Δημοσιεύθηκε: 5 Σεπτεμβρίου 2021 21:00

Ο Μέσι «εκθρόνισε» τον Ρονάλντο από το Instagram - Tα αστρονομικά ποσά που κερδίζουν οι δύο σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου από τα social media

Ο Μέσι εκθρόνισε τον

Οι μάχες του όλα αυτά τα χρόνια στα γήπεδα είναι ομηρικές. Ο τίτλος του κορυφαίου στον κόσμο κάθε χρόνο αλλάζει χέρια.

Τώρα οι δύο τους κοντράρονται και στο γήπεδο toy Instagram με τον Λιονέλ Μέσι να αμφισβητεί την κυριαρχία του Κριστιάνο Ρονάλντο.

Μετά την υπογραφή του στην Παρί, ο Αργεντινός κατάφερε να εκτοξεύσει τις μετοχές του στο… χρηματιστήριο των social media, ξεπερνώντας τον Πορτογάλο «βασιλιά» της πλατφόρμας του Instagram.

Μπορεί το ερώτημα σχετικά με το ποιος είναι ο κορυφαίος εν ενεργεία ποδοσφαιριστής μεταξύ των Λιονέλ Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο.

Να παραμένει αναπάντητο, ωστόσο στη μεταξύ τους άτυπη διαδικτυακή κόντρα έχουμε… νικητή.

Συγκεκριμένα, ο Λιονέλ Μέσι μετά την υπογραφή του στην Παρί Σεν Ζερμέν εκτόξευσε τις μετοχές του στο χρηματιστήριο της αγοράς, με την πέραση του στο Instagram να αυξάνεται ακολούθως.

Η αρχή έγινε με την ανάρτησή του αγκαλιά με το τρόπαιο πριν από 30 περίπου ημέρες όταν και κατέκτησε το Κόπα Αμέρικα με την Αργεντινή.

Στην οποία και συγκέντρωσε 21,86 εκατομμύρια likes, τα περισσότερα που έχει ποτέ μαζέψει αθλητής στην ιστορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εν συνεχεία, τα ποστ όπου αποχαιρέτησε την Μπαρτσελόνα (21,69 εκατ.).

Καθώς και αυτό ως επίσημα πλέον παίκτης της Παρί (20.97 εκατ.) κατέλαβαν τις θέσεις Νο2 και Νο3!

Βγάζει περισσότερα από το ποδόσφαιρο

Το Ronaldo effect είναι το απόλυτο εργαλείο στα χέρια των διαφημιστικών εταιρειών στην εποχή της εμπορευματοποίησης του αθλητισμού και δη των ινδαλμάτων της.

Το κοινό των ποδοσφαιρικών αστέρων άλλωστε λόγω της νεαρής τους ηλικίας παρουσιάζεται ως η ιδανικός καταναλωτής (Homo Consumens).

Καταναλώνει ό,τι του προσφέρουν. Καταναλώνει είδωλα και κατ’ επέκταση τα προϊόντα των ειδώλων του.

Στην περίπτωση του Ρονάλντο το φτωχόπαιδο από τη Μαδέιρα, κατάφερε να κατακτήσει τον κόσμο τόσο με τα ποδοσφαιρικά του κατορθώματα.

Όσο και με το αλαζονικό του βλέμμα, τα γυμνασμένα του μπράτσα και την ολόλευκη οδοντοστοιχία του.

Αυτό που τον έκανε να ξεχωρίσει ωστόσο δεν ήταν άλλο από το κίνητρο του. Πάντα πίστευε πως είναι ο καλύτερος και ποτέ δεν επαναπαύτηκε με τα όσα είχε πετύχει.

Το 2018 η Γιουβέντους έβγαλε από τα ταμεία της 100 εκατ. ευρώ για να αποκτήσει όχι μόνο έναν ποδοσφαιριστή κορυφαίας κλάσης.

Αλλά και έναν influencer παγκόσμιας εμβέλειας, μεγαλύτερης κι από το ίδιο το κλαμπ.

Ειδικότερα, ένα χρόνο προτού ενταχθεί στο δυναμικό των μπιανκονέρι.

Ο ιταλικός σύλλογος μετρούσε 1,8 εκατ. τηλεθεατές, λιγότερο δηλαδή από το 1% του δυνητικού κοινού του Instagram του Ρονάλντο.

