αρτηριακή πίεση - Τα τελευταία νεά & ειδήσεις

Τα 5′ που ρίχνουν την πίεση καλύτερα από τα φάρμακα

Newsteam 0 Comments

Δημοσιεύθηκε: 12 Ιουλίου 2021 07:30 Mια αναπνευστική πρακτική που βοηθά περισσότερο από την αερόβια άσκηση και το διαλογισμό. Ενώ μπορείτε να τη κάνετε όσο παρακολουθείτε τηλεόραση. Υπόσχεται να ρυθμίσει την αρτηριακή πίεση και να αποτρέψει την εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων. Τα 5′ που ρίχνουν την πίεση καλύτερα από τα φάρμακα. Mία μέθοδος που δημιουργήθηκε τη δεκαετία το ’80 με στόχο την ενδυνάμωση του διαφράγματος και των υπόλοιπων μυών του αναπνευστικού συστήματος. Για ασθενείς με λοιμώξεις του αναπνευστικού φαίνεται πως έχει πολλαπλά οφέλη και στη ρύθμιση της αρτηριακής μας πίεσης. Αυτό αποδεικνύουν τα νέα ερευνητικά δεδομένα που δημοσιεύτηκαν στο Journal of the American Heart Association. Σύμφωνα με τα οποία μόλις πέντε λεπτά με την Άσκηση Υψηλής Αντίστασης για την Ενδυνάμωση των Μυών του Αναπνευστικού (High-Resistance Inspiratory Muscle Strength Training, IMST). Είναι εξαιρετικά αποτελεσματική για την εξάλειψη των καρδιαγγειακών παθήσεων στον ηλικιωμένο ενήλικο πληθυσμό. Μιας και είναι εξίσου ή και πιο αποτελεσματική από την αερόβια άσκηση και το διαλογισμό. Πώς ακριβώς γίνεται  η συγκεκριμένη πρακτική; Ο ασθενής εισπνέει έντονα μέσω μιας φορητής συσκευής που φέρει αντίσταση στην διαδικασία της αναπνοής. Φανταστείτε πως η αίσθηση είναι σαν να προσπαθείτε να ρουφήξετε μέσα από ένα σωλήνα. Ο οποίος  «ρουφάει» αέρα ταυτόχρονα με τη δικιά σας εισπνοή. Η μεθοδολογία της έρευνας  Η έρευνα εξέτασε 36 υγιείς ενήλικες ηλικίας 50 εώς 79 ετών με φυσιολογική συστολική αρτηριακή πίεση για έξι βδομάδες, χωρίζοντας τους σε δύο ομάδες: η μία ομάδα έκανε την άσκηση της ενδυνάμωσης χρησιμοποιώντας το μηχάνημα με την φυσιολογική αντίσταση, ενώ οι υπόλοιποι έκαναν την άσκηση με μειωμένη αντίσταση ως μια εφαρμογή εικονικού φαρμάκου, χωρίς φυσικά οι συμμετέχοντες της κάθε ομάδας να γνωρίζουν σε ποια ομάδα ανήκουν. Με το πέρας του χρόνου παρακολούθησης, όσοι χρησιμοποίησαν τη συσκευή…

Διάβασε το »