Του Theodore Schleifer για το Recode

Ο Τζο Μπάιντεν έχει πρόβλημα. Οι δισεκατομμυριούχοι της Silicon Valley πιστεύουν ότι έχουν μια λύση.

Δισεκατομμυριούχοι του τεχνολογικού τομέα σχεδιάζουν μυστικά σχέδια για να ενισχύσουν τον Τζο Μπάιντεν

Η Ημέρα των Εκλογών απέχει λιγότερο από έξι μήνες, και οι Δημοκρατικοί αγωνίζονται για να καλύψουν τα μειονεκτήματα στον ψηφιακό τομέα του πιθανού υποψήφιού τους. Και στο παρασκήνιο, οι δισεκατομμυριούχοι Δημοκράτες της Σίλικον Βάλεϊ ξοδεύουν δεκάδες εκατομμύρια δολάρια για τα δικά τους σχέδια για να φτάσουν το προβάδισμα του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στα ψηφιακά μέσα. Σχέδια που έχουν σχεδιαστεί για να τους καταστήσουν κάποιους από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους της χώρας όσον αφορά τη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων του Νοεμβρίου.

Αυτά τα οπλοστάσια των δισεκατομμυριούχων χρηματοδοτούν τα πάντα, από πειράματα πολιτικών επιστημών έως διχαστικές κομματικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες έως ανταγωνιστικές προσπάθειες για την αναβάθμιση του αρχείου δεδομένων του κόμματος. Σπρώχνουν τους ευνοούμενους τους, ενίοτε αλλόκοτους, να επιδιορθώνουν μια πολιτική ασθένεια όπως θα μπορούσαν αν ήταν στο διοικητικό συμβούλιο μιας startup επιχειρησης.

Όλα αυτά εκτυλίσσονται καθώς οι καμπάνιες απομακρύνονται από τις επισκέψεις πόρτα-πόρτα και μαζικές συγκεντρώσεις και προχωρούν σε εξόρυξη δεδομένων και influencer marketing. Κάτι που κατά πολλούς τρόπους είναι το πλεονέκτημα αυτών των τιτάνων τεχνολογίας, καθιστώντας τους ακόμα πιο ισχυρούς σε μια εποχή που πολλοί στο Δημοκρατικό Κόμμα είναι ανήσυχοι με το πόσο ισχυροί έχουν γίνει κάποιοι στην τεχνολογικό τομέα.

Οι επενδύσεις τους έχουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία λόγω του υποψηφίου που κληρονόμησαν. Ο Μπάιντεν βιάζεται να προσλάβει περισσότερους βοηθούς, να δημιουργήσει περισσότερο ελκυστικό περιεχόμενο και να δημιουργήσει καλύτερους δεσμούς με τους χορηγούς της Σίλικον Βάλεϊ και ταλέντων που τον απέφευγαν κατά τη διάρκεια των προκριματικών.

Επειδή η εκστρατεία του Μπάιντεν είναι η εκστρατεία του Μπάιντεν, είπε ένας Δημοκρατικός που συμμετέχει σε αυτές τις προσπάθειες, αυτό που κάνουμε έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από ό,τι στο παρελθόν.

Αυτό που το καθιστά ακόμα πιο δύσκολο είναι ότι οι Δημοκράτες αγωνίζονται επί μακρόν για να συντονίσουν τις μεγάλες δαπάνες τους όπως οι Ρεπουμπλικάνοι, και ότι η εξατομίκευση έχει επιδεινωθεί από την άφιξη των χρημάτων της Silicon Valley, της οποίας οι οικολόγοι επιχειρηματίες συχνά προτιμούν να κάνουν τα πράγματα με τον δικό τους τρόπο.

Στη νέα πολιτική στιγμή της Silicon Valley, τέσσερις δισεκατομμυριούχοι, συγκεκριμένα ο ιδρυτής του LinkedIn Ριντ Χόφμαν, ο συνιδρυτής του Facebook Dustin Moskovitz, η φιλάνθρωπος Laurene Powell Jobs και ο πρώην CEO της Google Eric Schmidt, έχουν τα πιο φιλόδοξα σχέδια, σύμφωνα με τις συνεντεύξεις της Recode με περισσότερους από 20 χορηγούς. Οι κινήσεις σκακιού αυτού του σετ δυνάμεων είναι καθοριστικές για την ικανοποίηση των Δημοκρατικών και σε μεγάλο βαθμό τη Silicon Valley, που τέσσερα προσπαθεί να εκδιώξει τον Ντόναλντ Τραμπ.

Και όμως, κάθε ένας από αυτούς τους δισεκατομμυριούχους μετακινεί τα πιόνια του του με διαφορετικά επίπεδα μυστικότητας, και συχνά με ελάχιστη αποκάλυψη, έλεγχο ή λογοδοσία.

