Η αρχή έγινε με τα ποδοσφαιρικά γήπεδα, τα γήπεδα του Football, το WWE και τώρα φαίνεται πως επεκτείνεται σε όλη την βιομηχανία του θεάματος.

Ο λόγος για το «εικονικό κοινό», το οποίο χρησιμοποιώντας την υπηρεσία «Zoom», θα μπορεί να μεταφέρεται σε γήπεδα, στούντιο και show, μη μπορώντας να κάνει διαφορετικά εξαιτίας των απαγορεύσεων εξαιτίας του κορωνοϊού.

Ήδη αθλητικές εκπομπές και talk shows βρέθηκαν ανάμεσα στους πρώτους που έκαναν χρήση του «εικονικού» κοινού» ενώ στο ABC οι «The Conners» απαγόρεψαν την παρουσία, έστω και περιορισμένου, κοινού στο στούντιο χρησιμοποιώντας ηχογραφημένο ήχο κοινού.

Στο παγκόσμια επιτυχημένο «The Voice» των ΗΠΑ, διαπιστώθηκε πώς το να έχουν ένα εικονικό κοινό ίσως αποφέρει κάποια οφέλη που δεν είχαν προβλέψει και η πρόσφατη πρεμιέρα το επιβεβαίωσε.

Μάλιστα οι κριτές σχολίασαν ότι μπορούσαν να ακούσουν τα τραγούδια πολύ καλύτερα, κάτι το οποίο είναι λογικό αφού δεν είχαν κοινό να… παρεμβάλλεται.

Ένα πραγματικό τεστ για το «The Voice» θα είναι όταν έρθει η στιγμή να κάνουν ζωντανά σόου, επεισόδια τα οποία επωφελούνται συνήθως από την ενέργεια του πλήθους.