Με τους διαφημιστές να τρέχουν πίσω του και με τα νούμερα τηλεθέασης πολύ ψηλά, ο Νίκος Κοκλώνης ξύπνησε σήμερα με ένα χαμόγελο στα όρια του μειδιάματος. Ειδικά για κάποιους που πρίν απο την πρεμιέρα του έκαναν λόγο για αποτυχία. Και εντός και εκτός σταθμού. 

 

Κεφάλαιο ο Κοκλώνης για το ΟΡΕΝ – Πρώτο κανάλι χθές στο Prime Time το μαγαζί του Σαββίδη

 

  • Χθές ο παραγωγός και παρουσιαστής κατάφερε με το “Just the 2of us”, όχι απλά να είναι ανταγωνιστικός, αλλά για πρώτη φορά στην ιστορία του σταθμού να πάρει την πρωτιά στο Prime Time. Ο Νίκος χάρισε στο κανάλι του 7% στο δυναμικό κοινό, το εντυπωσιακό 15%. Πάνω απ’ όλους.

 

 

 

Δείτε την ανάλυση

 

 

 

Πληροφορίες από nassosblog

Σχετικό νέο:

GNTM: Έτσι χρησιμοποίησε ο Αιμιλιάνο avantage και disadvantage

Το αβαντάζ της προηγούμενης δοκιμασίας του GNTM κέρδισε ο Αιμιλιάνο, που εντελώς στρατηγικά «τοποθέτησε» τους συμπαίκτες του στο νέο φωτογραφικό concept/δοκιμασία. Όπως δήλωσε on camera, ήθελε να «χτυπήσει» τους πιο αδύναμους διαγωνιζόμενους, για να τους βγάλει μια και καλή από το παιχνίδι:

Η επικαιρότητα στο Twitter:

Διαβάστε επίσης »