Μέσα στον πόλεμο δεδομένων των Δημοκρατικών

Τέσσερα χρόνια μετά την περιγραφή των δεδομένων του Δημοκρατικού Κόμματος από την Χίλαρι Κλίντον ως χρεοκοπημένη και στα πρόθυρα της αφερεγγυότητας, οι δισεκατομμυριούχοι τεχνικοί ανασυγκροτούν και διοχετεύουν εκατομμύρια στην ψηφιακή υποδομή του κόμματος, ακόμα και στο ΒΑΘΜΌ της δημιουργίας ανταγωνιστικών κέντρων εξουσίας που απειλούν το Δημοκρατικό Κατεστημένο.

Οι Ρεπουμπλικάνοι έχουν επενδύσει πολύ πιο σταθερά από ό,τι οι Δημοκράτες ψηφιακα δεδομένα που ενισχύουν τις σύγχρονες εκστρατείες. Και έτσι, μια δεκαετία μετά από μια γενιά τεχνολογικών μάγων που βοήθησαν να ξεκινήσει μια νέα εποχή ψηφιακής εκστρατείας που βοήθησε να αναδειχθεί ο Μπαράκ Ομπάμα στην προεδρία, οι Δημοκρατικοί είναι αυτοί που έχουν μείνει πίσω. Ακόμα και αν ήταν οι αυτοπροσδιοριζόμενοι προοδευτικοί που δημιούργησαν τα σημερινά ψηφιακά εργαλεία, οι συντηρητικοί ήταν αυτοί που κατείχαν τον τρόπο να τα χρησιμοποιήσουν, και κανένας περισσότερο από τον Ντόναλντ Τραμπ.

Τώρα, κάποιοι ηγέτες στον τομέα της τεχνολογίας, ιδιαίτερα ο Χόφμαν και ο Σμιντ, αγωνίζονται για να χειριστούν μια σφαίρα που, θεωρητικά, είναι σταθερά στο πεδίο τους. Αλλά αυτή η αποφασιστικότητα έχει τροφοδοτήσει ανταγωνιστικές, ακόμα και αντίπαλες προσεγγίσεις από πολλούς τεχνολογικούς δισεκατομμυριούχους. Μερικοί Δημοκράτες ανησυχούν ότι και οι δύο προσπάθειες, λόγω του επείγοντος χαρακτήρα τους, είναι πράγματι πολύ λίγες, πολύ καθυστερημένες.

Οι πόλεμοι δεδομένων αντικαθιστούν προσωρινά τις ευρύτερες εντάσεις μεταξύ του κόμματος και αυτού του κουαρτέτου δισεκατομμυριούχων της Silicon Valley. Ενώ οι Δημοκρατικοί μεγιστάνες στην Γουώλ Στρητ κινούνται να δρομολογούν τις δωρεές τους στο κόμμα, οι δισεκατομμυριούχοι τεχνολογικοί θέλουν να ισχυρίζονται ότι προσφέρουν περισσότερα από μια απλή επιταγή. Και θέλουν να έχουν περισσότερο έλεγχο.

Το πρόβλημά μου είναι όταν οι άνθρωποι της Σίλικον Βάλεϊ νομίζουν ότι ξέρουν πώς να κάνουν καλύτερα τις δουλειές μας. Δεν θα έμπαινα ποτέ στο Google ή οπουδήποτε αλλού και θα έλεγα, Το μοντέλο σας είναι χάλια, ανέφερε η Τζέιν Κλάεμπ, πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος στην Νεμπράσκα, στην Recode. Δεν τους αμφισβητώ, και τους ζητώ να μην μας αμφισβητούν

Ο Kleeb και άλλοι στη Δημοκρατική πολιτική έχουν εξοργιστεί ιδιαίτερα από μια πολιτική startup που ο Hoffman έχει επενδύσει περίπου 18 εκατομμύρια δολάρια, το μεγαλύτερο στοίχημα του αυτού του κύκλου, με το όνομα Alloy. Η startup επιχειρεί να φτιάξει μια αποθήκη για να αποθηκεύσει τα δεδομένα που συλλέγουν διάφορες προοδευτικές ομάδες από ψηφοφόρους και να τα χρησιμοποιήσει για να προσπαθήσει να τους κατευθύνει στις κάλπες. Στο πλαίσιο της απόκτησης δεδομένων, η Alloy αγόρασε μερικές λίστες των αριθμών κινητού τηλεφώνου των ψηφοφόρων, πηγή δεδομένων την οποία ο κόσμος αναφέρει ότι η ομάδα του Χόφμαν, όπως και άλλοι χορηγοί, θεωρούν σημαντική αυτό το έτος λόγω της νέας ανάγκης για ψηφιακή εκστρατεία.

