Ικανοποιητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις της Κρι Κρι στο δίμηνο lockdown, διότι η κατανάλωση των γαλακτοκομικών συνέχισε να γίνεται μέσα στο σπίτι όπως και πριν και μέσω των Super Markets, που παρέμειναν ανοιχτά.

Από την άλλη πλευρά, οι πωλήσεις του παγωτού για το δίμηνο Μάρτιος-Απρίλιος εμφάνισαν πρόσκαιρη πτώση.

Η κατανάλωση παγωτού στο σπίτι όμως αυξήθηκε, με αποτέλεσμα να παρουσιάσει άνοδο η ζήτηση των οικογενειακών συσκευασιών, κυρίως μέσω των Super Markets»

Διαβάστε επίσης »