Νέα νίκη για την ανθρωπότητα! Το τηλεσκόπιο James Webb ανακάλυψε 2 από τους παλαιότερους και μακρινότερους γαλαξίες που έχουμε δει ποτέ

Ειδήσεις τώρα

Το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb της NASA ανακαλύπτει φωτεινούς, πρώιμους γαλαξίες που μέχρι τώρα ήταν κρυμμένοι από την κοινή θέα, συμπεριλαμβανομένου ενός που μπορεί να έχει σχηματιστεί μόλις 350 εκατομμύρια χρόνια μετά τo Big Bang.

Οι αστρονόμοι δήλωσαν την Πέμπτη 17/11, ότι αν τα αποτελέσματα επαληθευτούν, αυτό το πλήθος αστεριών που ανακαλύφθηκε πρόσφατα θα ξεπερνά σε ηλικία τον πιο μακρινό γαλαξία που είχε εντοπιστεί από το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble – έναν γαλαξία-ρεκόρ που σχηματίστηκε 400 εκατομμύρια χρόνια μετά την έναρξη του σύμπαντος.

Το τηλεσκόπιο Webb, που εκτοξεύτηκε τον περασμένο Δεκέμβριο ως διάδοχος του Hubble, δείχνει ότι τα αστέρια μπορεί να έχουν σχηματιστεί νωρίτερα από ό,τι πιστεύαμε προηγουμένως – ίσως μέσα σε μερικά εκατομμύρια χρόνια από τη Μεγάλη Έκρηξη.

Τι αποκαλύπτουν οι εντυπωσιακές εικόνες που κατέγραψε το τηλεσκόπιο James Webb;

ειδήσεις εδώ: Spoilers - Google News