Αλλά η Alloy, παρά τις υποσχέσεις για ανανέωση του εκλογικού φακέλου της Αριστεράς, είχε μερικές φορές μια παγωμένη σχέση με κομματικούς αξιωματούχους όπως ο Kleeb, που έχουν το δικό τους εκλογικό φάκελο που θα προτιμούσαν να βελτιώσουν παρά να παρακάμψουν. Και κάποιοι από τους πιο υψηλόβαθμους ψηφιακούς λειτουργούς του κόμματος θεωρούν τα επιτεύγματα της Alloy ανεπαρκή, αναφέροντας ότι έχει παράξει λίγα χειροπιαστά επιτεύγματα, δεν έχει ανακοινώσει δημόσια πελάτες, και, το σημαντικότερο, έχει σπαταλήσει σημαντικό χρόνο και χρήμα καθώς αγωνιζόταν να καταλάβει το ρόλο της στη Δημοκρατική πολιτική.

Ήδη δίνουμε δεδομένα στα χέρια των Δημοκρατών και των προοδευτικών στην πρώτη γραμμή αυτού του κρίσιμου εκλογικού κύκλου, δήλωσε ο Λουίς Μιράντα, εκπρόσωπος Τύπου της Alloy. Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας, και μόλις αρχίσαμε

Και δεν είναι πως όλοι οι δισεκατομμυριούχοι της ίδιας ομάδας να υποστηρίζουν την Alloy ως τη μοναδική λύση. Κάποιοι χρηματοδοτούν άλλες ανταγωνιστικές αναθεωρήσεις για το έλλειμμα δεδομένων του κόμματος. Όπου ο Χόφμαν βλέπει ένα προϊόν να αντικαθίσταται, ο τεχνοκράτης των τεχνοκρατών Σμιντ βλέπει ένα προϊόν που μπορεί να τροποποιηθεί, ίσως με κάποια διοικητική καθοδήγηση.

Πηγές αναφέρουν ότι έχει επενδύσει χρήματα στην Ανταλλαγή Δημοκρατικών Δεδομένων, μια μετριοπαθή, ανταγωνιστική προσπάθεια της Δημοκρατικής Εθνικής Επιτροπής για ενθάρρυνση της ανταλλαγής δεδομένων από τη βάση του κόμματος στις πολιτείες, ώστε να βελτιωθεί η ψηφιακή ραχοκοκαλιά του κόμματος. Κατά κάποιον τρόπο, παρά τις κάπως διπλές προσπάθειες, οι Δημοκράτες εξακολουθούν να φοβούνται ότι βρίσκονται σε μειονεκτική θέση σε σύγκριση με τις ανταγωνιστικές προσπάθειες των Ρεπουμπλικάνων, οι οποίες δημιουργήθηκαν πριν από μια δεκαετία.

Ο Schmidt, ένας από παλιά ισχυρός Δημοκρατικός με μεγάλη επιρροή, μπορεί να συνεργάζεται στενότερα με το κόμμα παρά με τον Χόφμαν. Ωστόσο, εξακολουθεί να επικρίνει τους λειτουργούς του κόμματος και το ίδιο κάνει και με τον δικό του τρόπο με τα δικά του έργα.

Το 2016, ο Schmidt χρηματοδότησε και ενσωμάτωσε αποτελεσματικά μια ομάδα τεχνολόγων στην εκστρατεία Κλίντον. Πολλά χέρια από την Silicon Valley, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων συμμάχων του Biden, πιστεύουν ότι η προσπάθεια του Schmidt ήταν σε μεγάλο βαθμό ανεπιτυχής.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, ο Schmidt ενδιαφέρεται όσο ποτέ για τη βελτίωση των κακών δεδομένων και υποδομών του κόμματος. αλλά τώρα έχει μια νέα στρατηγική. Να διδάσκει στους συνεργάτες της πώς να τα χρησιμοποιούν.

Ο Schmidt ξεκίνησε αθόρυβα ένα νέο τμήμα που ονομάζεται OneOne Ventures για να το κάνει αυτό, σε μια ήδη διογκωμένη πολιτική αυτοκρατορία που εκτείνεται σε έναν τεράστιο αριθμό ομάδων. Το OneOne έχει επενδύσει σε περισσότερες από 20 διαφορετικές πολιτικές startups, σύμφωνα με ένα άτομο που είναι εξοικειωμένο με το έργο του, αν και δεν έχει δημόσιο προφίλ και η ύπαρξή του δεν έχει αναφερθεί στο παρελθόν.

