Ειδήσεις για διαφήμιση - Spoiler και νέα

Μαράια Κάρεϊ: Η κόρη της έγινε μοντέλο σε καμπάνια

Newsteam 0 Comments

Η κόρη της Μαράια Κάρεϊ έγινε μεταξύ των προσώπων που συμμετέχουν στην καμπάνια της αμερικανικής εταιρείας παιδικών ενδυμάτων «OshKosh B’Gosh» με τίτλο «Today is Someday». Η κόρη της Μαράια Κάρεϊ, Μονρόε δείχνει το στιλ της στο σχολείο στην πρώτη διαφημιστική της καμπάνια και εμφανίζεται ως η μαμά της (Κάρεϊ) σε ηλικία 10 ετών, προβάλλοντας το όνειρό της να γίνει τραγουδίστρια. Στην καμπάνια για τον Μοχάμεντ Άλι ένα κόκκινο ποδήλατο εμφανίζεται στην ιστορία το οποίο τον οδήγησε στα ρινγκ. Ενώ για το συγκρότημα των «Outkast» αναδεικνύει τις αρχές του ντουέτου στην Ατλάντα, του Αντρέ 3000 με τον Μπιγκ Μπόι. «Αυτή η εκστρατεία αντιπροσωπεύει μια νέα, φρέσκια θέση για την εταιρεία, που γεφυρώνει το παρελθόν με το παρόν και υπερασπίζεται τα όνειρα, το θάρρος και την αποφασιστικότητα των παιδιών», δήλωσε ο Τζεφ Τζένκινς, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας. Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε το »

Λάιονελ Ρίτσι: Στην Ελλάδα μας μας για διακοπές με την οικογένειά του (+vid)

Newsteam 0 Comments

Μέχρι στιγμής έχει πάει στην Σαντορίνη και στην Δήλο ενώ τελευταία του στάση είναι η κοσμοπολίτικη Μύκονος Ο θρυλικός τραγουδιστής των 80’s Λάιονελ Ρίτσι ήρθε στην Ελλάδα με την αγαπημένη του Λίσα Παρίτζι (μοντέλο) και τα τρία παιδιά τους Σοφία, Νικόλ και Μάιλς για να περάσουν εδώ μέρος των καλοκαιρινών διακοπών τους. Ο 72χρονος τραγουδιστής κάνει ένα τουρ στα νησιά του Αιγίου και ποστάρει συνεχώς φωτογραφίες στα social media του αποτελώντας την καλύτερη διαφήμιση για την χώρα μας. Μέχρι στιγμής έχει πάει στην Σαντορίνη και στην Δήλο ενώ τελευταία του στάση είναι η κοσμοπολίτικη Μύκονος. Η κάμερα του Mykonos Live TV μάλιστα τον «συνέλαβε» στην Ψαρρού μαζί με την κατά 40 χρόνια νεότερη σύζυγό του και τα τρία παιδιά τους.

Διάβασε το »

Τζάστιν Μπίμπερ: Οι δημοσιεύσεις του στην Ελλάδα μας μας ισοδυναμούν με τουριστική καμπάνια 10 εκατ. ευρώ

Newsteam 0 Comments

Ο Τζάστιν Μπίμπερ βρίσκεται στην Ελλάδα με τη σύζυγό του Χέιλι και οι δημοσιεύσεις του από τα νησιά και τα μέρη που επισκέπτεται, δημιουργούν μια άτυπη και πανάκριβη τουριστική καμπάνια για τη χώρα μας. Οι διακοπές του Καναδού σούπερ σταρ έχουν απασχολήσει τα διεθνή και τα εγχώρια ΜΜΕ, με τον ίδιο να φορτώνει το λογαριασμό του στο Instagram με δημοσιεύσεις. Σύμφωνα με εκτιμήσεις των ειδικών του marketing, οι δημοσιεύσεις του Μπίμπερ στο instagram έχουν μια αξία, η οποία – μαζί με τα κολακευτικά λόγια του τραγουδιστή για την Ελλάδα – αγγίζουν τα 10 εκατομμύρια ευρώ ενώ κάθε δημοσίευση κοστολογείται – ξεχωριστά – στα 780.000 ευρώ. «Αναλογιζόμενοι πως κατά τη διάρκεια της διαμονής του ανέβασε 12 posts στο λογαριασμό του, η συνολική αξία εκτιμάται στα 10 εκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό που αντιστοιχεί σε μία επί πληρωμή τουριστική καμπάνια προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό για τον ίδιο αριθμό likes. Στον κόσμο του marketing και της διασκέδασης, υπήρχαν πάντα οι αποκαλούμενοι ambassadors, influencers και celebrities», σημειώνει ο Διαμαντής Κιτρίδης στο Πρώτο θέμα, CEO του Citrine Information Technology. Σημειώνεται πως ο Τζάστιν Μπίμπερ έχει ήδη επισκεφθεί τη Μήλο, την Πάρο και τη Μύκονο, με το υπερπολυτελές γιοτ 55 μέτρων που νοικιάζει έναντι €250.000 την εβδομάδα, διαφημίζοντας, έτσι, τη χώρα μας.

