Τεράστιο ήταν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού για την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με την Μπενφίκα για τον τρίτο προκριματικό του Τσάμπιονς Λιγκ. Η ομάδα της Θεσσαλονίκης με εντυπωσιακή απόδοση πήρε τη νίκη με 2-1 και απέχει έναν γύρο από τους «χρυσοφόρους» ομίλους της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.

Ο αγώνας, όπως και αυτός με την Μπεσίκτας στον προηγούμενο γύρο, μεταδόθηκε από το Open. Το κανάλι κατάφερε να πιάσει υψηλά νούμερα τηλεθέασης παρά το γεγονός ότι ο αγώνας μεταδιδόταν στην prime time, την πλέον ανταγωνιστική στην ελληνική τηλεόραση.

Το ΠΑΟΚ – Μπενφίκα κατάφερε να τα βάλει τόσο με το «GNTM» όσο και με τις «Άγριες Μέλισσες» που κυριαρχούν στην συγκεκριμένη ζώνη. Ο αγώνας που ξεκίνησε στις 9 το βράδυ σημείωσε 19,9% στο σύνολο και 20,9% στο δυναμικό κοινό σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα προγράμματα, στο γενικό σύνολο η σειρά «Άγριες Μέλισσες» βρέθηκε στην πρώτη θέση με ποσοστό 20,6%. Μετά τον αγώνα του ΠΑΟΚ ακολούθησε η σειρά «Οκτώ Λέξεις» με 15,5% και στη συνέχεια το «GNTM» με 14,7%. Αρκετά πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό η σειρά «Αγγελική» του ALPHA με ποσοστό 9,8%.

Στο δυναμικό κοινό το «GNTM» έκοψε πρώτο το νήμα με 23,1%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο αγώνα του ΠΑΟΚ που ξεπέρασε τις «Άγριες Μέλισσες» με τη σειρά του ΑΝΤ1 να σημειώνει 18,2%. Αρκετά μακριά από τον ανταγωνισμό βρέθηκε η σειρά «Αγγελική» του ALPHA με 9,4% και οι «Οκτώ λέξεις» με 8,8%.

Δείτε τα νέα της επικαιρότητας:

Όλα τα νέα για την επικαιρότητα εδώ – ειδήσεις από την Ελλάδα

Σάρωσε σε τηλεθέαση το ΠΑΟΚ – Μπενφίκα : Δείτε τα tweets του ΠΑΟΚ για την αναμέτρηση:


Σάρωσε σε τηλεθέαση το ΠΑΟΚ – Μπενφίκα : Δείτε τα instagram posts του ΠΑΟΚ εν όψη της αναμέτρησης:

Διαβάστε επίσης »