Το OneOne είναι ουσιαστικά μια προσπάθεια να λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ παραδοσιακών πολιτικών λειτουργών και τεχνικών ομάδων. Γι’ αυτό ένα από τα βασικά έργα του Schmidt χρηματοδοτεί σε μεγάλο βαθμό μια ομάδα που ονομάζεται STAC Labs, η οποία δημιουργήθηκε στα τέλη του 2019 για να εκπαιδεύσει τα κόμματα στις πολιτείες σχετικά με τον τρόπο χρήσης των δεδομένων, σύμφωνα με μια δημοσίευση θέσεων εργασίας, συμπεριλαμβανομένων όσων συγκεντρώνει η υποστηριζόμενη από τον Schmidt Δημοκρατική Ανταλλαγή Δεδομένων. Το STAC αναθέτει σε μέλη της ομάδας στις πολιτείες να υπηρετούν ως σύμβουλοι, κατά κάποιο τρόπο, για να τους βοηθήσει να μοντελοποιήσουν τους ψηφοφόρους τους και να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα αποτελεσματικά.

Ακόμα και η Kleeb, που βρήκε τον Hoffman και τον Alloy αλαζονικούς, είπε στην Recode ότι βρίσκει τις εβδομαδιαίες κλήσεις της ομάδας της με το STAC να αποτελούν πραγματική προστιθέμενη αξία.

Γιατί οι φιλελεύθεροι δισεκατομμυριούχοι ζηλεύουν αυτό που κατασκεύασαν συντηρητικοί δισεκατομμυριούχοι

Όπως ακριβώς συμβαίνει και στους πολέμους των δεδομένων, η χρηματοδότηση ιδεολογικών ειδησεογραφικών ιστοτόπων είναι ένα ακόμα πεδίο μάχης όπου οι Δημοκρατικοί μεγιστάνες χορηγοί μιμούνται τους Ρεπουμπλικάνους. Οι δημοκρατικοί χορηγοί εκτός τεχνολογίας τείνουν να χρηματοδοτούν τηλεοπτικές διαφημίσεις. Αλλά το σύνολο της Silicon Valley επιδιώκει με μοναδικό τρόπο να δημιουργήσει έναν ψηφιακό κόσμο βελτιστοποιημένο για το 2020, αντλώντας διδάγματα από το δεξιό οικοσύστημα των ΜΜΕ που έχτισαν οι συντηρητικοί και ο Τραμπ κεφαλαιοποιησε το 2016.

Για πάρα πολύ καιρό, τα δεξιά ΜΜΕ κυριαρχούσαν στις συζητήσεις μας και στις ειδήσεις του Facebook, δήλωσε η Tara McGowan, ιδρυτής της Acronym, μιας πολιτικής ομάδας με τη στήριξη των Powell Jobs και Hoffman. Δεν μπορούμε να κάτσουμε και να παρακολουθήσουμε μια μονόπλευρη μάχη στο διαδίκτυο.

Πίσω από αυτό, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, βρίσκεται ο Χόφμαν, η ομάδα του οποίου έχει χρηματοδοτήσει έργα τα οποία, σύμφωνα με τους υπερασπιστές του, αποτελούν έναν ευφυή τρόπο για να επωφεληθεί από τον τρόπο διανομής των πληροφοριών στον 21ο αιώνα. Επικριτές αναφέρουν ότι επιδεινώνουν τα πολιτικά χάσματα και μερικές φορές προκαλούν παραπληροφόρηση.

Αλλά αυτό δεν έχει αποτρέψει τον Χόφμαν: Οι βοηθοί του έχουν δείξει ότι η δημιουργία κομματικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων που μεταμφιέζονται ως δημοσιογραφία είναι μία από τις προτεραιότητες της ομάδας χορηγών του.

Σε ένα ιδιωτικό υπόμνημα 12 σελίδων γραμμένο από τον κορυφαίο πολιτικό σύμβουλο του Χόφμαν, Ντμίτρι Μεχλχορν, και διανεμημένο σε διακεκριμένους χορηγούς στα τέλη του περασμένου μήνα, ο Μεχλχορν είπε ότι το κλειδί για να νικήσει το brand που έχει χτίσει η μηχανή του Τραμπ ήταν εν μέρει να κατασκευάσει μια ισοδύναμη μηχανή στα αριστερά, να δημιουργήσει αξιόπιστα κανάλια μέσων με ισοδύναμα χαρακτηριστικά και περιεχόμενο που έχει δημοσιογραφικό άρωμα.

Όταν πρόκειται για φυλετικές αλήθειες, τα παραδοσιακά ΜΜΕ και η διαφήμιση δεν μπορούν να φτάσουν στους ψηφοφόρους, αναφέρει ο Μεχλχορν στο μανιφέστο του που έλαβε το Recode. Ωστόσο, ο κόσμος εξακολουθεί να ακούει τους φίλους και τα μέλη των κοινοτήτων του.