Διάβασε το »

Λάιονελ Ρίτσι: Στην Ελλάδα μας για διακοπές με την οικογένειά του (+vid)

Newsteam 0 Comments

Μέχρι στιγμής έχει πάει στην Σαντορίνη και στην Δήλο ενώ τελευταία του στάση είναι η κοσμοπολίτικη Μύκονος Ο θρυλικός τραγουδιστής των 80’s Λάιονελ Ρίτσι ήρθε στην Ελλάδα με την αγαπημένη του Λίσα Παρίτζι (μοντέλο) και τα τρία παιδιά τους Σοφία, Νικόλ και Μάιλς για να περάσουν εδώ μέρος των καλοκαιρινών διακοπών τους. Ο 72χρονος τραγουδιστής κάνει ένα τουρ στα νησιά του Αιγίου και ποστάρει συνεχώς φωτογραφίες στα social media του αποτελώντας την καλύτερη διαφήμιση για την χώρα μας. Μέχρι στιγμής έχει πάει στην Σαντορίνη και στην Δήλο ενώ τελευταία του στάση είναι η κοσμοπολίτικη Μύκονος. Η κάμερα του Mykonos Live TV μάλιστα τον «συνέλαβε» στην Ψαρρού μαζί με την κατά 40 χρόνια νεότερη σύζυγό του και τα τρία παιδιά τους.

Διάβασε το »

Τζάστιν Μπίμπερ: Οι δημοσιεύσεις του στην Ελλάδα μας ισοδυναμούν με τουριστική καμπάνια 10 εκατ. ευρώ

Newsteam 0 Comments

Ο Τζάστιν Μπίμπερ βρίσκεται στην Ελλάδα με τη σύζυγό του Χέιλι και οι δημοσιεύσεις του από τα νησιά και τα μέρη που επισκέπτεται, δημιουργούν μια άτυπη και πανάκριβη τουριστική καμπάνια για τη χώρα μας. Οι διακοπές του Καναδού σούπερ σταρ έχουν απασχολήσει τα διεθνή και τα εγχώρια ΜΜΕ, με τον ίδιο να φορτώνει το λογαριασμό του στο Instagram με δημοσιεύσεις. Σύμφωνα με εκτιμήσεις των ειδικών του marketing, οι δημοσιεύσεις του Μπίμπερ στο instagram έχουν μια αξία, η οποία – μαζί με τα κολακευτικά λόγια του τραγουδιστή για την Ελλάδα – αγγίζουν τα 10 εκατομμύρια ευρώ ενώ κάθε δημοσίευση κοστολογείται – ξεχωριστά – στα 780.000 ευρώ. «Αναλογιζόμενοι πως κατά τη διάρκεια της διαμονής του ανέβασε 12 posts στο λογαριασμό του, η συνολική αξία εκτιμάται στα 10 εκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό που αντιστοιχεί σε μία επί πληρωμή τουριστική καμπάνια προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό για τον ίδιο αριθμό likes. Στον κόσμο του marketing και της διασκέδασης, υπήρχαν πάντα οι αποκαλούμενοι ambassadors, influencers και celebrities», σημειώνει ο Διαμαντής Κιτρίδης στο Πρώτο θέμα, CEO του Citrine Information Technology. Σημειώνεται πως ο Τζάστιν Μπίμπερ έχει ήδη επισκεφθεί τη Μήλο, την Πάρο και τη Μύκονο, με το υπερπολυτελές γιοτ 55 μέτρων που νοικιάζει έναντι €250.000 την εβδομάδα, διαφημίζοντας, έτσι, τη χώρα μας.

Διάβασε το »

Έπος: Όταν ο Κοντιζάς συμμετείχε σε διαφήμιση και υποδυόταν τον Ιάπωνα τουρίστα!

Newsteam 0 Comments

Κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες ένα άγνωστο βίντεο στο οποίο εμφανίζεται ο κριτής του Masterchef, Σωτήρης Κοντιζάς. Πρόκειται για διαφήμιση του Δήμου Πατρέων στο μακρινό 2007, με τον κριτή του διαγωνισμού μαγειρικής να συμμετέχει. Όλα ξεκίνησαν όταν ο σκηνοθέτης, Σπύρος Ματθαιόπουλος, με μία ανάρτησή του στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, αποκάλυψε ότι ο γνωστός πλέον σεφ έχει παίξει σε διαφήμιση του Δήμου Πατρέων για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Ο κριτής του MasterChef υποδυόταν τον Ιάπωνα τουρίστα ο οποίος χάνει το πλοίο λόγω της κίνηση που προκάλεσε μία κυρία η οποία είχε διπλοπαρκάρει.

Διάβασε το »