Από το καλό στο καλύτερο δείχνει να πηγαίνει, τουλάχιστον στη Μαγνησία, η τηλεδιδασκαλία για μαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, καθώς βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, όπως και η προσπάθεια να μειωθούν τα προβλήματα που έχουν καταγραφεί.

Αυτό τόνισε και ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Σωκράτης Σαβελίδης, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102.5.

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις χιλιάδες εικονικές τάξεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Μαγνησίας, τάξεις που δημιουργεί μέσω του ηλεκτρονικού του υπολογιστή σε μία ειδική πλατφόρμα ένας καθηγητής και καλεί τους μαθητές να συμμετέχουν στο εκάστοτε μάθημα.

Αυτό μεταφράζεται σε δέκα χιλιάδες εγγεγραμμένους μαθητές σε σύνολο 11 χιλιάδων και σε περίπου 1300 εκπαιδευτικούς σε σύνολο 1500!

Σίγουρα, είμαστε σε μία νέα εποχή. Αλλά θέλω να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν υποκαθίσταται ούτε αντικαθίσταται το κανονικό μάθημα στην τάξη. Ακόμη και με τα καλύτερα δεδομένα δεν μπορεί να γίνει αυτό και το αποδεικνύουν οι έρευνες που έχουν γίνει. Ωστόσο οι μαθητές είναι σε επαφή με το σχολείο με αυτόν τον τρόπο σχολίασε σχετικά ο κ. Σαβελίδης.

Η διαδικασία ξεκίνησε με την Τρίτη Λυκείου και με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα πριν από δύο εβδομάδες. Αλλά μέχρι σήμερα, τουλάχιστον για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η επέκταση αφορά όλα τα μαθήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι ακόμη και οι γυμναστές έχουν κάνει εικονικές τάξεις και προσπαθούν να περάσουν τα μηνύματα της Φυσικής Αγωγής μέσω των υπολογιστών στα σπίτια των μαθητών!

Δεδομένες οι δυσκολίες και τα προβλήματα

Βέβαια η όλη διαδικασία δεν έχει καταστεί πλήρως… αναίμακτη. Το μελανό σημείο είναι ότι καταγράφονται σοβαρά προβλήματα, ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες στην τεχνική ανταπόκριση του διαδικτύου λόγω της υπερφόρτωσής του. Το ίντερνετ δεν είναι φτιαγμένο για τόση μεγάλη επιβάρυνση (σ.σ. τουλάχιστον στην Ελλάδα) και απ’ όσο γνωρίζω το σχολικό δίκτυο συνεχώς έχει υποβοήθηση και αναβαθμίζεται σε καθημερινή βάση υπογράμμισε ο κ. Σαβελίδης.

Για την έλλειψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού, ανέφερε ότι οι διευθυντές εκπαίδευσης έχουν προτείνει το Υπουργείο λύσεις, ίσως και μέσω των Δήμων, να χορηγηθούν υπολογιστές ή συνδέσεις στο διαδίκτυο, κάτι βέβαια που θα είχε κόστος.

Επίσης έχει προταθεί να συμμετέχουν οι μαθητές στην όλη διαδικασία μέσω έξυπνου κινητού τηλεφώνου. Σε μία οικογένεια δύο εκπαιδευτικών με δύο παιδιά, είναι δυνατόν να έχουν τέσσερις υπολογιστές; Υπάρχουν προβλήματα αλλά με καλή διάθεση όλα θα λυθούν τόνισε ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Την ίδια στιγμή, η διεξαγωγή των Πανελλαδικών εξετάσεων συνεχίζει να απασχολεί το Υπουργείο Παιδείας, και το τοπίο όσον αφορά τις ημερομηνίες παραμένει θολό. Η ηγεσία του Υπουργείου πάντως δείχνει προς την κατεύθυνση των ειδικών για τις σχετικές αποφάσεις, που έχουν ριχτεί στη μάχη κατά της πανδημίας του κορονοϊού.

Πηγή: magnesianews.gr

Η επικαιρότητα στο Twitter:

Διαβάστε επίσης »