Αυτό εξηγεί γιατί, σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια του γύρου του 2018, πηγές αναφέρουν ότι ο Χόφμαν διοχέτευσε 15 εκατομμύρια δολάρια στην MotivAI, μια εταιρεία ψηφιακής διαφήμισης που έχει δημοσιεύσει αυτό που οι επικριτές λένε ότι ήταν παραπληροφόρηση στις μεσοπρόθεσμες εκλογές του 2018. Ο Χόφμαν έχει επίσης επενδύσει έμμεσα σε αρκετές άλλες εταιρείες ψηφιακών μέσων μέσω ενός εκκολαπτηρίου που υποστηρίζει και ονομάζεται New Media Ventures.

Και πάνω απ’ όλα, εξηγεί γιατί ο Χόφμαν έβαλε περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια στο Acronym, ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα, και καλά χρηματοδοτούμενα, εξωτερικά γκρουπ του Δημοκρατικού Κόμματος, που επίσης επενδύει σε κομματικά ΜΜΕ.

Το Acronym έχει ως στόχο να συγκεντρώσει 25 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργήσει επτά από τα δικά του ΜΜΕ σε ανάδοχες χώρες, δημιουργώντας τοπικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες οι οποίες εμφανίζουν μετριοπαθείς Δημοκρατικούς υποψηφίους με ευνοϊκό πρίσμα, αλλά να φαίνονται αντικειμενικές και απλοϊκές. Οι δημοκρατικοί λειτουργοί βλέπουν αυτό που κάποιος αποκαλεί Αξιέπαινο μοντέλο ως έναν αποτελεσματικό τρόπο κινητοποίησης των ψηφοφόρων βάσης που είναι απρόθυμοι να προσέλθουν.

Ο Steven Brill, διακεκριμένος δημοσιογράφος ο οποίος τώρα διευθύνει ένα κέντρο που επικεντρώνεται στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης που ονομάζεται NewsGuard, θεώρησε τη στρατηγική της Acronym πραγματικά έξυπνη και πραγματικά τρομερή.

Ένα από τα πράγματα που με ενοχλεί πραγματικά είναι η υποκρισία των ανθρώπων που λένε ότι προτιμούν τις φιλελεύθερες αξίες. Και μια από τις πιο βασικές Αμερικανικές αξίες είναι η δημοκρατική διαδικασία, ανέφερε ο Brill στο Recode. Όταν υπονομεύεις αυτή τη διαδικασία παριστάνοντας τους δημοσιογράφους, ενώ είστε έξω για να κάνετε ένα κομματικό χτύπημα σε κάποιον ή μια κομματική υποστήριξη κάποιου στα αριστερά. Πιστεύω ότι είναι τόσο αποκρουστικό που πρέπει πραγματικά να το φωνάξουμε.

Το Acronym αναφέρει ότι το έργο του είναι τεκμηριωμένο και διαφανώς προοδευτικό.

Αυτή η εστίαση στη διανομή δεδομένω ν έχει οδηγήσει επίσης πολλούς χορηγούς της Silicon Valley, άμεσα ή έμμεσα, να χρηματοδοτήσουν έργα όπως το Pulso και το PushBlack, τα οποία είναι οιονεί δημοσιογραφικά έργα που εστιάζουν στις ισπανικές και αφρικανικές αμερικανικές κοινότητες, αντίστοιχα. Φαίνεται ότι δεν είναι τόσο κομματικά όσο οι προσπάθειες της Acronym, αλλά είναι, επίσης, δημοσιεύσεις ειδήσεων με πολιτικούς στόχους. Για παράδειγμα, η PushBlack, η οποία έχει επίσης την ανεξάρτητη στήριξη του Hoffman και εμφανίστηκε στη σύνοδο κορυφής της Powell Jobs, στέλνει ένα ημερήσιο μήνυμα στους 4 εκατομμύρια συνδρομητές της με εκκλήσεις για δράση σε θέματα όπως η μεταρρύθμιση της ποινικής δικαιοσύνης.

Δύο πράγματα κάνουν και το Pulso και το PushBlack; Εγγράφουν ψηφοφόρους που είναι πιθανό να είναι Δημοκράτες.

Οι nerds πιέζουν για την αποκατάσταση της μηχανής προσέλευσης των Δημοκρατικών

Αυτοί οι τεχνολογικοί δισεκατομμυριούχοι, ιδιαίτερα οι Moskovitz και Powell Jobs, επίσης ρίχνουν εκατομμύρια σε μερικά από τα πιο φιλόδοξα προγράμματα εγγραφής ψηφοφόρων, σχεδόν όλα στο παρασκήνιο, ελπίζοντας να μιμηθούν αυτό που δούλεψε για τους Δημοκρατικούς το 2018.

