Ανοίγει από σήμερα, Δευτέρα 1/3/2021 και ως το Σάββατο 20/3/2021 η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας για το σχολικό έτος 2021 – 2022 

Ξεκινά, παράλληλα, η υποβολή αιτήσεων για την εγγραφή των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στην Α’ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2021-2022, από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στη σχολική μονάδα με κάθε πρόσφορο τρόπο προς αποφυγή μετακινήσεων, όπως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή ταχυδρομείου.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται παιδιά που γεννήθηκαν το 2016 και το 2017 ενώ στην A’ τάξη του δημοτικού σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές και μαθήτριες που γεννήθηκαν το 2015. Οι εγγραφές για τα νηπιαγωγεία θα γίνουν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://proti-eggrafi.services.gov.gr

Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία και στην Α’ τάξη Δημοτικού

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
  • τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  • τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας
  • το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  • εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
  • τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
  • επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Εγγραφές στα Νήπια

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Φέτος, νωρίτερα από ποτέ, ξεκινούν οι εγγραφές των παιδιών μας στη διετή προσχολική υποχρεωτική εκπαίδευση και στην Α’ τάξη δημοτικού σχολείου. Εν μέσω πανδημίας, οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία, για δεύτερη χρονιά, γίνονται ηλεκτρονικά, ενώ θεσμοθετήσαμε τη διενέργεια της διαδικασίας μήνα Μάρτιο, αντί του Μαΐου που ίσχυε, ώστε να οργανώνεται έγκαιρα η επόμενη σχολική χρονιά, να τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί μας στις θέσεις τους νωρίς και να μπορούν, έτσι, να προγραμματίσουν εγκαίρως την οικογενειακή ζωή και τις υποχρεώσεις τους. Ευχαριστούμε θερμά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την πάντοτε εποικοδομητική συνεργασία. Σκοπός μας, να διευκολύνουμε τις οικογένειες και τα σχολεία μας, βελτιώνοντας τις διαδικασίες.»

Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε:

«Η έναρξη των εγγραφών στα νηπιαγωγεία πιο νωρίς από κάθε άλλη χρονιά και αποκλειστικά ψηφιακά δίνει ένα σαφές μήνυμα: ότι το Κράτος λειτουργεί με κατεύθυνση το σεβασμό και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Την περσινή χρονιά περισσότερες από 80.000 εγγραφές έγιναν ηλεκτρονικά, διευκολύνοντας τόσο τους γονείς, όσο και τη Διοίκηση ως προς τη διαχείριση των αιτήσεων και την κατανομή των παιδιών. Έχουμε μια πολυεπίπεδη συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, πάντα με γνώμονα την ενδυνάμωση των πολιτών και των μαθητών μέσα από ψηφιακά εργαλεία».

Διαβάστε επίσης »