διαφημίσεις - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

The Bachelor: Πού αλλού έχουμε δει την Ιζαμπέλα εκτός από το ριάλιτι;

Newsteam 0 Comments

Ακόμη κι αν δεν έχετε δει το φετινό ”The Bachelor”, ακόμη κι αν δεν έχετε γελάσει ή έστω ακούσει τις ξεκαρδιστικές ατάκες που έχουν ήδη «πέσει» στο «σπίτι» του Αλέξη Παππά, είναι σίγουρο ότι όλο και κάποιο αποσπασματάκι από τις απόπειρες των κοριτσιών να κατακτήσουν τον Αλέξη Παππά έχει υποπέσει στην αντίληψή σας, έστω από το τρέιλερ. Εξάλλου, τόσο τα κορίτσια όσο και η παραγωγή έχουν κάνει το παν για να το πετύχουν: Μπάλες πόδοσφαίρου, πνευστά μουσικά όργανα, νυφικά και κεφάλια φέτας έχουν παρελάσει μπροστά στον φετινό Εργένη, μαζί με κορίτσια με λαμπερά φορέματα. Ένα από αυτά μπορεί και να σας θύμισε κάτι. Μιλάμε για την Ιζαμπέλα, που φάνηκε γνώριμη σε πολλούς ήδη από την πρεμιέρα της Τρίτης. Σα ποια μοιάζει μωρέ, σαν ποια μιάζει; Το Bachelor δεν είναι το πρώτο ριάλιτι της 30χρονης παίκτριας. Περίπου 12 χρόνια πριν είχε επιχειρήσει να εντυπωσιάσει με τις φωνητικές της ικανότητες στο X-Factor. Και μπορεί να μην κέρδισε την πρωτιά, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Συνέχισε τις τηλεοπτικές της προσπάθειες, περνώντας και από το Deal με τον Χρήστο Φερεντίνο, όταν αυτό προβαλλόταν στον Alpha. Επίσης, στο ενεργητικό της έχει και διαφήμιση για… έξυπνα σουτιέν!  Επομένως, μπορεί να μην ξέρουμε πόσο καλά θα τα πάει με τον Αλέξη Παππά, όμως μπορούμε να είμαστε αρκετά σίγουροι ότι θα την ξαναδούμε.

Διάβασε το »

Νέοι κανόνες και αλλαγές στις διαφημίσεις και τηλεπωλήσεις

Newsteam 0 Comments

Νέοι κανόνες και αλλαγές στις διαφημίσεις και τηλεπωλήσεις Αλλάζουν οι κανόνες στις διαφημίσεις και τηλεπωλήσεις με τον νόμο 4779/2021 Νόμος 4779/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 27/20.02.2021Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 10ης Μαρτίου 2010 για τον συντονισμό ορισμένων νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών σχετικά με την παροχή υπηρεσιών οπτικοακουστικών μέσων, όπως έχει τροποποιηθεί με την Οδηγία (ΕΕ) 2018/1808 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Νοεμβρίου 2018 και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΗ Άρθρο 23 Διαφημιστικά μηνύματα και μηνύματα τηλεπώλησης (Άρθρο 19 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 24 Όροι και προϋποθέσεις μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού προγράμματος (Άρθρο 20 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 25 Τηλεπώληση φαρμάκων (Άρθρο 21 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 26 Τηλεοπτική διαφήμιση και τηλεπώληση αλκοολούχων ποτών (Άρθρο 22 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 27 Απαγόρευση μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης (Άρθρο 23 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 28 Χρονοθυρίδες τηλεπώλησης (Άρθρο 24 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 29 Τηλεοπτικοί οργανισμοί αποκλειστικά προσανατολισμένοι στη διαφήμιση, την τηλεπώληση ή την αυτοπροβολή (Άρθρο 25 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) Άρθρο 23 Διαφημιστικά μηνύματα και μηνύματα τηλεπώλησης (Άρθρο 19 της Οδηγίας (ΕΕ) 2010/13) 1. Η τηλεοπτική διαφήμιση και η τηλεπώληση πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμες και σαφώς διακριτές από το συντακτικό περιεχόμενο του προγράμματος μέσω οπτικών ή και ακουστικών ή και χωρικών μέσων, με την επιφύλαξη της χρήσης νέων διαφημιστικών τεχνικών. 2. Τα μεμονωμένα διαφημιστικά τηλεοπτικά μηνύματα και τα μηνύματα τηλεπώλησης επιτρέπονται σε αθλητικές εκδηλώσεις. Κατά τα λοιπά, η μετάδοση μεμονωμένων τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και μηνυμάτων τηλεπώλησης αποτελεί εξαίρεση. Άρθρο…

Διάβασε το »