Η βασική ομάδα εγγραφής ψηφοφόρων που συγκεντρώνει τα χρήματα της Silicon Valley ονομάζεται Κέντρο Συμμετοχής Ψηφοφόρων. Μαζί με μια πολιτική ομάδα που ονομάζεται Κέντρο Πληροφοριών Ψηφοφόρων, βρίσκεται σε διαδικασία συγκέντρωσης 56 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τις 30 Ιουνίου χάρη εν μέρει σε μια μυστική ομάδα χορηγών που ονομάζεται Mind the Gap, σύμφωνα με δύο χορηγούς που μίλησαν για τον στόχο συγκέντρωσης χρημάτων από το Mind the Gap. Αυτά τα 56 εκατομμύρια δολάρια είναι επιπλέον των δεκάδων εκατομμυρίων που συγκέντρωσαν αυτές οι ομάδες από τους δωρητές του Mind the Gap νωρίτερα σε αυτό τον γύρο. Ο ΔΣ του VPC Τομ Λόπαχ είπε ότι αυτοί οι αριθμοί διογκώθηκαν κατάφωρα αλλά δεν παρείχαν εναλλακτικές λύσεις. (Οι πολιτικές μη κερδοσκοπικές συνήθως προσπαθούν να μην ενημερώσουν τους αντιπάλους για την άντληση κεφαλαίων τους.)

Η Pulso και η PushBlack χρηματοδοτούνται επίσης έμμεσα από το Mind the Gap, το οποίο έχει ήδη βοηθήσει να καθοδηγηθεί μια πρόσφατη εκστρατεία συλλογής κεφαλαίων 12 εκατομμυρίων δολαρίων στη θερμοκοιτίδα μέσων ενημέρωσης, το Accelerate Change.

Με σχεδόν κανένα δημόσιο αποτύπωμα, το Mind the Gap, το οποίο έχει δρομολογήσει πάνω από 140 εκατομμύρια δολάρια αυτό τον γύρο, έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ισχυρές ομάδες στη Δημοκρατική πολιτική.

Η εντολή μας είναι απλή: να προσδιοριστούν όλες οι προσπάθειες που θα είναι πιο οικονομικά αποδοτικές από το να δοθούν απευθείας σε εκστρατείες υποψηφίων ή SuperPACs, και να χρηματοδοτηθούν μέχρι το σημείο του μέγιστου αποτελέσματος, έγραψε η Mind the Gap στους χορηγούς της νωρίτερα αυτό το μήνα.

Γι’ αυτό το λόγο το Mind the Gap υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό τh VPC. Η ομάδα υπάρχει εδώ και χρόνια, αλλά η VPC έχει πρόσφατα γίνει μία από τις πιο θερμές επενδυτικές ευκαιρίες στη Silicon Valley, επειδή η προσέγγιση ελέγχουμε τα πάντα, μετράμε οτιδήποτε, έχει απήχηση στο σύνολο των τεχνικών. Ήταν επικρατούσα πριν χτυπήσει ο κορονοϊός, και ειδικά τώρα, δεδομένης της νέας προσοχής που δίνει κάθε χορηγός σε στρατηγικές όπως η ψηφοφορία με το ταχυδρομείο, ένα νέο επίκεντρο της VPC.

Είχατε τις οργανώσεις που ήταν ωραίο να τις έχεις, και ξαφνικά, είναι ζωτικής σημασίας, ανέφερε σύμβουλος σημαντικού χορηγού.

Η VPC, της οποίας το καθημερινό πρόγραμμα εγγράφει τους ψηφοφόρους μέσω άμεσης αλληλογραφίας, έχει χρησιμοποιήσει δοκιμές, για παράδειγμα, για να μάθει ότι ένας δημόσιος φάκελος με απλή λευκή αίτηση είναι πιο πιθανό να συμπληρωθεί από έναν φάκελο με ιδεολογική γοητεία ή χρώμα που τραβάει τα βλέμματα. Τον προηγούμενο μήνα, απέστειλε 12 εκατομμύρια από αυτούς τους χωρίς διακοσμητικά στοιχεία φακέλους σε μη εγγεγραμμένους ψηφοφόρους. Η ομάδα έμαθε επίσης ότι η αποστολή καρτ-ποστάλ σε άτομα στα 18α γενέθλιά τους, ενθαρρύνοντάς τους να εγγραφούν στην εκλογική διαδικασία, είναι μια αποτελεσματική, χαμηλού κόστους τακτική.

Και τώρα χρησιμοποιούν αυτή την εμπειρία, προσπαθώντας να κατακτήσουν την πρόκληση της ψηφοφορίας με το ταχυδρομείο.

Αυτή η δυνατότητα εξελιξιμότητα, στην αναλογία της Silicon Valley, είναι το κλειδί για την εμφάνισή της στον κλάδο: περισσότερα τεχνολογικά χρήματα, περισσότερες δημοκρατικές ψήφοι.

Οι υποστηρικτές της VPC περιλαμβάνουν την Powell Jobs, η οποία, σύμφωνα με πηγές, βρίσκεται σε διαδικασία ανάλυσης του όγκου των πολιτικών της στοιχημάτων για να διπλασιαστεί ο αριθμός των ομάδων, ιδιαίτερα εκείνων όπως η VPC που επικεντρώνονται στην προσέλευση των ψηφοφόρων.