Άνοδος στο χρηματιστήριο

Μάλιστα, οι αριθμοί των ακολούθων της Γηραιάς Κυρίας αυξήθηκαν κατακόρυφα μετά τις υπογραφές του Πορτογάλου άσου ταυτόχρονα με την εντυπωσιακή άνοδο της χρηματιστηριακής της αξία.

Οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά περίπου 15% μόνο την περίοδο της έντονης φημολογίας της μετακόμισης του στο Τορίνο.

Ενώ πρόσθεσε περίπου 300 εκατ. στην αγοραστική αξία του συλλόγου.

Τα εμπορικά έσοδα από τη διαφήμιση είναι η κύρια πηγή πλούτου για τα κλαμπ.

Συνεπώς η στρατηγική μάρκετινγκ των συλλόγων είναι προσανατολισμένη στο να αποκτήσει ισχυρούς πρωταγωνιστές που θα είναι πόλος έλξης διαφημιστικών πακέτων.

Η φτωχική ζωή του στη γειτονιά Φουντσάλ στο Σάντο Αντόνιο, η μάχη του αδερφού με τα ναρκωτικά, ο αλκοολικός πατέρας του.

Ακόμη και όταν ο ίδιος υποβλήθηκε σε εγχείρηση καρδιάς με κίνδυνο να σταματήσει το ποδόσφαιρο δεν στάθηκαν τροχοπέδη στα όνειρα του.

Η προσωπική δουλειά, οι αμέτρητες ώρες στο γυμναστήριο προκειμένου να δυναμώσει τα πόδια του, η αναζήτηση νέων προκλήσεων.

Ο χλευασμός των haters, ακόμη και ο ανταγωνισμός με τον Λιονέλ Μέσι, ήταν οι πρώτες ύλες που έχτισαν το μύθο του.

Έναν μύθο που πέρασε δια πυρός και σιδήρου για να φτάσει να σαρώνει κάθε ατομικό και συλλογικό τίτλο σ ένα κατ’ εξοχήν ομαδικό σπορ.

Απλησίαστα ρεκόρ, χρυσές μπάλες, παπούτσια, βραβεία Πούσκας, εγχώρια και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα κοσμούν τον μακρύ κατάλογό του.

Το εκτόπισμα της προσωπικότητας του εκτός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου ωστόσο είναι αυτό που τον έχει καθιερώσει ως την πιο επιδραστική προσωπικότητα αθλητή στη σύγχρονη εποχή.

Με μια κίνησή του «έριξε» τις μετοχές της Coca Cola

Μια απλή μετακίνηση ενός μπουκαλιού Coca Cola κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πριν από το παιχνίδι της Ουγγαρίας με την Πορτογαλία.

Ο Κριστιάνο απέδειξε περίτρανα πως το όνομα του είναι ικανό να τα βάλει έναν κολοσσό που είναι εδώ και δεκαετίες leader στην αγορά των αναψυκτικών, αφήνοντας όλους τους άλλους πίσω.

Απέδειξε ξεκάθρα πως στα 36 του χρόνια παραμένει ένας πολύ μεγάλος σταρ και ένα brand name από τα πλέον υπολογίσιμα στο κόσμο, παρά το γεγονός ότι είναι πλέον τριάντα έξι ετών.

Μαζί του λίγα 24ωρα μετά τάχθηκε και ο διεθνής Ιταλός ποδοσφαιριστής Μάνουελ Λοκατέλι που προσερχόμενος στην συνέντευξη τύπου.

Απομάκρυνε τα δύο μπουκάλια του πιο γνωστού αναψυκτικού στην υφήλιο, συνεχίζοντας κατά κάποιο τρόπο αυτό που ξεκίνησε ο Ρονάλντο.

Ακόμη κι αν είδηση πως έριξε τρόπον τινά τη μετοχή της Coca Cola κατά 1,6%, προκαλώντας ζημία 4 δισεκατομμυρίων σε μισή ώρα,.

Δεν αντιστοιχεί απόλυτα στην πραγματικότητα (αν κοιτάξει κανείς τον πίνακα με τις διακυμάνσεις των χρηματιστηρίων εκείνη την ημέρα).

Και μόνο η άνεση της πρωτοβουλίες, δίχως να σκεφτεί τα συμφέροντα με τα οποία θα ερχόταν σε σύγκρουση συνηγορεί στα όσα προαναφέραμε.

