Ειδήσεις για ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ - Spoiler και νέα

Δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε; Ποιες βιταμίνες σας λείπουν

Newsteam 0 Comments

Δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε; Ποιες βιταμίνες σας λείπουν. Σπανίως το σκεφτόμαστε, αλλά η διατροφή μας δεν επηρεάζει μόνο τις σωματικές λειτουργίες. Και την φυσική μας κατάσταση, αλλά και την νοητική κατάσταση και απόδοση. Με απλά λόγια οι διατροφικές επιλογές  επηρεάζουν και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι τα μειωμένα επίπεδα ορισμένων βιταμινών κυρίως του συμπλέγματος Β (π.χ. Β1, Β6, Β12). Μπορούν να επηρεάσουν τις νοητικές λειτουργίες προκαλώντας αδυναμία συγκέντρωσης, κόπωση, πονοκέφαλους, εκνευρισμό και μεταβολές της διάθεσης. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β αποτελούν βασικό δομικό υλικό των νευρικών κυττάρων του εγκεφάλου. Μάλιστα ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται κυρίως από όσους κάνουν συστηματικά εξαντλητικές δίαιτες αποστερώντας τον οργανισμό τους από πολύτιμες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία (π.χ. σελήνιο, χαλκό, ψευδάργυρο, μαγγάνιο), αλλά και από τους χορτοφάγους – μια και η πλουσιότερη πηγή των βιταμινών του συμπλέγματος Β είναι τα ζωικά τρόφιμα. Πέρα από τους vegetarian και όσους κάνουν αυστηρές δίαιτες ωστόσο, προσοχή απαιτείται και για τους περισσότερους από εμάς επειδή πολύ απλά δεν προσέχουμε τη διατροφή μας και τρεφόμαστε πρόχειρα και βιαστικά. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος συστήνεται να αποφεύγουμε τις αυστηρές δίαιτες χαμηλών θερμίδων και να καταναλώνουμε τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων. Η ισορροπημένη διατροφή είναι αυτή που διασφαλίζει ότι δεν θα λείψουν οι απαραίτητες βιταμίνες από το σώμα και το μυαλό μας. Όσο για τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β καλό ειναι να γνωρίζουμε τις πηγές τους ώστε να τις εντάξουμε στη διάτροφή μας. H Β1 βρίσκεται στα όσπρια όπως οι φακές, το συκώτι, τον αρακά, τα σπαράγγια, ηλιόσποροι, φασολάκια Η Β6 βρίσκεται σε δημητριακά, όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, ψάρια, στο κοτόπουλο και το κρέας. Η B9 (φυλλικό οξύ) αφθονεί στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα όσπρια, τους ξηρούς καρπούς και τους σπόρους….

Διάβασε το »

Αυτές είναι οι βιταμίνες για υγιή και πλούσια μαλλιά

Newsteam 0 Comments

Τα πλούσια και λαμπερά μαλλιά, για πολλούς αποτελούν ένδειξη υγείας και ομορφιάς, ωστόσο, ορισμένοι παράγοντες όπως οι διατροφικές ανεπάρκειες, η ηλικία, οι ορμόνες κ.ο.κ. τα επηρεάζουν σημαντικά – Πώς μπορείτε να έχετε υγιή και πυκνά μαλλιά με φυσικό τρόπο; Ποιες βιταμίνες είναι απαραίτητες; Τα πυκνά και λαμπερά μαλλιά υποδηλώνουν υγεία και μας κάνουν να νιώθουμε πιο ελκυστικούς. Και μπορεί επίσημα ορισμένες βιταμίνες να μην βοηθούν την ανάπτυξη των μαλλιών, ωστόσο, κάποιες συγκεκριμένες βιταμίνες μπορούν να βοηθήσουν στην ταχύτερη ανάπτυξη των μαλλιών, η έλλειψη ορισμένων είναι πιθανόν να οδηγήσει στην τριχόπτωση ή να τα κάνει εύθραυστα και λεπτά. Γι’ αυτό λοιπόν, η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων βιταμινών μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της υγείας των μαλλιών και του τριχωτού μέρους του κεφαλιού γενικότερα. Βιταμίνες για δυνατά μαλλιά Υπάρχουν αρκετές βιταμίνες οι οποίες βοηθούν τα μαλλιά και καταπολεμούν την τριχόπτωση. Οι πιο σημαντικές είναι οι ακόλουθες: Βιταμίνη D Υπάρχουν αρκετά τρόφιμα τα οποία περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης D, όμως οι ακόλουθες τροφές είναι οι πιο γνωστές πηγές της: ψάρια, όπως ο σολομός ή ο ξιφίας μανιτάρια κρόκοι αυγών εμπλουτισμένος χυμός πορτοκαλιού με βιταμίνη D εμπλουτισμένο γάλα με βιταμίνη D Η έκθεση στον ήλιο είναι επίσης απαραίτητη, καθώς με αυτόν τον τρόπο το σώμα παράγει τη βιταμίνη D. Συμπληρώματα βιταμίνης D είναι διαθέσιμα στην αγορά, ωστόσο, είναι απαραίτητο πάντοτε να να συμβουλευόμαστε τον γιατρό μας προτού λάβουμε οποιαδήποτε βιταμίνη. Τα συμπληρώματα βιταμίνης D βέβαια είναι σχετικά ασφαλή και η τοξικότητα εξαιρετικά σπάνια. Βέβαια, η λήψη της σε πολύ υψηλές δόσεις μπορεί να οδηγήσει σε τοξικότητα. Η λήψη βιταμίνης D μαζί με ένα γεύμα που περιέχει λίπος βελτιώνει την απορρόφησή της. Διαβάστε περισσότερες βιταμίνες που συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των μαλλιών στο health4u.gr ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Η…

Διάβασε το »