρνησης για ασφαλείς διακοπές. «Η χώρα μας είναι από τις πλέον έτοιμες και κυρίως διαθέτει καθαρό μήνυμα, το οποίο εξηγεί με σαφήνεια. Το σύστημά μας έχει αρχή, μέση και τέλος, είναι επαγγελματικό, ώριμο και ισορροπημένο μεταξύ ανοίγματος και ασφάλειας», επισήμανε ο υπουργός. Τα πρωτόκολλα ασφαλείας που θα ισχύσουν, σε συνδυασμό με τα νέα διαθέσιμα εργαλεία, τα εμβόλια και τα γρήγορα τεστ, αλλά και τη νέα ιατρική γνώση, αποτελούν ισχυρά όπλα στη φαρέτρα μας, συνέχισε ο κ. Θεοχάρης και, αναφερόμενος στο Βραβείο «Global Champion Award for Covid-19 Crisis Management» που έλαβε η χώρα μας για την διαχείριση του τουρισμού σε συνθήκες πανδημίας, έκανε λόγο για μια «απόδειξη ότι αναγνωρίζεται με τον πλέον επίσημο τρόπο η μεγάλη προσπάθεια που καταβλήθηκε πέρυσι». Άλλωστε, όπως επισήμανε, στο φετινό Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTCC) που διοργανώθηκε στο Κανκούν, ο υπουργός Τουρισμού δέχθηκε τα επαινετικά σχόλια των μεγαλύτερων τουριστικών φορέων, οι οποίοι θεωρούν την Ελλάδα ως παράδειγμα ασφαλούς ανοίγματος για τον τουρισμό. Έδωσε μάλιστα ιδιαίτερη έμφαση στη διαφάνεια της ενημέρωσης, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση φροντίζει να είναι όλη η χώρα ασφαλής και δεν αλλάζει τα επιδημιολογικά στοιχεία, όπως έκανε π.χ. πέρυσι η Τουρκία, η οποία αποκαλύφθηκε…

Διάβασε το »