Περίπου δώδεκα από αυτές τις ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των VPC και FairWar της Στέισι Άμπραμς, συγκεντρώθηκαν στα κεντρικά γραφεία της Powell Jobs Emerson College στα μέσα Μαρτίου για να συγκεντρώσουν χρήματα για τα σχέδιά τους για το 2020, όπως ανέφεραν πηγές στην Recode. Η Powell Jobs προσκάλεσε δεκάδες άλλους εκπαιδευμένους χορηγούς της Silicon Valley για την ενδόμυχη, θεατρική συνάντηση, συμπεριλαμβανομένου του συνιδρυτή του Twitter Biz Stone και του δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία καπιταλιστή Ron Conway.

Κάποιοι ακτιβιστές έχουν ανησυχίες ότι αυτή η αδυσώπητη πίεση της Silicon Valley για αποτελεσματικότητα μπορεί να αγνοήσει την αναντικατάστατη αξία της εγγενώς αναποτελεσματικής δουλειάς όπως η συζήτηση μεταξύ ατόμων, ειδικά για την εμφάνιση ψηφοφόρων χαμηλότερης τάσης. Άλλοι φοβούνται ότι ενώ τα πειράματα και οι πιλότοι μπορεί να ανατρέχουν τον Τραμπ, αυτό είναι μια μυωπική προσέγγιση, αφήνοντας την επόμενη γενιά, τους νεοεκλεγμένους Δημοκρατικούς και τις ομάδες κινημάτων απ’ έξω, απλά επειδή δεν πληρούν τις υπερβολικά αριθμητικές προσεγγίσεις από ομάδες όπως το Mind the Gap.

Ωστόσο, η προσέγγιση αυτή έχει τους ισχυρούς θαυμαστές της, ίσως όχι περισσότερο από τον Μοσκόβιτς, έναν σημαντικό χορηγό της Mind the Gap, ο οποίος επιδιώκει να εφαρμόσει τη στρατηγική του σε ένα ακόμα μεγαλύτερο επίπεδο, ανέφερε ένα άτομο που γνωρίζει τη σκέψη του. Το North Star του Moskovitz είναι η επιθυμία να επιτύχει το χαμηλότερο κόστος ανά διαδικτυακή Δημοκρατική ψήφο. Αυτό οδήγησε σε μεγάλο βαθμό την ομάδα του στη χρηματοδότηση των εργασιών αλληλογραφίας και εγγραφής ψηφοφόρων, όπως τα εκατομμύρια που οι πηγές αναφέρουν ότι έχει βάλει στο VPC σε αυτό τον γύρο.

Ο Moskovitz, όπως και το VPC, σχεδιασαν σε τυχαιοποιημένα, ελεγχόμενα πειράματα, σε τέτοιο βαθμό που έκανε το ασυνήθιστο βήμα πέρυσι για την πρόσληψη ενός νέου PhD του ΜΙΤ για να φέρει αυτή την αυστηρότητα στο πολιτικό του έργο. Καθοδηγούμενος από αυτό που πειραματίζεται, κάτι που άλλοι σημαντικοί χορηγοί θεωρούν αποξένωση, μπορεί να του διδάξει ποιές κομματικές πολιτικές μπορούν να κλιμακωθούν. Για παράδειγμα, η ομάδα του Moskovitz υποστήριξε πρόσφατα το Voto Latino, μια ομάδα που επικεντρώθηκε στην εγγραφή των Ισπανών ψηφοφόρων, για να χρηματοδοτήσει ένα μικρό πείραμα για το αν ορισμένα βίντεο πριν ή μετά την ονομαστική ψηφοφορία ενθαρρύνουν τους ψηφοφόρους της Λατινικής Αμερικής να αναζητήσουν λέξεις-κλειδιά εγγραφής ψηφοφόρων στο Google.

Σε κλήσεις με άλλους πιθανούς υπότροφους, βοηθούς στο Moskovitz, που οι παρατηρητές νιώθουν ότι κάηκαν σε μεγάλο βαθμό όταν ήρθαν από το πουθενά το 2016 για να ξοδέψουν εκατομμύρια σε εκπρόθεσμες τηλεοπτικές διαφημίσεις, έχουν ερευνήσει αυτή τη φορά πώς μπορούν εμπειρικά να δικαιολογήσουν την αποτελεσματικότητά τους.

Ισοδυναμεί με μια πιο προσχεδιασμένη, επαγγελματική προσέγγιση από τον Μοσκόβιτς σε σύγκριση με πριν από τέσσερα χρόνια, όταν ανέφερε ότι αργεί να δράσει, γεγονός για το οποίο λυπάμαι βαθύτατα.

