Κατάρρευση σε όλες τις σοβαρές δημοσκοπήσεις παρουσιάζει η εικόνα της κυβέρνησης στην πρόθεση ψήφου, όσο και να προσπαθούν οι δημοσκοπικές εταιρείες να το “μαζέψουν”.

Είναι εμφανές , ακόμα και σε όσες δημοσιοποιούνται, ότι το ποσοστό με την “αστεία έκφραση”  της δημοφιλίας δεν δίνουν παρά περί το 38% στην κυβέρνηση αποτυπώνοντας έτσι μια “μαγική εικόνα” καθώς πλέον εμφανίζεται ένα συμπαγές 20% και πλέον αναποφάσιστων, οι οποίοι βέβαια κατά κύριο λόγο είναι αρνητικές ψήφοι που απλά τοποθετούνται σε αυτή την κατηγορία ώστε να “μαγειρευτεί” το τελικό αποτέλεσμα.

Σε πανικό η κυβέρνηση μετά τις αποκαλύψεις – Ανοίγουν άμεσα την αγορά;

Ακόμα μεγαλύτερη ζημιά πέραν αυτής που καταγράφεται λόγω της παρατεταμένης καραντίνας, για την κυβέρνηση ήταν η πρόσφατη διαχείριση της κακοκαιρίας “Μήδεια” και το αυθαίρετο κλείσιμο της Ε.Ο. Αθηνών Λαμίας προκειμένου να μην πληρωθούν ρήτρες από εταιρεία συγγενικού του υπουργικού κύκλου προσώπου καθώς και η προσπάθεια επί τρις εβδομάδες συγκάλυψης του σκανδάλου του παιδοφιλίας από τον αγαπημένο του Μαξίμου πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή Δ.Λιγνάδη.

Αν και ακόμα στον ορίζοντα δεν έχει προκύψει κάποιο ισχυρό πολιτικό σχήμα που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ισχυρός παράγοντας των όχι απλά δυσαρεστημένων αλλά οργισμένων, ψηφοφόρων της κυβέρνησης εντούτοις καταγράφεται μια πρώτη, και υπό προϋποθέσεις κοινοβουλευτική παρουσία σχηματισμών όπως οι “Ελεύθεροι Άνθρωποι” του Γ.Τράγκα, χωρίς να υποχωρούν τα ποσοστά της “Ελληνικής Λύσης” του Κ.Βελόπουλου ενώ έχει αρχίσει να καταγράφεται πλέον και  κοινός σχηματισμός των Φ.Κρανιδιώτη / Θ.Τζήμερου με ένα σταθερό 1,5-2% και πάντα παραμένει μια “μασίφ” δύναμη των πρώην ψηφοφόρων του “Λαϊκού Συνδέσμου – Χρυσή Αυγή”.

Εν αναμονή πάντα ενός μεγαλύτερου σχηματισμού που θα μπορούσε να είναι και ένας συνασπισμός των ανωτέρων που θα μπορούσε να ζητήσει και να λάβει περισσότερα.

Στον αντίποδα η κυβερνητική παράταξη βρίσκεται σε ένα περίπου 30% με κυρίαρχο κριτήριο την ηττοπάθεια και την απέχθεια των ψηφοφόρων του Ιουλίου του 2019 προς την ίδια την κυβέρνηση και ιδιαιτέρως προς το περιβάλλον του Μαξίμου καθώς έχει οδηγήσει την χώρα σε κατάσταση που καμία του όμορου περίγυρου της χώρας δεν καταγράφει (Τουρκία, Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια).

Αν εξακολουθήσει αυτή η τάση και χωρίς ο ΣΥΡΙΖΑ να δείχνει ότι “τσιμπά” από τις απώλειες της ΝΔ περί τα τέλη Μαρτίου πιθανόν να έχει ανατραπεί συνολικά το πολιτικό σκηνικό με τον ΣΥΡΙΖΑ τελικά να παίρνει “κεφάλι”.

Να υπενθυμίσουμε ότι όπως είχαμε αποκαλύψει σε δημοσίευμα μας εδώ στο pronews.gr του προηγούμενου μήνα, η δημοσκοπική διαφορά είναι περί το 4% με την ΝΔ να βρίσκεται στην καλύτερη μέχρι το 33-34% και τον ΣΥΡΙΖΑ στο 28-29%.

Χαρακτηριστικό του πανικού που καταλαμβάνει με τα αλλεπάλληλα σκάνδαλα εϊναι ότι παρά τις εισηγήσεις της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων (που βασίζονται σε ξένα μοντέλα που έχουν αποτύχει παταγωδώς στην Ελλάδα), την ανυπαρξία ΜΕΘ, η κυβέρνηση να έχει ειλημμένη την απόφαση να ανοίξει το εμπόριο είτε με την μέθοδο του click away ή πιο πιθανό το click inside.

Τουλάχιστον αυτό ζητούν υπουργοί που βλέπουν την πραγματική κατάσταση όπως ο Υπουργός Επικρατείας Γ.Γεραπετρίτης αλλά και ο Άδωνις Γεωργιάδης που βλέπει το κύρος του να έχει τρωθεί μεταξύ των “δεξιών” ψηφοφόρων του.

Το σύνθημα πλέον που επικρατεί στο Μαξίμου είναι “ή ανοίγουμε την αγορά ή κλείνουμε την κυβέρνηση” και είναι χαρακτηριστικό της λαϊκής οργής που έχει μετατραπεί σε μέγγενη για την κοινωνική πλειοψηφία.

Στελέχη του λιανεμπορίου σημειώνουν πως «δεν συζητάμε παράταση του λουκέτου στην αγορά» περιγράφοντας τη ζοφερή κατάσταση στον κλάδο, με μία στις δύο μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Αθήνας να κινδυνεύουν το επόμενο διάστημα με λουκέτο.

Το ενδεχόμενο παράτασης των αυστηρών περιοριστικών μέτρων στην Αττική και μετά την 28η Φεβρουαρίου αναμένεται να εξεταστεί από τους ειδικούς εντός της επόμενης εβδομάδας, στο «τραπέζι» ωστόσο, βρίσκονται διάφορα σενάρια σχετικά με το τι θα γίνει με τη λειτουργία της αγοράς.

Χαρακτηριστικά, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, σημειώνει πως οι έμποροι δεν επιθυμούν ένα ανεξέλεγκτο άνοιγμα της αγοράς που θα οδηγήσει το επόμενο διάστημα σε νέο κλείσιμο. «Αντίθετα ζητάμε η μέθοδος click inside, δηλαδή με είσοδο των καταναλωτών εντός των καταστημάτων έπειτα από ραντεβού, να εφαρμοστεί συνολικά σε όλους τους κλάδους του λιανεμπορίου και όχι μόνο σε ένδυση και υπόδηση όπως την προηγούμενη φορά» τονίζει ο κ. Καφούνης.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το makelio

Διαβάστε επίσης »