Οι τελευταίες πληροφορίες φαίνεται να μειώνουν την πιθανότητα στο δραματικό περιστατικό, πριν από έναν μήνα στον Ευβοϊκό, να υπάρχει εμπλοκή άλλου σκάφους όπως είχε υποστηρίξει 40χρονος μάρτυρας, κάτοικος της περιοχής. Οι κακώσεις που έχει δεχθεί ο Σήφης Βαλυράκης είναι συμβατές με το μέγεθος της προπέλας του ταχύπλοου που οδηγούσε, ενώ στη στολή δύτη που φορούσε δεν φαίνεται να ανιχνεύονται, τουλάχιστον προς το παρόν, ουσίες που σχετίζονται με βαφές (μουράβια) ή μικρά τμήματα ξύλου οποιουδήποτε αλιευτικού σκάφους.

 

Νέα στοιχεία – Πώς σκοτώθηκε τελικά ο Σήφης Βαλυράκης;

 

Αυτή την πληροφόρηση φαίνεται να διαθέτουν σύμφωνα με “Το Βήμα” δικαστικοί λειτουργοί και στελέχη του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας που παρακολουθούν την πορεία των ερευνών για το τραγικό συμβάν

 

 

 

Σημειώνεται πως η έρευνα του λιμενικού δεν ανέδειξε -μετά από έρευνα σε 50 τουλάχιστον αλιευτικά επαγγελματιών ψαράδων στην Ερέτρια, στον Ωρωπό, στην Αμάρυνθο και σε άλλες περιοχές κάποιο σχετικό στοιχείο.

 

 

Προκειμένου να διερευνηθεί περαιτέρω η υπόθεση αναζητήθηκαν πληροφορίες για το εύρος των κακώσεων που είχε στο σώμα του ο Σήφης Βαλυράκης, ενώ είχε ζητηθεί ανίχνευση υλικών στην στολή δύτη που φορούσε για να διαπιστωθεί αν είχε ίχνη από “μουράβια” (ειδική βαφή στην καρίνα των αλιευτικών πλοίων για να μην προσκολλώνται οι θαλάσσιοι μικροοργανισμοί κι υπάρχουν διαβρώσεις).

Μάλιστα, το Λιμενικό είχε προχωρήσει και στον διορισμό δύο πραγματογνωμόνων για να διερευνήσουν πλήρως το συμβάν. Σύμφωνα λοιπόν με την εικόνα που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία 24ωρα τα πλήγματα που δέχθηκε ο πρώην υπουργός ταιριάζουν στο μέγεθος της προπέλας του, ενώ η εξέταση στολής κι άλλων στοιχείων δεν δείχνουν ότι έχει “ίχνη” οποιασδήποτε επαφής με άλλο σκάφος.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το nassosblog

Διαβάστε επίσης »