Ο κορονοϊός ή η πολιτική;

Για όλα αυτά τα σχέδια των δισεκατομμυριούχων να βοηθήσουν στην εξυπηρέτηση των ψηφιακών προβλημάτων του Δημοκρατικού Κόμματος πριν από την ημέρα των εκλογών, οι Δημοκρατικοί φοβούνται ότι ο κορονοϊός διασπά την προσοχή τους και πείθει μερικούς από αυτούς να αναδρομολογήσουν τα κεφάλαια από τα πολιτικά αίτια στα φιλανθρωπικά. Οι αρχηγοί κάποιων Δημοκρατικών ομάδων, επίσης, αναφέρουν σε ιδιωτική βάση ότι ανησυχούν ότι ο κορονοϊός θα μπορούσε να επηρεάσει πόσα χρήματα συγκεντρώνουν οι ομάδες τους, είτε λόγω των συμπιεσμένων καθαρών αξιών ή των χρηματοδοτήσεων για την τάξη των δισεκατομμυριούχων, είτε επειδή οι πλούσιοι αισθάνονται μεγαλύτερη υποχρέωση να δαπανούν τα χρήματα που έχουν για φιλανθρωπική εργασία παρά για πολιτική.

Ένας χορηγός κοντά στην εκστρατεία του Μπάιντεν είπε ότι ανησυχεί για τον περισπασμό που αντιμετωπίζουν άνθρωποι όπως ο Σμιντ και ο Χόφμαν, οι οποίοι έχουν και οι δύο αφιερώσει σημαντική ενέργεια στις προσπάθειες αρωγής για την πανδημία.

Δίνετε προτεραιότητα στο χρόνο να σκεφτούν και τα χρήματα ακολουθούν, δήλωσε ένας χορηγός του Μπάιντεν. Πόσο χρόνο έχεις να σκεφτείς για τον Τζο Μπάιντεν;

Η ομάδα της Powell Jobs έχει επίσης προτείνει σε ορισμένες πολιτικές ομάδες ότι ο κορονοϊός έχει κάνει τους προϋπολογισμούς αυστηρούς και έχει κάνει την Emerson College να ξανασκεφτεί τις ακριβες προσπάθειες που θα χρηματοδοτήσει το 2020, αναφέρουν πηγές. Αντίθετα, οι πολιτικοί βοηθοί του Schmidt έχουν δείξει ότι είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για πολιτικούς σκοπούς από ό,τι είχαν αρχικά προγραμματίσει.

Ο κορονοϊός άσκησε φυσικά πίεση και στην εκστρατεία του Μπάιντεν. Το να ζητάς από τους χορηγούς να πληρώσουν 2.800 δολάρια για μια κλήση ζουμ δεν είναι πάντα μια εύκολη πώληση, λένε πηγές. Ένας δισεκατομμυριούχος της Σίλικον Βάλεϊ περιέγραψε την εκκολαπτόμενη σχέση Μπάιντεν-τεχνολόγων μέχρι στιγμής ως πουλιά που τιτιβίζουν. Και έτσι οι τεχνολογικοί ηγέτες κατακλύζουν τους αξιωματούχους του Μπάιντεν με τις ψηφιακές προτάσεις τους για το πώς να κάνουν εκστρατεία κατά τη διάρκεια του κορονοϊού. Ακόμη και να προσκαλέσουν τον ψηφιακό διευθυντή του να εμφανιστεί στην νέα εφαρμογή για τους κατόχους εμπιστευτικής πληροφόρησης της Silicon Valley, στο Clubhouse.

Μια άλλη προσέγγιση είναι πιο επίσημη. Σε μια κλήση την περασμένη Πέμπτη που οργανώθηκε από την εκστρατεία του Μπάιντεν, μια ομάδα σημαντικών τεχνολογικών ηγετών έγινε δεκτή από έναν ειδικό καλεσμένο, τον Χόφμαν. Ο υπερ-χορηγός, ο οποίος θα μπορούσε να ξοδέψει έως και 100 εκατομμύρια δολάρια σε αυτόν τον γύρο, είπε σε όσους ήταν στη γραμμή ότι η πολιτική θα ήταν η πρώτη προτεραιότητά του κατά τη διάρκεια της Ημέρας των Εκλογών. Θα εγκατέλειπε ακόμα και τις συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου γι’ αυτό.

Αλλά είχε μια παρότρυνση στους παραγωγους της Σίλικον Βάλεϊ, που βρίσκαμε την ειρωνεία.

Δεν χρειαζόμαστε να πάτε να χτίσετε κάτι καινούργιο, θυμάται να λέει ο Χόφμαν ένας από τους συμμετέχοντες. Δεν υπάρχει χρόνος γι’ αυτό.

Από την Guernica
Από την Guernica

Η επικαιρότητα στο Twitter:

Διαβάστε επίσης »