Ο πρώτος άνθρωπος με 300 εκατομμύρια ακολούθους

Λίγες ώρες αφότου ανακηρύχθηκε πρώτος σκόρερ στην ιστορία του Euro (σ.σ μοναδικός που έχει αγωνιστεί σε 5 Euro).

Στο 3-0 της χώρας του επί της Ουγγαρίας στην πρεμιέρα των Πορτογάλων.

Κατέκτησε ακόμη μία διαδικτυακή κορυφή η οποία δεν περιορίζεται μόνο στην κατηγορία των ποδοσφαιριστών ή ευρύτερα των αθλητών, αλλά αφορά όλα τα φυσικά πρόσωπα.

Συγκεκριμένα, κατέστη ο πρώτος χρήστης των σόσιαλ μίντια που διαθέτει 300 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram.

To εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης δε αποτελεί και ένα αληθινό χρυσωρυχείο για τον στράικερ, σύμφωνα με έρευνα της Hopper HQ.

Συγκεκριμένα, η ετήσιες απολαβές του Ρονάλντο από το Instagram ανέρχονται στα 47,8 εκατομμύρια δολάρια.

Την ώρα που ο μισθός του από την Γιουβέντους αντιστοιχεί σε 34 εκατομμύρια δολάρια!

Οι διεθνείς κολοσσοί πληρώνουν τον Πορτογάλο άσο τουλάχιστον 1 εκατομμύριο δολάρια για μια μόνο χορηγούμενη ανάρτηση στο Instagram!

Μεταξύ των διάσημων brands που συνεργάζονται με τον Κριστιάνο είναο οι Clear Haircare, η Nike Football, Herbalife, Unilever και η DAZN. και το Six Pad Europe.

Το 2020 μάλιστα τα κέρδη του 120 εκατομμύρια δολάρια (70 από αμοιβές).

Και τα 50 εκατομμύρια δολάρια από χορηγούμενες συνεργασίες, αφήνοντας πίσω του τις Καίλι Τζένερ, Σελένα Γκόμεζ και Έμιλι Ρατακόφσκι.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ωστόσο και το περιεχόμενο των αναρτήσεων του Πορτογάλου άσου που μόνο αυθόρμητο και πρόχειρο δεν θα χαρακτήριζε κανείς.

Σύμφωνα με έρευνα του Forbes, οι selfies, οι φωτογραφίες με την οικογένεια του ή οι προπονήσεις του στο γυμναστήριο.

Εμφανίζουν δύο φορές μεγαλύτερη προσέγγιση κοινού σε σχέση με τις ποδοσφαιρικές του αναρτήσεις, που αντιπροσωπεύουν το 2-3% των χρηστών.

Είναι χαρακτηριστικό πως η φωτογραφία του αγκαλιά με το τρόπαιο της Serie A.

Προσέλκυσε 10 εκατομύρια λιγότερους φανς σε σχέση με την τόπλες φωτογράφιση του δίπλα στην πολυτελή Buggati του.

Ο Λιονέλ Μέσι φέρεται να κερδίζει 873 χιλιάδες δολάρια για κάθε ανάρτηση που κάνει, ενώ ο Νεϊμάρ της Παρί Σεν Ζερμέν περίπου 700 χιλιάδες δολάρια.

Την πεντάδα συμπληρώνουν οι Λεμπρόν Τζέιμς και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Ο οποίος μπορεί να έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά συνεχίζει να έχει πάρα πολλούς θαυμαστές.

Στη λίστα βρίσκεται και το όνομα του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ο οποίος βρίσκεται στο Νο. 34. Όπως ακριβώς και το νούμερο που έχει στη φανέλα του.

Σύμφωνα με την εν λόγω ιστοσελίδα, κάθε του ποστ να του αποφέρει περίπου 35.000 ευρώ.

Το Super Bowl το οποίο θεωρείται η κορωνίδα της προσέλευσης διαφημιστών κατά τη διάρκεια των τηλεοπτικών διαφημίσεων.

Ωστόσο ακόμη κι η κορυφαία αμερικανική διοργάνωση έφαγε τη σκόνη του Ρονάλντο. Το φετινό του κοινό ήταν 99,9 εκατομμύρια, λιγότερο από το μισό των ακολούθων

  • #News
  • #Showbiz
  • #Κριστιάνο Ρονάλντο
  • #Λιονέλ Μέσι
Διαβάστε επίσης »